Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het kutter als er oudere kinderen/pubers zitten die duidelijk zijn meegesleept door hun (groot-)ouders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken sommige dingen ook wel maar ik word vooral heel kriegelig van al die irritaties lezen
![]() Laatst gewijzigd op 13-06-2016 om 14:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Aso's in de bios die het nodig vinden om hun voeten op de stoelen voor zich te leggen, en dan toch weer niet, en dan toch weer wel... Waardoor jij in die rij stoelen steeds porren in je rug krijgt. Veelal oude mensen die menen alles in de film ter plekke te moeten bespreken. Dit geldt ook in het theater. Niet te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
De mensen die op ryanairvluchten afkomen. Dat ze dan zo'n enorme rij gaan maken voor het boarden terwijl er nog niet eens iemand achter de balie zit (en je zitplaats gewoon op je ticket staat). Die all-out battle die sommige mensen zien in het pakken van de koffers als het vliegtuig is geland. Het applaus. Indiers die hun armen over de armsteunen heenleggen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De kleine dingen des levens. Verwijderd | 110 | 05-08-2007 10:36 | |
Psychologie |
Geestelijke Mishandeling.. justhanna | 47 | 10-11-2005 10:34 | |
Lifestyle |
van welke kleine aankoop word jij gelukkig? Verwijderd | 125 | 08-10-2004 20:20 | |
De Kantine |
aan welke kleine dingen kun jij je verschrikkelijk ergeren? Wiltine | 63 | 19-08-2003 13:18 | |
Liefde & Relatie |
welke eigenschap moet je droom man/vrouw in ieder geval hebben? amiga | 52 | 27-11-2002 13:35 | |
Psychologie |
positieve gevoelens flipkip | 17 | 22-05-2002 17:20 |