Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2002, 15:31
TefnachT
TefnachT is offline
ik heb geen probleem met homo's maar wel met mensen die BI schijnen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef:
Wat zou er niet normaal aan moeten zijn dan? Ik bedoel: je valt dan misschien op hetzelfde geslacht, of op beide, maar dat gebeurt je toch gewoon. Hetero's zijn toch ook niet 'anders' of abnormaal.
helemaal mee eens

Citaat:
TefnachT schreef:
ik heb geen probleem met homo's maar wel met mensen die BI
schijnen te zijn.
wattuh? waarom dat dan???????
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Ik ben eigenlijk tegen homo's en lesbo's, omdat de natuur anders bedoeld heeft (mannen met vrouwen en niet anders), maar ik respecteer wel andere en kan wel met ze omgaan.
Homosexualiteit komt ook bij andere diersoorten van de mens voor, dus zo anders heeft de natuur het blijkbaar niet bedoeld. Zie tevens mijn vorige reply.
Oud 22-08-2002, 18:04
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Als je bedoelt dat het niet natuurlijk zou zijn kan ik je er in dat verband op wijzen dat homosexueel gedrag door biologen ook bij andere diersoorten dan de mens is waargenomen, en aangezien alle dieren (dus wij ook) deel uitmaken van de natuur zou dat volgens jouw opvatting betekenen dat wij en zij iets tegen de natuur doen terwijl we er zelf deel van uit maken, wat mij een tegenspraak lijkt.
Citaat:
Homosexualiteit komt ook bij andere diersoorten van de mens voor, dus zo anders heeft de natuur het blijkbaar niet bedoeld. Zie tevens mijn vorige reply.
Wat verstaan die biologen onder homosexueel gedrag, is het niet speels gedrag?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Wat verstaan die biologen onder homosexueel gedrag, is het niet speels gedrag?
Ik neem aan dat ze er gewoon mee bedoelen wat wij als definitie gewend zijn te gebruiken: sexueel contact tussen leden van hetzelfde geslacht.
Oud 22-08-2002, 18:57
Verwijderd
bi vinnik best, lesbi ook, maar ik kan er echt niet tegen als ik twee jongens samen zie... heel stom misschien, maar ik vinnet er zo vreemd uitzien Ik heb er verder geen problemen meej hoor... maar dat vinnik gewoon. sorrie...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:59
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
me liesje schreef:

wattuh? waarom dat dan???????
Dat zijn mensen die denken te gemakkelijk. Die denken van: Ik heb 1 keer aan een jongen of meisje gedacht en nu ben ik BI. Ik geloof dus niet in die bullshit. Net wat iemand voor mij al zij het is IN om BI te zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:28
Memphis Man
Memphis Man is offline
De menselijke seksualiteit is ontzettend breed. Emotionele waarde en sociale banden zijn veel belangrijker geworden dan voortplanting alleen.

Homosexualiteit komt niet voor bij regenwormen, maar wel bij apen. Een regenworm volgt alleen zijn instinct, en dat is sex hebben om je voort te planten. Dit zou bewijzen dat sex alleen is bedoeld voor de voortplanting, en dus uitsluitend voor man en vrouw. Echter, een hoop dingen die mensen doen zijn niet "natuurlijk". Ooit een olifant op schoenen gezien of een varken naar de kerk zien gaan? Bovendien hebben de meeste mensen tegenwoordig (gelukkig) sex voor het plezier; dit doet een regenworm ook niet.

Een regenworm is te dom om te beseffen dat hij ook dingen kan doen die alleen lekker aanvoelen en verder geen voortplantingsfunctie hebben. Hoe slimmer het dier, hoe diverser de seksualiteit; daarom hebben apen en dolfijnen meer homosexuele contacten dan "dommere" beesten.
Oud 22-08-2002, 19:57
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Er valt niks aan te 'vinden' want het is zoals mensen ZIJN, het is net zo stom om er trots op te zijn dat je blank bent. It's just the way you've been created, so deal with it.
Oud 22-08-2002, 19:57
knak
knak is offline
ik vind het net zo normaal als dat iemand hetro is

ik word dan ook altijd erg boos als iemand in mijn omgeving een stomme opmerking er overmaakt!!!! (niet altijd even slim i.v.m. ruzie enzo maja,................)
groeten

knak
Oud 22-08-2002, 23:12
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
McCaine schreef:

Beetje pointless onderwerp dit. Hoezo kun je er iets van 'vinden'? Naja, dat kan wel, maar hoezo maakt dat iets uit?
Nou forum baasje, dat zal ik je vertellen.
Ik wou gewoon een totaalbeeld krijgen over hoe mensen er over denken. Nieuwsgierigheid heet dat, gewoon ff kijken of mensen een beetje veranderen kwa denk wijze.

Zo duidelijk ??
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:14
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
ik ben er niet tegen ofzo die mensen zijn zo geboren laat ze een gelukkig leven lijden ..dat ze het gaan overdrijven en er mee "te koop" gaan lopen vind ik dan weer niet echt nodig maarja

Ding Dong, HEtero's lopen er toch ook mee te koop, of niet dan.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:17
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Dat zijn mensen die denken te gemakkelijk. Die denken van: Ik heb 1 keer aan een jongen of meisje gedacht en nu ben ik BI. Ik geloof dus niet in die bullshit. Net wat iemand voor mij al zij het is IN om BI te zijn!
Dat is dus een beginstadium
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:30
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Nou forum baasje, dat zal ik je vertellen.
Ik wou gewoon een totaalbeeld krijgen over hoe mensen er over denken. Nieuwsgierigheid heet dat, gewoon ff kijken of mensen een beetje veranderen kwa denk wijze.

Zo duidelijk ??
Ok. Das voldoende.
Oud 23-08-2002, 14:06
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

Dat is dus een beginstadium
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:05
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Yeah, ik ben IN!!
Wat ben ik toch blij dat ik op hetzelfde geslacht val en te makkelijk denk (vooral daarover)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:25
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Tis en blijft voor mij apart.. maar k accepteer et wel.. Maar khoorde laatst dus dat m'n oom 'het' was. Das wel ff schrikken dan.. Dan accepteer je het ineens net iets moeilijker ..
Maarja, et is wel okee verder
Oud 23-08-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Ja en het lijkt ook wel IN om dat te zeggen

Er zullen misschien wel inderdaad mensjes zijn die dat zeggen terwijl het niet zo is, maar ik denk dat het grootste gedeelte twijfelt (of het zeker weet natuurlijk)..
Kijk, kerel, als je in de puberteit zit, is het normaal om na te denken over je 'seksualiteit', en te twijfelen over dingen.
En om nou gelijk alle mensen die bi zijn of dat denken te zijn allemaal over een kam te scheren vind ik ook vreemd.
En als mensen eerst denken bi te zijn, en ze er later achter komen dat dat niet zo is, dat maakt toch ook niks uit?
Dat betekent toch niet dat ze dat doen omdat het 'in' is, of dat ze liegen?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:19
AtHell
AtHell is offline
zolang iemands geaardheid mij niet op een negatieve manier beïnvloed vind ik dat iedereen vooral moet doen en laten wat die wil, maar bv niet in een trein opeens als homosexueelpaar elkaar oraal bevredigen ofzo want ik denk dat ik n trauma aan zou overhouden, maar och.. t boeit me verder echt weinig.
Oud 24-08-2002, 00:54
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AtHell schreef:
zolang iemands geaardheid mij niet op een negatieve manier beïnvloed vind ik dat iedereen vooral moet doen en laten wat die wil, maar bv niet in een trein opeens als homosexueelpaar elkaar oraal bevredigen ofzo want ik denk dat ik n trauma aan zou overhouden, maar och.. t boeit me verder echt weinig.

een heteropaar dat elkaar opeens begint af te lebberen in een trein vind k nou ook niet bepaald de ideale avond uit hoor

maargoed; k heb er geen problemen mee, mensen moeten doen en laten wat ze willen... wie ben ik om ze daar in tegen te houden
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 01:26
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
wie ben ik om ze daar in tegen te houden
zie jezelf gewoon als GOD, dan kan je dr gewoon tegen in gaan, en stiekem er een zonde van maken ofzo, lekker de hypocriet uithangen enzo :]

Regels voor berichten