Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.geocities.com/fitnessboyklaas/oudesite.html
||
Citaat:
De volgende die hier nog zo'n denigrerende reply neerkwakt, of in elk ander sitecheck topic, heeft zonder verder waarschuwing een ban aan z'n broek. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat neerwaardige gelul over iemand die 't in ieder geval probeert. |
![]() |
|
![]() |
eh om nog maar even iets serieus toe te voegen..
Het ziet er net zo uit als mijn eerste pagina, denk dat de meeste met dit soort dingen beginnen. Is dus nix slechts aan. Verbeteren moet je gewoon blijven doen, je word toch wel vanzelf steeds beter en beter. Ik raad je aan eerst een goede basis te maken, kijk wat rond op het net, en kijk een beetje af hoe andere het doen. Zorg er in elk geval voor dat je een menu krijgt en wat meer tekst per onderwerp, dan ben je al een heel eind verder. Je loopt vanzelf tegen problemen aan, dingen die je niet lukken om te maken enzo, er is genoeg op internet aan antwoorden te vinden. En anders vraag je het hier... Ik wens je in elkgeval veel succes en vooral veel plezier met het uitbreiden van je website. ennuh voor het geval (je weet maar nooit) je meer wilt horen dan roept u maar. ![]() [edit]ohja, erm probeer je niet te veel te laten inspireren door de "zooi" die op cu2 staat. Wat je nu gemaakt heb is meer een cu2 pagina, dan een website. Tis natuurlijk aan jou wat je met je site wilt, maar over het algemeen is een website toch een stuk leuker en interesanter om te bezoeken. Maar vooral prettiger vanwege het meestal betere overzicht en serieuzere opbouw.[/edit] Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 11:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar op zich heb je gelijk ja mijn excuses ![]() [edit] Ik wist ook niet hoe serieus ik hem moest nemen met dat gedoe over Bush [/edit]
Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 13:49. |
![]() |
|
![]() |
@ topicstarter
we zijn idd allemaal zo begonnen maar dat vergeten we liever een aantal tips: 1 zet je plaatjes in een aparte map bijv /gfx of /images Dat is een stuk beter te beheren 2 je hebt nu een aftiteling gemaakt. Probeer eens of je dingen naast elkaar kan zetten en in een beter verband. 3 maak er eens verschllende pagina's van met een simpel menuutje die je zo doorklikt 4 probeer je kleuren eens aan te passen. Niet dat eeuwige zwart maar verzin eens een goede combinatie. Ga een naar een website die je mooi vindten kijk daar de kleuren af met een colorpicker 5 pas je title tags eens aan zoals al eerder is vermeld 6 maak de vragen van je vragenlijst opvallender dan zijn ze beter te volgen 7 pas je spelling eens aan aan de nederlandse taal, neem daar ook je taalgebruik in mee want je klinkt nu echt niet als iemand die werktuigbouwkunde studeert van 19 en deze website is toch de eerste indruk die veel mensen van je zullen krijgen. (je merkt zelf wel hoe wij hier op je reageren ![]() 8 hernoem je nieuwe_pagina_1.htm eensnaar index.html dan kom je automatisch op je pagina en hoeven we je directory niet af te zoeken zow dit lijken mij genoeg tips om mee aan de slag te gaan veel suc6 ermee ![]() @ koen: Nou serieus genoeg?? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik vind dat jullie maar eens terug moeten denken aan jullie eerste HTML pogingen.. stoere gasten...
Ik ga verder geen commentaar op de site geven, alhoewel ik een erg dikke laag sarcasme en gespeelde domheid bespeur... Citaat:
Citaat:
Ik ben trouwens ook fan van Bush, maar niet de man maar de band.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
P.S. voor firness boy mijn eerste sitecheck (frontpage) werd ook helemaal afgekraakt ![]() -Eetdoos
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
hey Nicolasboy | 3 | 23-03-2011 12:59 | |
Hey killnnllik | 12 | 21-01-2010 12:14 | |
hey fatidemba | 0 | 06-11-2009 22:22 | |