Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt wel als een date die ik ooit 1000 jaar geleden had met een ruimtevaartnerd die bij ESA werkte. Die pakte ook ineens m'n hand op weg naar het station, terwijl er tot dat moment echt niks aan de hand was. ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb donderdag weer een date. En de plek waar we hebben afgesproken is alvast goed: Nacht Cafe G-Spot. : D En uit de gesprekken nu kan ik nog niet helemaal opmaken of hij nou terughoudend, stoer of contactgestoord is, dus het wordt vast weer een interessante!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En HO, niet te zwaar tillen aan het hele "experiment-gevoel." Heel strikt gezien zijn alle relaties een experiment, iedereen die aan het daten is zoekt naar iemand die goed bij datgene past wat hij/zij zoekt. Niet te moeilijk doen en probeer het een beetje leuk te vinden. Als je het niet leuk vindt en je vindt het heerlijk om lekker alleen te zijn, ook prima, maar niet afhaken omdat je bang bent voor wat hij misschien gaat voelen. Dat is zijn verantwoordelijkheid en niet die van jou ![]() Citaat:
![]() ![]() Collega van mij had een tijd terug een date. Ze zaten samen op het terras, zij bestelt een biertje en hij zegt met een stalen gezicht en doodserieus "je moet geen bier drinken. Daar gaat je kut van stinken." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, eh. Niks. Ze komt uit een vrij vervelende relatie, dus is deze manier van omgaan gewend. Ze weet wel dat het niet normaal is, maar weet nog niet hoe ze het moet hanteren. Kort daarna verhuisde ze en hielp een kerel waar ze vier dates mee had gehad met verhuizen. Ze heeft een foto van zichzelf met haar kinderen waar ze tien kilo lichter op is. Hij had naar die foto gekeken, naar haar gekeken en zei toen "Zou je niet eens wat af vallen? Ik vind je veel mooier als je zo dun bent." Diezelfde kerel schepte ontzettend op over zijn bedprestaties, maar hij ging twee keer op en neer, kwam klaar en draaide zich om om in slaap te vallen. Supergezellig allemaal
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|