Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor al het overige, lees dit eens: http://users.belgacom.net/citaten/liefde.htm. Wie weet inspireert het... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen kan nu wel gaan zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt, maar dat doet 't wel. Je eerste indruk krijg je toch door uitstraling en/of uiterlijk, alleen via internet misschien niet.
![]() ![]() Ach, ik heb een paar vriendjes gehad en vind mezelf ook nog steeds ontzettend lelijk.. Dus bij mij ligt het er niet aan, ofzo. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey,
zelf denk ik dat je voor verkering of un vriendje niet mooi hoeft te zijn, alleen als je iemand nog niet kent, kijk je naar uiterlijk, maar zodra je even met diegene hebt gepraat, let ik er nooit meer op, bij mij is het innerlijk het belangrijkst, en hoe diegene zich opstelt, hoe hij zich gedraagt, duz aan je uiterlijk kan je nie veel veranderen, maar als je spontaan bent, ed. daar heb je genoeg aan! geloof me! xx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
terror koe ik ken het, ik zeg het van me zelf dan krijg ik een oplawaai van mijn vriendinnen omdat ik niet negatief mag doen maar zaterdag ging ik uit toen zeiden verschillende jongens ook dat soort dingen niet letterlijk ze ziet er niet uit maar iets gemener
|
![]() |
Ik ken het gevoel King! Heb er zelf ook last van, maar je moet je leven er niet door laten verpesten, want hang alles nou af van een vriendin dan!? En inderdaad vertel eens iets over jezelf! Hoeft echt niet meteen een foto te zijn hoor, maar msichien ben je wel hartstikke aardig!
![]()
|
Hoewel men zegt dat uiterlijke schoonheid niet is waar het om gaat, is het wel degelijk belangrijk.
Maar ik denk niet dat je geen vriendin hebt omdat je lelijk ben. Misschien denken de meisjes wel niet van 'O, wat een lekker ding, daar zou ik graag een beschuitje mee willen eten', maar er bestaat ook nog zoiets als een innerlijk. ![]() Denk maar: zou ik liever iemand zijn met een mooi uiterlijk maar een ontzettend k*tkarakter, of lelijk met een goed karakter Natuurlijk heb je ook nog mensen met allebei, (lelijk en klote, mooi en aardig) Misschien vinden meisjes je wel leuk, maar durven ze niet op je af te stappen. Ik zou er niet te veel over nadenken, gewoon leven en je krijgt vanzelf wel een vriendin. Ik zie tenslotte genoeg 'nerds' (qua uiterlijk) met een hot shot, dus er is nog hoop. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dan zeggen mijn vriendinnen: waar maakt ge u toch druk om? ge zijt toch echt nie lelijk, ik vind u best wel knap, etc.etc. heb ik veel aan, het punt is gewoon dat ik geen enkele jongen ken die mij knap vindt, maar dat ik wel al van veel jongens heb gehoord dat ze mij lelijk vinden. das echt nie fijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
deze rare kwast woont in zuid holland.
en rozijntje je hebt helemaal gelijk en daarnaast nare man ook als het uiterlijk ze niet in staat maken ze ook geen praatje met je waardoor "minder mooie mensen" niet zo snel een date krijgen
||
Citaat:
|
![]() |
|
King 112 wat wil je nou horen?
Je vind jezelf lelijk, probeer het dan te verbeteren waar je kan.. Je bent nou eenmaal zo gemaakt, accepteer het. Niemand is perfect, en ja, de ene persoon is misn mooier dan de ander, maar iedereen heeft zo zn lelijke èn zn mooie kanten.. Kweet heel goed dat het moeilijk is om jezelf te accepteren, daar heb ik zelf ook heel veel moeite mee, maar met constant erover praten los je ook niks op.. dit is niet bot bedoeld ofzow.. ![]()
||
Citaat:
maar acepteren kan ik helaas niet nee niemand is perfect maar er is een verschil tussen een neus die krom staat of dat je gewoon op alle plekken er verschrikkelijk uit ziet. en door er constant erover te praten is volgens mij juist goed ik moet ergens mijn probleem kwijt is het niet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Beauty is in the beholder's eye.
Tja, het gaat niet alleen om hoe je er uitziet, maar vooral om je uitstraling. Als je onzeker bent, straal je dat uit. En dat maakt je blijkbaar 'lelijk'(om het cru te zeggen, persoonlijk vind ik dat je gewoon op je gevoel moet afgaan, of je iemand aardig lijkt of niet). Achja, en smaken verschillen. In nederland vinden vrouwen Willem Alexander ook maar niks, terwijl Zuid Amerikaanse vrouwen met hem weglopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]king112 schreef:
Citaat:
![]() (en als ik net zoveel make up op mn kop smeer als britney kan ik er ook goed uitzien) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geldt ook voor king112.. en voor rare kwast als ze het aandurft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat je geen vriendin hebt hoeft idd niet te betekenen dat je lelijk bent, ik heb ook geen vriend, maar toch krijg ik soms te horen dat ik er goed uit zie (weet alleen niet of ik dat moet geloven haha) Geloof het ![]() ![]() ![]() Ghehe, als ik nu een foto van mezelf zou maken - zoals ik er op dit moment uitzie - dan schrikt iedereen zich gegarandeerd helemaal rot ![]() *heeft nu lange haren die in alle richtingen staan en voor de helft grijs zijn, heeft zich dagen niet geschoren en heeft een paar oude kleren aan* Maarjah, ik lag ook haast de hele week ziek op bed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
***Geef toe dat het btje erg tegenstrijdig en ongeloofwaardig was*** |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, als je iemand lelijk vind dan hoef je dat toch niet de hele tijd aan die persoon te vertellen? Ik neem aan dat hun ook wel weten dat dat niet zo heel erg leuk is. Ik weet natuurlijk niet op wat voor een manier ze dat zeggen. En met hoeveel ze zijn. Maar het lijkt erop dat ze het gewoon zeggen om stoer te doen en hun eigen onzekerheid proberen te verbergen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfs al ben je tevreden met jezelf, kan het nog hard aankomen. Misschien is het een vorm van pesterij, dat ze dus merken dat jij het je aantrekt, zonder dat het echt op jou slaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te lelijk Witty | 13 | 07-03-2017 20:51 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou wanhopig ofzo? Djowi | 9 | 08-01-2015 21:24 | |
De Kantine |
Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic. Verwijderd | 23 | 09-06-2010 08:34 | |
Psychologie |
ben ik lelijk?? Hardrock girl | 142 | 02-02-2005 23:39 | |
Psychologie |
Wat ben ik toch lelijk my iron lung | 31 | 02-02-2002 20:39 | |
Psychologie |
Ik ben zo fucking alleen *shadygirl* | 11 | 21-12-2001 07:10 |