Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat het wat betreft goed geklede italianen wel meevalt als je bekijkt dat er daar ook superveel armoede is
jullie kijken alleen naar de steden, mensen in grote steden met veel geld zien er meestal wel chiq uit Rat
|
![]() |
goedst:
![]() slechtst: Amerikanen op nummer 1... tsja, en verder nog alle landen waar mensen zich over het algemeen patserig kleden (zo, in 1 klap de hele westerse wereld opgenoemd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat zijn dan ook imigranten uit NL.. Ze hadden ook foto's van vrienden van hun, Afrikanen, en die droegen best mooie gewaden enzow ![]() |
![]() |
|
best: mcDonnalds mensen (die petten zijn zeer doop
![]() slechts: bakker bart mensen (die geven je toch rouwkost ondanks dat je vraagt of ze dat niet willen doen (en die zwart met roze schort dingen staan me ook niet aan))
Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 18:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
[generialiseermodus]
Ik snap niet waar jullie vandaanhalen dat Italianen zich goed kleden, heb je die gasten überhaubt wel 'ns gezien? Ze kleden zich allemaal alsof ze homosexueel zijn met hun hotpants en hoofddoeken (ik heb het dus over jongens he)... Bovendien lopen ze vaak hand in hand... [/generaliseermodus] No offence jegens homosexuelen, wél jegens Italianen.. |
![]() |
|
best: italianen
slechtst: weet ik niet, Amerikanen denk ik, lopen er vaak óf nogal hoerig bij óf ze lopen in trainingspak ofzo (óf misschien heb ik gewoon te veel Jenny jones/Ricky Lake gezien)
|
![]() |
Ik vind dat toch nederlanders er wel goed bijlopen hoor!! Maar FRANSEN vind ik er heel vaak niet mooi bij lopen, altijd met van die supermarktkleding. En ok, net als in alle andere landen is het in de grote steden (lees: parijs) altijd beter maar de rest van frankrijk kan er nix van!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
echt een nare post..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe komt iedereen er toch bij dat Molukkers (in Nederland) zich het best kleden? Ik zie die gasten altijd alleen maar in van die driekwartsbroeken met van die haremslofjes, roze of blauwe overhemden met de kraag omhoog, van die vlotte kralenkettinkjes en een vette kokoslucht om zich heen...om nou te zeggen dat ik dat goed vind
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|