Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2016, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Hey! Jij bent nieuw hier of niet?
Jij flirt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2016, 12:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ik flirt niet met random kerels, alleen met random bitches.
Oud 23-04-2016, 12:51
Verwijderd
Arme Yne
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 12:59
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Noem jij yne een random bitch?
Oud 23-04-2016, 13:02
Verwijderd
Ja
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 13:10
Yne
Yne is offline
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 13:12
Verwijderd
Don't hurt me!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 13:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Spawn gedraag je stinkhoofd
Oud 23-04-2016, 13:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Yne you're a flower. you're also a rainbow and a river. you are the manifestation of all perfection and i want to i don't fucking know.

zo beter
Oud 23-04-2016, 13:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dank memes
Oud 23-04-2016, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Spawn gedraag je stinkhoofd
Just a real gangsta
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 13:21
Yne
Yne is offline
Dankjewel Cris, erg leuk
Oud 23-04-2016, 13:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet niet. Maar ik ben nog steeds maar af en toe aanwezig ofzo, ik heb niet echt een idee dat mensen het merken als ik hier ben haha.
Ik vind het wel leuk als je er weer even bent!
Oud 23-04-2016, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel Cris, erg leuk
Hard dit
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 13:24
Verwijderd
Ghoh! Het forum voelt een beetje thuis-achtig, een plek waar ik altijd terecht kan als ik ergens mee zit, feedback kan krijgen en waar verschillende individuen met hun eigen kwaliteiten kunnen bijdragen aan een soort ontspanning/informatief platform. Ik vind het fijn om te lezen, mee te denken en ervaringen te delen. Dankzij het forum ken ik verschillende mensen en vind ik het heel fijn daar nu en dan eens contact mee te hebben. Hier ben ik denk ik wat meer open-mindend geworden en heb ik geleerd ook wat meer te zeggen wat ik van bepaalde zaken vind. Ook het onderbouwen van mijn mening en visie heeft hier wat meer vorm gekregen. Ook moet ik vaak lachen om bepaalde reacties en vind ik het leuk hoe verschillend mensen kijken naar de wereld en situaties in hun nabije omgeving. Leuk ook om deze mensen te ontmoeten. Virtueel maar toch niet afstandelijk en dat vind ik er zo leuk aan geloof ik!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Hey! Jij bent nieuw hier of niet?
Wat doet een 2-jarige op het forum
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel leuk als je er weer even bent!
Maar nog steeds niet gemeet! Misschien moeten we een plan voor vijf jaar opstellen haha
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 14:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar nog steeds niet gemeet! Misschien moeten we een plan voor vijf jaar opstellen haha
Oud 23-04-2016, 14:24
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat doet een 2-jarige op het forum
ik heb geen friendjes en niemand wil friendjes met me zijn als ik op plein sta niemand praat met mij ik ben eigenlijk ook al 12 niet 2 maar dit leek me wel grappig haha en jij dan jij bent 0 jaar wtf hahah dat is pas raar of niet dan hihi
Oud 23-04-2016, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen friendjes en niemand wil friendjes met me zijn als ik op plein sta niemand praat met mij ik ben eigenlijk ook al 12 niet 2 maar dit leek me wel grappig haha en jij dan jij bent 0 jaar wtf hahah dat is pas raar of niet dan hihi
Flirt je nou met mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 14:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nee
Oud 23-04-2016, 16:28
Verwijderd
Zie je, daarom wil niemand friendjes met je worden
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 16:49
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Omdat ik niet met mannen flirt?
Oud 23-04-2016, 16:53
Verwijderd
Ja

Geen idee wat ik bedoelde haha.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 18:11
Verwijderd
Alsof ik me d.m.v. het forum kán ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 19:08
Klovorhop
Klovorhop is offline
Toen ik voor het eerst op het forum kwam postte ik altotopics op LS die natuurlijk genadeloos werden afgebrand! Daarna was ik een paar jaar heel actief, eerst op D&A, in de tijden van de IZSADC-topics, vervolgens De Kantine. En de laatste jaren post ik eigenlijk niet veel meer, maar gluur ik nog wel bijna dagelijks even op DK en Onzin ik vind het wel leuk om nog een beetje mee te lezen met alle mij bekende forumers.
Oud 23-04-2016, 20:08
betercore
betercore is offline
Ik ben nog steeds.... 15?
Oud 23-04-2016, 22:02
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
Ach vroeger kon ik wel vervelend zijn, wilde dwars liggen ofzo, was nog jong, tegenwoordig heb ik die behoefte niet meer, ben wat volwassener geworden, in hoeverre dat überhaupt mogelijk is . ik post ook vrij weinig dus denk dat ik best wel een hoop verandert ben ten opzichte van bijvoorbeeld 6 jaar terug.
Oud 24-04-2016, 13:21
Mr Soija
Mr Soija is offline
In den beginne was ik irritant. En dat vond ik leuk. Rellen (regels overtreden en ruzie zoeken) deed ik vaak en 'practical' jokes. Wat een lol. Maar dat is al jaren over. Was ook aardig forumverslaafd en was druk bezig met mijn postenaantal. Nu ben ik meer van het slashcaren.

Kon mij ook altijd goed ergeren aan mensen die niet begrijpend konden lezen wat ik postte en dus beweerden dat ik wat anders schreef dan ik daadwerkelijk deed. Dus die mensen vond ik dom en noemde ik ook dom en als ze mij teveel irriteerden, schold ik ze uit, want leugenaars. Meestal ging ik ook niet in op de onjuiste citaten en verbeterde ik die ook niet. Ik negeerde ze gewoon.
Hoewel ik dit nog altijd irritant vind, probeer ik tegenwoordig netjes aan te geven waarom ik A zei en niet B, zonder meteen iedereen uit te schelden.

Wat dat uitschelden betreft, vroeger probeerde ik ook de juiste gevoelige snaar te raken met mijn woorden, wanneer ik onenigheid met een medeforumer had. Heb best wel heel gemene dingen gezegd in het verleden, puur voor de gemeenheid. Niet liev, maar ook dat doen ik dus niet meer.

Wat ik ook vroeger nog deed was veel eigen neologismen, germanismen en anglicismen gebruiken op het forum. Ben ik ook mee opgehouden, omdat men op een gegeven moment te vaak kritiek had op mijn zogenaamd onjuist taalgebruik. Ik vond die mensen dan weer te dom te poepen en arrogant en irritant.

Ik gebruik een stuk minder smilies dan toen. Kom niet op de School- en Taalfora. Volgens mij maak ik ook geen grappige posts meer. En ja, ik vind zelf dat ik grappige posts maken vroegah.

Dat was het wel zo'n beetje qua veranderingen denk ik. Ik moet ineens aan een aantal oude topics denken die van toepassing zijn. ;x
Oud 24-04-2016, 13:50
Not for Sale
Not for Sale is offline
Soijagrappen
Oud 24-04-2016, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Soijagrappen
Hoi lieve flappie Je weet dat een van de weinige dingen die er veranderd zijn in mijn forumcarrière mijn liefde voor jou is toch? Ooit als een uitgebluste kaars, daarna als een Phoenix herrijzend tot oneindig grote en onverkende hoogtes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 13:54
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ohja, nog iets uit mijn vervelende periode, was zeggen dat iets een feit was, wetende dat het puur een mening was, 99 van de 100 keren om de ander dwars te zitten. De ander was ook altijd very not amused -> mission accomplished.
Wat een nare trol was ik zeg.

Stiekem doe ik dat nog weleens. Tis net als tegen een meid zeggen 'ben je ongesteld ofzo?'

Valt een beetje in de eerdergenoemde categorie 'de juiste gevoelige snaar raken'.
Oud 24-04-2016, 13:56
Verwijderd
Citaat:
In den beginne was ik irritant. En dat vond ik leuk. Rellen (regels overtreden en ruzie zoeken) deed ik vaak en 'practical' jokes. Wat een lol. Maar dat is al jaren over. Was ook aardig forumverslaafd en was druk bezig met mijn postenaantal. Nu ben ik meer van het slashcaren.

Kon mij ook altijd goed ergeren aan mensen die niet begrijpend konden lezen wat ik postte en dus beweerden dat ik wat anders schreef dan ik daadwerkelijk deed. Dus die mensen vond ik dom en noemde ik ook dom en als ze mij teveel irriteerden, schold ik ze uit, want leugenaars. Meestal ging ik ook niet in op de onjuiste citaten en verbeterde ik die ook niet. Ik negeerde ze gewoon.
Hoewel ik dit nog altijd irritant vind, probeer ik tegenwoordig netjes aan te geven waarom ik A zei en niet B, zonder meteen iedereen uit te schelden.

Wat dat uitschelden betreft, vroeger probeerde ik ook de juiste gevoelige snaar te raken met mijn woorden, wanneer ik onenigheid met een medeforumer had. Heb best wel heel gemene dingen gezegd in het verleden, puur voor de gemeenheid. Niet liev, maar ook dat doen ik dus niet meer.

Wat ik ook vroeger nog deed was veel eigen neologismen, germanismen en anglicismen gebruiken op het forum. Ben ik ook mee opgehouden, omdat men op een gegeven moment te vaak kritiek had op mijn zogenaamd onjuist taalgebruik. Ik vond die mensen dan weer te dom te poepen en arrogant en irritant.

Ik gebruik een stuk minder smilies dan toen. Kom niet op de School- en Taalfora. Volgens mij maak ik ook geen grappige posts meer. En ja, ik vind zelf dat ik grappige posts maken vroegah.

Dat was het wel zo'n beetje qua veranderingen denk ik. Ik moet ineens aan een aantal oude topics denken die van toepassing zijn. ;x
Ik heb jou echt nooit als vervelend of ruziezoekend ervaren?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Jij was dan ook overmand door verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 14:00
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Soijagrappen :the:
Zo stonden die bekend toen ja.
Oud 24-04-2016, 14:01
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Het ergste was allemaal voordat ik jou kende volgens mij, en op DK + FT&R. Genoeg mensen die kunnen beamen dat ik een rotjoch was.
Oud 24-04-2016, 21:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het ergste was allemaal voordat ik jou kende volgens mij, en op DK + FT&R. Genoeg mensen die kunnen beamen dat ik een rotjoch was.
Best wel een beetje ja Maar vooral in het weerwolfspel
Met citaat reageren
Oud 25-04-2016, 01:05
Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik denk nog wel eens terug aan hoe mijn leven er uit zou zien als ik nooit aan dit forum was begonnen. Het is grappig hoe alle belangrijke dingen op dit moment in mijn leven op de een of andere manier nooit zouden zijn gebeurd zonder forum..

Ik lees nog wel eens hele oude pm's terug en merk daaruit vooral dat ik een stuk volwassener ben geworden. En dan is er natuurlijk het topic waarin ik mijn debut maakte.. Als ik daar naar terug kijk lijkt het wel door een ander mens getypt te zijn. :')

Vroegah was ik nog wel eens gemeen op het forum, dat ben ik nu niet meer. En ik postte natuurlijk veel, nu lees ik eigenlijk alleen nog maar.
Oud 25-04-2016, 01:22
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik denk nog wel eens terug aan hoe mijn leven er uit zou zien als ik nooit aan dit forum was begonnen. Het is grappig hoe alle belangrijke dingen op dit moment in mijn leven op de een of andere manier nooit zouden zijn gebeurd zonder forum..

Ik lees nog wel eens hele oude pm's terug en merk daaruit vooral dat ik een stuk volwassener ben geworden. En dan is er natuurlijk het topic waarin ik mijn debut maakte.. Als ik daar naar terug kijk lijkt het wel door een ander mens getypt te zijn. :')

Vroegah was ik nog wel eens gemeen op het forum, dat ben ik nu niet meer. En ik postte natuurlijk veel, nu lees ik eigenlijk alleen nog maar.
Ben jij schietgeweer?
Oud 25-04-2016, 01:39
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Ben jij schietgeweer?
Nee, ik ben Sortjuh.
Oud 25-04-2016, 02:34
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee, ik ben Sortjuh.
Oh
Oud 25-04-2016, 08:03
Abby.
Abby. is offline
Bij mij zijn er ook nogal wat gebeurtenissen geweest dankzij het forum, zij het niet altijd direct.
Ik zei laatst tegen mijn beste vriend, die ook mijn huisgenoot was voor bijna 5 jaar, dat we elkaar zonder forum misschien wel nooit ontmoet hadden (hij was ook forumer, maar ik kende hem vooral via een andere forumer). Toen zei hij dat ie zeker wist dat we elkaar hoe dan ook wel ooit ontmoet hadden, omdat dat had gemoeten, ofzo. Nuchtere ik vond dat zo lief
Met citaat reageren
Oud 25-04-2016, 08:04
Yne
Yne is offline
Het verschil tussen nu en in 2010 is dat ik geen puber meer ben en me ook minder als een gedraag (vooral ten opzichte van andere meningen en aandachtszoekerij). Ook post ik veel minder en is het maar in fases een deel van mijn dag geworden
Oud 25-04-2016, 10:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Damn, ik zit hier al sinds 2003 dus je mag wel zeggen dat er in 13 jaar veel veranderd is.

Sowieso mijn spelling. Ik krijg echt tia's van mijn spelling toen, maar pubergedrag natuurlijk. Ik was ook nog vet altoow en shit. Was toen vooral bezig met mijn ppd en was uitsluitend te vinden op Onzin en soms ook op Letteren met crappy verhalen. En nu kom ik een beetje overal. Volgens mij was ik vroeger ook een beetje bang voor Jon. Zijn naam spreek ik helaas nog steeds verkeerd uit (sorry Jon, maar na 10 jaar je naam in mijn hoofd uitspreken als Djon kan ik daar niks meer aan doen ).
Ik denk dat ik een wat langere adem heb met mensen die hier ook al forever zitten en me niet meer alles zo aantrek.
En ik ben gaan nadenken over wat ik post, omdat Google.

En vast nog meer, maar dat weet ik even niet en ga ik ook niet opzoeken
Oud 25-04-2016, 12:23
Mr Soija
Mr Soija is offline
Oh god, heet hij Sjon? Of Jon als in Jan?
Oud 25-04-2016, 12:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh god, heet hij Sjon? Of Jon als in Jan?
Jon als in Jan met een o!
Oud 25-04-2016, 13:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, Jon. Gewoon Jon.

Ik was er ook een beetje van slag door toen ik hem voor het eerst ontmoette en was heel bang dat hij beledigd zou zijn als ik het verkeerd uit zou spreken, dus ik heb hem amper bij naam genoemd
Oud 26-04-2016, 00:21
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ja, Jon. Gewoon Jon.

Ik was er ook een beetje van slag door toen ik hem voor het eerst ontmoette en was heel bang dat hij beledigd zou zijn als ik het verkeerd uit zou spreken, dus ik heb hem amper bij naam genoemd
Ik zeg in m'n hoofd gewoon Dzjon hoor
Oud 26-04-2016, 12:09
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Jon als in Jan met een o!
Citaat:
Ja, Jon. Gewoon Jon.

Wauw nog nooit iemand ontmoet die z'n naam als yon uitsprak. wat een gekke naam.
Oud 26-04-2016, 15:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja en lullig, Garfield is nu ook verpest, want die dude heet ook Jon
Reageren

Regels voor berichten