Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 09:36
Baxx
Baxx is offline
LOWLANDS was supper vooral de sweer en heb weer genoeg mensjes gezien en heb deze bandjes ff gecheckt

Flogging Molly!!!!!!!!!!!
A
Peter Pan Speedrock
Trust Company
Jimmy Eat World!!!!!!!!!!
Incubus!!!!!!!!!!!
KoRn!!!!!!!!!!!!!
Dreadlock Pussy
New Found Glory
Face Tomorow
Within Tamtation
Nickelback ( aleen voor de show dan want ik wis gewoon dat die goed zal zijn )
DJ UMEK

en nog wel een aantal aleen weet ik ff niet
Oud 27-08-2002, 10:44
grelifannetje
grelifannetje is offline
vond saybia en arid echt onwijs mooi. green lizard was ook wel goed. flogging molly was t eeugg feestelijkts ofzo. werd gelijk bij eerst nummer al pit gebouwd naast me
Oud 27-08-2002, 11:08
Floosje
Floosje is offline
Lowlands was zeker heel erg gaaf!! Ik heb nu al weer zin in volgend jaar
Bands die ik zeg maar onthouden heb:

Green Lizard: heel erg gaaf. Ik stond vrij vooraan en het was echt helemaal geweldig. Ze hadden best veel contact met publiek en dat was erg koel

B.R.M.C: Vond ik ook onwijs gaaf, lekker staan springen daar

Dandy Warhols: Vond ik een van de beste optreden. Die gasten kwamen op met drank en joints, dus ik dacht echt dat het niks zou worden, maar het was zo mooi en een geweldige sfeer. Ik stond ook best wel vooraan.
Vooral het laatste liedje toen dat meisje ging zingen, echt zooo lief!!

Incubus vond ik best wel kut eigenlijk. Ik zag ten eerste helemaal niks, alleen maar ruggen en ze speelden de nummers en verder niks eigenlijk. Ik had beter verwacht...

Ozark Henry: Wat een toffe vent en heel hele gave show. Echt superveel sfeer. Ik kende maar 2 nrs van m, maar het was wel een heel gaaf optreden

Danko Jones heb ik ook nog buiten een stukje van gehoord toen we naar Underworld liepen en dat kloink ook heel erg goed.

Verder weet ik het niet meer zo goed, maar ik vond het zeker heel erg gaaf, en tje, wat maakt die regen dan nog uit...

Zijn er hier trouwens nog mensjes geknuffeld voordat ze naar camping 2 liepen op zondagnacht ????
Oud 27-08-2002, 11:18
Nate
Nate is offline
Citaat:
Floosje schreef:
Zijn er hier trouwens nog mensjes geknuffeld voordat ze naar camping 2 liepen op zondagnacht ????
Waarom moest ik nou zo vroeg weg zondagavond

Anyway, ik zag de humor van de regen wel in eiglijk. Alles nat, grote teringzooi, best grappig

Heeft er iemand nog een Dreadlock Pussy flyertje gekregen op vrijdag? Die heb je dan van mij of van 3 sletjes (lees, lieve vriendinnetjes van me ) gekregen. We zouden er een DP-crewchord voor krijgen

NB, was er nog iemand die 16 Horse Power wél goed vond? Ik vond 't echt relaxed klinken! Die zanger/gitarist gaf wel alles op zich...
Oud 27-08-2002, 11:58
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Nate schreef:
Heeft er iemand nog een Dreadlock Pussy flyertje gekregen op vrijdag? Die heb je dan van mij of van 3 sletjes (lees, lieve vriendinnetjes van me ) gekregen. We zouden er een DP-crewchord voor krijgen
IK!
Oud 27-08-2002, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Ikke! Maar niet van jou denk ik.. kreeg het van vier jongetjes, waarvan dr 1tje bij mij op school zat..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
en Jaya the Cat was echt zo vet! ! (stonden dr nog mensen vooraan? werden jullie een beetje massaal op de grond geduwd enzo door 2 of 3 mensen? zo ja: sorry, dat was ik met een paar maten )
Stond je de hele tijd vooraan? Want ik stond een beetje naar achteren, en dr stond in het begin een jongen in de buurt en ik vond hem wel een beetje op jou lijken.. maar dat zal dan wel niet..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 12:42
Pharmacon
Pharmacon is offline
pff.....hebben jullie de tijd:
Flogging Molly: Supervet!!
The Apers: Supervet!!
A: supervet....hij kwam tenminste van dat podium af
Green Lizard: Kut! kebn na twee nummers weggelopen...ze waren twee maanden geleden in apeldoorn beter....der kwam nix van het podium af....geen energie
Jimmy eat World: muzikaal goed, maar er gebeurde geen flikker
BRMC: errug uh.....introvert, maar muzikaal wel goed
The Transsylvanians: Cool! echt ontzettend gaaf...maar idd een raar taaltje...

Face Tomorrow: super!! energiek, mooie muziek, gaaf...en dat om 11 uur 's ochtends.....en na een stroom-probleem met je versterkers...
Zober: wie gaat er mee naar jeruzalem? ruk!
Lowlands allstars: respect voor die band!
Smogus: die zij goooeeeddd!
Incubus: te introverte zanger...verder wel goed!
Korn: meesterlijk!

Dreadlock Pussy: gaaaf! alleen punto is af en toe wat vals
New Found Glory: Humor! en gaaf
16 horse power: slaapverwekkend
The Breeders: ook
jaya the cat: gaaaaaaf
the dandy warhols: mwoah
2 many dj's: waaaazig.....wel cool

en 's avonds gewoon in de alpha of 24uurstent rondgehangen
Oud 27-08-2002, 12:47
Nate
Nate is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
IK!
Van wie?
Oud 27-08-2002, 12:47
Nate
Nate is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ikke! Maar niet van jou denk ik.. kreeg het van vier jongetjes, waarvan dr 1tje bij mij op school zat..
Argh, d'r was dus concurrentie
Oud 27-08-2002, 12:48
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Nate schreef:
Van wie?
Datweetiktochalnietmeer Maar ik zei wel heel enthousiast 'Hoi' en 'Dankjewel' en 'Doei'?
Oud 27-08-2002, 12:50
Nate
Nate is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Datweetiktochalnietmeer Maar ik zei wel heel enthousiast 'Hoi' en 'Dankjewel' en 'Doei'?
Dan zal je 'm wel niet van mij hebben gehad, want dat zei helemaal niemand Ze keken me meestal zo aan van... Wat moet ik hiermee Maar ik gaf d'r dan ook meestal 5 tegelijk of gooide het ze na

Naja, nu die keychord
Oud 27-08-2002, 12:57
McMotion
McMotion is offline
wat is een keychord?
Oud 27-08-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
wat is een keychord?
Zoown koord voor om je nek, waar je je sleutels aan kunt hangen...

toch??
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 13:03
Nate
Nate is offline
Citaat:
McMotion schreef:
wat is een keychord?
Weet ik veel

Neej, volgens mij is 't inderdaad zo'n ding voor je sleutels om je nek jah, maarja, hij liet er geen zien ofzo
Oud 27-08-2002, 13:52
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
uh, wel. samen met Joram en Jan Melle (die gozer met dat Varukers shirt, met zwart en rood haar) (daarna zulle dr wel meer mee zijn gaan doen, weet k nie meer.. maar goe)
Uhm, ik herinner me een beige trui en een boel zwarte truien. Mijn vriend had een blauwe Undeclinable worker aan en ik een zwart spaghettiding. We stonden zo ongeveer tegenover die dikke En ik heb een schoen op mn hoofd gehad Gezien?
Oud 27-08-2002, 15:19
Verwijderd
Wat zit iedereen toch over die regen te zeiken?

Zie dr gwoon de humor van in, een uurtje in een pit staan en je bent weer droog, een vuilniszak mee en je kan zitten?

Ik vond het eigenlijk wel humor al die modder en nattigheid..

zeikmensjes!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 15:20
Pharmacon
Pharmacon is offline
ja, door die modder konden wij met een goor luchtbed gaan ouwehoeren in de alpha-tent op zondagavond :-)....iemand kreeg em boven-op zun hoofd
Oud 27-08-2002, 15:37
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Zie dr gwoon de humor van in, een uurtje in een pit staan en je bent weer droog, een vuilniszak mee en je kan zitten?

zeikmensjes!
uhm blijkbaar heb jij nog geen droge dagen op lowlands meegemaakt dan, want de sfeer is gewoon veel beter als het droog is.. als het regent lopen de meeste mensen met een minder vrolijk gezicht zo snel mogelijk naar de tent waar ze naartoe moesten, in plaats van dat iedereen met een big smile languit in het gras ligt met een biertje en een joint in z'n hand
Oud 27-08-2002, 15:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
McMotion schreef:
als het regent lopen de meeste mensen met een minder vrolijk gezicht zo snel mogelijk naar de tent waar ze naartoe moesten
Mee eens. Dat gaat moeilijk omdat je niet goed over het gras kunt lopen: da's modder geworden. Grote opstoppingen, dus traag lopen. Terwijl je toch veel wilt zien!

Citaat:
in plaats van dat iedereen met een big smile languit in het gras ligt met een biertje en een joint in z'n hand
Dat kan ook gewoon in de modder/regen hoor alleen wat lastiger draaien met regen ofcourse.. ik laat me iig niet door die modder of regen uit het veld slaan, ben er vaak gewoon doorheen gehuppeld omdat het korter/sneller was (nee, geen kisten maar gympies). Zondagochtend koffie halen daar voorde meetingpoint was ook vrij grappig met die modder daar
Oud 27-08-2002, 15:59
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
het flesje water wat we vingen want ik had het stikheet . Maarja.
Van die gitarist met die baard? Dan waren jullie het wel op wie wij aan het inrammen waren met zijn 8'en
Oud 27-08-2002, 16:01
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
en ik kan die jerry hormone niet uitstaan
Ik had die stakker op msn, ik moest 'm wat vragen over hun studio omdat wij zelf een studio zochten voor wat dingen op te nemen toen zei hij dingen als: "Als je vriendin me pijpt zeg ik het" ik dacht echt van: "wat voor mongool is dit nou weer" als hij had gezegd dat hij 12 was had ik het geloofd!
Oud 27-08-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:

uhm blijkbaar heb jij nog geen droge dagen op lowlands meegemaakt dan, want de sfeer is gewoon veel beter als het droog is.. als het regent lopen de meeste mensen met een minder vrolijk gezicht zo snel mogelijk naar de tent waar ze naartoe moesten, in plaats van dat iedereen met een big smile languit in het gras ligt met een biertje en een joint in z'n hand
Oh jewel hoor.. vorig jaar meegemaakt, droge dagen..

Maar sorry, ik ga me echt niet lopen storen aan die regen want daarmee houdt het toch niet op.. We zijn dr gewoon lekker doorheen gebanjerd, hebben gewoon lekker Moulin Rouge uitgekeken en hebben gewoon lekker languit in de modder sigaretje lopen roken.. en met ons vele anderen?

Dus ik snap het probleem echt niet.. ga dan zelf lekker liggen, niet in het gras ms maar op een vuilniszak.. bij Underworld lagen wij heerlijk languit, zonder schoenen op vuilniszakken het publiek te bekijken.. en tijdens Junkie XL hebben we ook heerlijk gezeten daar, hebben we nog een hekje van opgerookte peuken om ons heen gebouwd, blijft goed staan in die modder... en hebben we lopen vingerverven met de modder op onze benen..

als je de lol dr nou van inziet, dan is het echt serieus alleen maar leuk.. en idd, ik ben ook gewoon op mn gympies door de modder gehupst, nog gigantisch de slappe lach gehad toen vriendin van me dr schoen drin verloor op de higher grounds vlak voor allemaal mensen op banken die met zn allen heel hard om dr moesten lachen..

Wat ook leuk is om al die mensen te bekijken die zogenaamd charmant en nonchalant door die modder vooruit proberen te komen.. hahahahaha

ach kvinnut gewoon onnodig gezeik om je te gaan lopen storen aan een beetje regen en modder
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:25
Locke
Locke is offline
Floggin Molly: Was weer heel vet ze speelde gelukkig langer dan bij Deco Tour ..

Def P & The Beatbusters: Heb ik voor een stuk gezien waren wel lachen

Mark Scheider Kunst: Was maar saaie boel

Jimmy Eat world: Was ook wel leuk maar paar nummers van gezien

Brainpower: Geen ruk aan

Beef: Elke keer dat ik ze gezien heb waren ze super goed jammer genoeg was ik te stoned daar ..

Isreal Vibration: Super relaxed was alleen te gaar om iets te doen ..

Roy Paci & Aretuska: Super vet was dat jammer genoeg hoorde ik het alleen van de camping en was er niet bij

Jaya The Cat: Saai

Underworld: Was gewoon klote

Lowlands was zeker vet en ik ga volgend jaar weer
Oud 27-08-2002, 18:14
funest
funest is offline
Citaat:
disaster schreef:

ja zij zijn koel!
zeker...
wil ze erg graag nog es live zien
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Floosje schreef:

Ja ik

Idd zondagnacht, er stond zo'n groep aan het begin, ééntje riep om een knuffel en die heb ik hem gegeven, het was dus wel een jongen, ik gok dat het half 2 ofzo was???? of 2 uur ik weet het niet precies
Ik vond het iig wel grappig. Maar jij was daar bij ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

Heb heel veel forummers zien lopen! O.A. Aïsa en Daantje (bij Incubus), Maartje (u liep samen met Jan een paar meter voor me, Jan zit bij mij op school), MuckyMouse, LIIIIIN! zomaar!, Substantial héél vaak, Lisa en Lara ook best vaak, Hylke en Esther liepen een keertje voorbij, Sooz echt hééééél vaak (stond ook op camping 3 neem ik aan want je liep echt heel vaak langs ons tentje en bij Flogging Molly ook gezien) en voor de rest weet ik het eigenlijk al niet meer...
Jan is lief
En jij zegt niet eens wat als je me ziet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:00
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Le Peuple De L'Herbe wat mij betreft de nieuwkomers in funk en jazz en fusion. heb lekker op het gras gezeten en er naar geluisterd, damn good

Incubus ben fan van ze, maar voelde me zo kut door het weer dat ik weggelopen ben

voor de rest mag ik wel even melden dat ik dankzij lowlands, EINDELIJK nieuwe skateschoenen heb mogen kopen. lan leven de modderzooi
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 19:42
Baxx
Baxx is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:
[B]voor de rest mag ik wel even melden dat ik dankzij lowlands, EINDELIJK nieuwe skateschoenen heb mogen kopen. lan leven de modderzooi
helaas had ik kisten aan
Oud 27-08-2002, 19:43
Pharmacon
Pharmacon is offline
ik ben voor mijn kisten nog speciaal vanaf de bushalte teruggerent.....om half 7 's ochtends.....met rugzak...
Oud 27-08-2002, 21:27
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

Ik had die stakker op msn, ik moest 'm wat vragen over hun studio omdat wij zelf een studio zochten voor wat dingen op te nemen toen zei hij dingen als: "Als je vriendin me pijpt zeg ik het" ik dacht echt van: "wat voor mongool is dit nou weer" als hij had gezegd dat hij 12 was had ik het geloofd!

hij is ook niet goed in zn hoofd!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 22:15
Mommen
Mommen is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

zeikmensjes!
Ik was juist doorweekt na een dat ene keertje in de pit...

maar inderdaad, ik vond het ook wel lol met al die modder, het had wel wat!!!
Oud 27-08-2002, 22:41
Footprint
Footprint is offline
Twas gaaaf...
vrijdag alleen john spenser gezien was egt super prettige muziek
en zaterdag wel wat gezien
Toen zaterdag de dag begonnen met scala, wat een enorme verrasing was, een belgisch kinderkoortje. vond dat een van de betere bandjes daar.
lowlands allstars heerschte enorm. OME WILLEM!! dat was super vet. verder nog ehm beetje rondgelopen en overal en nergens een nummer geluisterd.
korn en incubus gezien, korn vond ik wel leuk incubus vond ik te langzame nummers spelen/
wt klonk wel vet
Oud 27-08-2002, 22:44
Pharmacon
Pharmacon is offline
heeft iemand trouwens nog krabbetjes gezien op lowlands??
Oud 27-08-2002, 23:45
Verwijderd

Was echt heel gaaf... Tent was lek, luchtbed+slaapzak doorweekt, nieuwe schoenen zijn verneukt maar het was toch echt heel gaaf

Vrijdag:

The Notwist: Was wel gaaf optreden, vond alleen de nummers iets te lang duren telkens. Ze hadden best wat meer kortere nummers kunnen spelen, maar okee. Laatste nummer was helemaal koel, met die beelden.

Nickelback: Die gast kan wel zingen en de nummers waren okee, maar hij meende er geen bal van. Die hele show met lichten en vuur was koel, maar het was behoorlijk commercieel. Hij zei een aantal keer keer 'Thank you so much' en het klonk elke keer precies hetzelfde, zo ingestudeerd. Beetje standaard.

En nog een film gezien, Slash. Beetje vaag, maar was wel gezellig (lekker bloederig, euh )

Zaterdag:

Kirsten: Maar een klein stukje van gehoord, maar ze klonk wel schattig. Kon wel zingen iig.

Project Pitchfork: Erg dansbaar, en dat gevoel heb ik niet vaak. Gewoon hele gave muziek, ik denk dat ik dit het beste optreden vond.

VNV Nation: Ook super, moest weer dansen. Die muziek, die lichten, die beelden. Had die 2 gasten idd wel iets anders verwacht, maar het was gewoon koel.

Zondag:

New Found Glory: Grappige mensjes, hebben wel humor. Ook grappige muziek maar gaat een beetje vervelen.

Custom: Koele muziek, zanger weet het te brengen.

Vega 4: Klein stukje van gezien, maar dat was erg goed. Lieve muziek, goeie zangertman.

Motor Psycho: Eigenlijk een beetje als achtergrondmuziek zitten luisteren tijdens het eten, maar klonk goed. Veel verschillende stijlen, geloof ik.

En toen nog wat filmpjes meegepikt, Ghost World en LotR, alweer. Dat hele wave-gedoe daar was grappig, iedereen voor elkaar klappen

Jaah, ik vond het echt heel gaaf. En die regen, tsja. Modder, tsja. Dat soort dingen verbroedert Gezellig met iemand die je niet kent onder een een paraplu, mensen helpen met hun schoenen terugvinden. Volgend jaar weer

En aan die gozer die in die eettent iedereen met pleepapier aan elkaar ging binden:
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:20
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
heeft iemand trouwens nog krabbetjes gezien op lowlands??
Neej, wel een regenworm

ohja en in de tent lag een hele vieze dikke larve.. blech
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:35
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
die undeclinable worker hebbik wel zien rondstuiteren geloof ik..
en ik heb bij meerdere mensen schoenen op hun hoofd zien landen doordat mensen aan 't crowdsurfen waren...

Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Van die gitarist met die baard? Dan waren jullie het wel op wie wij aan het inrammen waren met zijn 8'en
Jup Sinds Jaya the Cat heb ik op zich best wel een hekel gekregen aan mensen met spikearmbanden aangezien er zo'n meisje naast me stond die me daar de hele tijd mee stond te snijden ofzoiets Mgoed. Het was wel uberkoel

Citaat:
CemetarySlut schreef:
Jan is lief
En jij zegt niet eens wat als je me ziet
Neeee, je liep een heel stuk voor me en anders had ik weer moeten gaan rennen en daar had ik geen zin in Maar jullie stonden zeker als je camp. 3 op kwam rechtsaf en dan linksaf he? Wij stonden op de hoek als je naar de wc liep zeg maar... De 1e nacht stond Aisa aan de andere kant van de sloot
Oud 28-08-2002, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mommen schreef:

Ik was juist doorweekt na een dat ene keertje in de pit...

maar inderdaad, ik vond het ook wel lol met al die modder, het had wel wat!!!
het had geen zak...kwam je terug, lag je in je eigen stank te slapen. Joepie.

Verder was iedereen in de pit of nat van de regen of nat van het zweet, je werd altijd natter
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 11:35
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Heeft iemand Ikara Colt gezien...? Ik vond ze echt geweldig.
Oud 28-08-2002, 11:53
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Maar sorry, ik ga me echt niet lopen storen aan die regen want daarmee houdt het toch niet op.. We zijn dr gewoon lekker doorheen gebanjerd, hebben gewoon lekker Moulin Rouge uitgekeken en hebben gewoon lekker languit in de modder sigaretje lopen roken.. en met ons vele anderen?

Dus ik snap het probleem echt niet.. ga dan zelf lekker liggen, niet in het gras ms maar op een vuilniszak.. bij Underworld lagen wij heerlijk languit, zonder schoenen op vuilniszakken het publiek te bekijken.. en tijdens Junkie XL hebben we ook heerlijk gezeten daar, hebben we nog een hekje van opgerookte peuken om ons heen gebouwd, blijft goed staan in die modder... en hebben we lopen vingerverven met de modder op onze benen..
ho ho ho! wacht eens even, ik zeg ook niet dat ik geen stoere jongen ben ik heb ook op vuilniszakken gezeten, en ik heb ook Moulin Rouge uitgekeken (nouja bijna dan, alleen omdat ik al wist dat ze dood zou gaan ) en ik heb heb er ook om moeten lachen.. maar over het algemeen was de sfeer er gewoon door verneukt... gewoon 2 uurtjes die lol hebben.. okay! maar de hele dag lang neuh dat hoeft van mij niet
Oud 28-08-2002, 11:59
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
Rosa! schreef:

Ja ik

Idd zondagnacht, er stond zo'n groep aan het begin, ééntje riep om een knuffel en die heb ik hem gegeven, het was dus wel een jongen, ik gok dat het half 2 ofzo was???? of 2 uur ik weet het niet precies
Ik vond het iig wel grappig. Maar jij was daar bij ofzo?
Aaah, wat koel!! Nou, ik stond er vanaf een uur of 3 tot 6 ofzo en we stonden daar met een hele groep mensen. Ik kende ze geen van allen, maar het was echt superlief al die knuffelende mensen.
Oud 28-08-2002, 14:34
scala
scala is offline
lowlands was onwijs koelveel gezien& lol gehad alleen jammer van dat klote weer zaterdag sjees nog nooit zo'n zooi gezien(ook soms minder omdat mensen soms meer aan t schuilen waren dan naar de band aan 't luisteren)...nah op 't laatst was et eigelijk wel grappig..niemand kon et eigelijk meer schelen *hop door die modderplas*

wak heb gezien:
B.R.M.C. - echt onwijs koel!!ik stond best wel vooraan en vooral 't springen was erg gaaf
Incubus - ik vond ze wel goed, het was vooral het publiek wat kut was. Volgens mij was de helft Korn fans die aan 't w88 waren ofzo. het was poepdruk, je kon niet eens bewegen en toen gingen ze ook nog eens duwen en alles. Oftewel, geen fijne sfeer!!
Dandy Warhols - wel grappig, vooral 't laatste liedje van dat meisje
Korn - kende de muziek eigelijk niet maar 't viel wel meej.
Peter Pan Speedrock - *wah* lachen! echt koel vooral dikke dennis lol
Zober - wel leuk, fijn wakker worden!
A - was best wel koel
Zornik - *joehoe* geweldig, was eindelijk niet zo druk, stond vooraan en die gasten waren koel! gave liedjes ook!
nah de rest weet ik zo ff niet meer..

kheb geloof ik het hele forum zien voorbij lopen maar kheb niemand gedag gezegd ofzo, niemand had een teken van herkenning bij mij geloof ik behalve onlyme dan euhm wie ongeveer? exploding boy, dystopia, secreet, antartica,avelon, dying bride,chaos, pebbles,mortischa, muckymouse,acid star etc blabla
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
kheb geloof ik het hele forum zien voorbij lopen maar kheb niemand gedag gezegd ofzo, niemand had een teken van herkenning bij mij geloof ik behalve onlyme dan euhm wie ongeveer? exploding boy, dystopia, secreet, antartica,avelon, dying bride,chaos, pebbles,mortischa, muckymouse,acid star etc blabla
Volgende keer mag je best wel ff hoi zeggen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:13
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Volgende keer mag je best wel ff hoi zeggen hoor
nah ok jij had misschien nog wel geweten wie ik was sorry
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:34
disposition
disposition is offline
Het was echt leuk beetje veel regen alleen waardoor mn tent onderliep bla maarja

Vrijdag:

Flogging Molly: Leuk begin ik had er nog nooit echt veel van gehoord maar t was echt briljant

Mark Schneider Kunst: Leuk als muziek bij het eten

Green Lizard: Beetje suf optreden, maar kan er ook aan liggen dat ik echt ongelofelijk ver weg stond

Jimmy eat world: heb ik alleen t laatste deel van gezien maar toen ze seventeen speelde had ik er wel spijt van dat ik niet alles had gezien vrolijk rondgesprongen

The cooper temple clause: Niet echt veel bijzonders vond ik

Black rebel motorcycle club: Leuk

Nickelback: Klonk allemaal veel leuker en beter dan ik had verwacht! vooral die liedjes die ik niet kende, leuke show met vuur enzo maarja dat kwam later bij meerdere bands terug en tsja toegift van 3 keer t zelfde was opzich wel suf maar ook wel ok aangezien ik toen pas in t voorste vak terecht kwam labla

Zaterdag:

Face Tomorrow: Het was een beetje vroeg dus er ware niet echt bizar veel mensen maar was erg leuk optreden

Zober: Ongelofelijk suffe songteksten maar verder wel ok

Trust Company: Kwam niet echt over

Lowlands Allstars: Leuk idee! ik heb alleen orphanage en undeclinable gezien, vooral orphanage was een erg aangename verassing

Xploding plastix: bijzonder optreden klonk echt heel goed

Junkie XL: Eerste half uur was wel ok maar daarna werd t beetje eentonig toen ben ik maar weggegaan, wel erg veel vuur trouwens

Incubus: Sommige liedjes waren wel ok maar ik vond het optreden in HMH toch wel aanzienlijk beter vanwege de ongelofelijk veel betere setlist maarja was toch wel leuk

Korn: Brilante setlist

Zondag:

Zornik: Leuk wakker wordt optreden

Filter: Best optreden van heel lowlands!!! heb een plectrum en kreeg tijdens mn ongelofelijk aanval van vrolijkheid ook nog ns een gesigneerde foto van een jongen die achter me stond vrij kansloos maar als iemand weet wie t was ofzo info is altijd welkom whoa dit klinkt echt te gaar maarja ik was zo blij dat ik m niet eens fatsoenlijk heb bedankt. Briljant optreden

Mood Phase 5ive: Rustig, niet echt geweldig maar wel ok om even naar te luisteren

Jaya the cat: Vrolijk

Dandy Warhols: Opzich geen slecht optreden ofzo maar ik was echt te moe om t nog heel leuk te kunnen vinden beetje jammer

Celtica: apart en leuk als laatste band

Morgen mn fotoos ophalen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:36
Verwijderd
Ik heb geeneen forummer gezien.

Maar de bandjes waren koel. Aller-aller-allergeweldigst was Royksopp, die waren ZO goed, en Underworld was ook geweldig, en bij The Apers was 't gewoon een gezellig Rotterdams onderonsje, Flogging Molly was ZO koel, Incubus viel me een beetje tegen, maar dat kan ook door mn plek komen, Israel Vibrations was koel, Zuco 103 vond ik zeer leuk, Korn vond ik gewoon saai, ik heb ontdekt dat ik er echt niet van hou, Junkie XL viel ik ongeveer bij in slaap, dankzij Dogtown en Z-Boys weet ik dat ik films wil ga maken, De Vliegende Panters waren ERG leuk alleen het geluid was echt bagger, The Sheer was LEUK, New Found Glory ook. The Breeders vond ik tegenvallen, kende ze beter, Stuurbaard Bakkebaard was Whiehie, Ed Harcourt ben ik helemaal vergeten, Nickelback heb ik wel een hele seconde van gezien, ik ging backstage bij Dreadlock Pussy terwijl ik 't helemaal niet koel vind, Beef vond ik ook niet zo, Dandy Warhols waren saai, Roy Paci & Aretuska kende ik niet, maar was ZO leuk! Ennum.. volgens mij heb ik nog meer gezien, maar vergeet ik dat nu allemaal.. :/ Ohja, Jaya the Cat was HEEL koel.

*springspring*
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:40
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

Heb heel veel forummers zien lopen!Hylke en Esther
Owoeoeoe, waarom ben je niet naar ons toegekomen

Ik heb bijna niets gezien
Allen flogging molly, swtukje incubus en verder zat ik vaak buiten de tent te luisteren.
Waarom? Geen idee, kwas moe, en te lui.
Oja, ben wel vaak bij de film geweest.
Maar verder vond ik het een koel festival, goede sfeer, leuke mensen
Oud 28-08-2002, 16:43
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:

Owoeoeoe, waarom ben je niet naar ons toegekomen

Ik heb bijna niets gezien
Allen flogging molly, swtukje incubus en verder zat ik vaak buiten de tent te luisteren.
Waarom? Geen idee, kwas moe, en te lui.
Oja, ben wel vaak bij de film geweest.
Maar verder vond ik het een koel festival, goede sfeer, leuke mensen
(ik is Eztah)
Oud 28-08-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:

ho ho ho! wacht eens even, ik zeg ook niet dat ik geen stoere jongen ben ik heb ook op vuilniszakken gezeten, en ik heb ook Moulin Rouge uitgekeken (nouja bijna dan, alleen omdat ik al wist dat ze dood zou gaan ) en ik heb heb er ook om moeten lachen.. maar over het algemeen was de sfeer er gewoon door verneukt... gewoon 2 uurtjes die lol hebben.. okay! maar de hele dag lang neuh dat hoeft van mij niet
Aaaah, gewoon niet zeuren
Ik vind het ook gewoon juist wel sfeer geven.. Kmop, tis een festival dat buiten is, ja, als het dan regent wordt het modderig.. dat weet je van te voren..

En nja.. ik vond de sfeer alleen maar cool omdat het samen door de modder proberen te komen toch band schepte, hoevaak een vreemde niet een hand heeft uitgereikt, me heeft opgevangen, iets heeft gezegd over de modder enz enz enz..

Nja.. Ik vond het gewoon alleen maar cool

maar euh, okeej.. jij bent dan wel stoer verklaard
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 17:39
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Roy Paci & Aretuska kende ik niet, maar was ZO leuk!
JAAAAAAAH goedzo eindelijk iemand die het ook heeft gezien!
Reageren

Regels voor berichten