Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2016, 08:40
Verwijderd
En precies, tatoeerder vind je door reviews te lezen, afgaan op meningen van anderen, zien wat iemand maakt en of je dat aan staat. Bij een shop binnen lopen om te kijken of de sfeer je aan staat... Ik had een afspraak om mijn tattoo te laten ontwerpen en had me voorgenomen om gewoon weer te gaan als de kerel mij niet aan stond. Prima toch? Hij gaat iets zetten waar altijd mee rond moet lopen, beter is het iemand waar ik vertrouwen in heb.
Advertentie
Oud 07-07-2016, 09:28
Verwijderd
Ik maak bijna nooit complimentjes aan vreemden, alleen sinds aan kleine kinderen die tegen me beginnen te praten. En ik krijg ze ook nooit.
Oud 07-07-2016, 09:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik maak geen complimentjes aan vreemden. Wel vaak aan bekenden, ook bekenden die ik zelden spreek, zoals ex-klasgenoten. Ik vind het wel belangrijk om positieve meningen over mensen met ze te delen, denk ik.
Oud 07-07-2016, 09:51
aumgn
aumgn is offline
Deka hoe was je lezing?
Oud 07-07-2016, 09:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geintjes? Tss
Je hebt nog te weinig forumpunten aldus het overzicht; je moet toch op een gegeven moment het kaf van het koren scheiden.
Oud 07-07-2016, 11:07
Verwijderd
Goedemorgen! Of middag, eigenlijk.
Oud 07-07-2016, 11:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goedemorgen! Of middag, eigenlijk.
Hallo luci2!
Oud 07-07-2016, 12:11
Verwijderd
Ik moet vandaag m'n kamer opruimen en schoonmaken, voor een vriendin die morgen komt, maar m'n motivatie is echt nul.
Oud 07-07-2016, 12:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik moet vandaag m'n kamer opruimen en schoonmaken, voor een vriendin die morgen komt, maar m'n motivatie is echt nul.
Hup, hup, opruimen jongedame!

Ik ben vandaag al de hele dag aan het wassen, was opruimen, spullen opruimen, telefoontjes plegen, mailtjes sturen. Allemaal dingen die ik graag voor me uit schuif, maar die toch wel een fijn voldaan gevoel geven als ik ze eenmaal van de to-do-lijst kan strepen
Oud 07-07-2016, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Hup, hup, opruimen jongedame!

Ik ben vandaag al de hele dag aan het wassen, was opruimen, spullen opruimen, telefoontjes plegen, mailtjes sturen. Allemaal dingen die ik graag voor me uit schuif, maar die toch wel een fijn voldaan gevoel geven als ik ze eenmaal van de to-do-lijst kan strepen
Goed goed, ik ga al beginnen.

Goed bezig! Ik denk dat ik ook maar een lijstje ga maken. Doe ik steeds vaker tegenwoordig, om m'n hoofd te ontlasten, en ik vind het erg prettig werken.
Oud 07-07-2016, 12:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goed goed, ik ga al beginnen.

Goed bezig! Ik denk dat ik ook maar een lijstje ga maken. Doe ik steeds vaker tegenwoordig, om m'n hoofd te ontlasten, en ik vind het erg prettig werken.
Ik vind to do lijstjes ook echt heel fijn! Ik gebruik een boekje waarin ik alles opschrijf, linkerpagina voor urgente dingen, rechterpagina voor dingen die ik mag uitstellen. En als ik wat gedaan heb markeer ik het. Werkt voor mij echt heel fijn
Oud 07-07-2016, 12:27
Verwijderd
De psycholoog belde net even om te vragen hoe het nu gaat, en het was prettig om d'r mee te kunnen delen dat het goed gaat. Nu moet ik zo'n twee maanden wachten op m'n volgende afspraak, maar ik heb goede hoop dat dat geen probleem zal zijn, omdat het steeds beter gaat, in heel veel opzichten. Natuurlijk zit ik best een beetje in over de veranderingen van volgend jaar, maar ik probeer het positief en realistisch te blijven bekijken, en zo niet, heb ik nog altijd fijne mensen om me heen die me er een beetje mee kunnen helpen.
Oud 07-07-2016, 12:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De psycholoog belde net even om te vragen hoe het nu gaat, en het was prettig om d'r mee te kunnen delen dat het goed gaat. Nu moet ik zo'n twee maanden wachten op m'n volgende afspraak, maar ik heb goede hoop dat dat geen probleem zal zijn, omdat het steeds beter gaat, in heel veel opzichten. Natuurlijk zit ik best een beetje in over de veranderingen van volgend jaar, maar ik probeer het positief en realistisch te blijven bekijken, en zo niet, heb ik nog altijd fijne mensen om me heen die me er een beetje mee kunnen helpen.
Twee maanden is best een tijd, maar als het goed gaat en je nu wat rust hebt i.v.m. vakantie is dat wel door te komen. Fijn ook dat je mensen om je heen hebt waar je op terug kunt vallen!
Oud 07-07-2016, 12:52
bloodyb
bloodyb is offline
Ga je nou een nieuwe telefoon kopen Elin3 of laat je er nieuw glas in zetten?
Oud 07-07-2016, 13:54
Abby.
Abby. is offline
To do-lijstje maken mij vaak heel fanatiek. Dan ga ik oprecht proberen om zo snel mogelijk zo veel mogelijk af te kunnen strepen. Een soort wedstrijdje met mezelf. Werkt als een tiet.
Oud 07-07-2016, 13:57
Verwijderd
Ik raak mijn to do lijstjes altijd kwijt
Oud 07-07-2016, 14:01
Verwijderd
Citaat:
De notitie-app op mijn telefoon heeft ook zo'n taken-afvink-optie, dus nooit last van.
Oud 07-07-2016, 14:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga je nou een nieuwe telefoon kopen Elin3 of laat je er nieuw glas in zetten?
Nieuw glas is mijn telefoon denk ik niet meer waard. Het is een Nokia Lumia 625 waar ik in november 2014 zo'n €160 euro voor betaald heb. Dus een nieuwe dan maar, al heb ik nog niet zo veel zin om daar weer een hoop geld aan uit te geven [/gierig]
Citaat:
To do-lijstje maken mij vaak heel fanatiek. Dan ga ik oprecht proberen om zo snel mogelijk zo veel mogelijk af te kunnen strepen. Een soort wedstrijdje met mezelf. Werkt als een tiet.
Precies!
Citaat:
Daarom heb ik een to-do-boekje! Ligt altijd ergens in de woonkamer

Citaat:
Ik heb dus van die oude gympen, waarvan ik elke als ik opruim twijfel of ik ze toch niet gewoon zal weggooien. Maar ik houd ze elke keer met het idee van 'wat als ik ze ooit toch nodig heb', maar ik ben het echt zat dat ze ruimte innemen terwijl ik ze verder echt nooit draag...
Zo'n tik heb ik ook!
Oud 07-07-2016, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Zo'n tik heb ik ook!
Ik had je reactie niet gezien, vandaar dat m'n bericht weg is, ik was er al uit. Ik heb ze weggegooid!
Oud 07-07-2016, 14:39
Verwijderd
Volgend dilemma: leuke ballerina's die net een maatje te groot zijn, en dus ook niet prettig lopen, maar ik bewaar met het idee 'ik groei er wel in'. Maar na anderhalf jaar is dat nog steeds niet gebeurd.
Oud 07-07-2016, 14:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Je voeten groeien niet meer, sukkoltje.
Oud 07-07-2016, 14:41
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Volgend dilemma: leuke ballerina's die net een maatje te groot zijn, en dus ook niet prettig lopen, maar ik bewaar met het idee 'ik groei er wel in'. Maar na anderhalf jaar is dat nog steeds niet gebeurd.
Kans is vrij aanwezig dat je voeten helemaal niet meer groeien.
Oud 07-07-2016, 14:42
Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik ben ook een schoenenhoarder. M'n oudste zijn uit de vorige eeuw.
Oud 07-07-2016, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Kans is vrij aanwezig dat je voeten helemaal niet meer groeien.
Citaat:
Je voeten groeien niet meer, sukkoltje.
Ja, daar lijkt het dus inderdaad op. Weggooien dan maar?
Oud 07-07-2016, 14:46
Verwijderd
Citaat:

Daarom heb ik een to-do-boekje! Ligt altijd ergens in de woonkamer

:
Het is hier bijna altijd een zooi en alles ligt door elkaar. Als ik dan een to do boekje heb, mik ik dat ergens neer als ik er klaar mee ben ik kan ik het niet meer vinden
Citaat:
bewaren voor als je ooit zwanger wordt en je poten groeien.

Citaat:
Ik ook. Maar ik heb maar drie of vier paren die ik aan doe
Oud 07-07-2016, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik over het algemeen ook, maar minimaal de helft draag ik amper/niet meer. Maar ik heb vandaag al drie paar weggegooid, en dat kunnen er nog weleens twee meer worden. Ik vind het niet leuk m'n verzameling te verkleinen, maar het moet maar.

Weggooi-buien zijn bij mij erg zeldzaam, dus ik kan er beter maar even gebruik van maken.
Oud 07-07-2016, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Als ik daarop moet wachten.
Oud 07-07-2016, 14:51
Verwijderd
Eventjes geteld: ik draag er vier wel en zeven niet. Die ik weggegooid heb niet meegeteld.

Laatst gewijzigd op 07-07-2016 om 15:01.
Oud 07-07-2016, 14:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Als je de schoenen vrijwel niet hebt gedragen kan je ze altijd nog op marktplaats zetten. Heb ik ook gedaan voor schoenen die me niet pasten.
Oud 07-07-2016, 14:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Precies ja
Oud 07-07-2016, 15:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verkoop ze of geef ze weg, breng ze naar de kringloop. Als ze te groot zijn en er nog netjes uitzien gaat iemand anders er meer aan hebben dan jij.
Oud 07-07-2016, 16:56
Verwijderd
Meh, morgen wiskunde proefwerk

Maar engels en geschiedenis gingen best goed
Oud 07-07-2016, 17:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je geen inlegzooltje erin doen, Lucy?
Oud 07-07-2016, 17:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb sowieso altijd al moeite met geschikte schoenen vinden door mijn steunzolen maar sinds de vakantie krijg ik super snel blaren en gisteren vertelde mijn fysio/osteopaat me dat ik een hakverhoging nodig heb omdat ik een beenlengteverschil heb en dat best eens de oorzaak van mijn klachten aan bekken en rug kan zijn. Volgens mij wordt het straks echt onmogelijk om schoenen te kopen
Oud 07-07-2016, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Kan je geen inlegzooltje erin doen, Lucy?
Nog niet aan gedacht, maar ik denk dat een beetje opvulling wel zou helpen ja! Ik denk dat ik ze dan toch nog maar eventjes houd.
Oud 07-07-2016, 18:38
Verwijderd
Ik heb vanmiddag twee uurtjes in de zon gezeten en ik ben verbrand
Oud 07-07-2016, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Voortaan netjes insmeren dan!
Oud 07-07-2016, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Slimmerik! Nu ben je nog roder
Oud 07-07-2016, 18:50
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Krijg je bij zwangerschap ook grotere voeten?
Oud 07-07-2016, 18:51
Verwijderd
Er komt dus morgen een goede vriendin logeren, en ik ben een beetje paniekerig dat ik niet ga weten wat te doen. Ze komt vroeg in de middag al, en gaat zaterdag laat in de middag weer weg. Films kijken en praten is best tijdvullend, maar om dat nou de hele tijd te doen...

/tienermeisjesstruggles
Oud 07-07-2016, 18:55
bloodyb
bloodyb is offline
Ga de stad in en koffie drinken, beetje shoppen etc.
Oud 07-07-2016, 19:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er komt dus morgen een goede vriendin logeren, en ik ben een beetje paniekerig dat ik niet ga weten wat te doen. Ze komt vroeg in de middag al, en gaat zaterdag laat in de middag weer weg. Films kijken en praten is best tijdvullend, maar om dat nou de hele tijd te doen...

/tienermeisjesstruggles
Ouderwets spelletjes doen, naar buiten en een stukje wandelen? Kleurboek voor volwassen en samen wat creatiefs doen?
Oud 07-07-2016, 19:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Samen iets lekkers bakken en daar eerst spullen enzo voor kopen?
Oud 07-07-2016, 19:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

/tienermeisjesstruggles
Wat anderen hier zeggen, maar ik vermaak me ook gewoon met wat thee op de bank met een vriendin! Of samen uitgebreid lunchen, of ergens lunchen, of weet ik veel wat. Gewoon praten!
Oud 07-07-2016, 19:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ook ja en anders doen we een spelletje of kijken we een filmpje.
Oud 07-07-2016, 19:29
Verwijderd
Iets bakken waren we al wel van plan ja. En verder, als het mooi weer is is een stukje wandelen vast ook wel lekker. Ze is niet echt een meisje-meisje dus dat beperkt de opties soms een beetje...
Oud 07-07-2016, 19:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zaterdag wordt het mooi weer toch? Anders naar het strand of naar een zwembad oid?
Oud 07-07-2016, 19:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iets bakken waren we al wel van plan ja. En verder, als het mooi weer is is een stukje wandelen vast ook wel lekker. Ze is niet echt een meisje-meisje dus dat beperkt de opties soms een beetje...
Mwah, ik heb een paar weken terug een groep relatief stoere jongens heel enthousiast in een kleurboek voor volwassen zien kleuren. Soms gaat een stereotype echt niet op!
Oud 07-07-2016, 19:35
Verwijderd
Citaat:
In bomen klimmen
Oud 07-07-2016, 19:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mwah, ik heb een paar weken terug een groep relatief stoere jongens heel enthousiast in een kleurboek voor volwassen zien kleuren. Soms gaat een stereotype echt niet op!
Dat is ook super leuk Zo ging ik ooit met school weg en ging er een jongensgroepje de girlz! lezen. Ik weet niet of je dat kent, maar er ging een wereld voor ze open.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten