![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De menselijke seksualiteit is ontzettend breed. Emotionele waarde en sociale banden zijn veel belangrijker geworden dan voortplanting alleen.
Homosexualiteit komt niet voor bij regenwormen, maar wel bij apen. Een regenworm volgt alleen zijn instinct, en dat is sex hebben om je voort te planten. Dit zou bewijzen dat sex alleen is bedoeld voor de voortplanting, en dus uitsluitend voor man en vrouw. Echter, een hoop dingen die mensen doen zijn niet "natuurlijk". Ooit een olifant op schoenen gezien of een varken naar de kerk zien gaan? Bovendien hebben de meeste mensen tegenwoordig (gelukkig) sex voor het plezier; dit doet een regenworm ook niet. Een regenworm is te dom om te beseffen dat hij ook dingen kan doen die alleen lekker aanvoelen en verder geen voortplantingsfunctie hebben. Hoe slimmer het dier, hoe diverser de seksualiteit; daarom hebben apen en dolfijnen meer homosexuele contacten dan "dommere" beesten.
|
Er valt niks aan te 'vinden' want het is zoals mensen ZIJN, het is net zo stom om er trots op te zijn dat je blank bent. It's just the way you've been created, so deal with it.
|
![]() |
ik vind het net zo normaal als dat iemand hetro is
ik word dan ook altijd erg boos als iemand in mijn omgeving een stomme opmerking er overmaakt!!!! (niet altijd even slim i.v.m. ruzie enzo maja,................) groeten knak
||
![]() |
Citaat:
Ik wou gewoon een totaalbeeld krijgen over hoe mensen er over denken. Nieuwsgierigheid heet dat, gewoon ff kijken of mensen een beetje veranderen kwa denk wijze. Zo duidelijk ?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ben ik toch blij dat ik op hetzelfde geslacht val en te makkelijk denk (vooral daarover) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tis en blijft voor mij apart.. maar k accepteer et wel.. Maar khoorde laatst dus dat m'n oom 'het' was. Das wel ff schrikken dan.. Dan accepteer je het ineens net iets moeilijker ..
Maarja, et is wel okee verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zullen misschien wel inderdaad mensjes zijn die dat zeggen terwijl het niet zo is, maar ik denk dat het grootste gedeelte twijfelt (of het zeker weet natuurlijk).. Kijk, kerel, als je in de puberteit zit, is het normaal om na te denken over je 'seksualiteit', en te twijfelen over dingen. En om nou gelijk alle mensen die bi zijn of dat denken te zijn allemaal over een kam te scheren vind ik ook vreemd. En als mensen eerst denken bi te zijn, en ze er later achter komen dat dat niet zo is, dat maakt toch ook niks uit? Dat betekent toch niet dat ze dat doen omdat het 'in' is, of dat ze liegen? |
![]() |
|
zolang iemands geaardheid mij niet op een negatieve manier beïnvloed vind ik dat iedereen vooral moet doen en laten wat die wil, maar bv niet in een trein opeens als homosexueelpaar elkaar oraal bevredigen ofzo want ik denk dat ik n trauma aan zou overhouden, maar och.. t boeit me verder echt weinig.
||
Citaat:
een heteropaar dat elkaar opeens begint af te lebberen in een trein vind k nou ook niet bepaald de ideale avond uit hoor ![]() maargoed; k heb er geen problemen mee, mensen moeten doen en laten wat ze willen... wie ben ik om ze daar in tegen te houden |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 |