Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken?
--heel normaal 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? --als het knappe mannen zijn vind ik het niet erg ![]() 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? --vies ![]() 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? --ik heb geen beste vriend ![]() 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? --Goed, dan kunnen homoseksuelen helemaal zich zelf zijn, zonder zich zorgen te maken wat andere mensen van hun vinden. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? --Ik denk dat niemand dat zo snel zou vertellen. Want je ondekt het niet in eens. Er zit nog een hele ontkenningsfase en acceptatie fase aan vast ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken?
normaal 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? of het doet me gewoon nix, of ik vind het in enige mate onsmakelijk 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? kan geil zijn 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? niet erg 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? achterlijk 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? weet ik niet
|
Verwijderd
|
1. ik vind het heel normaal. het is natuurlijk wel speciaal om dat het niet zo heel veel voorkomt, maar mijn gevoel erbij is heel normaal als ik het zie
2. lief.... 3. ook lief... 4. super!!!! je bent toch blij als je vriend(in) het leuk heeft! 5. boh, veel te commercieel 6. ja. ik heb goede vrienden waar ik het er best over zou kunnen hebben, bovendien heb ik een vriendin die bi is... met haar kan ik alles delen! (owja misschien ook leuke info: ik durf die vriendin echt wel te knuffelen ofzo hoor) |
![]() |
|
1. Hoe denk je over homoseksualiteit? Vind je het normaal of heb je er liever niets mee te maken? Ik vind het gewoon super normaal hoor....
2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Uhm jah gewoon.... 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Ook gewoon ![]() 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Mijn beste vriendin is lesbisch.. hehe ![]() 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Ik hoor er niet echt veel over dussuh... I dunno 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Weet ik niet, denk het niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een evenement zoals the gaygames vind ik sowieso erg goed. Aan deze olympische spelen doen er ook homo's mee uit landen waar homoseksualiteit minder goed geaccepteerd wordt. Daarnaast staat men in de sportwereld helemaal niet open voor dit onderwerp. Dus ik vind het erg goed dat er dingen zoals dit georganiseerd worden. |
![]() |
|
![]() |
ik vind het onnatuurlijk. Ik vind het verschijnsel dan ook negatief, maar 'homos' zelf, daar heb ik niets op tegen. Niet op de persoon. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? onnatuurlijk 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? onnatuurlijk, daarbij vermeld ik wel even dat ik daar meer aan ben gewend door de media dus. 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? zeer vreemd 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? dat vind ik maar niks. Als het hetero's waren trouwens ook niet hoor. En ik vind dat het een negatieve stempel op homo's drukt. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? nee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk maar naar mensen die snijden en op een depressievio forum komen. Kijk maar naar allochtonen die elkaar opzoeken en bijv. ghetto's in de VS. Kijk maar naar gothic feesten. Kijk maar naar een voetbalwedstrijd. Kijk maar naar een staking.
|
Ik heb vandaag m'n presentatie gehad, het ging niet zo heel erg goed omdat ik erg zenuwachtig was. Maar jah, ik heb iig een voldoende. Ik wil jullie allemaal even bedanken voor de reacties die ik gekregen heb.
Je mag de enquete natuurlijk nog invullen als je je mening wil geven, maar ik heb het niet meer nodig voor m'n presentatie. xxx Kim |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Is normaal 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Boeiend, nix bijzonders aan 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Boeiend, nix bijzonders aan 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Boeiend, nix bijzonders aan 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Homoseksuelen zijn geen apart ras ofzo, dus vind ik het eigenlijk behoorlijk overbodig, sportief gezien dan. Maar ach, wat is er op tegen ? 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Weet ik veel, als ik binnen 3 maanden een vriend zou hebben wel ja, en anders weet ik niet
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 20:27. |
![]() |
|
normaal, niet raar 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? normaal, niet raar 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? normaal, niet raar 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? normaal, niet raar 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Kan ik moeilijk beoordelen. Ik ben zelf nog nooit op zo'n feest geweest. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Alleen als ze het vragen. Je gaat toch ook niet tegen iedereen zeggen dat je hetero bent. Okeej, bedankt voor het invullen, en als je nog iets kwijt wil (over dit onderwerp) ga je gang Het is misschien onnatuurlijk, maar de hele mensheid is onnatuurlijk. We leven niet meer zoals de andere dieren. Volgens mij is homo voor de mens even normaal als hetero, omdat we onze gevoel en liefde volgen en niet ons instinct. Ik denk ook niet dat dieren hetero of homo zijn, maar zich alleen maar voortplanten en dat gaat natuurlijk niet met 2 van het zelfde geslacht.
|
-Helemaal OK, geen problemen mee 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? -Laten we zeggen dat ik spontaan geen honger meer heb.... 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? -"prikkelend" ![]() 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? -Zie 2 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? - Idioot, ze hoeven zich toch niet te bewijzen ofzow? Er bstaat toch ook geen Hetero games ![]() 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? -Absoluut niet, dat zou me veel vrienden kosten, en dan wordt ik misschien ook wel uit huis gekicked! Hoe spijtig dit ook klinkt, zo zit het nu eenmaal Okeej, bedankt voor het invullen, en als je nog iets kwijt wil (over dit onderwerp) ga je gang -Vertel je ons ook nog hoe je verslag gegaan is? ![]()
|
>> Ik vind het normaal en ik heb er heel veel mee te maken. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? >> Ik heb het nog nooit gezien, maar ik denk zeker niet dat ik het smerig zou vinden. het is gewoon even wennen wat dat betreft. 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? >> Dat heb ik wel eens gezien en ik vond het niet wereldschokkend ofzo. Moet toch kunnen, net als bij mannen. 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? >> Mijn beste vriend IS homoseksueel, ik zou het leuk voor hem vinden (ervanuitgaand dat hij ook heel veel plezier heeft). Gewoon, omdat hij mijn beste vriend is en niet omdat er twee jongens staan te zoenen. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? >> Beetje aan de knullige kant. Zo prop je jezelf ook wel intens in een hokje. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? >> Geen idee.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() that's what I've been trying to say.. Alsof Nederlanders in het algemeen zich bijvoorbeeld normaal gedragen op Koninginnedag, ik noem maar wat.. Daar reken je mensen toch ook niet op af, puur omdat 'iedereen' daar aan mee doet.. aan gay evenementen doet niet iedereen mee, en daar doen ze ook 'vreemd' en dan is het ineens 'hun' eigen schuld als er vooroordelen ontstaan.. Zij geven die vooroordelen toch niet.. Zou je dat soort lol maar niet moeten hebben voor het geval dat er vooroordelen ontstaan? Kom op.. dat is toch echt onzin |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. gewoon. 3. gewoon. 4. gewoon. 5. onnodig. 6. nee, veel langer ![]() Ook al heb jer niet veel aan dacht ik laat ik het maar ff invulluh ![]() Was dat trouwens de eerste keer dat je er vooruit kwam? Zoja dan vind ik het knap van je ![]()
|
![]() |
Het valt me wel op dat sommige jongens het allemaal 'goor' en 'vies' vinden terwijl het door de meisjes hier gewoon wordt gevonden...maar ja hun mening...
||
Citaat:
vind jij het niet smerig om 2 kerels te zien zoenen?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanuit de basis ga ik niet graag om met homo's en heb er liever ook geen last van. Punt daarbij zijn mijn eigen normen en waarden. Straatparades die bepaalde extremen weergeven, zoals openbare travestie, maar ook bijvoorbeeld skinheads, vormen een slecht voorbeeld voor onze jeugd. Noem me star en conservatief, zo ben ik nou eenmaal. Anderzijds heb ik wel begrip voor homoseksualiteit op zich. Je kan er immers als homo zijnde weinig aan doen als je je aangetrokken voelt tot personen van hetzelfde geslacht. Dit is iets wat ik je niet kan verwijten en daarom ook tolereer, mits het geen bedreiging vormt. Wanneer leren mensen nou eens wederzijds respect? Je hebt vrije meningsuiting en je mag jezelf zijn = goed. Je eigen mening en daarzijn aan anderen opdringen = fout. Dit is niet homo-specifiek. Zoals ik het zie, mag een neonazi bijvoorbeeld gerust denken dat alle negers onheil zijn en dat hij een übermensch is. Zijn mening opdringen aan anderen door over te gaan op actie is echter fout. Zo zie ik het ook met homoseksualiteit en nog veel meer dingen. Haast alle protesten, parades en dergelijke roepen weerstand op bij anderen. Je denkt iets bereikt te hebben, maar in werkelijkheid zorg je juist ervoor dat mensen het minder tolereren; zich eraan ergeren. Ben je homo? Ok, niks op tegen, maar val er geen andere mensen mee lastig. Respect en acceptatie verdien je, het wordt niet opgedrongen. |
![]() |
|
![]() |
LOL
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verandert niets aan het feit dat je je niet mag opdringen. Een hacker die ergens inbreekt om de beveiliging te verbeteren, zit ook fout. Hij dringt zijn service op aan een ander. Of hij het goed bedoelt of niet is daarbij irrelevant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaa dan snap ik wel maar in de natuur komt het vaak voor dat dieren met soortgenoten van hetzelfde geslacht sex hebben !! Nou is het een beetje moeilijk om die dan homesexueel te noemen omdat dieren niet zulke relaties aangaan als mensen maar goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een man een andere man geheel wil onderwerpen, zal hij - volgens de natuur - hem waarschijnlijk geforceerd van achteren nemen. Zo bewijst hij zijn kracht en bevestigt hij zijn positie. *is blij dat die tijden voorbij zijn .. althans, als je niet in de gevangenis zit* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heeft te maken met mijn maaginhoud die naar boven komt als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen
||
Verwijderd
|
ten eerste volgens mij weten jullie dus echt niet van de gaygames zijn, het is toch iets anders dan de gaypride of parade. Maar oké...
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1) ik heb een lesbische nicht, en ze komt weleens met vriendinnen naar familiefeesten enzo. ik heb er geen moeite mee, volk is volk.
2,3&4) hetzelfde als bij elke zoenende stelletje: 'well jippy for you. now will you move so I can get my bag?' 5) hetzelfde mening als ik heb over carnaval: ik heb er niks mee te maken, ik heb er geen moeite mee, maar als ik moet betalen mogen ze het van mij afschaffen. 6) ik denk het wel, maar het lijkt mij een geleidelijk process, niet zo van: 'he! vandaag voel ik me opeens homosexueel!' Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 20:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar nee ik vind het niet 'smerig'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Niks vreemds aan. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Ongeveer hetzelfde als 2 vrouwen, of een man en een vrouw, mooi dus. 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Mooi. 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Ik zou denk ik wel eerst schrikken als ik niet zou weten dat ze homoseksueel zouden zijn, maar als ik het gewoon zou weten zou ik er niet van opkijken. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Als er mensen zijn die er behoefte aan hebben, mij best. Denk wel dat de Gay Games wel bijdragen aan een verkeerd beeld van homos. Ik bedoel, niet iedere homo hoeft zich lekker te voelen in een roze jurk. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Als ik het echt zeker zou weten zou ik er niet geheimzinnig over doen, maar ik zou ook niet zomaar zeggen 'jongens, ik heb iets te vertellen' als iemand iets zou vragen bv. waarom heb jij nooit een vriendin? of ben jij homo? dan zou ik het als ik het zou zijn wel zeggen, voor de rest kan ik niet verzinnen wat anderen ermee te maken hebben dat ik me verplicht zou moeten voelen het even aan iedereen te gaan vertellen.
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel normaal dat mensen kijken naar persoonlijkheiden en niet enkel naar het geslacht, als je het mij vraagt zouden meer mensen dat moeten doen. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? geil ![]() 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? tevens geil ![]() 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? *zie boven* Ik ben erg oppervlakkig, geloof ik. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar als het zo'n soort van parade is waarbij je een hele hoop homo's in het roze ziet verschijnen terwijl ze zich lam zuipen dan vind ik het dom. Zo onderscheiden ze zichzelf van de rest van de mensen, waar alleen maar discriminatie uit volgt. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Eerlijk gezegd ben ik nu al een jaar lang aan het twijfelen of ik bi ben, en dat weten maar een stuk of drie mensen+de mensen op de forum die bepaalde posts van mij hebben gelezen. Nee, dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kvind het eigenlijk gewoon normaal 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? tklinkt misschien raar maar ik vind het gewoon schattig ![]() . Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? gewoon, kvind het eigenlijk gewoon allemaal normaal, laat ze maar 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? woaaaw, ok dat weet ik dus echt niet , ik denk dat ik het allemaal best zou vinden als ze het maar niet constant in m'n buurt doen maar dat zou ik hebben moest ze met een jongen zijn 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? overdreven. zo zonderen ze zich toch af van de rest? net wanneer ze nou gewoon willen aanvaard worden, . Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? wanneer het ter sprake komt wel maar ik ga het nou echt niet gaan uitroepen , ik roep toch ook niet over de straat: hallo, iedereen mag weten dat ik heterooooooo bennnnnn! ![]()
|
-ik vind het best wel normaal eigenlijk 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? -moeten ze zelf weten, ik vind het niet vreemd of raar eigenlijk 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? -zie 2 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? -zie 2 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? -die vind ik overdreven we hebben toch ook geen hetro games ofzo ![]() ![]() 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? -ik zou het echt niet weten |
![]() |
|
Ik vindt dat iedereen het recht heeft om zelf zijn of haar partner te kiezen het zelfde geslacht of het andere geslacht Ik heb er niets tegen 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Ik vindt het best normaal om dat te zien 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Ik vindt het best normaal om dat te zien 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Ik heb een vriendin die op meisjes valt ik heb haar nog niet zien zoenen maar denk dat ik dan gewoon blij zla zijn dat zei zo gelukkig is 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Vindt het beetje te we moeten ze normaal behandelen dus vindt ik die gay games beetje dubbel 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Nee ik zal eerst zelf aan het idee moeten wennen
|
Ik vind het normaal ja, het is een verschijnsel wat ook in de natuur voorkomt. Alleen in de maatschappij roept het helaas soms problemen op... (ik ben dus zelf ook homo) 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Mooi en opwindend (afhankelijk van hun uiterlijk of course) 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Even de gedachte "oh he.. dat zijn twee vrouwen..". Verder niet interessant 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? zie 2 of 3 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Ach ja... ik heb er geen problemen mee maar vindt het persoonlijk niet interessant.. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Oh nee...zeker niet... daar gaat een heel acceptatie en coming-out proces overheen...
|
1. ik vind het niet overdreven normaal, maar een rariteit is het ook al niet meer. Ik heb een oom die homo is, en er valt echt niets op die man aan te merken.
2. hoewel ik niets tegen homo's heb, blijft het me een raar gevoel geven. Ik heb daarom liever dat ze dat niet in het openbaar doen. Maar dat is ook zo met heterokoppels die midden de straat van katoen staan te geven... 3. zie vraag twee 4. ik zou ook niet staan vrijen naast mijn beste vriend(in) 5. ken ik eigenlijk niet 6. nee zeker niet;, het zou veeeeel tijd vergen greetz
|
Verwijderd
|
Normaal. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Vies. Ja klinkt tegenstrijdig. 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Vies. Klinkt ook tegenstrijdig ja. 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Even wennen, maar hetzelfde als bovenstaande. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Belachelijk, als homo's gelijk willen zijn (wat ook gewoon zo is, en wat iedereen moet gaan denken) moeten ze zich niet gaan af zonderen als een aparte groep. 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Ja. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het niet normaal maar het is niet mijn leven dus accepteer ik het wel. 2. Hoe vind je het om twee mannen te zien zoenen? Raar 3. Hoe vind je het om twee vrouwen te zien zoenen? Ook raar maar wel (meer) aantrekkelijk 4. Als je beste vriend(in) homseksueel zou zijn, hoe zou je het dan vinden om hem/haar met iemand van hetzelfde geslacht te zien zoenen? Ik zou me er vreemd bij voelen maar zoals ik al zei, het is haar leven, als zij zich daar goed bij voelt.. 5. Wat vind je van evenementen als "The Gay games"? Pff 6. Zou jij, als je ontdekt homoseksueel te zijn, binnen 3 maanden al anderen mensen erover vertellen? Nee, zeker niet. >>> Ik wil er nog aan toevoegen dat ik het ietwat overdreven vind dat (bijna) iedereen homoseksualiteit normaal vindt. Het gaat al zodanig ver dat àlles als normaal wordt beschouwd en dat homo's zelfs al kunnen huwen en een kind kunnen adopteren! Ik vind het te ver gaan en als je homo bent, oké goed voor jou maar ga er dan niet mee paraderen alsof je er fier over bent! Moest ik lesbienne zijn, ik zou het geheim houden samen met mijn vriendin en niet aan iedereen gaan rondbazuinen, toch eenbeetje privacy kan ook aangezien ik homosexualiteit absoluut geen normaal gegeven vind! Maar accepteren doe ik het wel, tuurlijk aangezien die persoon zo is en niet anders en moest ikzelf lesbienne zijn ja dan is het zo, ik kan mijn geaardheid niet veranderen maar toch zou ik een zeker schaamte erover voelen. Mijn ouders zouden het sowiezo niet slikken, tja de tijden zijn blijkbaar héél wat veranderd!
|
![]() |
|
|