Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh ja vooral die bic pen oogt vervaarlijk
|
![]() |
Zo snel wordt je niet in elkaar gebeukt (of heb je misschien andere ervaringen?).
Het is een keuze die je moet maken. Je doet iets waar jij je goed voelt, da's prachtig. Doen! Het gevolg is dat mensen je mogelijk met neonazi's associeren. Er zijn ongetwijfeld mensen die dat doen. Er zijn vast ook wel mensen die je als zwerver zien wanneer je er op een bepaalde manier uit ziet. Moet je rekening houden met hun vooroordeel? Is het feit dat die mensen een vooroordeel hebben belangrijk voor jou of voor jouw doelen die je wilt bereiken in de nabije toekomst (denk aan bijv. een baan)? Het hangt ook wel van je karakter af. Stel je bent net nieuw op school of op werk. Kleed je je dan op dag 1 iets gewoner dan normaal of kleed je je zoals je normaal eruit ziet of ga je meteen voluit en kleed je je dan juist zo extreem mogelijk? En de volgende dagen? In welke richting veranderd het? Kies voor jezelf en laat je niet onderdrukken door het vooroordeel van anderen, dat zou ik doen als ik jou was. Hoewel ik natuurlijkook je situatie/levenswijze ed. niet ken...
|
dat met die witte veters in kisten en met dat rode enzo dat zijn echte code's ,voor nazi's dan ze bepalen je rang in een groep en meer van dat soort geblaat ( ik spreek uit ervaring ik was vroegen zon miezerig meeloperdjuh en had de verkeerde vrienden)
maar als jij dat mooi vind moet je het uit proberen iemand die immers zijn hoofd kaal scheert is ook geen neonazi toch ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
saai, the gathering #894 Verwijderd | 500 | 03-03-2010 01:10 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
wat is er speciaal aan kisten met witte veters ? iebke* | 2 | 27-08-2002 13:47 |