Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 13:30
Not for Sale
Not for Sale is offline
Symptoombestrijding, weet je wat dat is TefnachT?
Oud 24-08-2002, 13:34
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

trouwens ik denk dat allochtonen meer kosten dan opleveren aangezien ze allemaal een uitkering hebben.
ow jah.... allemaal zeker? en al die nederlanders zijn goed opgeleid en er zal heus geen nederlander te vinden zijn die ook gebruik maakt van een uitkering?.
je komt bizar dom op me over...*houd verder z'n mond maar*
Oud 24-08-2002, 13:36
Gatara
Gatara is offline
BELANGRIJK!

Wetenswaardigheden wat betreft minister Nawijn:

- Toonde zich in 1990 al voorstander van het (strengere) Deense asielbeleid
- Sponsorde als directeur van de I.N.D. zijn voetbalclub (D.S.O.) met I.N.D.-geld

- Pleitte als directeur van de I.N.D. voor een stringenter asielbeleid dan er na zijn vertrek gevoerd werd
- De Nationale Ombudsman, de Algemene Rekenkamer en externe adviesbureau's hadden zware kritiek op het I.N.D.-beleid in de periode dat Nawijn er directeur was

- Opende als I.N.D.-directeur aanmeldcentra voor asielzoekers in Rijswijk, Zevenaar, Schiphol en Ter Apel
- Kon bij KPMG Management Services terecht met een orderportefeuille van het ministerie van Justitie van enkele miljoenen guldens, onder andere voor de reorganisatie van de Vreemdelingenpolitie
- Werd pas op de dag van zijn gesprek met formateur Balkenende over zijn ministerschap namens de L.P.F. lid van die partij

http://www.parlement.com/nawijn

Deze website is een initiatief van het Parlementair
Documentatie Centrum (PDC) van de Universiteit Leiden,
dat gevestigd is in het gebouw van de Eerste Kamer.
De redactie van deze website werkt onafhankelijk van
politieke partijen of overheidsinstellingen.

Zelfs de Fransen wisten hierover:
"il a dirigé le service de l'immigration et des naturalisations (IND) jusqu'en 1995. Contraint à la démission à la suite de diverses critiques contre sa gestion, M. Nawijn fut aussi accusé d'avoir fait profiter son club de football par des entreprises qui fournissaient des services à l'IND."
http://www.lemonde.fr/article/0,5987...85458-,00.html
Oud 24-08-2002, 13:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

trouwens ik denk dat allochtonen meer kosten dan opleveren aangezien ze allemaal een uitkering hebben.
Ohja......

de contradictie aller tijden:
- ze pikken onze banen in!
samen met:
- ze leven allemaal op een uitkering!

Oud 24-08-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Allemaal? Wat een grove generalisatie Je hebt zeker dat artikel uit het eindexamen Frans VWO niet gelezen, waarin stond dat allochtonen (in Frankrijk, en waarschijnlijk ook in Nederland) meer aan ziektekosten betalen dan dat ze gebruik maken van medische diensten en daarmee het ziektekostenstelsel in stand houden. Bovendien hebben allochtonen voor een groot deel meegewerkt aan de economie, er waren in de jaren '50 tot '70 te weinig Nl'ers en te veel banen, waardoor deze allochtonen werden binnengehaald om het werk te kunnen doen. Hierdoor heeft de economie kunnen groeien en leven wij nu in welstand, mogen deze allochtonen dan ook enigszins profiteren van ons sociale stelsel?
Ik heb sowiese weinig vertrouwen in die Nawijn, zijn plannen zijn echt vreselijk slecht. Wat een kutregering heeft NL nu.

Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 13:54.
Oud 24-08-2002, 14:21
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Ohja......

de contradictie aller tijden:
- ze pikken onze banen in!
samen met:
- ze leven allemaal op een uitkering!

Ze pikken onze banen in?
Oud 24-08-2002, 14:25
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:

Allemaal? Wat een grove generalisatie Je hebt zeker dat artikel uit het eindexamen Frans VWO niet gelezen, waarin stond dat allochtonen (in Frankrijk, en waarschijnlijk ook in Nederland) meer aan ziektekosten betalen dan dat ze gebruik maken van medische diensten en daarmee het ziektekostenstelsel in stand houden. Bovendien hebben allochtonen voor een groot deel meegewerkt aan de economie, er waren in de jaren '50 tot '70 te weinig Nl'ers en te veel banen, waardoor deze allochtonen werden binnengehaald om het werk te kunnen doen. Hierdoor heeft de economie kunnen groeien en leven wij nu in welstand, mogen deze allochtonen dan ook enigszins profiteren van ons sociale stelsel?
Ik heb sowiese weinig vertrouwen in die Nawijn, zijn plannen zijn echt vreselijk slecht. Wat een kutregering heeft NL nu.
Dat is grote onzin. Hoe komt het dan dat gastarbeiders uit Italie Spanje en griekenland voor 95% weer zijn terug gekeerd? Het waren niet alleen maar Turken en Marrokanen. Trouwens de situatie in Frankrijk is geheel anders. Het gaat daar over een voormalig koloniaal Afrika. Toen de Fransen oorlog gingen voeren met Algerijnse rebellen kwam er een stroom Pro Fransen algerijnen naar Frankrijk toe omdat ze in hun eigen land werden vervolgd.
Oud 24-08-2002, 14:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Ze pikken onze banen in?
Ja sorry. dat heb JIJ niet gezegd
maar het wordt wel vaak in 1 adem genoemd met dat ze allemaal
van een uitkering leven.

Jouw opmerking over dat laatste deed me daaraan denken.

Sorry als je dat persoonlijk opvatte en ik niet duidelijk hierin was.
Oud 24-08-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

mag ik ff kotsen. Het gaat hier duidelijk om 2e of 3e generatie allochtonen die hier zijn gekomen door gezinshereniging en ik kan me niet bedenken dat iemand uit mijn familie ooit daarvoor heeft gestemd! Dus laat mij aub buiten dit domme geblaat.
als je het maar niet over mij heen kotst, mag jij van mij kotsen....Net of jou familie fetorecht heeft.......
Oud 24-08-2002, 14:45
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
als je het maar niet over mij heen kotst, mag jij van mij kotsen....Net of jou familie fetorecht heeft.......
Jij doet net of alle nederlanders hiervoor gekozen hebben en dat is niet zo!
Oud 24-08-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Neej idd, de Nederlandse overheid heeft daar toendertijd voor gekozen, en nou die het Volk vertegenwoordigen...............er waren gewoon veels te weinig Nederlanders die rotklussen wilden doen en toen waren ze wel genoodzaakt om mensen uit het buitenland te halen.....je kan gewoon geen mensen trug sturen naar het land waar hun opa en oma oorspronkelijk vandaan kwamen, ze zijn gewoon Nederlands....Waar zullen we jou dan naar toe sturen als je onverhoopt iets crimineels gaat doen....??????????????? Verwegistan?
Oud 24-08-2002, 15:05
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Dat is grote onzin. Hoe komt het dan dat gastarbeiders uit Italie Spanje en griekenland voor 95% weer zijn terug gekeerd? Het waren niet alleen maar Turken en Marrokanen. vervolgd.
waar heb je die info vandaan? want volgensmij is dat echt bullshit wat je nou loop uit te kramen
Oud 24-08-2002, 15:08
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Neej idd, de Nederlandse overheid heeft daar toendertijd voor gekozen, en nou die het Volk vertegenwoordigen...............er waren gewoon veels te weinig Nederlanders die rotklussen wilden doen en toen waren ze wel genoodzaakt om mensen uit het buitenland te halen.....je kan gewoon geen mensen trug sturen naar het land waar hun opa en oma oorspronkelijk vandaan kwamen, ze zijn gewoon Nederlands....Waar zullen we jou dan naar toe sturen als je onverhoopt iets crimineels gaat doen....??????????????? Verwegistan?
Het gaat hier niet over gewone mensen maar over criminelen! En ik vind dat je die mensen wel kan terug sturen. Trouwens de 2e en 3e generatie heeft amper dat zware werk moeten doen. Ik vind dat een crimineel al zijn rechten heeft verspeeld!
Oud 24-08-2002, 15:09
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Dat is grote onzin. Hoe komt het dan dat gastarbeiders uit Italie Spanje en griekenland voor 95% weer zijn terug gekeerd? Het waren niet alleen maar Turken en Marrokanen. Trouwens de situatie in Frankrijk is geheel anders. Het gaat daar over een voormalig koloniaal Afrika. Toen de Fransen oorlog gingen voeren met Algerijnse rebellen kwam er een stroom Pro Fransen algerijnen naar Frankrijk toe omdat ze in hun eigen land werden vervolgd.
Neej dat weten wij ook wel dat het niet alleen maar Turken en Marrokanen waren....Er wonen vlakbij ons een hele enclave met Spanjaarden die hierheen zijn gehaald om bij de hoogovens te gaan werken, maar die wonen hier nog allemaal, dus lul niet zo ongelovelijk stom uit je nek!
Oud 24-08-2002, 15:09
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:

waar heb je die info vandaan? want volgensmij is dat echt bullshit wat je nou loop uit te kramen
Het percentage zal wel niet helemaal kloppen maar het heeft in 1 van de elseviers van April gestaan. En ook in ons Maatschappij boek.
Oud 24-08-2002, 15:11
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Neej dat weten wij ook wel dat het niet alleen maar Turken en Marrokanen waren....Er wonen vlakbij ons een hele enclave met Spanjaarden die hierheen zijn gehaald om bij de hoogovens te gaan werken, maar die wonen hier nog allemaal, dus lul niet zo ongelovelijk stom uit je nek!
Zeg ik dat alle Spanjaarden waren vertrokken? Dus aub ga geen potje liegen.
Oud 24-08-2002, 15:12
Maboq
Maboq is offline
en trouwens, als de economishe situatie in het land waar je vandaan komt slechter is dan waar je op dat moment woon is het toch logish dat je blijft op de plek waar je toekomst het best zal zijn.....
Oud 24-08-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Maar wel het grootste gedeelte. Het kenmerk van een parlementaire democratie is nou juist dat de burgers vertegenwoordigers kiezen, die als het ware een (vertrouwens)mandaat krijgen. Het is dus de bedoeling dat die gekozen vertegenwoordigers vier jaar lang de belangen gaan behartigen waarvan jij hóópt dat ze ze gaan behartigen. Een politicus is niet voor elke scheet die hij laat verantwoording schuldig aan degenen die hem gekozen hebben, hoor. Na de verkiezingsperiode heeft de Tweede Kamer niks meer te schaften met het kiezerscorps.

Bovendien kun je nooit íedereen zover krijgen dat ze ergens voor kiezen. Er is geloof ik in de Nederlandse geschiedenis nog nóóit een wetsvoorstel geweest wat door íedereen gesteund werd. Er zijn dus altijd mensen ontevreden. Jij hoort nu toevallig bij de ontevreden groep. Alleen heb je het recht niet om te zeuren, aangezien een democratie nou eenmaal zo werkt, en als het je niet bevalt, dan rot je maar op. Doe vrijwillig afstand van je Nederlanderschap, niemand verplicht je toch hier te blijven?
Oud 24-08-2002, 15:14
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:
en trouwens, als de economishe situatie in het land waar je vandaan komt slechter is dan waar je op dat moment woon is het toch logish dat je blijft op de plek waar je toekomst het best zal zijn.....
Ja dat zijn economische vluchtelingen en die worden bij de grens teruggestuurd. Terecht ook want straks word de westerse wereld overspoeld door dat soort parasieten.
Oud 24-08-2002, 15:17
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar wel het grootste gedeelte. Het kenmerk van een parlementaire democratie is nou juist dat de burgers vertegenwoordigers kiezen, die als het ware een (vertrouwens)mandaat krijgen. Het is dus de bedoeling dat die gekozen vertegenwoordigers vier jaar lang de belangen gaan behartigen waarvan jij hóópt dat ze ze gaan behartigen. Een politicus is niet voor elke scheet die hij laat verantwoording schuldig aan degenen die hem gekozen hebben, hoor. Na de verkiezingsperiode heeft de Tweede Kamer niks meer te schaften met het kiezerscorps.

Bovendien kun je nooit íedereen zover krijgen dat ze ergens voor kiezen. Er is geloof ik in de Nederlandse geschiedenis nog nóóit een wetsvoorstel geweest wat door íedereen gesteund werd. Er zijn dus altijd mensen ontevreden. Jij hoort nu toevallig bij de ontevreden groep. Alleen heb je het recht niet om te zeuren, aangezien een democratie nou eenmaal zo werkt, en als het je niet bevalt, dan rot je maar op. Doe vrijwillig afstand van je Nederlanderschap, niemand verplicht je toch hier te blijven?
Denk jij nu echt dat je over 20 jaar hier nog wilt wonen? Denk je nu werkelijk dat je dit kan aanpakken met een slappe regering? Dan wens ik je veel succes.
Oud 24-08-2002, 15:18
Maboq
Maboq is offline
jongen, we hebben het nu over de mensen die hiernaartoe gehaald zijn, en waaraan we een groot deel van onze economishe welvaard te danken hebben,
maarja, ik ga ophouden met moeilijke woorden gebruiken want het word me een beetje te moeilijk
maar anyways.... mijn punt is dat je alleen maar b/s zit uit te kramen
Oud 24-08-2002, 15:23
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:
jongen, we hebben het nu over de mensen die hiernaartoe gehaald zijn, en waaraan we een groot deel van onze economishe welvaard te danken hebben,
maarja, ik ga ophouden met moeilijke woorden gebruiken want het word me een beetje te moeilijk
maar anyways.... mijn punt is dat je alleen maar b/s zit uit te kramen

Sorry hoor...
De gastarbeiders worden bedankt alleeen de grootste fout was om gezinshereniging toe te staan. Het gaat hier duidelijk om de 2e en 3e generatie waarvan een groot percentage zich crimineel gedraagt.
Oud 24-08-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Denk jij nu echt dat je over 20 jaar hier nog wilt wonen? Denk je nu werkelijk dat je dit kan aanpakken met een slappe regering? Dan wens ik je veel succes.
Ik kan echt genieten van jouw kortzichtigheid. De manier waarop je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk is lachwekkend, net als de verkiezingsuitslag van 15 mei. Met dit soort loos gewauwel kom je nergens, draag nou verdomme eens een keertje echte argumenten aan waarom dit plan zou werken, in plaats van onderbuikretoriek à la Pim zoals 'alsof jij hier nog wilt wonen', 'straks wordt de Westerse wereld overspoeld door dit soort parasieten'. Je kunt niet serieus menen dat ik daarop in moet gaan, want tot dat niveau ga ik me niet verlagen.

En om maar even lekker in de quasi-argumentatiesfeer te blijven:

Pim is dood, hij ligt lekker in de grond, de LPF verneukt alles voor jullie in het kabinet, en het volk is nog steeds ontevreden.

*oeh* *ah* *doet rondedansje*
Oud 24-08-2002, 15:29
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik kan echt genieten van jouw kortzichtigheid. De manier waarop je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk is lachwekkend, net als de verkiezingsuitslag van 15 mei. Met dit soort loos gewauwel kom je nergens, draag nou verdomme eens een keertje echte argumenten aan waarom dit plan zou werken, in plaats van onderbuikretoriek à la Pim zoals 'alsof jij hier nog wilt wonen', 'straks wordt de Westerse wereld overspoeld door dit soort parasieten'. Je kunt niet serieus menen dat ik daarop in moet gaan, want tot dat niveau ga ik me niet verlagen.

En om maar even lekker in de quasi-argumentatiesfeer te blijven:

Pim is dood, hij ligt lekker in de grond, de LPF verneukt alles voor jullie in het kabinet, en het volk is nog steeds ontevreden.

Doe jij niet precies hetzelfde als ik?
Oud 24-08-2002, 15:32
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
nare man schreef:

(>*.*)> (>*.*<) <(*.*<)
Oud 24-08-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Doe jij niet precies hetzelfde als ik?
Ja, daarboven wel, om je te stangen. Maar ik heb ook al echte argumenten aangedragen, namelijk:

- ethisch en moreel verwerpelijk.
- strijd met artikel 1 Grondwet.
- strijd met internationale verdragen zoals het EVRM en IVBPR.
- werkt integratie nog harder tegen dan andere plannen.
Oud 24-08-2002, 16:39
Verwijderd
tefnag, je bent uitgeluld, je zit alleen nog aar onzin uit te kramen, niemand is t met je eens dus om je een hoop moeite te besparen kan je er beter mee ophouden je bereikt er helemaal niks mee
Oud 24-08-2002, 16:52
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
tefnag, je bent uitgeluld, je zit alleen nog aar onzin uit te kramen, niemand is t met je eens dus om je een hoop moeite te besparen kan je er beter mee ophouden je bereikt er helemaal niks mee
Dus omdat ik mijn mening heb ben ik uitgeluld jeldre?
Oud 24-08-2002, 17:01
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ja, daarboven wel, om je te stangen. Maar ik heb ook al echte argumenten aangedragen, namelijk:

- ethisch en moreel verwerpelijk.
- strijd met artikel 1 Grondwet.
- strijd met internationale verdragen zoals het EVRM en IVBPR.
- werkt integratie nog harder tegen dan andere plannen.
Daarmee bedoelde ik niet alleen daarboven. Mischien ben ik kortzichtig maar dan ben jij wel de laatste die mij dat kan vertellen.

Als je goed leest zie je ook mijn argumenten. Die ik nu niet allemaal ga herhalen.

-Criminelen horen veel minder rechten te hebben.
-Er zijn nog geen andere goede oplossingen bedacht.
-Het is nog maar de vraag of het in strijd met de grondwet is. Je kan het mischien zien als een verbanning. Dat door Israel ook word gebruikt.
Oud 24-08-2002, 17:11
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

.
-Het is nog maar de vraag of het in strijd met de grondwet is. Je kan het mischien zien als een verbanning. Dat door Israel ook word gebruikt.
yep goed voorbeelt..... en daar gaat et lekker of niet?
trouwens de meeste landen zijn het ook niet eens met het beleid van Israel, maarja...... daar gaat ut nu niet over...
Oud 24-08-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
-Criminelen horen veel minder rechten te hebben.
-Er zijn nog geen andere goede oplossingen bedacht.
Die eerste twee argumenten ga ik niet eens bestrijden, die zijn gewoon te dom voor woorden. Het derde argument is ook gelul. Het ís in strijd met de Grondwet en ook nog met internationale verdragen zoals het Internationaal Verdrag voor de Rechten van de Mens, en ook het Internationaal Verdrag inzake Burger- en Politieke Rechten (EVRM en IVBPR). Daar komt nog bij dat de vergelijking met Israel als een lul op een drumstel slaat, omdat de Israelische grondwet de Nederlandse niet is.

Geloof me, je hoeft me niets te vertellen. Het enige wat ik jóu kan vertellen is dat je het op moet geven. Jouw soort heeft in dit land niets te vertellen, gelukkig, hoewel vanwege het slippertje van 15 mei wel een zwikje paupers in het Kabinet en de Kamer zitten. Maar dat zal niet nog een keer gebeuren.

Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 17:13.
Oud 24-08-2002, 17:17
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Die eerste twee argumenten ga ik niet eens bestrijden, die zijn gewoon te dom voor woorden. Het derde argument is ook gelul. Het ís in strijd met de Grondwet en ook nog met internationale verdragen zoals het Internationaal Verdrag voor de Rechten van de Mens, en ook het Internationaal Verdrag inzake Burger- en Politieke Rechten (EVRM en IVBPR). Daar komt nog bij dat de vergelijking met Israel als een lul op een drumstel slaat, omdat de Israelische grondwet de Nederlandse niet is.

Geloof me, je hoeft me niets te vertellen. Het enige wat ik jóu kan vertellen is dat je het op moet geven. Jouw soort heeft in dit land niets te vertellen, gelukkig, hoewel vanwege het slippertje van 15 mei wel een zwikje paupers in het Kabinet en de Kamer zitten. Maar dat zal niet nog een keer gebeuren.
Ik neem aan dat meneer weet wat goed voor het land is? Je studeert mischien wel rechten maar dan kan je jezelf ook iets minder arrogant opstellen. Trouwens dit soort zaken vragen een sterke aanpak.
Oud 24-08-2002, 17:19
TefnachT
TefnachT is offline
Ik denk ook dat er veel mensen het met mij eens zijn. Ik vind het heel goed dat er word gezocht naar oplossingen in plaats van het weg te moffellen wat de linkse kerk graag doet.
Oud 24-08-2002, 17:20
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
nare man schreef:

....zegt et allemaal zo mooi
Oud 24-08-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Ik denk ook dat er veel mensen het met mij eens zijn. Ik vind het heel goed dat er word gezocht naar oplossingen in plaats van het weg te moffellen wat de linkse kerk graag doet.
Ja, maar als ze dan eens naar oplossingen zoeken, waarbij de tegenargumenten die al zo vaak zijn genoemd niet opgaan.
Deze oplossing is ten eerste waarschijnlijk niet eens mogelijk (vooral door 2e en 3e graads allochtonen terug te sturen naar hun eigen land), ten tweede is het in strijd met te wet en ten derde oneerlijk en bevordert het op die manier de integratie zeker niet.
Oud 24-08-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Zie je nou zelf niet wat je doet? Uitdrukkingen als 'linkse kerk' gebruiken...het klinkt wel stoer, maar je lult het allemaal na...zeker ook het artikel over Eerdmans in Vrij Nederland gelezen?

Kom toch eens een keertje met eigen meningen en argumenten. Een argument als 'criminelen hebben minder rechten' is geen argument, het is namelijk niet compleet. Het moet zijn 'criminelen moeten minder rechten hebben, omdat...'. Maar het 'omdat' kun jij niet geven, omdat zo'n uitspraak slechts een gevoel is en geen rationele redenatie. Iets is pas een argument als je het kunt bewijzen met feiten. Maar dat zul jij wel niet weten, want ik denk niet dat jij een klassieke opleiding hebt gehad...
Oud 24-08-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
ik vind het pas een oplossing als je het in je eigen land oplost. en Nawijn wil/kan dat niet, aan zijn ideeën te zien.
Citaat:
MåBøQ schreef:
....zegt et allemaal zo mooi
zal wel aan de naam liggen.
Oud 24-08-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:

Ik heb een eigen mening, die veel overeen komt met die van Pim. Bovendien ging 't er hier ook om of Pim dit gewild zou hebben, en is dat sowieso wel ontopic aangezien het over een volksvertegenwoordiger gaat die er is gekomen omdat mensen hebben gestemd op Pim's gedachtengoed.
okeej mee eens, maar ff nieuwsgierig, had je die mening ook al voordat pim bekend werd??

Citaat:
Ik noem mensen zo zoals ik dat wil. Bovendien is Pim korter dan Fortuyn, en als ik van Nawijn de voornaam zou noemen dan zou niemand weten over wie ik het heb.
daar heb je wel gelijk in, i guess...

Citaat:
En, mocht je links zijn: Hou er wel even rekening mee dat rechts voorrang heeft nu.

Citaat:
Irrelevant, maar verder heb je wel gelijk (op dat 'eerst' na).
zo beter?
Oud 24-08-2002, 19:20
TefnachT
TefnachT is offline
Ik kan iedereen aanbevelen het stuk uit de nieuwste elsevier te lezen: uitgeholde vrijheid.
Oud 24-08-2002, 19:24
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kom toch eens een keertje met eigen meningen en argumenten. Een argument als 'criminelen hebben minder rechten' is geen argument, het is namelijk niet compleet. Het moet zijn 'criminelen moeten minder rechten hebben, omdat...'. Maar het 'omdat' kun jij niet geven, omdat zo'n uitspraak slechts een gevoel is en geen rationele redenatie. Iets is pas een argument als je het kunt bewijzen met feiten. Maar dat zul jij wel niet weten, want ik denk niet dat jij een klassieke opleiding hebt gehad...
Dus omdat ik een Havo diploma heb ipv een vwo weet ik niet waarover ik het heb?
Oud 24-08-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Dus omdat ik mijn mening heb ben ik uitgeluld jeldre?
neej, dat zeg ik niet, ik eg alleen maar dat de strijd die je probeerd aan te gaan nutteloos is, omdat je het verbaal toch niet kan winnen met zulke domme opmerkingen......
Oud 24-08-2002, 19:41
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
neej, dat zeg ik niet, ik eg alleen maar dat de strijd die je probeerd aan te gaan nutteloos is, omdat je het verbaal toch niet kan winnen met zulke domme opmerkingen......
Nee idd van dit soort opmerkingen kan ik het niet winnen wat een argumentatie?
Oud 24-08-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Nee idd van dit soort opmerkingen kan ik het niet winnen wat een argumentatie?
tjah slechte argumentatie......
Oud 24-08-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Dus omdat ik een Havo diploma heb ipv een vwo weet ik niet waarover ik het heb?
Je slaat de spijker op z'n kop, want je weet inderdaad duidelijk niet hoe je goed moet argumenteren, terwijl je dat met een klassieke opleiding wel zou hebben geweten.
Oud 24-08-2002, 19:53
TefnachT
TefnachT is offline
wat is dan het nut van het forum? Als toch alleen maar vwo mensen hier gelijk kunnen hebben?
Oud 24-08-2002, 20:11
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Ik wil telkens wat posten, maar dan heeft Nare Man het al gedaan

Citaat:
TefnachT schreef:
wat is dan het nut van het forum? Als toch alleen maar vwo mensen hier gelijk kunnen hebben?
alleen mensen met argumenten voor een enigzins doordachte mening kunnen hier gelijk hebben.

Er huppelt ook iemand rond die alleen de basisschool heeft gedaan (weet ff niet meer wie), maar die maakt wel zeer goeie en doordacht opmerkingen vaak.

Dat jij alleen je onderbuikgevoelens komt ventileren, ziet er nogal zielig uit.
Oud 24-08-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Je slaat de spijker op z'n kop, want je weet inderdaad duidelijk niet hoe je goed moet argumenteren, terwijl je dat met een klassieke opleiding wel zou hebben geweten.
nu moet ik ja tog ongelijk gaan geven......ik heb jarenlang gymansium gedaan, toen dat niet meer ging ben ik naar de HAVO gegaan en echt neit dat je daar opeens veel minder goed leert te argumenteren....het ligt gewoon aan de persoon zelf
Oud 24-08-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
je kan met jou ideeen wel gelijk krijgen, maar dan moet je het wel meet een goede argumentatie doen, en die heb je nooit......en dat is wat ik je al een paar posts lang probeer uit te leggen, maar je begrijpt t alleen niet helemaal.....
Oud 24-08-2002, 20:30
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
jellerd schreef:
je kan met jou ideeen wel gelijk krijgen, maar dan moet je het wel meet een goede argumentatie doen, en die heb je nooit......en dat is wat ik je al een paar posts lang probeer uit te leggen, maar je begrijpt t alleen niet helemaal.....
Ik heb al mijn posts doorgelezen en op 2 na zijn ze allemaal met argumentatie dus ik denk dat jullie niet zo slap moeten lullen want jullie "soort" (om nare man taal te spreken) al genoeg heeft aangericht!
Oud 24-08-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Ik heb al mijn posts doorgelezen en op 2 na zijn ze allemaal met argumentatie dus ik denk dat jullie niet zo slap moeten lullen want jullie "soort" (om nare man taal te spreken) al genoeg heeft aangericht!
wat nare man zegt moet ie zelf weten, daar heb ik niet zoveel mee te maken, en omdat jij denk dat het argumentatie is, hoeft nog niet te betekenen dat het ook goede argumentatie is..en daar gaat het om...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten