Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 21:21
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
FYI: Hoe de zanger van The Verve uitziet, is nogal afhankelijk van de clip waarin je hem ziet. In 'Bitter Sweet Symphony' hebben ze hem extra bleek geschminkt bijvoorbeeld, waardoor je al snel zal denken dat hij er echt zo eng uitziet. Niet dus.

En ik kan je verzekeren dat ik mensen ken die nog veel erger uitzien als hij in die clip Het gekke is wel dat zij meestal al een vriendin hebben / hadden en ik niet
Ik vind em in elke clip nou niet bepaald een lekker ding, maar zoals in bitter sweet symphony, zoals ie daar loopt heeft ie toch wel een enorme uitstraling waardoor ie wel weer wat heeft.

Ja het is waar er zijn veel niet knappe mensen met een vriend/vriendin en ook veel mensen die ik wel knap vind en die nog vrijgezel zijn. Uiterlijk is niet alles, het gaat ook om uitstralinge en hoe je je opstelt tegenover mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 22:16
michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
Je moet iemand eerst zien om er verliefd op te worden. Of niet soms? [/B]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Er is immers zoiets als Platonische liefde... Overigens is mijn persoonlijke overtuiging dat zelfs dergelijke liefde nog weleens kan worden gehinderd door uiterlijkheden...

Voor al het overige, lees dit eens: http://users.belgacom.net/citaten/liefde.htm. Wie weet inspireert het...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:47
Verwijderd
Iedereen kan nu wel gaan zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt, maar dat doet 't wel. Je eerste indruk krijg je toch door uitstraling en/of uiterlijk, alleen via internet misschien niet. Maar inderdaad, iedereen ervaart iets anders als 'mooi' of 'lelijk'. Ik zou je er niet zo druk over maken, je niet blind staren op 't feit dat je geen vriendin hebt, dan kom je niet echt zeker over lijkt me, wat ook wel belangrijk is.. En die vrienden die dat zeggen kwijtraken, ze helpen jou niet echt bepaald stevig in je schoenen te staan.

Ach, ik heb een paar vriendjes gehad en vind mezelf ook nog steeds ontzettend lelijk.. Dus bij mij ligt het er niet aan, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:45
flierefluiter
flierefluiter is offline
hey,
zelf denk ik dat je voor verkering of un vriendje niet mooi hoeft te zijn, alleen als je iemand nog niet kent, kijk je naar uiterlijk, maar zodra je even met diegene hebt gepraat, let ik er nooit meer op, bij mij is het innerlijk het belangrijkst, en hoe diegene zich opstelt, hoe hij zich gedraagt,
duz aan je uiterlijk kan je nie veel veranderen, maar als je spontaan bent, ed. daar heb je genoeg aan! geloof me!
xx
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:16
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Misschien hard om te zeggen, maar. Wat wil je? Mooi gevonden worden? Zijn meer mensen die niet mooi zijn, weet je. Zijn ook mensen die er minder ongelukkig van worden, mooi zijn is niet het enige wat belangrijk is, het is het eerste.
zoooo gelijk, als je er zelf lekker goed in ga geloven dan straal je het al uit..., probeer er gewoon is minder aan te denken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:08
rare kwast
rare kwast is offline
terror koe ik ken het, ik zeg het van me zelf dan krijg ik een oplawaai van mijn vriendinnen omdat ik niet negatief mag doen maar zaterdag ging ik uit toen zeiden verschillende jongens ook dat soort dingen niet letterlijk ze ziet er niet uit maar iets gemener
Oud 01-10-2002, 21:55
Morcego
Morcego is offline
Ik ken het gevoel King! Heb er zelf ook last van, maar je moet je leven er niet door laten verpesten, want hang alles nou af van een vriendin dan!? En inderdaad vertel eens iets over jezelf! Hoeft echt niet meteen een foto te zijn hoor, maar msichien ben je wel hartstikke aardig!
Oud 02-10-2002, 11:17
JediJoel
JediJoel is offline
Hoewel men zegt dat uiterlijke schoonheid niet is waar het om gaat, is het wel degelijk belangrijk.
Maar ik denk niet dat je geen vriendin hebt omdat je lelijk ben. Misschien denken de meisjes wel niet van 'O, wat een lekker ding, daar zou ik graag een beschuitje mee willen eten', maar er bestaat ook nog zoiets als een innerlijk.
Denk maar: zou ik liever iemand zijn met een mooi uiterlijk maar een ontzettend k*tkarakter, of lelijk met een goed karakter
Natuurlijk heb je ook nog mensen met allebei, (lelijk en klote, mooi en aardig)
Misschien vinden meisjes je wel leuk, maar durven ze niet op je af te stappen.
Ik zou er niet te veel over nadenken, gewoon leven en je krijgt vanzelf wel een vriendin. Ik zie tenslotte genoeg 'nerds' (qua uiterlijk) met een hot shot, dus er is nog hoop.
Oud 02-10-2002, 20:04
king112
king112 is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Misschien hard om te zeggen, maar. Wat wil je? Mooi gevonden worden? Zijn meer mensen die niet mooi zijn, weet je. Zijn ook mensen die er minder ongelukkig van worden, mooi zijn is niet het enige wat belangrijk is, het is het eerste.
ja dat wil ik mooi gevonden worden inderdaad en daar zal ik wel gelukkig van worden
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:08
king112
king112 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
*mee eens*

En ff een kleine toevoeging, k heb zon vaag vermoeden dat King112 een minderwaardigheid complex heeft... zie zijn andere topic hier maar ns...
klopt
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:09
king112
king112 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
terror koe ik ken het, ik zeg het van me zelf dan krijg ik een oplawaai van mijn vriendinnen omdat ik niet negatief mag doen maar zaterdag ging ik uit toen zeiden verschillende jongens ook dat soort dingen niet letterlijk ze ziet er niet uit maar iets gemener
ken ik want meisjes doen dat namelijk ook
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:11
king112
king112 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
heey rozijntje ik ken het gevoel en ook ik denk dat het niet snel goed komt, heb zelfs weddenschappen...
zo ben ik een euro rijker omdat ik op vakantie geen vriendje heb gehad. en over 13 jaar een etentje als ik dan nog geen vriendje heb (gehad) hahaha ik krijg een etentje

en king.......vertel eens wat meer over je zelf
tja ik weet niet wat ik zou moeten vertelen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:12
king112
king112 is offline
woon in gelderland en jij kwast?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:17
king112
king112 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik ben niet de enige ik vind het erg voor je want ik weet hoe het is
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:34
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ja ik ken het.
dan zeggen mijn vriendinnen: waar maakt ge u toch druk om? ge zijt toch echt nie lelijk, ik vind u best wel knap, etc.etc.

heb ik veel aan, het punt is gewoon dat ik geen enkele jongen ken die mij knap vindt, maar dat ik wel al van veel jongens heb gehoord dat ze mij lelijk vinden. das echt nie fijn.
Oud 03-10-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
JediJoel schreef:
Maar ik denk niet dat je geen vriendin hebt omdat je lelijk ben. Misschien denken de meisjes wel niet van 'O, wat een lekker ding, daar zou ik graag een beschuitje mee willen eten', maar er bestaat ook nog zoiets als een innerlijk.
Eh, correctie. Er wordt wél gekeken naar uiterlijk, en als iemands uiterlijk je niet aanstaan, ga je ook niet naar het innerlijk kijken. Die dingen zijn heus niet uitwisselbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 18:20
rare kwast
rare kwast is offline
deze rare kwast woont in zuid holland.
en rozijntje je hebt helemaal gelijk en daarnaast nare man ook als het uiterlijk ze niet in staat maken ze ook geen praatje met je waardoor "minder mooie mensen" niet zo snel een date krijgen
Oud 03-10-2002, 19:16
georgie
georgie is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Degenen die zeggen dat je niet moet zeuren, dat uiterlijk niet belangrijk is... Waarom zijn dat toch altijd mooie mensen?
Ik ben niet mooi (en ik ben er trots op)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:49
lady_x
lady_x is offline
Ik heb de vele reacties hier niet gelezen maar waarom toon je niet eens een foto van je?
Oud 04-10-2002, 19:33
king112
king112 is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ik heb de vele reacties hier niet gelezen maar waarom toon je niet eens een foto van je?
je weet nooit wie er hier kijkt zometeen lezen er wel bekenden mee en dan zit ik daar met mijn foto
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:34
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eh, correctie. Er wordt wél gekeken naar uiterlijk, en als iemands uiterlijk je niet aanstaan, ga je ook niet naar het innerlijk kijken. Die dingen zijn heus niet uitwisselbaar.
klopt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:35
king112
king112 is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Degenen die zeggen dat je niet moet zeuren, dat uiterlijk niet belangrijk is... Waarom zijn dat toch altijd mooie mensen?
klopt ook maar ik kan het wel begrijpen want hun proberen je ook alleen maar te helpen dat je er om andere dingen moet gaan denken
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:36
king112
king112 is offline
Citaat:
georgie schreef:
Ik ben niet mooi (en ik ben er trots op)
maar ondertussen ben je wel mooi zekker
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:40
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef:
precies bij bijna iedereen gaat het om het uiterlijk er zijn niet veel mensen die iets zouden voelen voor iemand met een lelijke uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:41
king112
king112 is offline
Citaat:
lady_x schreef:
zal ik ook veel mensen mee laten schrikken of leuke reacties krijgen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:41
Quiana
Quiana is offline
King 112 wat wil je nou horen?
Je vind jezelf lelijk, probeer het dan
te verbeteren waar je kan..
Je bent nou eenmaal zo gemaakt, accepteer het.
Niemand is perfect, en ja,
de ene persoon is misn mooier dan de ander, maar iedereen heeft zo zn lelijke èn zn mooie kanten..
Kweet heel goed dat het moeilijk is om jezelf te accepteren,
daar heb ik zelf ook heel veel moeite mee,
maar met constant erover praten los je ook niks op..
dit is niet bot bedoeld ofzow..
Oud 04-10-2002, 20:08
georgie
georgie is offline
Citaat:
king112 schreef:
maar ondertussen ben je wel mooi zekker
Wil je wel een foto sturen
(en kreeg vandaag nog ff recht in mn gezicht te horen dat ik lelijk ben)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:09
king112
king112 is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
King 112 wat wil je nou horen?
Je vind jezelf lelijk, probeer het dan
te verbeteren waar je kan..
Je bent nou eenmaal zo gemaakt, accepteer het.
Niemand is perfect, en ja,
de ene persoon is misn mooier dan de ander, maar iedereen heeft zo zn lelijke èn zn mooie kanten..
Kweet heel goed dat het moeilijk is om jezelf te accepteren,
daar heb ik zelf ook heel veel moeite mee,
maar met constant erover praten los je ook niks op..
dit is niet bot bedoeld ofzow..
ik vindt mezelf niet lelijk ik ben lelijk
maar acepteren kan ik helaas niet
nee niemand is perfect maar er is een verschil tussen een neus die krom staat of dat je gewoon op alle plekken er verschrikkelijk uit ziet.
en door er constant erover te praten is volgens mij juist goed ik moet ergens mijn probleem kwijt is het niet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:11
king112
king112 is offline
Citaat:
georgie schreef:
Wil je wel een foto sturen
(en kreeg vandaag nog ff recht in mn gezicht te horen dat ik lelijk ben)
okee mijn mail is eeeeeeeeee@dolfijn.nl
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:25
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Beauty is in the beholder's eye.

Tja, het gaat niet alleen om hoe je er uitziet, maar vooral om je uitstraling.
Als je onzeker bent, straal je dat uit.
En dat maakt je blijkbaar 'lelijk'(om het cru te zeggen, persoonlijk vind ik dat je gewoon op je gevoel moet afgaan, of je iemand aardig lijkt of niet).
Achja, en smaken verschillen.
In nederland vinden vrouwen Willem Alexander ook maar niks, terwijl Zuid Amerikaanse vrouwen met hem weglopen.
Oud 04-10-2002, 20:27
georgie
georgie is offline
Citaat:
king112 schreef:
okee mijn mail is eeeeeeeeee@dolfijn.nl
Ok heb 2 links gestuurd, maar dat zijn natuurlijk niet de ergste foto's
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:08
king112
king112 is offline
[QUOTE]georgie schreef:
Ok heb 2 links gestuurd, maar dat zijn natuurlijk niet de ergste foto's [/QUOTE
daar is helemaal geen lelijkheid aan mevrouwtje.
okee je bent niet een britney spears ofzo maar toch zie je er niet verkeerd uit ]
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:09
georgie
georgie is offline
[QUOTE]king112 schreef:
Citaat:
georgie schreef:
Ok heb 2 links gestuurd, maar dat zijn natuurlijk niet de ergste foto's [/QUOTE
daar is helemaal geen lelijkheid aan mevrouwtje.
okee je bent niet een britney spears ofzo maar toch zie je er niet verkeerd uit ]
Waarom krijg ik dan 100 keer per dag te horen dat ik lelijk ben??

(en als ik net zoveel make up op mn kop smeer als britney kan ik er ook goed uitzien)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 07:41
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Waarom krijg ik dan 100 keer per dag te horen dat ik lelijk ben??
********81@yahoo.com voor een eerlijke evaluatie

Geldt ook voor king112.. en voor rare kwast als ze het aandurft.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:52
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
********81@yahoo.com voor een eerlijke evaluatie

Geldt ook voor king112.. en voor rare kwast als ze het aandurft.
Ok heb die links ook naar jou gestuurd en je bent gelijk de laatste die mijn kop te zien krijgt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:07
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Ok heb die links ook naar jou gestuurd en je bent gelijk de laatste die mijn kop te zien krijgt

En dat je geen vriendin hebt hoeft idd niet te betekenen dat je lelijk bent, ik heb ook geen vriend, maar toch krijg ik soms te horen dat ik er goed uit zie (weet alleen niet of ik dat moet geloven haha)

Geloof het Maar goed, jij bent ook niet degene die hier slecht over zichzelf praat Ik denk ook inderdaad dat het vooral aan uitstraling ligt. Op die foto ben je vrolijk, dus kom je ook leuk over

Ghehe, als ik nu een foto van mezelf zou maken - zoals ik er op dit moment uitzie - dan schrikt iedereen zich gegarandeerd helemaal rot

*heeft nu lange haren die in alle richtingen staan en voor de helft grijs zijn, heeft zich dagen niet geschoren en heeft een paar oude kleren aan*

Maarjah, ik lag ook haast de hele week ziek op bed
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:15
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:

En dat je geen vriendin hebt hoeft idd niet te betekenen dat je lelijk bent, ik heb ook geen vriend, maar toch krijg ik soms te horen dat ik er goed uit zie (weet alleen niet of ik dat moet geloven haha)

Geloof het Maar goed, jij bent ook niet degene die hier slecht over zichzelf praat Ik denk ook inderdaad dat het vooral aan uitstraling ligt. Op die foto ben je vrolijk, dus kom je ook leuk over

Ghehe, als ik nu een foto van mezelf zou maken - zoals ik er op dit moment uitzie - dan schrikt iedereen zich gegarandeerd helemaal rot

*heeft nu lange haren die in alle richtingen staan en voor de helft grijs zijn, heeft zich dagen niet geschoren en heeft een paar oude kleren aan*

Maarjah, ik lag ook haast de hele week ziek op bed
Wat ik daar zei krijg ik dus op inet te horen, maar irl krijg ik van mijn klasgenoten dus 100 keer per dag te horen dat ik zo lelijk ben.

***Geef toe dat het btje erg tegenstrijdig en ongeloofwaardig was***
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:33
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
georgie schreef:
...maar irl krijg ik van mijn klasgenoten dus 100 keer per dag te horen dat ik zo lelijk ben.
Waarom zeggen ze dat?
Ik bedoel, als je iemand lelijk vind dan hoef je dat toch niet de hele tijd aan die persoon te vertellen?
Ik neem aan dat hun ook wel weten dat dat niet zo heel erg leuk is.

Ik weet natuurlijk niet op wat voor een manier ze dat zeggen.
En met hoeveel ze zijn.
Maar het lijkt erop dat ze het gewoon zeggen om stoer te doen en hun eigen onzekerheid proberen te verbergen.
Oud 05-10-2002, 13:38
georgie
georgie is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Waarom zeggen ze dat?
Ik bedoel, als je iemand lelijk vind dan hoef je dat toch niet de hele tijd aan die persoon te vertellen?
Ik neem aan dat hun ook wel weten dat dat niet zo heel erg leuk is.

Ik weet natuurlijk niet op wat voor een manier ze dat zeggen.
En met hoeveel ze zijn.
Maar het lijkt erop dat ze het gewoon zeggen om stoer te doen en hun eigen onzekerheid proberen te verbergen.
Waarom ze dat zeggen?? Niet omdat ze me aardig vinden denk ik. Het zijn een paar van die populaire types die zichzelf nogal wat beter vinden dat de rest. En hoe ze dat zeggen?? Nee jij niet want jij bent lelijk. enz.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Het zijn een paar van die populaire types die zichzelf nogal wat beter vinden dat de rest. En hoe ze dat zeggen?? Nee jij niet want jij bent lelijk. enz.
Omdat ze merken dat jij het moeilijk ermee hebt (denk ik).
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:47
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
Omdat ze merken dat jij het moeilijk ermee hebt (denk ik).
Ik ben opzich best tevreden met mezelf hoor, ben niet knap, maar dat hoeft ook niet. Maar als je steeds wordt verteld dat je lelijk bent is dat niet echt goed voor je zelfvertrouwen nee
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Ik ben opzich best tevreden met mezelf hoor
Daar doelde ik ook niet op

Zelfs al ben je tevreden met jezelf, kan het nog hard aankomen. Misschien is het een vorm van pesterij, dat ze dus merken dat jij het je aantrekt, zonder dat het echt op jou slaat.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:54
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
Daar doelde ik ook niet op

Zelfs al ben je tevreden met jezelf, kan het nog hard aankomen. Misschien is het een vorm van pesterij, dat ze dus merken dat jij het je aantrekt, zonder dat het echt op jou slaat.
Tuurlijk komt het hard aan, niet dat ze me lelijk vinden (kan me opzich niet zoveel schelen), maar dat hoeven ze toch niet steeds te zeggen!!! Ik probeer wel altijd te doen alsof het me nix kan schelen, maar ja dat lukt ook niet altijd
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Tuurlijk komt het hard aan, niet dat ze me lelijk vinden (kan me opzich niet zoveel schelen), maar dat hoeven ze toch niet steeds te zeggen!!! Ik probeer wel altijd te doen alsof het me nix kan schelen, maar ja dat lukt ook niet altijd
Sommige mensen gedragen zich gewoon dom. Zijn het overigens vooral jongens of meisjes die dat zeggen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:04
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
Sommige mensen gedragen zich gewoon dom. Zijn het overigens vooral jongens of meisjes die dat zeggen?
Beide.
Nee echt slim zijn ze idd niet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Nee echt slim zijn ze idd niet
Wanneer zeggen mensen het dan? Bij het uitgaan? Op school? :/
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:09
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
Wanneer zeggen mensen het dan? Bij het uitgaan? Op school? :/
Op school en dan gewoon uit het niets. Sta ik moet iemand te praten, hoor ik opeens: nee jij niet, want jij bent lelijk en dan wijst ie naar mij
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Op school en dan gewoon uit het niets. Sta ik moet iemand te praten, hoor ik opeens: nee jij niet, want jij bent lelijk en dan wijst ie naar mij
Oeh, ken je diegene eigenlijk wel? Of voel je je misschien (te) snel persoonlijk aangesproken?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:20
georgie
georgie is offline
Citaat:
******** schreef:
Oeh, ken je diegene eigenlijk wel? Of voel je je misschien (te) snel persoonlijk aangesproken?
Ik zit bij em in de klas en voel me niet snel persoonlijk aangesproken, maar wordt door 3 mensen (waar hij 1 van is) vaker getreiterd
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Ik zit bij em in de klas en voel me niet snel persoonlijk aangesproken, maar wordt door 3 mensen (waar hij 1 van is) vaker getreiterd
Als die 3 jongens nou niet zouden bestaan, krijg je het dan nog vaak te horen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten