Advertentie | |
|
![]() |
|
ik hoor hier nogal vaak het "iedereen loopt er mee!! nou dan ga ik heus niet meer zo'n ding omdoen hoor". Ik vind dat eerlijk gezecht het tegenovergestelde van meelopen. Ik bedoel: als je het leuk vind! Draag het dan gewoon!! Jezus ben je bang met de 'modepopjes' vergeleken te worden?!?!
Doe niet zo sneu zeg of kom aanzetten met een ander argument.
|
Ik vind ze niet alleen lelijk; maar ik heb BROEKZAKKEN om die paar sleutels (heb inmiddels geen sleutelhangers meer, allemaal gesneuveld in mijn broekzak) die ik heb in te doen, aan een SLEUTELRING. Keycord zuigt nogal vind ik want dat rammelt teveel. Die dingen zijn ontworpen voor conciërges e.d. omdat die vaak hun sleutels nodig hebben. Hoewel ik ook vaak mijn sleutels vergeet zal ik toch nooit zo'n ding omdoen.
||
Citaat:
![]() k vind ze vreselijk irritant en nog lelijk ook.. vooral als van die lui opvallend met die sleuteldingen zitten te rinkelen zo dat iedereen kan horen hoe 'stoer' ze zijn.. *kots*
|
![]() |
Het schijnt in te zijn, maar ik vind het zo lelijk en achterlijk. Ik heb het idee dat het door dronken corpsballen bedacht is. Na een avond flink zuipen konden ze nooit hun huissleutels vinden. Net als kleine kinderen moeten ze die dan om hun nek doen. En nou doen heel veel mensen het om.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je-weet-wel; die scene waar ze heel vaak over 'fuck', 'nigga' en 'bling-bling' lopen te (let op!) rappen , het liefst met zoveel mogelijk schaarsgeklede meisjes en dure auto's om zich heen.
|
![]() |
ik krijg altijd het idee van 'kijk mij interresant/snel zijn' en degene met de meeste sleutels wint. snel in de zin van hip, in de zin van ik ben al 53 maar nog jong. Staat interresant, net of je ergens belangrijk ben (backstage idee)
ik heb er overigens wel een maar niet om mijn nek (soms wel maar dan onder mijn jas, als ik geen tijd heb m in mijn tas te stoppen ofzo)
||
![]() |
Citaat:
Ik ben toevallig caissière bij de AH, en zie dus heel veel sleutelbossen langskomen, en de eigenaren van keycords zijn echt niet allemaal 53+ of supertrendy. En dat backstage-idee was ik nog nooit opgekomen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat backstage-idee , dat is de oorsprong van die dingen
|
ik vind het er niet uitzien..om je nek dan..ik denk dat dat bedoelt wordt. het is een soort zeer oncharmante ketting.
nog nooooit heb ik iemand horen klagen dat hij altijd zijn sleutels kwijt was (goed ok. sommige mensen wel) en nu schijnt het dus zo te zijn dat niemand ooit zijn sleutels kan vinden en ze dus maar om de nek hangt. vast. ik vind het maar raar.
||
Citaat:
![]()
|
Die dingen zijn toch ooit ontworpen voor sporters, om je skipas aan te hangen. Of idd je sleutels.
Vroeger liepen alleen kleine kinderen en verstrooide mensen met een sleutel aan een touwtje om hun nek. Zouden ze binnekort ook met Left/Right bandjes aan komen zetten. Kun je onthouden wat links en rechts is.
||
Citaat:
ok ik kan nare dingen gaan zeggen maar goed mensen met zulke vooroordelen steek ik geen energie in Rat
||
Citaat:
![]() ik wil helemaal niet anders zijn.. kweet ook wel dak in een schapekudde leef.
|
|