Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
13/9: Oi Polloi (Blauwe Aanslag, Den Haag)
14/9: Def P & The Beatbusters (Bibelot, Dordt) 5/10: Niolism, Disturbance, Antidote, I-Reject, Disguated en nog 1 (Blauwe Aanslag, Den Haag) 6/10: The Filaments, Deadline, Oxymoron, Pistol Grip +1 (Lintfabriek, Kontich (Belgieland)) (als ik vervoer kan regelen) |
![]() |
|
Zeker weten:
8 sept bubonic plague ofzo, black metal, ik ga het vast niet leuk vinden Punk = dead, als ik op tijd eraan herrinerd word dat het is 20 of 21 sept Beans, ergens 28 sept Belvedere en Chill factor 5 okt. klojo's en shaggable sluts Als ik nog mensen kan meesleuren: Sept. Dinsdag 24 - Tiny Tones De Paap - Den Haag Okt. Zaterdag 19 - The Selecter LVC - Leiden Zaterdag 19 - Let's Quit OJC De Roos - Deurne - en dan alles waar ik nog niks van weet
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou wel cool zijn als hij dat geregeld kreeg iig ![]() ik ga dr niet heen want het is doordeweeks enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
8 november - The Shandon, Jonosh |
![]() |
|
do. 12 sep. Face Tomorrow Effenaar €8,-
zo. 29 sep Star One Feat. Ayreon 013 €20,- vr. 4 okt. Finntroll Effenaar €12,- vr. 11 okt. In Flames Hardenberg €15,- vr. 18 okt. The Gathering W2 Den Bosch €10,- zo. 20 okt. Tristania Effenaar €? do. 24 okt. 35007 013 €8,- vr. 1 nov. Mes in Je Rib 013 €4,- zo. 3 nov. Lacuna Coil Effenaar €13,- do. 14 nov. Kovenant Effenaar €? vr. 15 nov. Dark Tranquillty Effenaar €? zo. 24 nov. Level 42 013 €25,- zo. 22 dec. X-Mass Fest 013 €25,- za. 29 mrt. Stratovarius 013 €16,- zo 30 mrt. Terry Bozio 013 €16,- dik gedrukte is geen twijfel mogelijk, de rest staat nog nie vast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sunday, September 29th Bergen Op Zoom, Netherlands TBA Against Time, Of No Avail & 5 Days Off bron Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
kleine aanpassing MMBT: maandag 14 Oktober Melkweg toevoegingen: zaterdag 6 oktober Sandwedged in Volkel en Voodoo glow skulls in 013 gaan we denk ik ook wel heen..
||
Citaat:
- Komt 't van de Belvedere website?
||
Citaat:
de eerste oktoberzaterdag is de 5e.... en moeten ze dan in volkel? ze moeten nu zaterdag (7 september dus) op plockpop in volkel! .... of mis ik nu iets? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Routebeschrijving van de patronaat-site gejat, hij is best wel goed en duidelijk enzo. Moet als het goed is geen probleem zijn om het te vinden. ![]() Vanuit Station NS Haarlem (lopend): Vanaf de voorkant van het station, rechts langs busstation lopen (richting centrum) Kruisweg in - rechtdoor lopen, gaat over in Kruisstraat - bij HEMA rechtdoor Barteljorisstraat in - aan eind (voor je Grote Markt opgaat!) rechtsaf de Zijlstraat in - helemaal uitlopen tot je aan het einde op een gracht stuit, voetgangersbrug over water oversteken, links aan de overkant van het water ligt Patronaat. Mmmhh....ben benieuwd naar Favez. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
missch een stomme vraag, maar krijg je als je bij het Patronaat aan de deur betaalt ook een kaartje? want ja, ik vind het altijd wel leuk om gewoon een toegangskaartje te hebben om te bewaren, want soms, bijv. bij het LVC in leiden, koop je aan de deur een kaarjte maar je krijgt dan een kassabon ofzo dat je betaalt hebt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tiamat & Pain
Meander & Backbone In flames & Pain The Kovenant Dying Fetus + zooi Lacuna Coil + zooi Cruachan & Thyrfing misschien: Cannibal Corpse Finntroll, Windir e.d.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |