Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou, ik heb een date voor zaterdag hoor. We gaan eerst naar de bios en daarna misschien nog uit.
Maar nog steeds zit ik met het probleem waarover ik kan praten met haar. Ik heb haar nog maar 1 keer gezien, en heb wel al veel dingen met haar gedaan ![]() Kunnen jullie me misschien nog helpen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zorg dat je weet waar ze de laatste tijd zoal mee bezig is en waar ze het misschien moeilijk mee heeft (wel algemene zaken, bijv. druk met school oid .. niet te persoonlijk worden, slecht voor de sfeer).
Show you care ![]() ![]() Argh, bij mij is het andersom. Praten kan ik inmiddels prima, maar ik durf verder gewoon niks ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of het in mijn voordeel werkt dat ik al een keer met haar gezoend heb, maar toen hadden we elkaar eigenlijk niks te vertellen. Als ik wil dat het verder iets word moet ik dus gewoon aardig, lief, sociaal over komen. Kan je me nog iets meer vertellen over communicatie, want het lijkt mij echt moelijk hoor. Het praten moet gewoon ff op gang komen, daarna kan je wel gewoon steeds doorvragen enzo en af en toe wat over jezelf vertellen. Het is gewoon zo dat ik echt niet weet wat te zeggen. Ik hoop dat je me begrijp. Alvast bedankt trouwens Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 23:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|