Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de mensen die zich alvast op mijn komst willen voorbereiden: bekijk mijn geweldige uitgebreide homepage ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben Paul en de datum die ik in m'n profiel heb staan klopt ![]()
|
![]() |
Een meeting tussen de koala's lijkt mij wel wat.
Noopt mij te zeggen dat ik het qua tijd niet red, omdat momenteel in Melbourne vertoef. Rest mij jullie een plezante meeting te wensen, dat het zaad maar rijkelijk mag vloeien en de benen maar hoog de lucht in gaan. The Artist Formerly Known As: Ring-Lekkerding-Master.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kus, MArchje Kus, Marchje [Dit bericht is aangepast door ~Black~Angel~ (15-12-2001).]
|
Mijn naam is Bas en ben 19 jr...
Wat de mensen uit Friesland of Limburg betreft is het natuurlijk lullig dat jullie zo ver moeten reizen om naar de meeting in Utrecht te komen, maar het lijkt me voor de meeste mensen het handigste. Misschien moet je anders kijken hoeveel animo is voor een extra meeting in de eigen omgeving. Mij maakt afstand niet zoveel uit, amar Utrecht lijkt me voor de meeste het handigste.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Jullie houden geen rekening met mensen uit België.. Eindhoven roels..
|
Het wordt dus:
13 januari Utrecht 14.00 uur * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona?) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist (naam?) * Doc (Paul) * Secreet (naam?) * ratsja (naam?) * Gothic (misschien * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar)
|
Het wordt dus:
13 januari Utrecht 14.00 uur * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist (naam?) * Doc (Paul) * Secreet (naam?) * ratsja (naam?) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien)
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kom zeker
|
'k weet het nog niet helemaal zeker, maar met een beetje schuiven, passen en meten moet het zowat wel lukken dacht ik zo. Utrecht, zondag 13 januarie, 14.00 uur bij het station. Wordt een lange reis, maar ach, vooruit dan maar weer. Count me in.
Manon 17 jaar.
|
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt. * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist * Doc (Paul) * Secreet (mylene) * ratsja (dennis) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien) * dancingirl(mischien) (debby) * Angellena (Manon, 17 jaar) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
was jij niet die verneukte jop van die foto?
|
Leuk dat er zoveel mensen komen, de lijst wordt steeds langer... Nogmaals de stand van zaken:
Zondag 13 januari Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt. * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist * Doc (Paul) * Secreet (mylene) * ratsja (dennis) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien) * dancingirl(mischien) (debby) * Angellena (Manon, 17 jaar) * Soullar
|
![]() |
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt. * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist * Doc (Paul) * Secreet (mylene) * ratsja (dennis) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien) * dancingirl(mischien) (debby) * Angellena (Manon, 17 jaar) * Soullar * Mireille (Mireille, 17 jaar, misschien)
|
![]() |
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt. * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist * Doc (Paul) * Secreet (mylene) * ratsja (dennis) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien) * dancingirl(mischien) (debby) * Angellena (Manon, 17 jaar) * Soullar * Mireille (Mireille, 17 jaar, misschien) * bLaCkAnGeL (Cath, 15 jaar, mischien)
|
![]() |
Zondag 13 januari
Utrecht, 14.00 uur op CS bij trefpunt. * Genesis (Edwin, 19 jaar) * Anneee (Anne, 17 jaar) * ilon@ (Ilona, 15 jaar) * misspretty (Sylvana, 16 jaar) * Mabo (Bas, 19 jaar) * Internationalist * Doc (Paul) * Secreet (mylene) * ratsja (dennis) * Gothic (misschien) * ~Black~Angel~ (Marchje, 16 jaar) * Woodstock (misschien) * dancingirl(mischien) (debby) * Angellena (Manon, 17 jaar) * Soullar * Mireille (Mireille, 17 jaar, misschien) * bLaCkAnGeL (Cath, 15 jaar, mischien) * Bracelance (Joeri, 17 jaar, misschien) |
![]() |
|
Ja, ik bel je er van de week nog ff over.Denk dat het wel gaat lukken maar het geld is ff een puntje.Maar als het goed is krijg in binnenkort weer een hele lading binnen dus moet bijna wel lukken.Ga straks ff uitzoeken hoe ik daar moet komen met overstappen enzo.Wordt vroeg uit de veren denk ik... Maar ja, wat ik allemaal niet voor jullie over heb he?
Love Angel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Kus, Marchje
||
Citaat:
Stap in in Assen, is dichtste bij voor met de bus, anders moet ik naar Wolvega.En heb tijd al opgezocht,ben em alleen ff kwijt, volgens mij zouden we iig rond kwart over 1, half 2 in Utrecht aankomen als we de niet-overstaptrein nemen.
|
De lijst wordt steeds langer...Ik zal hem niet weer in zn geheel gaan plaatsen.
Leuk dat er zoveel mensen komen op de meeting...Ik heb dr ook veel zin in ![]()
|
ik moet jullie tot mijn hele grote spijt meedelen dat ik niet kan. de week erna heb ik repetitieweek en ik zit in m'n examenjaar, dus ik moet 't errug goed maken enzo...
misschien vindt niemand het erg, dan is het mooi. maar ik vind het wel jammer. veel plezier allemaal, maak er wat gezelligs van en laat me weten hoe het was!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Liefde & Relatie |