Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Kan jij 'ns laten zien waar het geleuter rondom piekbelasting vandaan komt als hoofdreden voor DST? Citaat:
Citaat:
![]() Hier; een mooi plaatje: ![]() Citaat:
Je bent niet goed bij je hoofd als je bovenstaand plaatje ten aanzien van de wintertijd niet redelijk en biologisch een stuk meer te billijken vindt dan permanente zomertijd. Voorts is jouw "experimentje" al uitgevoerd in Rusland en daar is men er na een paar jaar op teruggekomen; iets wat fucking logisch is. Tenzij je een volstrekt irrationele persoonlijke voorkeur hebt die jij wil opdringen aan het leeuwendeel van de bevolking. In dat geval; kom er gewoon voor uit en ga pleiten voor een fout die ook wij terug gaan draaien mocht het er van komen (en dat komt het hoor, ik maak mij daar geen illusies over na bijvoorbeeld Brexit). |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Traditionele 9-17 werkdag ![]() ![]() 9-17 ![]() Citaat:
Het blijft er nog steeds op neerkomen: Jij wil iets, ik wil iets niet. Jij beweert krampachtig zonder verder hard bewijs dat het goed zou zijn voor je bioritme als om 12:00 precies de zon midden aan de hemel staat, terwijl je dan volgens mij binnen 2000 kilometer van de evenaar moet gaan wonen omdat lengende en kortende dagen sowieso een gare invloed hebben op je bioritme, en ik beweer dat als je dan toch het "argument" gaat gebruiken dat het van negatieve invloed is op de volksgezondheid, dat langer licht beter is voor de volksgezondheid omdat het andere effecten heeft en daar heb ik cijfers bij gegeven. Je houdt krampachtig vast aan een niet bewezen iets, en dat soort idiote grafieken over een fucking werkdag, wat teh FUCK heeft dat ermee te maken? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal mijnnaamisHD | 4 | 27-09-2011 21:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |