Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/ANP/BIN/AN...02-412-anp.html Hangt er vanaf welk gedeelte. Dat mensen van Marokkaanse afkomst in Nederland gemmideld meer problemen veroorzaken dan Nederlanders wel. Waarschijnlijk ben ik het alleen niet met jouw oplossing eens ![]()
|
Ik vind dat ze dat niet kunne maken,
want een heel groot deel van de nederldse bevolkin is marokaan, en omdat het een klein groepje verpwest moeten die andere gestraft worden, dat vind ik onzin. En ff wat anders: ik vind dat er meer moskeen meoten komen, want de islam is het een na grootste geloof in nederland, en over een paar jaar zeker het grootste geloof, du tegen die tijd moeten we genoeg moskeen hebben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me die reactie heel goed voorstellen, dat zou ik zelf ook hebben gedaan. Hiermee wil ik niet suggeren dat alle Marrokanen crimineel zijn. Dit doet zo'n taxichauffeur ook niet. Alleen is het gigantisch klote voor de niet-criminele Marrokanen, but that's life... "Better safe than sorry" must be their motto.. En ik kan zeggen dat ik het daar wel mee eens ben.. Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 14:16. |
![]() |
|
Het is FOUT om gelijk geen marokanen meer mee te nemen,
kijk we kunnen wel zeggen dat de marokanen zich van de nederlanders scheiden, dat zij altijd een groep blijven vormen maar wij doen daar dus zelf net zo hard aan mee! ![]() Ik kan me de angst van de taxichauffeurs overigens wel voorstellen
|
Ik vind dat een taxichauffeur zelf moet kunnen beslissen welke klanten hij mee neemt ( ik weet niet in hoeverre dat nu al kan ) Als de ene taxichaffeur geen marrokanen wil omdat Hij denkt dat het problemen gaat opleveren. Dit moet dan ook gewoon met Nederlanders gebeuren die er lijp uitzien of elke andere groep in NL. Je kunt niet in een keer de kans voor marrokanen ontnemen om in de taxi te stappen. Dat is sowieso niet rechtvaardig voor de ,denk ik, nog grotere groep die niets doet. Dit is discriminatie. Ik weet dat als taxicheuffeurs mensen weigeren om hun uiterlijk ook wel een vorm van discriminatie is, maar zo ontneem je niet de kans voor een hele groep. Het zal best vaak voorkomen dat je ten onrechte iemand weigert, maarjah dat gebeurt sowieso al in heel Nederland, goed kijken naar de horeca bijvoorbeeld
||
Verwijderd
|
Citaat:
discriminatie is samen met respect 1 van de meest verneukte woorden in de Nederlandse taal |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |