Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2016, 21:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar ik wil eigelijk alleen maar 1 keertje iemand pijpen gewoon om te kijken hoe het voelt en proeft maar ik wil niet van achtere genomen worden door een jongen of er mee zoenen 😂
Dat mag je willen, en ook doen met iemand die dat ook wil.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 15:21
hallo it's me
hallo it's me is offline
Ik zou dat ook wel willen niet gezoen en dat soort dingen, maar ik kan mijn piemel niet in mijn mond krijgen dus ik zou iemands anders zijn piemel ook wel eens willen likken gewoon om te kijken hoe het is
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 13:29
TommiFinn
TommiFinn is offline
Ik vind het grappig dat mensen zo in hokjes denken. Ik geloof namelijk niet in een label met hetero-bi-homo. Als niemand mensen zou labelen of zeggen jij bent dit als jij het met die doet of met dat geslacht, dan zou er ook geen haat zijn. Feitelijk kan een man nooit 100% man zijn omdat we nu eenmaal uit 23 vrouwelijke en 23 mannelijke chromosomen bestaan en ook zowel vrouwelijke hormonen hebben (oestrogeen) en mannelijke hormonen (testosteron) dus een 100% hetero man kan simpelweg dus niet bestaan. Je moet gewoon doen wat je leuk vind en gelukkig mee bent. Het is geen "zonde" in de natuur paren dieren ook met elkaar met het andere geslacht, in sommige gevallen heeft het juist een positief effect op de kwaliteit van bijvoorbeeld sperma, of vriendschappen. Seks is een middel van samen zijn, een binding. En daarin ben ik ook van mening dat het juist iets ongelofelijks moois is, zolang het met liefde is en dan maakt geslacht niet uit.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 13:44
Verwijderd
Wow
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 13:45
TommiFinn
TommiFinn is offline
Dankje ^_^
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 19:43
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vind het juist handig om in hokjes te denken, dat houdt het overzichtelijk in mijn hoofd. Ik sorteer al het denkbare in hokjes en rijtjes, ik zou niet weten hoe je dingen níet in hokjes/rijtjes kan zien zonder dat er een grote chaos in je hersens ontstaat. Het gaat erom dat je je hier niet aan vastpint of iemand anders gaat behandelen (behalve als daar aanleiding voor is natuurlijk), het tegendeel kan altijd blijken en flexibel binnen de hokjes denken is noodzakelijk.

Dus ja, natuurlijk snap ik ook wel dat het uiteindelijk niet draait om de hokjes maar om een goede band, maar het is onzin om niet in hokjes te 'mogen' denken om de boel overzichtelijk te houden.
Seks en liefde hoeven niet per definitie hand in hand te gaan, seks en liefdevol (en wat dat precies inhoudt bepaal je samen) met elkaar omgaan wel.
Oud 28-04-2016, 21:57
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Citaat:
Ik zou dat ook wel willen niet gezoen en dat soort dingen, maar ik kan mijn piemel niet in mijn mond krijgen dus ik zou iemands anders zijn piemel ook wel eens willen likken gewoon om te kijken hoe het is
Dat is dus precies wat ik denk😂😂
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 22:00
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Lijkt mij opzich wel super geil om gewoon 1 keertje bij een man/jongen tussen de benen te zitten enn hem dan even te gaan pijpen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 06:07
lekkerbeffen
lekkerbeffen is offline
Citaat:
Herkenbaar
Heel herkenbaar...
Oud 16-05-2016, 20:05
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Ik vind het grappig dat mensen zo in hokjes denken. Ik geloof namelijk niet in een label met hetero-bi-homo. Als niemand mensen zou labelen of zeggen jij bent dit als jij het met die doet of met dat geslacht, dan zou er ook geen haat zijn. Feitelijk kan een man nooit 100% man zijn omdat we nu eenmaal uit 23 vrouwelijke en 23 mannelijke chromosomen bestaan en ook zowel vrouwelijke hormonen hebben (oestrogeen) en mannelijke hormonen (testosteron) dus een 100% hetero man kan simpelweg dus niet bestaan. Je moet gewoon doen wat je leuk vind en gelukkig mee bent. Het is geen "zonde" in de natuur paren dieren ook met elkaar met het andere geslacht, in sommige gevallen heeft het juist een positief effect op de kwaliteit van bijvoorbeeld sperma, of vriendschappen. Seks is een middel van samen zijn, een binding. En daarin ben ik ook van mening dat het juist iets ongelofelijks moois is, zolang het met liefde is en dan maakt geslacht niet uit.
AMEN!
Reageren

Regels voor berichten