Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat bovenstaande is enkel natuurkundig gezien ![]() heb je dat meegemaakt in het ziekenhuis? |
![]() |
|
De hemel bestaad inderdaad
en Ik kan het je echt vertellen ik heb het gezien toen ik in het ziekenhuis lag en het is gewoon mooi..... Dat mooie licht en die grote deur en toen ie open ging.... verder weet ik het niet meer........ Klinkt echt heel onwerkelijk maar is echt waar!
|
Verwijderd
|
ik weet niet of dat een beinvloeding is van de geest...... die hemel
een van de mogelijke oorzaak is hallucinatie hoewel ik wel geloof in geesten en een ziel enzo weet ik het van die god nog zo net ziet er zal vast wel wat zijn een draad die ons allen leid maar ik denk niet in de vorm van een god en als je niet zo letterlijk kijkt naar de bijbel draagt tie toch over het algemeen een goede boodschap uit daarom weet ik ook niet of het niet gewoon een literair meesterwerk is met een boodschap aan de wereld of echt gebeurd |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd! En wees maar blij dat je me niet hoort zingen! ![]()
||
Citaat:
|
Laten we de discussie tot de meeting houden, hebben we anders strax nix meer te discussieren en is er strax geen inspiration meer. Dat moeten we voorkomen. Leuker is ter plekke wat te verzinnen dan vooraf een discussie te gaan voeren waar we op de meeting mogelijk over zouden gaan kunnen discussieren.
||
Citaat:
Vliegh jij doet vast wel mee!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting topic 25 September 2005 te Amersfoort Diary of Dreams | 42 | 30-09-2005 23:21 | |
Muziek |
arnhem hardcore meeting Verwijderd | 420 | 30-03-2005 19:31 | |
Psychologie |
After-meeting-topic! Miracle | 489 | 07-06-2004 15:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verslag Demo-Meeting A'dam. Isa | 51 | 17-02-2003 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
fototopic !!!!!!! Secreet | 121 | 22-01-2002 13:30 |