Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*doet ook mee aan boycott actie, stelt voor om als eerste gabi te boycotten*
Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 19:18. |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht eerst dat ik de enigste was die haar niet uit kan staan.
blijkbaar niet ![]() Mensen, ik ga dit spel maar heel kort spelen. binnen 1 minuut wil ik een beller hebben *half uur later is er nog steeds geen beller* o het is zooooooooo moeilijk, ik weet zeker dat u het niet weet - Hallo hallo halloo ow ik dacht dat er een beller was, maar ja nu heeft u thuis de kans om te bellen . komt u thuis de prijs op halen, het ligt aan u met 1 belletje bent u 20000 euro rijker, u zou echt gek zijn om dat te laten liggen. Het is meer dan wat ik verdien in een maand. hihi, de lijnen blijven open staan. U weet het echt niet he , dat dacht ik al het is zooooo moeilijk. Het is echt een**** wijf dus als ik haar zie ga ik toch maar zappen totdat mijn soap weer begonnen is
|
ik haat iemand met blonde haren wat een tering snol is dat zeg, die doet ook zo'n programma!
"ik mag er geen 1000 euro bij doen, maar ik doe het toch IK DOIE HET TOCH!!! OH OH DE JURY ZAL BOOS OP ME ZIJN!!" (kijkt langs de tv af) WAT ZEG JE JURY?? MAG IK DAT NIET DOEN? ALS IK OP DEZE KNOP DRUK, GOoI IK ER gewoon 1000 euro bij !!!!!!!!!!!!!!! jawel dames en heren 1000 gulden! tis zo'n lekker weer, iedereen is op vakantie, maar U !! U ZIT HIER VOOR DE TV dus PAK EN BEL! *ik bel* welkom bij yorin spel programa lalala u moet 2 getallen zien te vinden bij elkaar druk 5 of 6 helaas, druk 4 of 2 helaas (nou ong 30 keer belle ngelukt) GEFELICITEERD! u kunt nu verder naar.. HET 2e SPEL! u moet raden hoeveel shows wij al hebben gehad! helaas u heeft het niet goed! peep peep peep dat kut blondje.. heeft iemand daar misschien een foto van? ze werkt volgens mij bij yorin, is echt SUPER DRUK en ik moet der ECHT NIET ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Ja, het gaat maar door. Gadverdamme. Vandaag wilde ik GTST kijken, had de wekker gezet om 7 minuten over 10 want ze beginnen toch nooit precies om 10 uur. Ik was zelfs nog in de reclame en heb gewoon eerste deel van GTST gezien. maar toen was daar Gabi. Mijn hele goede humeur was verpest. Ik zap nog binnen 10 seconde naar tmf maar het was al te laat. Ik ging overtussen ff chatten en voor ik het weet was het al kwart voor 11. Weg tweede deel van GTST. En het is echt niet de eerste keer dat dit gebeurt! gebeurt ook weleens dat ik het begin al mis omdat ik voor bab ben gevlucht. Soms mute ik de tv wel zodat ik haar nietkan horen maar die kutgrijns en die lelijke (en platte) vormen springen van het scherm af. Je kan haar gewoon bijna horen praten. Trap haar alsjeblieft een keer zo hard in elkaar dat haar eierstok slechts een omelet is en haar baarmoeder een baaroma, want GABI-kinderen zouden er nog eens bij moeten komen. Enne, Piet Paulusma mogen ze ook weleens aanpakken want het is VEEEEEEEL STE KOUD!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tja, lijn 4 is niet het meest, ehm hoe zal ik het zeggen, geslaagde spel....maar goed, dat bleek al uit de hierboven genoemde reacties.
Toch lijkt boycotten me een beetje moeilijk, er blijven altijd huisvrouwen, omaatjes en andere mensen die blijven bellen, en zo lang er bellers zijn blijft lijn 4 (of dezelfde programma's onder andere namen) bestaan. give it up is mijn persoonlijke advies
|
Verwijderd
|
Echt niet! het gaat hardstikke goed zo. Gaby is trouwens al iets minder op de buis nu. Ze hebben haar een oprotpremie moeten geven. Weggepromoveerd. Maarja, onkruid vergaat niet. De vervanging is overigens ook niet al te best. Waar Mike Starink vroeger nog wel eens voor een leuke aflevering kon zorgen heeft hij nu alle misselijkmakende trekjes van Gaby overgenomen, inclusief het verstoppertje spelen, het prijzen verhogen en dan met een dom babylachje vragen of ze daar echt voor mogen spelen. Dus als er nog mensen een flink brok natrium over hebben, kom het dan even langsbrengen, wil je?
|
![]() |
|
![]() |
OH MY GOD! Ik ben het zooooo eens met de persoon die dit heeft ingestuurd.. LIJN 4!!!!!! OM TE HUILEN!!!! Die mensen moeten ze ECHT afschieten!
Vast en zeker allemaal een stelletje soapdozen (die neger bewijst het), maar ze kunnen geen rol meer krijgen! Dus dan maar lijn 4 he.. OH FUCKING HELL.. Wat een gruwelijk programma. Ook altijd die interviews met mensen waarbij je iets hebt van: Yeah.. Like I care!! http://donnabetty.cjb.net donnaheijnsdijk@hotmail.com |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze hebben sinds kort weer iets nieuws geïntroduceerd. Met gegarandeerde prijzen werken!!! En dan elke minuut de prijs verhogen... Maar langzamerhand begint de decadentie onbeschrijflijke vormen aan te nemen... Waarom trappen mensen hier nog steeds in? Is het een Pavlov reactie? Er hebben 3 mensen in Roosendaal en Zevenbergen zelfmoord gepleegd in de afgelopen 2 weken. Dames en Heren...
![]() Ok dames en heren, een GEGARANDEERDE prijs 300 € en elke minuut maken we em 100€ erbij! Dit is echt ONGELOFELIJK!!! Zo een hoge prijs heb ik nog nooit weg mogen geven *lacht zo kut dat de tv sprong* .... enz enz.... overigens liegen ze altijd over de hoogte van de prijzen... het is altijd de hoogste prijs in weken... geloof ze maar niet, het is echt niet waar. trouwens, het allerergste vond ik de opmerking van die geverfd blonde... let op haar zware misinterpretatie van het woord win-win situatie: 'Ja dames en heren. het is dus niet óf óf. Je krijgt én de geldprijs én de digitale camera, dat is dus de bekende win win situatie... ik krijg er echt kromme tenen van... groetjes van jullie geestelijk leider; dalai lamaar |
Advertentie |
|
![]() |
|
|