Advertentie | |
|
![]() |
|
BELANGRIJK!
![]() Wetenswaardigheden wat betreft minister Nawijn: - Toonde zich in 1990 al voorstander van het (strengere) Deense asielbeleid - Sponsorde als directeur van de I.N.D. zijn voetbalclub (D.S.O.) met I.N.D.-geld ![]() - Pleitte als directeur van de I.N.D. voor een stringenter asielbeleid dan er na zijn vertrek gevoerd werd - De Nationale Ombudsman, de Algemene Rekenkamer en externe adviesbureau's hadden zware kritiek op het I.N.D.-beleid in de periode dat Nawijn er directeur was ![]() - Opende als I.N.D.-directeur aanmeldcentra voor asielzoekers in Rijswijk, Zevenaar, Schiphol en Ter Apel - Kon bij KPMG Management Services terecht met een orderportefeuille van het ministerie van Justitie van enkele miljoenen guldens, onder andere voor de reorganisatie van de Vreemdelingenpolitie - Werd pas op de dag van zijn gesprek met formateur Balkenende over zijn ministerschap namens de L.P.F. lid van die partij http://www.parlement.com/nawijn Deze website is een initiatief van het Parlementair Documentatie Centrum (PDC) van de Universiteit Leiden, dat gevestigd is in het gebouw van de Eerste Kamer. De redactie van deze website werkt onafhankelijk van politieke partijen of overheidsinstellingen. Zelfs de Fransen wisten hierover: "il a dirigé le service de l'immigration et des naturalisations (IND) jusqu'en 1995. Contraint à la démission à la suite de diverses critiques contre sa gestion, M. Nawijn fut aussi accusé d'avoir fait profiter son club de football par des entreprises qui fournissaient des services à l'IND." http://www.lemonde.fr/article/0,5987...85458-,00.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb sowiese weinig vertrouwen in die Nawijn, zijn plannen zijn echt vreselijk slecht. Wat een kutregering heeft NL nu. Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 13:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het wordt wel vaak in 1 adem genoemd met dat ze allemaal van een uitkering leven. Jouw opmerking over dat laatste deed me daaraan denken. Sorry als je dat persoonlijk opvatte en ik niet duidelijk hierin was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien kun je nooit íedereen zover krijgen dat ze ergens voor kiezen. Er is geloof ik in de Nederlandse geschiedenis nog nóóit een wetsvoorstel geweest wat door íedereen gesteund werd. Er zijn dus altijd mensen ontevreden. Jij hoort nu toevallig bij de ontevreden groep. Alleen heb je het recht niet om te zeuren, aangezien een democratie nou eenmaal zo werkt, en als het je niet bevalt, dan rot je maar op. Doe vrijwillig afstand van je Nederlanderschap, niemand verplicht je toch hier te blijven? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
jongen, we hebben het nu over de mensen die hiernaartoe gehaald zijn, en waaraan we een groot deel van onze economishe welvaard te danken hebben,
maarja, ik ga ophouden met moeilijke woorden gebruiken want het word me een beetje te moeilijk ![]() maar anyways.... mijn punt is dat je alleen maar b/s zit uit te kramen |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor... De gastarbeiders worden bedankt alleeen de grootste fout was om gezinshereniging toe te staan. Het gaat hier duidelijk om de 2e en 3e generatie waarvan een groot percentage zich crimineel gedraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om maar even lekker in de quasi-argumentatiesfeer te blijven: Pim is dood, hij ligt lekker in de grond, de LPF verneukt alles voor jullie in het kabinet, en het volk is nog steeds ontevreden. *oeh* *ah* *doet rondedansje* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- ethisch en moreel verwerpelijk. - strijd met artikel 1 Grondwet. - strijd met internationale verdragen zoals het EVRM en IVBPR. - werkt integratie nog harder tegen dan andere plannen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je goed leest zie je ook mijn argumenten. Die ik nu niet allemaal ga herhalen. -Criminelen horen veel minder rechten te hebben. -Er zijn nog geen andere goede oplossingen bedacht. -Het is nog maar de vraag of het in strijd met de grondwet is. Je kan het mischien zien als een verbanning. Dat door Israel ook word gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
trouwens de meeste landen zijn het ook niet eens met het beleid van Israel, maarja...... daar gaat ut nu niet over... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof me, je hoeft me niets te vertellen. Het enige wat ik jóu kan vertellen is dat je het op moet geven. Jouw soort heeft in dit land niets te vertellen, gelukkig, hoewel vanwege het slippertje van 15 mei wel een zwikje paupers in het Kabinet en de Kamer zitten. Maar dat zal niet nog een keer gebeuren. Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze oplossing is ten eerste waarschijnlijk niet eens mogelijk (vooral door 2e en 3e graads allochtonen terug te sturen naar hun eigen land), ten tweede is het in strijd met te wet en ten derde oneerlijk en bevordert het op die manier de integratie zeker niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom toch eens een keertje met eigen meningen en argumenten. Een argument als 'criminelen hebben minder rechten' is geen argument, het is namelijk niet compleet. Het moet zijn 'criminelen moeten minder rechten hebben, omdat...'. Maar het 'omdat' kun jij niet geven, omdat zo'n uitspraak slechts een gevoel is en geen rationele redenatie. Iets is pas een argument als je het kunt bewijzen met feiten. Maar dat zul jij wel niet weten, want ik denk niet dat jij een klassieke opleiding hebt gehad... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik wil telkens wat posten, maar dan heeft Nare Man het al gedaan
![]() Citaat:
Er huppelt ook iemand rond die alleen de basisschool heeft gedaan (weet ff niet meer wie), maar die maakt wel zeer goeie en doordacht opmerkingen vaak. Dat jij alleen je onderbuikgevoelens komt ventileren, ziet er nogal zielig uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
'Uitkeringen alleen voor Nederlanders' Plusmarktboy | 150 | 02-04-2004 16:48 | |
Nawijns nieuwste proefballonnetje NN | 35 | 24-02-2003 18:29 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Plan LPF tegen geweld Verwijderd | 31 | 03-11-2002 06:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Column rickert | 16 | 15-10-2002 11:16 |