Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 00:45
Verwijderd
Praat met meisjes over hun, niet over jezelf.

Laat hun maar dingen over jouw te weten komen.

Gewoon fucking praten tegen iemand, ze gaan je echt niet bijten ofzo als je iets tegen ze zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 11:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Praat met meisjes over hun, niet over jezelf.

Laat hun maar dingen over jouw te weten komen.

Gewoon fucking praten tegen iemand, ze gaan je echt niet bijten ofzo als je iets tegen ze zegt.
Helaas is het meestal zo dat zo'n gesprek snel ophoud omdat je meestal gewoon geen feedback terug krijgt waar op je verder kan borduren. Of omdat je het gevoel krijgt dat ze helemaal geen zin in jou en je gesprekken heeft, dat ze wel iets beters met haar tijd kan doen. (Nagels vijlen, aan haar haar pulken, kauwgom eten, irritant dom lachen met andere meisjes)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:29
rafael_vd_vaart
rafael_vd_vaart is offline
Nou, ik heb een date voor zaterdag hoor. We gaan eerst naar de bios en daarna misschien nog uit.
Maar nog steeds zit ik met het probleem waarover ik kan praten met haar. Ik heb haar nog maar 1 keer gezien, en heb wel al veel dingen met haar gedaan . Maar dat kwam ook niet omdat ik zoveel interessants te vertellen had. Ze vond me gewoon leuk om me uiterlijk en houding enzo. Nu hebben we dus nog een keer afgesproken om te kijken of het verder nog wat zal worden, maar ik weet nog steeds niet waar ik het over moet hebben. Ik weet wel al dat ze van een compleet andere muziekstijl houdt dan ik, en nog wat andere dingen die ze doet.

Kunnen jullie me misschien nog helpen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:02
Verwijderd
Zorg dat je weet waar ze de laatste tijd zoal mee bezig is en waar ze het misschien moeilijk mee heeft (wel algemene zaken, bijv. druk met school oid .. niet te persoonlijk worden, slecht voor de sfeer).

Show you care Meestal zijn 2 a 3 vragen dan genoeg om een heel verhaal bij haar te initiëren over haar ervaringen de laatste tijd (als zij graag doorzevert over dingen, zoals de meeste meisjes :X)

Argh, bij mij is het andersom. Praten kan ik inmiddels prima, maar ik durf verder gewoon niks
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 23:26
rafael_vd_vaart
rafael_vd_vaart is offline
Citaat:
******** schreef:
Zorg dat je weet waar ze de laatste tijd zoal mee bezig is en waar ze het misschien moeilijk mee heeft (wel algemene zaken, bijv. druk met school oid .. niet te persoonlijk worden, slecht voor de sfeer).

Show you care Meestal zijn 2 a 3 vragen dan genoeg om een heel verhaal bij haar te initiëren over haar ervaringen de laatste tijd (als zij graag doorzevert over dingen, zoals de meeste meisjes :X)

Argh, bij mij is het andersom. Praten kan ik inmiddels prima, maar ik durf verder gewoon niks
Ja, daar heb ik op zich wel wat aan ja, maar hoe start je gesprekken. Als zij niet begint te praten zal ik toch moeten beginnen.
Ik weet niet of het in mijn voordeel werkt dat ik al een keer met haar gezoend heb, maar toen hadden we elkaar eigenlijk niks te vertellen. Als ik wil dat het verder iets word moet ik dus gewoon aardig, lief, sociaal over komen.
Kan je me nog iets meer vertellen over communicatie, want het lijkt mij echt moelijk hoor. Het praten moet gewoon ff op gang komen, daarna kan je wel gewoon steeds doorvragen enzo en af en toe wat over jezelf vertellen. Het is gewoon zo dat ik echt niet weet wat te zeggen. Ik hoop dat je me begrijp.
Alvast bedankt trouwens

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 23:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten