![]() |
||
Citaat:
ik vind die naaktfoto's eigenlijk ook best ongepast en helemaal niet schoon maargoed wie ben ik...
|
Hmjah, hier roepen dat ut smerig is, en als je 1 typfout maakt met het intikken van een url ga je zeker half dood?
Zie je eens stijlvol naakt op internet ipv de meest ranzige pr0n, is het smerig.... Ik persoonlijk vind het errug mooie foto's... De foto's ja, de personen geef ik mijn mening niet over, gaat het niet om...
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest gooi ik er geen foto's op ![]() Ik vind het wel knap van diegene die het wel durven *klapt*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik zie niet in wat er zo ongepast is aan een foto waarop geen enkel edel deel te zien is en men elkaar slechts een kusje geeft. Kijk als we nou keihard lagen te neuken, á la....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en hierkan je plaatjes uploaden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nou omdat ik er niet meer onderuit kon, toch de langbeloofde foto van mij
![]() whehe valt dat even tegen ![]() [EDIT] aangezien dit een foto was die gemaakt is tijdens een zwemwedstrijd, loop ik daar dus niet in een normale zwembroek maar in zo'n euhm.. ja dat ja.. ![]() Genesis Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 12:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je moet niet met een korte broek in de zon gaan zitten, daar krijg je hele lekijke witte bovenbenen van, terwijl je onderbenen wel bruin worden ![]() |
![]() |
|
oke mrije....martin.....dit vind ik wel even een heeeeeeeele vage actie..supermooie foto's hoor en NO OFFENSE echt niet maar zou je zoiets niet beter voor jezelf houden???Ik vind het trouwens wel lef hebben...
![]() En dan nog even een opmerking voor Maypole....als je het allemaal zo gadverdamme vind, ga dan niet naar deze topic!Er staat toch duidelijk wat er hier afgebeeld wordt....'maak een foto van je BODY ...SNAP JE??? DUS HOU OP TE MEKKEREN, DAT ZIJN NAMELIJK MIJN VRIENDJES!!! ![]() Some people really piss me off.... MeJulie
||
Citaat:
MeJulie
||
Citaat:
Aha Aha..you are sooooo right...aha aha ![]() MeJulie
||
Citaat:
Mn hoofd ga ik dr niet bij zetten, direkt ga je zeggen dat ik zonder zonnebril in de zon had moeten gaan zitten ![]() Genesis |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |