Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
EN kom niet weer met dat geblaat van "je kent ons niet" aan, want dat is gewoon grote bullshit. Zelfs iemand met jouw beperkte intelligentie moet weten dat je aan de acties op een forum ook een hoop (niet alles, maar genoeg) kan aflezen. |
![]() |
|
Ahw wat jij dus beweert is dat dankzij mijn geweldige kantine topics jij weet hoe ik in elkaar zit? En gezien je DEC's uiterlijk hebt gezien weet je meteen ook wat een dom persoontje DEC is...En dat Ratsja tegen je is betekent uiteraard dat hij een laag niveau moet hebben?
Uit jouw woorden hieruit alleen al durf ik dus op te maken dat de enige die momenteel beneden niveau zit te graaien, ben jij. Jij denkt het recht te hebben op mensne persoonlijk te mogen oordelen, zonder dat je enig benul heeft hoe iemand in elkaar zit. Ik dacht toch dat Ratsjah een titel heeft, die jij al zo lang tracht te halen, maar wat je maar niet lukt...Getuigd dat niet van een niveau beneden zijn denken? En ik zie in Ec veel meer lef omdat hij is zoals hij hier beweert, terwijl jij hier enkel op mensen af kunt geven. Ik denk niet dat jij ook maar het recht hebt te spreken van niveau, want gezien jij dat perfect kunt bij mij en anderen, kan ik dat in deze gevallen dus ook bij jou. Vind je het niet ene beetje heel vreemd, chimera...Dat er nu zo'n 15 mensen zijn die jouw ongelooflijk vinden blaten, en dat dit alleen nog mensne zijn die op dit fourm aanwezig zijn. Zegt dat niets over je geweldige niveau?
||
![]() |
Citaat:
Dat jouw blonde sletje nu enkel een sletje is en verder geen herseninhoud heeft, betekent niet dat de rest van de wereld ook aan dat profiel voldoet. [Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (12-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
je bent nog te slecht als acteur in GTST en beschuldig mij niet ergens van.. wil je... prutser ir.drs. Ratsja ja OOK drs.. zak hooi
||
Citaat:
Ratsja: Heeft MDS, het grootste gedeelte van de computerfora vind 'em dankzei z'n gedrag een ongelovelijk irritant ventje. Heeft kennelijk vanalles over m'n 'titel' verteld, maar vergeten te zeggen dat ik in het 4e jaar van een 4-jarige opleiding zit. Nja, hij zal 'em wel via de LOI hebben. DEC: Heeft een of andere obsessie met mij. Reist de meetings af wanhopig op zoek naar zijn 'one true love'. Dat 'ie lelijk is doet neit ter zake, het gaat om z'n gedrag. Ik ken genoeg aardige leuke lelijke mensen. Secreet: Brengt weinig meer in dan standaard kantine topics, waarin weinig meer van een persoon wordt verwacht dan z'n levensgewoontes op te sommen. De overige 12 blijven nog even naamloos? Ow ja: Amaru. Moet perse mijn vriendin erbij slepen. Als dat al niet genoeg zegt over deze 'vriendenclub'. Ik zou graag kennis maken met de overige 11. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL En lelijk...hoeveel spiegels heb jij al doen breken uit kontsap ontsproten lelijke door inteelt geboren motherfucker. |
![]() |
|||||
Citaat:
Nogal zwak van je, dit vind ik zelfs beneden JOUW niveau gaan...erg zielig van je, hij heeft geen MDS en al zou hij het wel hebben, heb jij niet het recht om daarover iemand te benadelen (ik zie ook niet in hoe je dat zou kunnen eigenlijk) Citaat:
Citaat:
Het feit dat ik standaart topics open? Aha...erg slim opgemerkt van je ![]() Als je dan nog iets verder keek dan je neus lang was, zou je dus ook operken dat ik op sommige " serieuze" fora hier wel iets heb in te brengen en dat ik de kantine zo en zo nou niet bepaald serieus neem, laat staan de kantine mij. en dat ik dom ben is slechts giswerk Citaat:
Amaru is geen FAC, maar zelf ook zekerz niet dom. Dat hij jouw vriendin erbij haalt, tjah, ik ken je vrienidn niet maar gezien jij geweldig kan oordelen over mensne zonder dat je weet wie het zijn, neem ik aan dat hij dat daarintegen ook geweldig kan...
||
Citaat:
stamp ik zijn bek wel verrot.... chimera..... wil je je eigen bevindingen voor je houden... dat jij mij irritant vind....zegt het nog niet over een ander..... ik vind je een debiel echt waar
|
Ik weet niet of dat 'FAC' gedoe nu als grap bedoelt is of niet, maar voor een grap vind ik het veel en veel te ver gaan.
Dat je grapjes en zoiets verzint, a la, maar dat je dan nog een user aanmaakt genaamd FAC, die een heleboel mensen loopt te irriteren; dat er discussie's (ruzies) komen met Chimera omtrend dat FAC gedoe, dat vind ik allemaal niet getuigen van respect voor je mede-forummers. Ik vind het ook vrij laag dat er nu mensen zijn die het gaan uitlokken om ruzie met chimera te krijgen. Ik vind het nog veel lager dat zijn vriendin erbij betrokken word. |
![]() |
||
Citaat:
Dat je mij niet mag prima, ik mag hem ook niet. Maar laat m'n vriendin d'r buiten. |
![]() |
||
Citaat:
mjah het was ook errug toevallig dat FAC preccies in front anti chimera paste ![]() zijn vriendin hebbik verder ook niks mee...dus laten we die er verder buiten houden ofzo. En chimera hier krijgt enkel hetzelfde respect terug wat hij voor zijn mede forummers heeft..
||
Citaat:
kijken we of je dan nog zo stoer bent ![]() ![]() is dat goed ?
||
![]() |
Als ik dit allemaal zo lees ben ik beswel blij dat ik niet naar een meeting ben gekomen van DoP.
Secreet: Je zegt Chimera jou niet kent, maar ken jij hem dan wel? Amaru: Jij denkt nog steeds dat je veels te goed bent terwijl je eigen helemaal geen reet voorstelt. Dat je iemand zijn vriendin af gaat kraken lijkt me genoeg te zeggen. En bij hem blijft het waarschijnlijk toch alleen maar bij woorden en geen daden. En wat dat betreft heeft Chimera wel gelijk. Citaat:
En ik oordeel nou over de mensen zoals ik ze hier zie. |
![]() |
||
Citaat:
iemand dom noemen of over zijn MDS beginnen is niet persoonlijk?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ach kom op zeg...Ik heb chimera nooit dom of wat dan ook genoemd, maar gezien hij zijn geweldig hoge niveau hier laat blijken durf ik best het recht te nemen die woorden dus aan te vallen, ze stinken van alle kanten...
|
chimera is altijd oenig bezig...
hij weet dat ik DS heb en geen mds.. maar het is te hopen dat ik je niet tegenkom. echt waar.
||
![]() |
Citaat:
Klagen over dingen die je zelf ook doet is een klein beetje heel erg hypocriet/schijnheilig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
foto's printinstellingen natuur | 2 | 06-02-2008 23:57 | |
Liefde & Relatie |
[MEETING] Foto-topic!!! Komt en zie!! Verwijderd | 140 | 11-01-2006 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting: de foto's! Ieke | 120 | 25-10-2005 06:15 | |