Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 15:36
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Nee. Ik vind het gewoon grappig. Doet me denken aan de basisschool, had je exact dezelfde clubjes. Dat een groep mensen van dergelijke niveau 'anti' mij is, vind ik buitengewoon grappig.

right back at'cha!

hmmm het was niet geheel tegen jou bedoeld eigenlijk

maargoed...jij kunt het niveau dus raden zonder dat je de mensen kent...prachtig, dat getuigd pas van een geweldig (oppervlakkig) niveau
Oud 12-03-2002, 15:39
Secreet
Secreet is offline
btw: vlij jezelf niet teveel chimera...Het mag dan FAC heten maar het is om een hele andere reden opgericht:rolleys:
Oud 12-03-2002, 15:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Secreet schreef:
hmmm het was niet geheel tegen jou bedoeld eigenlijk

maargoed...jij kunt het niveau dus raden zonder dat je de mensen kent...prachtig, dat getuigd pas van een geweldig (oppervlakkig) niveau
FAC. Front Anti Chimera. Hoe was het dan WEL bedoelt? Dat mensen als Secreet, DEC en Ratsja meedoen zegt IMHO ook al genoeg.

EN kom niet weer met dat geblaat van "je kent ons niet" aan, want dat is gewoon grote bullshit. Zelfs iemand met jouw beperkte intelligentie moet weten dat je aan de acties op een forum ook een hoop (niet alles, maar genoeg) kan aflezen.
Oud 12-03-2002, 15:46
Secreet
Secreet is offline
Ahw wat jij dus beweert is dat dankzij mijn geweldige kantine topics jij weet hoe ik in elkaar zit? En gezien je DEC's uiterlijk hebt gezien weet je meteen ook wat een dom persoontje DEC is...En dat Ratsja tegen je is betekent uiteraard dat hij een laag niveau moet hebben?

Uit jouw woorden hieruit alleen al durf ik dus op te maken dat de enige die momenteel beneden niveau zit te graaien, ben jij.

Jij denkt het recht te hebben op mensne persoonlijk te mogen oordelen, zonder dat je enig benul heeft hoe iemand in elkaar zit.

Ik dacht toch dat Ratsjah een titel heeft, die jij al zo lang tracht te halen, maar wat je maar niet lukt...Getuigd dat niet van een niveau beneden zijn denken?

En ik zie in Ec veel meer lef omdat hij is zoals hij hier beweert, terwijl jij hier enkel op mensen af kunt geven.

Ik denk niet dat jij ook maar het recht hebt te spreken van niveau, want gezien jij dat perfect kunt bij mij en anderen, kan ik dat in deze gevallen dus ook bij jou.

Vind je het niet ene beetje heel vreemd, chimera...Dat er nu zo'n 15 mensen zijn die jouw ongelooflijk vinden blaten, en dat dit alleen nog mensne zijn die op dit fourm aanwezig zijn.

Zegt dat niets over je geweldige niveau?
Oud 12-03-2002, 15:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
FAC. Front Anti Chimera. Hoe was het dan WEL bedoelt? Dat mensen als Secreet, DEC en Ratsja meedoen zegt IMHO ook al genoeg.

EN kom niet weer met dat geblaat van "je kent ons niet" aan, want dat is gewoon grote bullshit. Zelfs iemand met jouw beperkte intelligentie moet weten dat je aan de acties op een forum ook een hoop (niet alles, maar genoeg) kan aflezen.

Secreet is zeker een hele slimme meid. Zeker iemand met jouw gebrekkige penisgrootte, Chimera, moet kunnen begrijpen dat niet alle vrouwen gezien moeten worden als seksobjecten en dat er zeker wel vrouwen zijn die knap zijn én slim.

Dat jouw blonde sletje nu enkel een sletje is en verder geen herseninhoud heeft, betekent niet dat de rest van de wereld ook aan dat profiel voldoet.

[Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (12-03-2002).]
Oud 12-03-2002, 15:49
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Chimera schreef:

zeg ga eens je titel halen
je bent nog te slecht als acteur in GTST
en beschuldig mij niet ergens van..
wil je...

prutser

ir.drs. Ratsja

ja OOK drs..
zak hooi
Oud 12-03-2002, 15:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Vind je het niet ene beetje heel vreemd, chimera...Dat er nu zo'n 15 mensen zijn die jouw ongelooflijk vinden blaten, en dat dit alleen nog mensne zijn die op dit fourm aanwezig zijn.

Zegt dat niets over je geweldige niveau?
Goed. Laten we kijken.

Ratsja: Heeft MDS, het grootste gedeelte van de computerfora vind 'em dankzei z'n gedrag een ongelovelijk irritant ventje. Heeft kennelijk vanalles over m'n 'titel' verteld, maar vergeten te zeggen dat ik in het 4e jaar van een 4-jarige opleiding zit. Nja, hij zal 'em wel via de LOI hebben.

DEC: Heeft een of andere obsessie met mij. Reist de meetings af wanhopig op zoek naar zijn 'one true love'. Dat 'ie lelijk is doet neit ter zake, het gaat om z'n gedrag. Ik ken genoeg aardige leuke lelijke mensen.

Secreet: Brengt weinig meer in dan standaard kantine topics, waarin weinig meer van een persoon wordt verwacht dan z'n levensgewoontes op te sommen.

De overige 12 blijven nog even naamloos?

Ow ja: Amaru. Moet perse mijn vriendin erbij slepen. Als dat al niet genoeg zegt over deze 'vriendenclub'.

Ik zou graag kennis maken met de overige 11.
Oud 12-03-2002, 15:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Dat jouw blonde sletje nu enkel een sletje is en verder geen herseninhoud heeft, betekent niet dat de rest van de wereld ook aan dat profiel voldoet.
Geef je je mailadres 'es. Spreken we ff wat af, ergens centraal, gezellig met z'n tweetjes. Mag je dat nog eens recht in m'n gezicht zeggen.
Oud 12-03-2002, 16:00
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Goed. Laten we kijken.

Ratsja: Heeft MDS, het grootste gedeelte van de computerfora vind 'em dankzei z'n gedrag een ongelovelijk irritant ventje. Heeft kennelijk vanalles over m'n 'titel' verteld, maar vergeten te zeggen dat ik in het 4e jaar van een 4-jarige opleiding zit. Nja, hij zal 'em wel via de LOI hebben.

DEC: Heeft een of andere obsessie met mij. Reist de meetings af wanhopig op zoek naar zijn 'one true love'. Dat 'ie lelijk is doet neit ter zake, het gaat om z'n gedrag. Ik ken genoeg aardige leuke lelijke mensen.

Secreet: Brengt weinig meer in dan standaard kantine topics, waarin weinig meer van een persoon wordt verwacht dan z'n levensgewoontes op te sommen.

Ow ja: Amaru. Moet perse mijn vriendin erbij slepen. Als dat al niet genoeg zegt over deze 'vriendenclub'.

Dankzei? LOL
LOL

En lelijk...hoeveel spiegels heb jij al doen breken uit kontsap ontsproten lelijke door inteelt geboren motherfucker.
Oud 12-03-2002, 16:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ratsja schreef:

ja OOK drs..
zak hooi
Gut, krijgen we dat weer. De een zegt dat je niet mag oordelen voordat je iemand kent, de ander gaat heel zielig met titels smijten. Lekker hypochriet zooitje.
Oud 12-03-2002, 16:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Geef je je mailadres 'es. Spreken we ff wat af, ergens centraal, gezellig met z'n tweetjes. Mag je dat nog eens recht in m'n gezicht zeggen.
Okay
Als jij je blonde doos dan meeneemt, neem ik mijn zwart ijzeren doos wel mee...
Oud 12-03-2002, 16:03
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Goed. Laten we kijken.

Ahw jij vind afgeven op een ziekte verantwoord?
Nogal zwak van je, dit vind ik zelfs beneden JOUW niveau gaan...erg zielig van je, hij heeft geen MDS en al zou hij het wel hebben, heb jij niet het recht om daarover iemand te benadelen (ik zie ook niet in hoe je dat zou kunnen eigenlijk)

Citaat:
Lelijkheid hebben we het niet over, ik geloof alleen dat jij zijn kledingstijl genoeg reden vind hem gigantisch te ontlopen, dat vind ik nogal oppervlakkig

Citaat:
En daaruit kun je mijn domheid opmaken?
Het feit dat ik standaart topics open?
Aha...erg slim opgemerkt van je

Als je dan nog iets verder keek dan je neus lang was, zou je dus ook operken dat ik op sommige " serieuze" fora hier wel iets heb in te brengen en dat ik de kantine zo en zo nou niet bepaald serieus neem, laat staan de kantine mij.

en dat ik dom ben is slechts giswerk

Citaat:

overige 11, reageer als je het de moeite waard vind zou ik zeggen...
Amaru is geen FAC, maar zelf ook zekerz niet dom. Dat hij jouw vriendin erbij haalt, tjah, ik ken je vrienidn niet maar gezien jij geweldig kan oordelen over mensne zonder dat je weet wie het zijn, neem ik aan dat hij dat daarintegen ook geweldig kan...

Oud 12-03-2002, 16:04
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Okay
kom ik wel met je mee....
stamp ik zijn bek wel verrot....

chimera.....
wil je je eigen bevindingen voor je houden...
dat jij mij irritant vind....zegt het nog niet over een ander.....
ik vind je een debiel echt waar
Oud 12-03-2002, 16:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Okay
Goed. mail@niels.nu

Ik wacht.
ratsja
ratsja is offline
jouw generaliserende bevindingen halen het niet.

haal jij eerst je titel maar....
Marcade
Marcade is offline
Ik weet niet of dat 'FAC' gedoe nu als grap bedoelt is of niet, maar voor een grap vind ik het veel en veel te ver gaan.

Dat je grapjes en zoiets verzint, a la, maar dat je dan nog een user aanmaakt genaamd FAC, die een heleboel mensen loopt te irriteren; dat er discussie's (ruzies) komen met Chimera omtrend dat FAC gedoe, dat vind ik allemaal niet getuigen van respect voor je mede-forummers.

Ik vind het ook vrij laag dat er nu mensen zijn die het gaan uitlokken om ruzie met chimera te krijgen.

Ik vind het nog veel lager dat zijn vriendin erbij betrokken word.
Oud 12-03-2002, 16:08
Gothic
Gothic is offline
OMG hoe arrogant zijn sommige mensen wel niet , echt geweldig dit te lezen...

Oud 12-03-2002, 16:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Inderdaad. Maar ik verwacht dat Amaru nu ook even mail, zodat we af kunnen spreken. Wil graag dat 'ie die uitlatingen eens in m'n gezicht herhaalt.

Dat je mij niet mag prima, ik mag hem ook niet. Maar laat m'n vriendin d'r buiten.
Oud 12-03-2002, 16:09
Secreet
Secreet is offline
Laten we een keer met zijn allen "gezellig" een keer afspreken om dit uit te babbelen
Oud 12-03-2002, 16:11
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ik weet niet of dat 'FAC' gedoe nu als grap bedoelt is of niet, maar voor een grap vind ik het veel en veel te ver gaan.

Dat je grapjes en zoiets verzint, a la, maar dat je dan nog een user aanmaakt genaamd FAC, die een heleboel mensen loopt te irriteren; dat er discussie's (ruzies) komen met Chimera omtrend dat FAC gedoe, dat vind ik allemaal niet getuigen van respect voor je mede-forummers.

Ik vind het ook vrij laag dat er nu mensen zijn die het gaan uitlokken om ruzie met chimera te krijgen.

mjah het was ook errug toevallig dat FAC preccies in front anti chimera paste

zijn vriendin hebbik verder ook niks mee...dus laten we die er verder buiten houden ofzo.

En chimera hier krijgt enkel hetzelfde respect terug wat hij voor zijn mede forummers heeft..

Oud 12-03-2002, 16:11
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Inderdaad. Maar ik verwacht dat Amaru nu ook even mail, zodat we af kunnen spreken. Wil graag dat 'ie die uitlatingen eens in m'n gezicht herhaalt.

Dat je mij niet mag prima, ik mag hem ook niet. Maar laat m'n vriendin d'r buiten.

dan ga ik met hem mee...
kijken we of je dan nog zo stoer bent
is dat goed ?
Oud 12-03-2002, 16:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Laten we een keer met zijn allen "gezellig" een keer afspreken om dit uit te babbelen
Geen enkele behoefte aan. De enige die ik wil spreken is Amaru, die moet perse persoonlijk worden.
Oud 12-03-2002, 16:13
ratsja
ratsja is offline
jongens ff ontopic blijven

waar zijn de foto's
Oud 12-03-2002, 16:22
OnBanbaar
OnBanbaar is offline
Als ik dit allemaal zo lees ben ik beswel blij dat ik niet naar een meeting ben gekomen van DoP.

Secreet: Je zegt Chimera jou niet kent, maar ken jij hem dan wel?

Amaru: Jij denkt nog steeds dat je veels te goed bent terwijl je eigen helemaal geen reet voorstelt.
Dat je iemand zijn vriendin af gaat kraken lijkt me genoeg te zeggen.
En bij hem blijft het waarschijnlijk toch alleen maar bij woorden en geen daden.

En wat dat betreft heeft Chimera wel gelijk.
Citaat:
Doet me denken aan de basisschool, had je exact dezelfde clubjes. Dat een groep mensen van dergelijke niveau 'anti' mij is, vind ik buitengewoon grappig.
Kinderachtig zooitje.
En ik oordeel nou over de mensen zoals ik ze hier zie.
Oud 12-03-2002, 16:22
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Geen enkele behoefte aan. De enige die ik wil spreken is Amaru, die moet perse persoonlijk worden.

krijgen we nu krachtmetingen?

iemand dom noemen of over zijn MDS beginnen is niet persoonlijk?
Oud 12-03-2002, 16:23
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
OnBanbaar schreef:

Secreet: Je zegt Chimera jou niet kent, maar ken jij hem dan wel?

Zoals ik hierboven dus al zei: Gezien chimera denkt het recht te hebben zo over mensen te oordelen, neem ik dit recht dus ook.

Oud 12-03-2002, 16:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Zoals ik hierboven dus al zei: Gezien chimera denkt het recht te hebben zo over mensen te oordelen, neem ik dit recht dus ook.

.. oog om oog, tand om tand, .. dat is heel erg slim van je Secreet .. je zou zo president van de US kunnen worden.
Oud 12-03-2002, 16:31
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Marcade schreef:
.. oog om oog, tand om tand, .. dat is heel erg slim van je Secreet .. je zou zo president van de US kunnen worden.

verdiend wel goed

Ach kom op zeg...Ik heb chimera nooit dom of wat dan ook genoemd, maar gezien hij zijn geweldig hoge niveau hier laat blijken durf ik best het recht te nemen die woorden dus aan te vallen, ze stinken van alle kanten...

Oud 12-03-2002, 16:31
ratsja
ratsja is offline
chimera is altijd oenig bezig...
hij weet dat ik DS heb en geen mds..
maar het is te hopen dat ik je niet tegenkom.
echt waar.
Oud 12-03-2002, 16:32
OnBanbaar
OnBanbaar is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Dan heb je het recht niet om daarover iets te zeggen als je het zelf ook gaat doen.

Klagen over dingen die je zelf ook doet is een klein beetje heel erg hypocriet/schijnheilig.
Oud 12-03-2002, 16:33
dystopia
dystopia is offline
Flame = dicht

Regels voor berichten