![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben dus ook geweest en de sfeer was zoals gewoonlijk weer super.
Charon: Was wel ok niet echt super maar ja zijn niet voor niets voor- voor- programma After Forever: Was weer top, floor was weer goed op dreef. Zaten wel veel technische foutjes in maar ja moet kunnen. nightwish: Was best goed maar zeker niet zo goed als aan het begin van de toer. Het was een strak gespeeld geheel maar viel in vergelijking met de andere 2 concerten toch wat tegen. Als je ooit de kans krijgt moet je net als onze groep eens naar nightwish in finland gaan kijken daar gaat echt iedereen totaal uit zijn dak. Maar als met al was het een goede avond en supergezellig heb er geen seconde spijt van gehad. Btw het was ook wel duidelijk wanneer de laatste treinen reden ;-) gelukkig had ik een auto.
|
Ik vind Nightwish nogal wisselend.
Ligt vooral aan mijn stemming, maar over het algemeen vind ik ze te soft. Dat engelachtige in haar stem vind ik niet echt geweldig. houd wel van power. Over de teksten kan ik niet heel erg veel zeggen.. spreekt me niet zo heel erg aan eerlijk gezegd.
|
Verwijderd
|
ja, dat was wel een zeer geslaagd avondje in de 013
Charon heb ik grotendeels gemist. Het klonk op zich wel grappig maar ook niet meer dan dat. After forever had natuurlijk wel weer een goed optreden, beetje naar geluid in het begin maar voor de rest zeer ok. En nightwish zelf was ook zeer ok. Ik kende het nieuwe album nog niet. Vond sommige nummers wel erg lekker klinken (alleen het eerste nummer, en dat was ook gelijk het nummer waar ze met het concert mee begonnen vond ik nie zo) Ik heb een geweldige avond gehad, ik had van anderen gehoord dat het concert in Amsterdam toch leuker was, maarja...ach... dit was ook goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Herfst Anki | 9 | 09-12-2004 17:40 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
ARTistiek |
Jessica Alba [Tekening] Stoetel | 36 | 28-05-2003 19:21 | |
Muziek |
After Forever Topic snoepie06 | 65 | 09-01-2003 08:35 | |
Muziek |
Lowlands meeting - komt allen! mixtape | 157 | 30-08-2002 14:45 |