Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb besloten om niet meer uit mezelf naar hen toe te stappen....ik zoek gewoon andere mensen op. Dan is het ook niet mijn schuld als ze naar mij toe komen ofzo, dan loop ik iig niet achter hen aan. Dank je voor je reactie ![]() kuzzie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien valt het me op dat je je heel kwetsbaar opstelt. Alsof jij hier een slachtoffer bent omdat jongens jou leuk vinden en jij hier niets mee kan. Ten eerste heb jij zelf met je gedrag een verkeerd idee over gebracht op die jongens, dit zijn de gevolgen waar je dan voor moet opdraaien. Ten tweede kun je het ook nog enigzins als een compliment proberen op te vatten ![]() Ineens niet meer op hen af stappen lijkt me trouwens een beetje raar staan eigenlijk.. Ineens zo afstandelijk. Je geeft als reden dan kunnen zij mij niks kwalijk nemen maar dat kunnen ze sowieso niet! Ik zou gewoon normaal doen, maar wel duidelijk zijn dat je niet op zoekt bent naar een relatie, met niemand niet.. |
![]() |
|
![]() |
Verstandige woorden van Dusjcrib, alleen denk ik dat je in principe volstaat met melden dat je geen relatie met hún wil. Want misschien kom je over een paar weken of een paar maanden wél iemand tegen op wie je echt verliefd wordt en een relatie begint en dan voel je je weer lullig tegenover hun omdat je net had gezegd dat je geen relatie wilde.
En misschien is het niet verstandig om erg lichamelijk te zijn met jongens, aan de andere kant schept het geen enkele verplichting: zij moeten ook weten dat dat geen garantie is dat je ook meer met ze wil. Dus voel je daarover niet schuldig, maar hou het vooral in je achterhoofd omdat jij je niet gemakkelijk voelt in dit soort situaties. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ghehe ik dacht dat de ^A^ fans in NL allang waren uitgestorven.... ![]() Maarre..... gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*troost*..... even serieus.... Ik snap niet dat jij jezelf laat opdringen een keuze te maken uit die jongens... Daarmee beperk je alleen jezelf maar in de omgang... Er is toch niets op tegen ze eerst te leren kennen voordat je een relatie met iemand aangaat?.... Lijkt me zelfs de normaalste zaak van de wereld.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben bang dat ze me dan niet meer leuk vinden ofzo. Okee dat slaat nergens op, want dan was dat toch wel gebeurd, maargoed. Dank je iig voor je reactie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |
Liefde & Relatie |
ff jullie mening over dit Martijngr | 25 | 29-03-2003 23:50 | |
Seksualiteit |
Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn? cotton candy666 | 14 | 24-12-2002 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 |