Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ghoh! Het forum voelt een beetje thuis-achtig, een plek waar ik altijd terecht kan als ik ergens mee zit, feedback kan krijgen en waar verschillende individuen met hun eigen kwaliteiten kunnen bijdragen aan een soort ontspanning/informatief platform. Ik vind het fijn om te lezen, mee te denken en ervaringen te delen. Dankzij het forum ken ik verschillende mensen en vind ik het heel fijn daar nu en dan eens contact mee te hebben. Hier ben ik denk ik wat meer open-mindend geworden en heb ik geleerd ook wat meer te zeggen wat ik van bepaalde zaken vind. Ook het onderbouwen van mijn mening en visie heeft hier wat meer vorm gekregen. Ook moet ik vaak lachen om bepaalde reacties en vind ik het leuk hoe verschillend mensen kijken naar de wereld en situaties in hun nabije omgeving. Leuk ook om deze mensen te ontmoeten. Virtueel maar toch niet afstandelijk en dat vind ik er zo leuk aan geloof ik!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Toen ik voor het eerst op het forum kwam postte ik altotopics op LS die natuurlijk genadeloos werden afgebrand! Daarna was ik een paar jaar heel actief, eerst op D&A, in de tijden van de IZSADC-topics, vervolgens De Kantine. En de laatste jaren post ik eigenlijk niet veel meer, maar gluur ik nog wel bijna dagelijks even op DK en Onzin
![]()
|
Ach vroeger kon ik wel vervelend zijn, wilde dwars liggen ofzo, was nog jong, tegenwoordig heb ik die behoefte niet meer, ben wat volwassener geworden, in hoeverre dat überhaupt mogelijk is
![]()
|
In den beginne was ik irritant. En dat vond ik leuk. Rellen (regels overtreden en ruzie zoeken) deed ik vaak en 'practical' jokes. Wat een lol. Maar dat is al jaren over. Was ook aardig forumverslaafd en was druk bezig met mijn postenaantal. Nu ben ik meer van het slashcaren.
Kon mij ook altijd goed ergeren aan mensen die niet begrijpend konden lezen wat ik postte en dus beweerden dat ik wat anders schreef dan ik daadwerkelijk deed. Dus die mensen vond ik dom en noemde ik ook dom en als ze mij teveel irriteerden, schold ik ze uit, want leugenaars. ![]() Hoewel ik dit nog altijd irritant vind, probeer ik tegenwoordig netjes aan te geven waarom ik A zei en niet B, zonder meteen iedereen uit te schelden. Wat dat uitschelden betreft, vroeger probeerde ik ook de juiste gevoelige snaar te raken met mijn woorden, wanneer ik onenigheid met een medeforumer had. Heb best wel heel gemene dingen gezegd in het verleden, puur voor de gemeenheid. Niet liev, maar ook dat doen ik dus niet meer. Wat ik ook vroeger nog deed was veel eigen neologismen, germanismen en anglicismen gebruiken op het forum. Ben ik ook mee opgehouden, omdat men op een gegeven moment te vaak kritiek had op mijn zogenaamd onjuist taalgebruik. Ik vond die mensen dan weer te dom te poepen en arrogant en irritant. Ik gebruik een stuk minder smilies dan toen. Kom niet op de School- en Taalfora. Volgens mij maak ik ook geen grappige posts meer. En ja, ik vind zelf dat ik grappige posts maken vroegah. ![]() Dat was het wel zo'n beetje qua veranderingen denk ik. Ik moet ineens aan een aantal oude topics denken die van toepassing zijn. ;x
|
Ohja, nog iets uit mijn vervelende periode, was zeggen dat iets een feit was, wetende dat het puur een mening was, 99 van de 100 keren om de ander dwars te zitten. De ander was ook altijd very not amused -> mission accomplished.
Wat een nare trol was ik zeg. ![]() Stiekem doe ik dat nog weleens. ![]() Valt een beetje in de eerdergenoemde categorie 'de juiste gevoelige snaar raken'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk nog wel eens terug aan hoe mijn leven er uit zou zien als ik nooit aan dit forum was begonnen. Het is grappig hoe alle belangrijke dingen op dit moment in mijn leven op de een of andere manier nooit zouden zijn gebeurd zonder forum..
Ik lees nog wel eens hele oude pm's terug en merk daaruit vooral dat ik een stuk volwassener ben geworden. En dan is er natuurlijk het topic waarin ik mijn debut maakte.. Als ik daar naar terug kijk lijkt het wel door een ander mens getypt te zijn. :') Vroegah was ik nog wel eens gemeen op het forum, dat ben ik nu niet meer. En ik postte natuurlijk veel, nu lees ik eigenlijk alleen nog maar.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bij mij zijn er ook nogal wat gebeurtenissen geweest dankzij het forum, zij het niet altijd direct.
Ik zei laatst tegen mijn beste vriend, die ook mijn huisgenoot was voor bijna 5 jaar, dat we elkaar zonder forum misschien wel nooit ontmoet hadden (hij was ook forumer, maar ik kende hem vooral via een andere forumer). Toen zei hij dat ie zeker wist dat we elkaar hoe dan ook wel ooit ontmoet hadden, omdat dat had gemoeten, ofzo. Nuchtere ik vond dat zo lief ![]() |
![]() |
|
Het verschil tussen nu en in 2010 is dat ik geen puber meer ben en me ook minder als een gedraag (vooral ten opzichte van andere meningen en aandachtszoekerij). Ook post ik veel minder en is het maar in fases een deel van mijn dag geworden
|
Damn, ik zit hier al sinds 2003
![]() Sowieso mijn spelling. Ik krijg echt tia's van mijn spelling toen, maar pubergedrag natuurlijk. Ik was ook nog vet altoow en shit. Was toen vooral bezig met mijn ppd en was uitsluitend te vinden op Onzin en soms ook op Letteren met crappy verhalen. En nu kom ik een beetje overal. Volgens mij was ik vroeger ook een beetje bang voor Jon. Zijn naam spreek ik helaas nog steeds verkeerd uit (sorry Jon, maar na 10 jaar je naam in mijn hoofd uitspreken als Djon kan ik daar niks meer aan doen ![]() Ik denk dat ik een wat langere adem heb met mensen die hier ook al forever zitten en me niet meer alles zo aantrek. En ik ben gaan nadenken over wat ik post, omdat Google. En vast nog meer, maar dat weet ik even niet en ga ik ook niet opzoeken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|