Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2002, 16:22
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

1) Wie zegt dat ik een LPF'er ben?

2)Ik zie alle oppositie partijen niets anders doen dan naar de LPF kijken. Terwijl er meerdere partijen in het kabinet zitten

3) De LPF is nieuw en moet nog veel leren. En nu Hoor je mensen al zeggen dat het is mislukt is. Ik geef toe dat de LPF veel fouten maakt maar dat zal wel na een paar maanden opgelost zijn.

Kortom geef ze een kans zonder het meteen te veroordelen.
die kans hebben zoveel kiezers ze gegeven, ik mocht lpf al niet voor de moord op pim, heel simpel omdat de ideeen me gewoon niet aanstonden, het kritiek wat ze tegenwoordig krijgen is meer de manier van doen en om de mensen die in de partij zitten, lpf moet gewoon laten zien dat ze sterk zijn en de kritiek verdragen
Oud 04-09-2002, 17:31
Verwijderd
LPF had zich gewoon wat langer de tijd moeten nemen, voordat ze meededen aan de verkiezingen en zeker nu, omdat ze gelijk al gelijk in het kabinet kwamen. Als ze zich dan wat meer in de politiek hadden verdiept en de partij wat beter georganiseerd hadden, dan waren ze wat professioneler overgekomen, dan waren er minder fouten gemaakt en onenigheden binnen de partij geweest en dan kwam er dus ook minder kritiek op de partij.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:24
NN
NN is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Waar heeft dat gestaan? Mag ik een bron hebben. Trouwens ik vind het nog niet eens zo'n domme theorie.
Het spijt me, maar ik kan je geen bron geven. Dit heeft trouwens in alle media de aandacht gehad, vooral tussen 6-5 en 15-5 j.l.. Wellicht kun je nog wat vinden in de internetnieuwsarchieven.
Ik vind het in elke geval een idiote theorie, maar wel begrijpelijk van een labiele en expressieve bevolkingsgroep die hun leider heeft kwijtgeraakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten