Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
pff.....hebben jullie de tijd:
Flogging Molly: Supervet!! The Apers: Supervet!! A: supervet....hij kwam tenminste van dat podium af Green Lizard: Kut! kebn na twee nummers weggelopen...ze waren twee maanden geleden in apeldoorn beter....der kwam nix van het podium af....geen energie Jimmy eat World: muzikaal goed, maar er gebeurde geen flikker BRMC: errug uh.....introvert, maar muzikaal wel goed The Transsylvanians: Cool! echt ontzettend gaaf...maar idd een raar taaltje... Face Tomorrow: super!! energiek, mooie muziek, gaaf...en dat om 11 uur 's ochtends.....en na een stroom-probleem met je versterkers... Zober: wie gaat er mee naar jeruzalem? ruk! Lowlands allstars: respect voor die band! Smogus: die zij goooeeeddd! Incubus: te introverte zanger...verder wel goed! Korn: meesterlijk! Dreadlock Pussy: gaaaf! alleen punto is af en toe wat vals New Found Glory: Humor! en gaaf 16 horse power: slaapverwekkend The Breeders: ook jaya the cat: gaaaaaaf the dandy warhols: mwoah 2 many dj's: waaaazig.....wel cool en 's avonds gewoon in de alpha of 24uurstent rondgehangen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Naja, nu die keychord ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar sorry, ik ga me echt niet lopen storen aan die regen want daarmee houdt het toch niet op.. We zijn dr gewoon lekker doorheen gebanjerd, hebben gewoon lekker Moulin Rouge uitgekeken en hebben gewoon lekker languit in de modder sigaretje lopen roken.. en met ons vele anderen? Dus ik snap het probleem echt niet.. ga dan zelf lekker liggen, niet in het gras ms maar op een vuilniszak.. bij Underworld lagen wij heerlijk languit, zonder schoenen op vuilniszakken het publiek te bekijken.. en tijdens Junkie XL hebben we ook heerlijk gezeten daar, hebben we nog een hekje van opgerookte peuken om ons heen gebouwd, blijft goed staan in die modder... en hebben we lopen vingerverven met de modder op onze benen.. als je de lol dr nou van inziet, dan is het echt serieus alleen maar leuk.. en idd, ik ben ook gewoon op mn gympies door de modder gehupst, nog gigantisch de slappe lach gehad toen vriendin van me dr schoen drin verloor op de higher grounds vlak voor allemaal mensen op banken die met zn allen heel hard om dr moesten lachen.. Wat ook leuk is om al die mensen te bekijken die zogenaamd charmant en nonchalant door die modder vooruit proberen te komen.. hahahahaha ach kvinnut gewoon onnodig gezeik om je te gaan lopen storen aan een beetje regen en modder ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Floggin Molly: Was weer heel vet
![]() Def P & The Beatbusters: Heb ik voor een stuk gezien waren wel lachen Mark Scheider Kunst: Was maar saaie boel Jimmy Eat world: Was ook wel leuk maar paar nummers van gezien Brainpower: Geen ruk aan Beef: Elke keer dat ik ze gezien heb waren ze super goed jammer genoeg was ik te stoned daar .. Isreal Vibration: Super relaxed was alleen te gaar om iets te doen .. Roy Paci & Aretuska: Super vet was dat jammer genoeg hoorde ik het alleen van de camping en was er niet bij ![]() Jaya The Cat: Saai Underworld: Was gewoon klote Lowlands was zeker vet en ik ga volgend jaar weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Idd zondagnacht, er stond zo'n groep aan het begin, ééntje riep om een knuffel en die heb ik hem gegeven, het was dus wel een jongen, ik gok dat het half 2 ofzo was???? of 2 uur ik weet het niet precies Ik vond het iig wel grappig. Maar jij was daar bij ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En jij zegt niet eens wat als je me ziet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Le Peuple De L'Herbe wat mij betreft de nieuwkomers in funk en jazz en fusion. heb lekker op het gras gezeten en er naar geluisterd, damn good
Incubus ben fan van ze, maar voelde me zo kut door het weer dat ik weggelopen ben voor de rest mag ik wel even melden dat ik dankzij lowlands, EINDELIJK nieuwe skateschoenen heb mogen kopen. lan leven de modderzooi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij is ook niet goed in zn hoofd! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar inderdaad, ik vond het ook wel lol met al die modder, het had wel wat!!!
|
Twas gaaaf...
vrijdag alleen john spenser gezien was egt super prettige muziek en zaterdag wel wat gezien Toen zaterdag de dag begonnen met scala, wat een enorme verrasing was, een belgisch kinderkoortje. vond dat een van de betere bandjes daar. lowlands allstars heerschte enorm. OME WILLEM!! dat was super vet. verder nog ehm beetje rondgelopen en overal en nergens een nummer geluisterd. korn en incubus gezien, korn vond ik wel leuk incubus vond ik te langzame nummers spelen/ wt klonk wel vet
|
Verwijderd
|
![]() Was echt heel gaaf... Tent was lek, luchtbed+slaapzak doorweekt, nieuwe schoenen zijn verneukt maar het was toch echt heel gaaf ![]() Vrijdag: The Notwist: Was wel gaaf optreden, vond alleen de nummers iets te lang duren telkens. Ze hadden best wat meer kortere nummers kunnen spelen, maar okee. Laatste nummer was helemaal koel, met die beelden. Nickelback: Die gast kan wel zingen en de nummers waren okee, maar hij meende er geen bal van. Die hele show met lichten en vuur was koel, maar het was behoorlijk commercieel. Hij zei een aantal keer keer 'Thank you so much' en het klonk elke keer precies hetzelfde, zo ingestudeerd. Beetje standaard. En nog een film gezien, Slash. Beetje vaag, maar was wel gezellig (lekker bloederig, euh ![]() Zaterdag: Kirsten: Maar een klein stukje van gehoord, maar ze klonk wel schattig. Kon wel zingen iig. Project Pitchfork: ![]() ![]() VNV Nation: Ook super, moest weer dansen. Die muziek, die lichten, die beelden. Had die 2 gasten idd wel iets anders verwacht, maar het was gewoon koel. Zondag: New Found Glory: Grappige mensjes, hebben wel humor. Ook grappige muziek maar gaat een beetje vervelen. Custom: ![]() Vega 4: Klein stukje van gezien, maar dat was erg goed. Lieve muziek, goeie zangertman. Motor Psycho: Eigenlijk een beetje als achtergrondmuziek zitten luisteren tijdens het eten, maar klonk goed. Veel verschillende stijlen, geloof ik. En toen nog wat filmpjes meegepikt, Ghost World en LotR, alweer. Dat hele wave-gedoe daar was grappig, iedereen voor elkaar klappen ![]() Jaah, ik vond het echt heel gaaf. En die regen, tsja. Modder, tsja. Dat soort dingen verbroedert ![]() ![]() En aan die gozer die in die eettent iedereen met pleepapier aan elkaar ging binden: ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder was iedereen in de pit of nat van de regen of nat van het zweet, je werd altijd natter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
lowlands was onwijs koel
![]() ![]() wak heb gezien: B.R.M.C. - echt onwijs koel!!ik stond best wel vooraan en vooral 't springen was erg gaaf ![]() Incubus - ik vond ze wel goed, het was vooral het publiek wat kut was. Volgens mij was de helft Korn fans die aan 't w88 waren ofzo. het was poepdruk, je kon niet eens bewegen en toen gingen ze ook nog eens duwen en alles. Oftewel, geen fijne sfeer!! Dandy Warhols - wel grappig, vooral 't laatste liedje van dat meisje ![]() Korn - kende de muziek eigelijk niet maar 't viel wel meej. Peter Pan Speedrock - *wah* lachen! ![]() Zober - wel leuk, fijn wakker worden! A - was best wel koel ![]() Zornik - *joehoe* geweldig, was eindelijk niet zo druk, stond vooraan en die gasten waren koel! ![]() nah de rest weet ik zo ff niet meer.. kheb geloof ik het hele forum zien voorbij lopen maar kheb niemand gedag gezegd ofzo, niemand had een teken van herkenning bij mij geloof ik ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het was echt leuk
![]() Vrijdag: Flogging Molly: Leuk begin ![]() Mark Schneider Kunst: Leuk als muziek bij het eten Green Lizard: Beetje suf optreden, maar kan er ook aan liggen dat ik echt ongelofelijk ver weg stond Jimmy eat world: heb ik alleen t laatste deel van gezien maar toen ze seventeen speelde had ik er wel spijt van dat ik niet alles had gezien vrolijk rondgesprongen ![]() The cooper temple clause: Niet echt veel bijzonders vond ik Black rebel motorcycle club: Leuk ![]() Nickelback: Klonk allemaal veel leuker en beter dan ik had verwacht! vooral die liedjes die ik niet kende, leuke show met vuur enzo maarja dat kwam later bij meerdere bands terug en tsja toegift van 3 keer t zelfde was opzich wel suf maar ook wel ok aangezien ik toen pas in t voorste vak terecht kwam labla Zaterdag: Face Tomorrow: Het was een beetje vroeg dus er ware niet echt bizar veel mensen maar was erg leuk optreden ![]() Zober: Ongelofelijk suffe songteksten maar verder wel ok Trust Company: Kwam niet echt over Lowlands Allstars: Leuk idee! ik heb alleen orphanage en undeclinable gezien, vooral orphanage was een erg aangename verassing Xploding plastix: bijzonder optreden ![]() Junkie XL: Eerste half uur was wel ok maar daarna werd t beetje eentonig toen ben ik maar weggegaan, wel erg veel vuur trouwens Incubus: Sommige liedjes waren wel ok maar ik vond het optreden in HMH toch wel aanzienlijk beter vanwege de ongelofelijk veel betere setlist maarja was toch wel leuk Korn: Brilante setlist ![]() Zondag: Zornik: Leuk wakker wordt optreden Filter: Best optreden van heel lowlands!!! ![]() ![]() ![]() Mood Phase 5ive: Rustig, niet echt geweldig maar wel ok om even naar te luisteren Jaya the cat: Vrolijk ![]() Dandy Warhols: Opzich geen slecht optreden ofzo maar ik was echt te moe om t nog heel leuk te kunnen vinden beetje jammer Celtica: ![]() Morgen mn fotoos ophalen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geeneen forummer gezien.
![]() Maar de bandjes waren koel. ![]() ![]() *springspring* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb bijna niets gezien ![]() Allen flogging molly, swtukje incubus en verder zat ik vaak buiten de tent te luisteren. Waarom? Geen idee, kwas moe, en te lui. Oja, ben wel vaak bij de film geweest. Maar verder vond ik het een koel festival, goede sfeer, leuke mensen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het ook gewoon juist wel sfeer geven.. Kmop, tis een festival dat buiten is, ja, als het dan regent wordt het modderig.. dat weet je van te voren.. En nja.. ik vond de sfeer alleen maar cool omdat het samen door de modder proberen te komen toch band schepte, hoevaak een vreemde niet een hand heeft uitgereikt, me heeft opgevangen, iets heeft gezegd over de modder enz enz enz.. Nja.. Ik vond het gewoon alleen maar cool ![]() maar euh, okeej.. jij bent dan wel stoer verklaard ![]() |
![]() |
|
|