Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
En Jalou laat zich weer van haar meest onsympathieke kant zien. Wat een stom wijf zeg. Hoe ze nu weer tegen Jess begint. Ze speelt zelf een smerig spelletje en als ze een koekje van eigen deeg krijgt, laat ze zich zo kennen. Echt een sportmens; kan niet tegen haar verlies. Ik hoop heel erg dat JayJay van haar wint.
|
![]() |
|
Nou ik vraag me af waarom de programmamakers het de deelnemers zo moeilijk maken wat betreft honger. Wat de gedachtegang daarachter is. Ook met eten moeten ze nog zien te overleven zonder veel afleiding op een eiland, behalve mensen en proeven. Waarom is het nodig dat ze zo weinig te eten krijgen dat ze aan het eind van de expeditie kilos zijn afgevallen?
De afvallers zitten op een eiland met meer eten (cassave, bananen). Dus het kán wel. |
![]() |
|
Ik denk dat ze afleveringen te kort kwamen bij ER, dat ze een uitgestelde stemronde hebben. xD Wel beter voor het team van Koos denk ik.
Team van Thomas blijft schijnheilig. Verder vond ik het een beetje dom om zwakkeling Jess? achter te laten bij Koos en Susan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oh mijn god, de enige kans om Jayjay weg te krijgen is helaas verspeeld. Deze jongen is zo gedreven, meer dan wie dan ook in dit spel. Hij zal de expeditie wel winnen -_-
|
Geweldig, geweldig, geweldig. Het hypocriete achterbakse team verraadt eigen teamgenoten. Hahaha.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En go Suus! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dio, Suus, Bertie en Jayjay ![]() Laatst gewijzigd op 03-12-2016 om 11:24. |
![]() |
|
Wederom geweldig.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder bleek wederom dat Thomas onbetrouwbaar, walgelijk en egoïstisch is. Probeert iedereen te naaien. ![]()
|
Wat een heeeeerlijke aflevering
![]() Anna is de hele tijd maar aan het benadrukken hoe erg zij deugt, hou alsjeblieft op meid om je domme keuze met die immuniteitsstem goed te praten voor jezelf. Ik vind Dio zo'n hypocriet, hoe vies hij dit spel speelt terwijl hij eerst zo tot op het bot was beledigd over die stemming met Kraantje. Echt een slang, ik gun hem helemaal niks. Alleen als het hem uitkomt is het een spel en zo niet is het ineens persoonlijk. En ja, ik was stiekem ook wel een beetje teleurgesteld dat Jayjay naar huis ging ipv Thomas. Want die vind ik eigenlijk nog veel vervelender, met zijn: 'wil je nog wat zeggen Suus?' vorige keer. Was harde karma dat ie er een half uur later zelf uitlag. En ook hoe hij nu weer tegen Bertie deed, kwalletje. Vond Bertie en Jayjay wel een geinig team op afvallerseiland.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |