Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2016, 19:59
Carn
Carn is offline
Lol, ik kijk Radar, het gaat over de Floww; zo'n zogenaamde 'stralingszuiveraar', oftewel pure oplichterij

Het ding wordt echt keihard gekontneukt door alle experts, heerlijk dit. Hoogstens een placebo-effect; maar om daar betalen mensen dus honderden euros voor .

edit: lol, en aldus de directeur is het "de boodschap is verkeerd gebracht door onze medewerkers".

edit 2:
"Heeft u bewijzen dat Floww werkt?"
"....we hebben duizenden mensen die zich beter voelen! en deze mensen nemen wij serieus!"
;;
" .. wij begrijpen ook niet waarom mensen positieve effecten ervaren"
"...het wetenschappelijk bewijs is er nog niet"
Oud 26-09-2016, 20:02
Macrador
Macrador is offline
Ik hou er altijd van als gezever wordt debunked.
Oud 26-09-2016, 20:06
Carn
Carn is offline
Het is verder wel een sympathieke vent maar het is gewoon pure oplichterij.
Oud 26-09-2016, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Lol, ik kijk Radar, het gaat over de Floww; zo'n zogenaamde 'stralingszuiveraar', oftewel pure oplichterij

Het ding wordt echt keihard gekontneukt door alle experts, heerlijk dit. Hoogstens een placebo-effect; maar om daar betalen mensen dus honderden euros voor .

edit: lol, en aldus de directeur is het "de boodschap is verkeerd gebracht door onze medewerkers".

edit 2:
"Heeft u bewijzen dat Floww werkt?"
"....we hebben duizenden mensen die zich beter voelen! en deze mensen nemen wij serieus!"
;;
" .. wij begrijpen ook niet waarom mensen positieve effecten ervaren"
"...het wetenschappelijk bewijs is er nog niet"
Ik kijk ook
Oud 26-09-2016, 20:11
WolterB
WolterB is offline
Vanavond als ik thuis ben maar even kijken dus
Oud 26-09-2016, 21:43
Verwijderd
HO hoe is je date?

Pffff we worden nu alweer gevraagd om na te denken over of we met kerst bij mijn ouders zijn. Heb er zó geen zin in en wil eigenlijk gewoon twee dagen lang thuis zijn met Jos. Hopelijk gaan we dat ook doen.
Oud 26-09-2016, 21:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik kijk ook
Oh mèn, wat een gezwets
Oud 26-09-2016, 22:22
Verwijderd
Citaat:
HO hoe is je date?

Pffff we worden nu alweer gevraagd om na te denken over of we met kerst bij mijn ouders zijn. Heb er zó geen zin in en wil eigenlijk gewoon twee dagen lang thuis zijn met Jos. Hopelijk gaan we dat ook doen.
Samen heel toevallig de griep krijgen.
Oud 26-09-2016, 22:26
Verwijderd
Ach. We zien wel.
Oud 26-09-2016, 22:34
Verwijderd
Dat sowieso
Oud 26-09-2016, 22:47
Tigerly
Tigerly is offline
Ik vind dat HO het wel lekker lang uithoudt!!

Of moet ik weer naar Saai voor te latest and greatest???
Oud 26-09-2016, 22:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zit nét in de trein joh kuttie. Ik was er pas om 8 uur en we hebben wat drankies gedaan. Valt toch wel mee qua tijd?
Oud 26-09-2016, 23:04
Verwijderd
Hoe was het ho!
Oud 26-09-2016, 23:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Raarrr...kweenie...
Oud 26-09-2016, 23:27
Tigerly
Tigerly is offline

Raar als in stiltes? Of raar ik ben dit niet gewend joh raar? Of wat voor raar???
Oud 26-09-2016, 23:30
Verwijderd
Of raar. Vlinders?
Oud 26-09-2016, 23:33
Tigerly
Tigerly is offline
Dat zou het beste zijn ja!
Oud 27-09-2016, 00:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, geen vlinders. Niet van mijn kant iig.
Oud 27-09-2016, 00:13
Tigerly
Tigerly is offline
Hmpf. Desillusie?
Oud 27-09-2016, 00:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou...
Spoiler
Oud 27-09-2016, 00:29
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nou...
Spoiler
Allereerst wel leuk dat hij jou duidelijk zag zitten! Maar uiteindelijk gaat het er om dat jij hem ook ziet zitten. En meestal zegt je eerste gevoel dat wel.

Klinkt wel als een date die ik ooit 1000 jaar geleden had met een ruimtevaartnerd die bij ESA werkte. Die pakte ook ineens m'n hand op weg naar het station, terwijl er tot dat moment echt niks aan de hand was.
Oud 27-09-2016, 00:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, het kwam idd echt vanuit het niks.
Maar ik wil hem niet teleurstellen, en dat heb ik 'm ook gezegd, want dit soort dingen werken blijkbaar gewoon niet voor mij en ik vind het lullig voor hem dat hij dan een soort van 'experiment' is.
Oud 27-09-2016, 00:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Maar ik wil hem niet teleurstellen, en dat heb ik 'm ook gezegd, want dit soort dingen werken blijkbaar gewoon niet voor mij en ik vind het lullig voor hem dat hij dan een soort van 'experiment' is.
Daar is hij toch zelf bij? En teleurstellen doe je hem mogelijk pas wanneer je niet eerlijk bent.
Oud 27-09-2016, 00:49
Tigerly
Tigerly is offline
Zo nou, oma kan ook weer slapen, nu ik weet dat je veilig thuis bent en niet voor dood bent achtergelaten in een steeg. Kusjes!
Oud 27-09-2016, 01:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, weltrusten hoor, omie. Bedankt voor de bezorgdheid.
Oud 27-09-2016, 01:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga slapen kut, je hebt morgen een bizar lange collegedag
Oud 27-09-2016, 01:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja I know, was nog ff een peukie aan't doen.
Oud 27-09-2016, 06:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Pafk'nijn
Oud 27-09-2016, 06:56
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Nou...
Spoiler
MAAR HEY HO!

je hebt die date overleefd en hij vond je nog leuk ook!
Oud 27-09-2016, 07:07
Verwijderd
HO kan je mij misschien tips geven?
Oud 27-09-2016, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Nou...
Spoiler
Het was dus wel een soort van succes want hij vond je leuk Fijn dat het gezellig was en dat het geen totale mislukking was!
Citaat:
Nou ja, zo lang je eerlijk bent over wat je wel en niet wil en verwacht, is hij daar zelf bij, toch? Zolang jullie het gezellig hebben samen en je eerlijk bent, kan het denk ik niet zoveel kwaad om gewoon te zien hoe het gaat.
Oud 27-09-2016, 08:44
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het was dus wel een soort van succes want hij vond je leuk Fijn dat het gezellig was en dat het geen totale mislukking was!
Nou ja, zo lang je eerlijk bent over wat je wel en niet wil en verwacht, is hij daar zelf bij, toch? Zolang jullie het gezellig hebben samen en je eerlijk bent, kan het denk ik niet zoveel kwaad om gewoon te zien hoe het gaat.
Wat zitten we weer heerlijk op 1 lijn.
Oud 27-09-2016, 08:47
Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb donderdag weer een date. En de plek waar we hebben afgesproken is alvast goed: Nacht Cafe G-Spot. : D En uit de gesprekken nu kan ik nog niet helemaal opmaken of hij nou terughoudend, stoer of contactgestoord is, dus het wordt vast weer een interessante!
Oud 27-09-2016, 08:48
Verwijderd
Je zoekt ze wel uit zeg
Oud 27-09-2016, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je nergens tot "dwingen", als jij niet wilt daten moet je dat vooral niet doen, maar als ik het goed heb gevolgd heb je inclusief deze knakker twee keer gedate? Het is natuurlijk niet zo dat iedereen binnen twee dates de ware ontmoet hè Het hoeft niet zo te zijn dat jij nooit verliefd wordt of zoiets.
Oud 27-09-2016, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Wat zitten we weer heerlijk op 1 lijn.
Ja!

En HO, niet te zwaar tillen aan het hele "experiment-gevoel." Heel strikt gezien zijn alle relaties een experiment, iedereen die aan het daten is zoekt naar iemand die goed bij datgene past wat hij/zij zoekt. Niet te moeilijk doen en probeer het een beetje leuk te vinden. Als je het niet leuk vindt en je vindt het heerlijk om lekker alleen te zijn, ook prima, maar niet afhaken omdat je bang bent voor wat hij misschien gaat voelen. Dat is zijn verantwoordelijkheid en niet die van jou
Citaat:
Ik heb donderdag weer een date. En de plek waar we hebben afgesproken is alvast goed: Nacht Cafe G-Spot. : D En uit de gesprekken nu kan ik nog niet helemaal opmaken of hij nou terughoudend, stoer of contactgestoord is, dus het wordt vast weer een interessante!
Tering, wat een combinatie, terughoudend, stoer of contactgestoord Ik heb me nooit gerealiseerd dat die zo dicht bij elkaar lagen.

Collega van mij had een tijd terug een date. Ze zaten samen op het terras, zij bestelt een biertje en hij zegt met een stalen gezicht en doodserieus "je moet geen bier drinken. Daar gaat je kut van stinken." Ze heeft de date nog uitgezeten ook.
Oud 27-09-2016, 09:06
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

Collega van mij had een tijd terug een date. Ze zaten samen op het terras, zij bestelt een biertje en hij zegt met een stalen gezicht en doodserieus "je moet geen bier drinken. Daar gaat je kut van stinken." Ze heeft de date nog uitgezeten ook.
Wtf Wat zei zij toen dan?
Oud 27-09-2016, 09:16
Verwijderd
Nou ja, eh. Niks. Ze komt uit een vrij vervelende relatie, dus is deze manier van omgaan gewend. Ze weet wel dat het niet normaal is, maar weet nog niet hoe ze het moet hanteren. Kort daarna verhuisde ze en hielp een kerel waar ze vier dates mee had gehad met verhuizen. Ze heeft een foto van zichzelf met haar kinderen waar ze tien kilo lichter op is. Hij had naar die foto gekeken, naar haar gekeken en zei toen "Zou je niet eens wat af vallen? Ik vind je veel mooier als je zo dun bent." Diezelfde kerel schepte ontzettend op over zijn bedprestaties, maar hij ging twee keer op en neer, kwam klaar en draaide zich om om in slaap te vallen. Supergezellig allemaal
Oud 27-09-2016, 09:19
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou ja, eh. Niks. Ze komt uit een vrij vervelende relatie, dus is deze manier van omgaan gewend. Ze weet wel dat het niet normaal is, maar weet nog niet hoe ze het moet hanteren. Kort daarna verhuisde ze en hielp een kerel waar ze vier dates mee had gehad met verhuizen. Ze heeft een foto van zichzelf met haar kinderen waar ze tien kilo lichter op is. Hij had naar die foto gekeken, naar haar gekeken en zei toen "Zou je niet eens wat af vallen? Ik vind je veel mooier als je zo dun bent." Diezelfde kerel schepte ontzettend op over zijn bedprestaties, maar hij ging twee keer op en neer, kwam klaar en draaide zich om om in slaap te vallen. Supergezellig allemaal
Pff jeminee, sommige vrouwen lijken er echt een talent voor te hebben om dat soort horken uit te kiezen Ik zou haar adviseren om even lekker happy single te blijven.
Oud 27-09-2016, 09:29
Verwijderd
Wat een prutsers
Oud 27-09-2016, 09:42
Verwijderd
Is natuurlijk deels ook de schuld van die vrouwen.
Oud 27-09-2016, 10:10
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je zoekt ze wel uit zeg
Ik hou van gecompliceerde persoonlijkheden, licht autistische trekken en nerdyness, anders valt het zo op dat ik zelf ook zo in elkaar zit.
Oud 27-09-2016, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Pff jeminee, sommige vrouwen lijken er echt een talent voor te hebben om dat soort horken uit te kiezen Ik zou haar adviseren om even lekker happy single te blijven.
Nou ja, ik kan adviseren wat ik wil, ze blijft toch wel vreemde kerels daten. Moet ze ook zelf weten, ik hoop alleen dat er een moment komt dat ze zich realiseert dat het niet heel goed voor d'r is.
Oud 27-09-2016, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van gecompliceerde persoonlijkheden, licht autistische trekken en nerdyness, anders valt het zo op dat ik zelf ook zo in elkaar zit.
Vooruit!
Oud 27-09-2016, 10:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Kak, licht autistisch
Oud 27-09-2016, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-09-2016, 10:39
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kak, licht autistisch
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, Korreltje!
Oud 27-09-2016, 10:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, Korreltje!
Mooi, als het misloopt met je huidige datemeneer houd ik me aanbevolen
Oud 27-09-2016, 11:45
Not for Sale
Not for Sale is offline
Yay morgen naar de Dandy Warhols
Oud 27-09-2016, 14:46
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Yay morgen naar de Dandy Warhols
Gefeliciteerd!

Regels voor berichten