Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
water, safari-7up, bleu curacoa 7up (maar da haal ik meestal nie, krijg ik altijd), cola en sinas (alhoewel da meestal da van festivalfrisdrank is, ja weet nie hoe je t noemt, maar gwoon van da poeder wa ze dan aanlengen met water met prik en das dus nie te drinken dus da haal ik dan ook nie meer zo vaak)
|
blue curacao + seven up, ameretto, bacardi, pina colada, tequilla met zout en citroen (hey that is the way to go)
maar soms ook cola....seven up.. of gewoon water! lol want die krijg je bij de gonzo gratis, en na dat dansen heb ik echt zo'n dorst! lol
|
eerst begin ik met een paar biertjes en daarna met een schrobbelér (schrobbelér is waarschijnlijk verkeerd gespeld maar wie let daar op) en dan een wodka en ga dan verder met schrobbelér en wodka. de hele avond
|
![]() |
bier.....
sterke drank eerst ook wel eens maar die zoete rommel vind ik niks dus dan werd het gold strike of iets in die richting.... en als ik dat zuip dan weet ik de volgende dag niet meer hoe de vorige was.....
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Uhm, meestal drink ik gewoon bier tijdens uitgaan ook in verband met de prijzen is mixdrank niet meer te betalen.... en die andere zooi net als breezer begin ik nieteens aan.
Maar als we es avondje bijelkaar zitten en staat fles sterke drank bv: passoa pisang of goldstrike ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Algemene schoolzaken |
enquete drank stephan85 | 32 | 13-10-2005 14:27 | |
Drugs & Alcohol |
hoeveel? Smoni | 33 | 10-09-2004 15:44 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs in drankje... Demiurge | 32 | 28-09-2003 14:06 | |