Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 09:13
Herrie
Herrie is offline
Ik ben zelf best wel jaloers (vraag me niet waarom, ik zie er beter uit dan gemiddeld denk ik, maar toch ben ik onzeker over van alles en nog wat )

Ik zou het dus echt niet leuk vinden als mijn vriendin zo zou zijn....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 09:28
trance-king
trance-king is offline
ik denk niet dat het sletterig is. Maar het zou natuurlijk wel sletterig over kunnen komen bij anderen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:54
gizmo
gizmo is offline
hmmzz ik vind het niet sletterig hoor.
Ga zelf ook met veel jongens om op vriendschappelijke manier enzo
nee niet klef
Oud 05-09-2002, 17:09
desteny's
desteny's is offline
ik vind er niets sletterigs aan
ik ga ook vaak met jongens om maar we zijn gewoon vrienden
Oud 05-09-2002, 17:21
SpAnKieFrAnKiE
SpAnKieFrAnKiE is offline
vuile slet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 22:57
Verwijderd
Okee, het heeft z'n gevolgen.......
Zoals Dusjcrib dus al zei.....

Er zijn nu 3 jongens die mij leuk vinden. Ze zijn alledrie vrienden, zitten bij dezelfde studentenvereniging als ik en studeren hetzelfde als ik (maar zij zijn tweedejaars).
Kortom, ik kom ze nogal vaak tegen....

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik word echt helemaal gek
M'n bedoeling was om vrienden te maken en ik had echt totaal geen behoefte aan een relatie ofzo...
Het lijkt nu net alsof ik NU al moet beslissen met wie ik wat wil, net alsof het een soort wedstrijdje is van "alle scheiko's achter Pauline aan..".
Het punt is ook dat ik natuurlijk uiteindelijk degene ben die er het meeste mee zit. Zij vinden me nu zogenaamd leuk, maarjah hoe goed kennen ze me nou eigenlijk?
Na een paar weken zijn ze weer op me uitgekeken en zien ze me dan eigenlijk nog staan als "gewone" vriendin??
En nu loop ik me er vet druk over te maken want ik wil niet nu al ruzie omdat de 1 denkt dat ik hem leuk vind en dat ik dan uiteindelijk voor de ander kies, of weetikveel wat.....
Waarom ik
En altijd val ik weer voor de verkeerde natuurlijk
Naja ik weet het op dit moment echt niet meer.
Ik ben echt HEEL slecht in mensen afwijzen maar ik weet dat het toch moet. Ze kennen elkaar te goed...
Maar ik ben zo bang dat ze daarna geen interesse meer hebben in wie ik ben.

Okee ik word er gewoon gek van
En ik heb het al druk genoeg....
kusjes van een wanhopige Alicia
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
M'n bedoeling was om vrienden te maken en ik had echt totaal geen behoefte aan een relatie ofzo...
Het lijkt nu net alsof ik NU al moet beslissen met wie ik wat wil, net alsof het een soort wedstrijdje is van "alle scheiko's achter Pauline aan..".
Probeer dit duidelijk te maken. Als je niets met ze wil, dan moet dat duidelijk zijn.

En hoe moeilijk is het nu werkelijk om dat kleffen achterwege te laten? Veel jongens interpreteren dat gewoon verkeerd..

Citaat:
Zij vinden me nu zogenaamd leuk, maarjah hoe goed kennen ze me nou eigenlijk?
Is dat relevant?

Citaat:
Na een paar weken zijn ze weer op me uitgekeken en zien ze me dan eigenlijk nog staan als "gewone" vriendin??
Ja, ik wel althans..

Het probleem wat jij hebt, is dat je te graag wilt dat ze jou aardig vinden als persoon. Je moet gewoon jezelf blijven en soms ook afstand bewaren. Respect dwing je af; dat verdien je.

En het iedereen naar zijn zin proberen te maken lukt gewoonweg niet Pauline.

Als je niets met hun wilt, dan moet je daar dus gewoon duidelijk in zijn. En euh, dat geldt niet alleen ten opzichte van hun, maar voor iedereen en dus ook voor mij. Zelf haat ik grijs gebied, word er ontieglijk onzeker van. Op het moment dat een meisje niet weet wat ze wil, ga ik er liever niet 'verder' mee. Het zou me echt kapot maken op den duur; ik sluit ze dan uit als potentiële vriendin om mezelf te beschermen.

Je bent voor de rest een lieve meid Dus euh, probeer een beetje tot rust te komen en maak die jongens duidelijk dat je er niet aan toe bent. Je hoeft niemand te kiezen, ook mij niet. Kom voor jezelf op. Ook wanneer iemand jou probeert te zoenen .. als je dat niet wil, maak dat dan duidelijk. Je bent ook iemand, je hoeft niet te kruipen voor ze.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 04:55
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
Ik ben zelf best wel jaloers (vraag me niet waarom, ik zie er beter uit dan gemiddeld denk ik, maar toch ben ik onzeker over van alles en nog wat )

Ik zou het dus echt niet leuk vinden als mijn vriendin zo zou zijn....
Mjah, het is best kut als je zo iemand leuk vindt of zelfs verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 07:22
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Is dat relevant?
Ja, want daarom heb ik zoiets van: ze kennen me nu toch nog niet zo goed, dus zo diep kan het niet zitten...........
Maar ik heb besloten om niet meer uit mezelf naar hen toe te stappen....ik zoek gewoon andere mensen op. Dan is het ook niet mijn schuld als ze naar mij toe komen ofzo, dan loop ik iig niet achter hen aan.
Dank je voor je reactie
kuzzie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 08:15
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:

Ja, want daarom heb ik zoiets van: ze kennen me nu toch nog niet zo goed, dus zo diep kan het niet zitten...........
Maar ik heb besloten om niet meer uit mezelf naar hen toe te stappen....ik zoek gewoon andere mensen op. Dan is het ook niet mijn schuld als ze naar mij toe komen ofzo, dan loop ik iig niet achter hen aan.
Dank je voor je reactie
kuzzie
Vraagje dat heir compleet niks mee te maken heeft.. maar gezien jou plaatje en naam vroeg een vriendin van mij zich af of je aerosmith fan bent?
Oud 06-09-2002, 15:45
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:

Vraagje dat heir compleet niks mee te maken heeft.. maar gezien jou plaatje en naam vroeg een vriendin van mij zich af of je aerosmith fan bent?
Ja dat ben ik zeker weten!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:53
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Mjah, het is best kut als je zo iemand leuk vindt of zelfs verliefd bent.
Idd, is me wel eens gebeurd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Okee, het heeft z'n gevolgen.......
Zoals Dusjcrib dus al zei.....

Er zijn nu 3 jongens die mij leuk vinden. Ze zijn alledrie vrienden, zitten bij dezelfde studentenvereniging als ik en studeren hetzelfde als ik (maar zij zijn tweedejaars).
Kortom, ik kom ze nogal vaak tegen....

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik word echt helemaal gek
Het punt is ook dat ik natuurlijk uiteindelijk degene ben die er het meeste mee zit. Zij vinden me nu zogenaamd leuk, maarjah hoe goed kennen ze me nou eigenlijk?
En nu loop ik me er vet druk over te maken want ik wil niet nu al ruzie omdat de 1 denkt dat ik hem leuk vind en dat ik dan uiteindelijk voor de ander kies, of weetikveel wat.....
Waarom ik
En altijd val ik weer voor de verkeerde natuurlijk
Naja ik weet het op dit moment echt niet meer.
Ik ben echt HEEL slecht in mensen afwijzen maar ik weet dat het toch moet. Ze kennen elkaar te goed...
Maar ik ben zo bang dat ze daarna geen interesse meer hebben in wie ik ben.

Okee ik word er gewoon gek van
En ik heb het al druk genoeg....
kusjes van een wanhopige Alicia
Ja idd.. Dus ten eerste, wees je hier bewuster van de volgende keer dat je zo met mensen omgaat.. Met jongens dus eigenlijk. Er is helemaal niets mis met kleffen, als maar wel duidelijk is dat jij hier geen verdere intenties mee hebt. Laat dit dus een les zijn voor de volgende keer.

Bovendien valt het me op dat je je heel kwetsbaar opstelt. Alsof jij hier een slachtoffer bent omdat jongens jou leuk vinden en jij hier niets mee kan. Ten eerste heb jij zelf met je gedrag een verkeerd idee over gebracht op die jongens, dit zijn de gevolgen waar je dan voor moet opdraaien. Ten tweede kun je het ook nog enigzins als een compliment proberen op te vatten en ten derde ben je helemaal niet zielig. Jij bent niets aan hen verplicht wat zij ook denken, en hoe je ook doet. Zij hebben maar te accepteren dat de gevoelens niet wederzijds zijn. Of er nog vriendschappen kunnen zijn zal nog wel blijken, maar als zij daar verder geen moeite voor willen doen en alles wil jij dan wel bevriend zijn met hen?

Ineens niet meer op hen af stappen lijkt me trouwens een beetje raar staan eigenlijk.. Ineens zo afstandelijk. Je geeft als reden dan kunnen zij mij niks kwalijk nemen maar dat kunnen ze sowieso niet! Ik zou gewoon normaal doen, maar wel duidelijk zijn dat je niet op zoekt bent naar een relatie, met niemand niet..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:45
Angeles
Angeles is offline
Verstandige woorden van Dusjcrib, alleen denk ik dat je in principe volstaat met melden dat je geen relatie met hún wil. Want misschien kom je over een paar weken of een paar maanden wél iemand tegen op wie je echt verliefd wordt en een relatie begint en dan voel je je weer lullig tegenover hun omdat je net had gezegd dat je geen relatie wilde.

En misschien is het niet verstandig om erg lichamelijk te zijn met jongens, aan de andere kant schept het geen enkele verplichting: zij moeten ook weten dat dat geen garantie is dat je ook meer met ze wil. Dus voel je daarover niet schuldig, maar hou het vooral in je achterhoofd omdat jij je niet gemakkelijk voelt in dit soort situaties.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:25
*susol*
*susol* is offline
(ffies tussendoor) Wow!!! nog een ^A^ fan in NL (ik is het dinnetjuh waar miekmuis het ofur heeft) toevallig ook naar ^A^ concert geweest in nijmegen? ^A^ rules big time!!!
Oud 07-09-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Verstandige woorden van Dusjcrib, alleen denk ik dat je in principe volstaat met melden dat je geen relatie met hún wil. Want misschien kom je over een paar weken of een paar maanden wél iemand tegen op wie je echt verliefd wordt en een relatie begint en dan voel je je weer lullig tegenover hun omdat je net had gezegd dat je geen relatie wilde.
Klopt, ik bedoelde ook meer met geen van hen.. dus niet in het algemeen niet, maar met geen van die jongens die haar nu leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
*susol* schreef:
(ffies tussendoor) Wow!!! nog een ^A^ fan in NL (ik is het dinnetjuh waar miekmuis het ofur heeft) toevallig ook naar ^A^ concert geweest in nijmegen? ^A^ rules big time!!!
ja natuurlijk ben ik naar dat concert geweest!!
Ghehe ik dacht dat de ^A^ fans in NL allang waren uitgestorven....
Maarre..... gaaf
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
on topic

hehehe.......
Oud 09-09-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
on topic

hehehe.......

Nou mooi is dat, jij post echt never nooit op mijn prachtige forum, en ALS je dat dan een keer doet is het zoiets......
*huilt heel hard*

()
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:31
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:

Nou mooi is dat, jij post echt never nooit op mijn prachtige forum, en ALS je dat dan een keer doet is het zoiets......
*huilt heel hard*

()

*troost*.....

even serieus.... Ik snap niet dat jij jezelf laat opdringen een keuze te maken uit die jongens... Daarmee beperk je alleen jezelf maar in de omgang... Er is toch niets op tegen ze eerst te leren kennen voordat je een relatie met iemand aangaat?.... Lijkt me zelfs de normaalste zaak van de wereld.....
Oud 09-09-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

even serieus.... Ik snap niet dat jij jezelf laat opdringen een keuze te maken uit die jongens... Daarmee beperk je alleen jezelf maar in de omgang... Er is toch niets op tegen ze eerst te leren kennen voordat je een relatie met iemand aangaat?.... Lijkt me zelfs de normaalste zaak van de wereld.....
Hmmjah.....eigenlijk heb je daar wel gelijk in....
Maar ik ben bang dat ze me dan niet meer leuk vinden ofzo. Okee dat slaat nergens op, want dan was dat toch wel gebeurd, maargoed.
Dank je iig voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 05:55
*susol*
*susol* is offline
Citaat:

ja natuurlijk ben ik naar dat concert geweest!!
Ghehe ik dacht dat de ^A^ fans in NL allang waren uitgestorven....
Maarre..... gaaf
dat dacht ik ook... toch niet dus. whiehiew k is toch nie de laatste in mijn soort. sexyest man Steven (jou CU2) me does agree!!!heb je ook foto's van concert? ik wel, ben bezig ze op t internet te krijgen
Reageren

Regels voor berichten