Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik in m'n eentje op vakantie ben of weg ben voor werk, dan doe ik dat wel eens. Ik neem meestal wel een boek mee. Heel erg vind ik het niet maar ik zou nooit thuis op de bank denken "oh misschien ga ik vanavond maar eens in m'n eentje uit eten" als dat niet nodig is.
Ik reken snackbar, Julia's e.d. niet mee.
||
![]() |
Citaat:
![]() Neemt niet weg dat er echt mensen zijn (die bijv. niet veel geld hebben, en ook niet veel hersens in hun kop) die "naar de Mac" al uit eten vinden. Dusja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik besef dat ik een beetje als een snob reageer en dat ik vaker in restaurants te vinden ben dan sommige andere mensen, en dat dat komt door privileges die ik heb. Ook weet ik dat voor sommige mensen naar de Mac gaan een uitje is en ik misgun die mensen dat niet. Maar ik schat echt iedereen die in deze topic gereageerd heeft, hoger in dan dat. Vandaar mijn reactie
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar misschien is dat ook wel het verschil tussen in de stad of in een klein dorp ergens wonen? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nog; het verschil tussen 3 en 10 euro is ook nog wel te overzien voor een keertje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja snap ik, eten in Nederland is ook best duur, en vooral als je in het centrum van een grotere stad woont. Voor een Lidl moet ik hier 6km fietsen dus dat doe je dan toch minder vaak. Ik probeer wel vaak waar het kan voor huismerk te gaan en voor aanbiedingen/bulk, maar ik geef verder graag wat meer uit aan goed eten. Ik eet ook 3-4 stuks fruit per dag en een stuk meer groente dan de ADH dus dat maakt het ook duur
![]() Waar ik wel op moet letten is minder vaak dingen kopen in de koffiecorner/bedrijfsrestaurant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eten halen + koken + afwassen enz = tijd+moeite+klein beetje geld Gewoon ergens neerploffen (of thuisbezorgd/foodora) en van iets lekkers genieten = weinig tijd+geld+geen moeite+ontspanning+genieten. Mijn vrije tijd is nu de belangrijkste commodity in mijn leven. Ook heb ik geen zin meer om 5 dagen lang hetzelfde te eten. Ik kan best goed koken, maar nooit zo lekker als in een restaurant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je in een iets grotere stad kijkt kan je behoorlijk goedkoper uit eten waardoor de drempel een stuk lager komt te liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er een post over schrijven op een scholierenforum vind ik blijkbaar niet zonde van mijn tijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het CBS zegt dat ook ![]() En het kaartje in dit artikel geeft dat ook aan NL is goedkoper qua eten en drinken dan alle west-europese landen, en ligt op het zelfde niveau als Spanje en Portugal en veel oost-europese landen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En de lonen liggen er hoger dan hier. Australië zit in de absolute top qua ontwikkeling, volgens mij alleen Noorwegen dat hoger scoort. Als je dan rekening houdt met het klimaat snap je niet dat niet iedereen in Australië woont
![]() Maar dat ik een Australië-fetisj heb was geloof ik al bekend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee. Als ik ergens alleen eet, is het de Mcdonalds ofzo. Als ik veel onderweg zou zijn, dan zou ik wrs wel in mijn eentje ergens eten.
Nooit aan gedacht om alleen naar de dierentuin te gaan trouwens, lijkt mij dan weer vrij saai. ;o Ik ga wel graag alleen naar de film. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je leuke toeristendingen doet, dan ja. ![]()
||
Citaat:
Ik zou het denk ik op een bepaalde manier best fijn vinden alleen op vakantie te gaan. Ik wil wel altijd graag enthousiasme delen en dat kan dan niet, maar dan kan ik wel gewoon op m'n eigen tempo genieten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik antwoord ook maar, ik heb niet de indruk dat ik in mijn vrije tijd dingen niet kan doen omdat ik geld uitgeef om tijd te besparen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe goed kun jij met geld omgaan? Iduna | 68 | 07-11-2005 19:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Maak je ook weleens zoiets raars mee? Talon | 50 | 01-11-2003 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |