Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 12:53
operation_jeffry
operation_jeffry is offline
schouder uit de kom bij punkorama 2001 in de melkweg
blauw oog na 28 days ook in de melkweg
hier en daar op mn lip en wange gebeten wat blauwe plekken spierpijn enzow
Oud 14-09-2002, 13:12
Rioto
Citaat:
DarGull schreef:
Dude's hoe krijg je het voor elkaar??? serieus ik ben 1,91m, weeg 68 kilo, met andere woorden ik ben 'n iel manneke, en ik heb nooit wat behalve een paar blauwe plekken, zijn jullie allemaal zo onhandig dan???
ligt er denk aan bij wat voor muziek je er instaat
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:13
Rioto
Citaat:
Dobermann schreef:
Mwah, wat blauwe plekken en 'n verstuikte enkel.

Ben overigens nog nooit gevallen :>
ik lekker 1 keer
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:15
Loco
Loco is offline
Blauwe plekken, rare snijwonden en dergelijke over het algemeen en een keer een tand door mn lip.
Oud 14-09-2002, 13:21
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

ieuww
Dat bloeide best wel flink, het leek erger dan dat het was, maar echt iedereen zat onder het bloed
Oud 14-09-2002, 13:22
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
zere tenen, blauwe plekken, ehm.. tja, 't valt wel mee eigenlijk altijd. Afgelopen donderdag bij Dillinger Escape Plan raakte ik m'n schoen kwijt in de pit, dat was wel ff zweten...
Oud 14-09-2002, 14:21
independancy wanted
independancy wanted is offline
Niks eigenlijk... Mja, hooguit wat blauwe plekken of schaafwonden, maar niet echt iets waar ik last van heb gehad.

Ik krijg overigens het gevoel dat sommige mensen hier denken dat dansen in een pit een soort van grote boxwedstrijd is waarin je alles moet geven om te laten zien hoe hard en snel je wel slaan.
Oud 14-09-2002, 15:44
funest
funest is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Bij Blink 182 in de 013 ging iemand in de pit plassen. Toen viel mn schoen uit tijdens het concert en ben ik erin gestapt met mn sok.
HAHAHAH
damn...

maargoed..eh keer stond ik niet eens in de pit, achter een zon gast die et nodig vond vanuit het niets zijn elleboog met grote stoot naar achter te gooien....recht op me lip..bloedlip dus..

hehe en bij slayer op ozzfest kwam een gast met een gebroken arm de pit uit gelopen...da was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
een maat van is ook zo klein maar die slaat iedereen gaar in de pit ..zo better ?
nee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:57
Rioto
Citaat:
Ufke schreef:

nee
hij slaat jou zo gaar
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
hij slaat jou zo gaar
als je eerst de zin goed schrijft wil ik je misschien geloven
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:07
Rioto
die zin is goed hoor ...ok mischien een beetje westlands maar goed
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
die zin is goed hoor ...ok mischien een beetje westlands maar goed
die zin is niet goed

zoek de fout:
"een maat van is ook zo klein..."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

ik lekker 1 keer
ik heeeeel vaak *geen evenwicht heeft*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:

*geen evenwicht heeft*
ghehe, dat heb ik precies ook ik donder zelfs heel vaak bijna (of helemaal ) om als iemand me knuffelt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:20
Verwijderd
tand door me lip, gezwollen lip, gewollen middelvinger , kapot horloge (gvd net nieuw ), vertrapte schoen (onderweg in pitje kwijt geraakt hehehe) en wel paar keer flinke ellenboog stoot in me kaak gehad dat vodn ik persoonlijk toch minder
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:49
Rioto
tja ik zie de fout nu ...het moet zijn een maat van ME is ook zo klein
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:04
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
Maypole schreef:
tja ik zie de fout nu ...het moet zijn een maat van ME is ook zo klein
Dat is misschien geen excuus, maar ik heb geen indrukwekkende vuisten dus ik sla ook niet zo hard vind het evengoed nooit leeuk om te slaan en pit vind ik ook niet leuk..
En het is gewoon een feit dat ik er te klein voro ben, anders had ik die elleboog ook nooit in mijn gezicht gehad..
Oud 14-09-2002, 17:06
Rioto
Citaat:
Ska-nne schreef:

Dat is misschien geen excuus, maar ik heb geen indrukwekkende vuisten dus ik sla ook niet zo hard vind het evengoed nooit leeuk om te slaan en pit vind ik ook niet leuk..
En het is gewoon een feit dat ik er te klein voro ben, anders had ik die elleboog ook nooit in mijn gezicht gehad..

dan moet je er idd niet in staan ...ik zou het niet kunnen laten maar goed
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
gewollen middelvinger
mocht je toen je middelvinger opsteken van je mama? ik mocht dat wel altijd
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:39
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Sinds ik ooit mn bril is de pit kwijtgeraakt ben (waar dus weinig van overbleef), laat ik mn bril dus altijd effe bij iemand anders achter. Kwestie van leren van je stomme fouten.
Oud 14-09-2002, 17:49
Built to last
Built to last is offline
bij mij is een keer m'n arm er afgerukt bij een optreden van cannibal corpse, ik kon m er nog aan lijmen, maar die hap er uit is permanent.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:57
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
tand door de lip en flink wat blauwe plekken. da wast.
Oud 14-09-2002, 18:19
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Mijn arm weet ik hoevaak uit de kom . . . en wat blauwe plekken en da was volgens mij alles
Oud 14-09-2002, 19:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DarGull schreef:
Dude's hoe krijg je het voor elkaar??? serieus ik ben 1,91m, weeg 68 kilo, met andere woorden ik ben 'n iel manneke, en ik heb nooit wat behalve een paar blauwe plekken, zijn jullie allemaal zo onhandig dan???
ik vraag het me ook af. Ben zelf 1,95m en 75 kg. Ben helemaal niet licht gebouwd en redelijk gespierd, maar heb ook nog nooit meer dan een paar blauwe plekken gehad. Ik weet niet hoe iedereen het voor elkaar krijgt zwaargewond uit een pit te komen.
Oud 14-09-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ben helemaal niet licht gebouwd en redelijk gespierd
ga in je golf rondrijden... patser....

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ik vraag het me ook af. Ben zelf 1,95m en 75 kg. Ben helemaal niet licht gebouwd en redelijk gespierd, maar heb ook nog nooit meer dan een paar blauwe plekken gehad. Ik weet niet hoe iedereen het voor elkaar krijgt zwaargewond uit een pit te komen.
jezus dat is echt weinig
Oud 14-09-2002, 22:09
Rioto
Citaat:
Ufke schreef:

ga in je gold rondrijden... patser....
hahah vette sjit
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 13:57
86dagreed
86dagreed is offline
- zonnebril bij DEP binnen 3 seconden van mijn kop gekickt
- Tand door lip (te vaak)
- tenen zwaar gekneust (op lowlands, vond iemand leuk om bij een concert, weet niet meer welke, en sprong met kisten keihard precies op mijn tenen)
- overal blauwe plekken
- Vingers Gekneust
- Gescheurde shirts
- voor rest, gewone shit

nooit iets gebroken of uit de kom eigenlijk.
Wel schoenen kwijt enzovoort.
Oud 15-09-2002, 15:35
Schepje
Schepje is offline
Het verradelijke is, dat je verdoofd door de alcohol, tijdens het pitten niet merkt dat je schade oploopt. Je merkt het vaak pas als iemand de volgende ochtend je raar aankijkt en vraagt "hoe kom je toch aan al die blauwe plekken?" ...

Maar de schade valt bij mij nogal mee vaak; het zijn al die anderen die de schade oplopen

BTW, i'm new here ... *zwaaai*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:56
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben alleen in skapits en in een goede skapit word er geskankt en niet gemept.
Oud 16-09-2002, 14:22
Shadow X
Shadow X is offline
-tand door lip
-elleboog kapot
-schoen kwijt
-bloed van iemand anders op mijn T-shirt
-blauwe plekken
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik ben alleen in skapits en in een goede skapit word er geskankt en niet gemept.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:01
metallady
metallady is offline
dikke bloedlip, wat blauwe plekken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 08:02
punxnotdead
punxnotdead is offline
tand door me lip
schaafwonden
blauwe plekken
that's it
nooit echt zwaargewond ofzo
Oud 17-09-2002, 20:25
kandyrat
kandyrat is offline
telt geestelijke schade ook.. ik d8 dat ik doodging tijdens Korn,.. (ja ben nix gewend he, plus het feit dat ik best heel klein ben enzo... 't was ook helemaal nie de bedoeling dat ik in de pit zou staan dus,..) =)

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:40
*oma*
*oma* is offline
niet zoveel, ik ben niet zo'n 'pitterig' typje... breekbaar enzow.
het ergste dat me is overkomen is dat me schoen uitging en dat mijn broek afzakte, owja en ergens gevallen, nah nu snappen jullie wel wat ik bedoel met breekbaar.
Maar ik zit nu op een gevechtsport (2,5 jaar magoe) en dan schijnt dat ooit nog goed te kunnen komen
Oud 17-09-2002, 21:51
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Built to last schreef:
bij mij is een keer m'n arm er afgerukt bij een optreden van cannibal corpse, ik kon m er nog aan lijmen, maar die hap er uit is permanent.

ik was bij een concert van gorerotted, toen was er een hondsdol wijf , die geil was op het moment, toen heeft ze m'n ballen eraf gebeten, de linker heeft ze weer uitgespuugd en kon er weer aangezet worden, van de rechter is nooit meer iets vernomen.....
Oud 17-09-2002, 21:51
luckyleo
luckyleo is offline
ff vraagie, wnat ik weet geen fuck van pits af, maar wat is een pit en waarom lopen ze daar allemaal zo te beuken?
(is bij andre hazes concert geweest en heeft geen pit gezien, mara dat zal wel aan zijn muziekstijl liggen)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
(is bij andre hazes concert geweest en heeft geen pit gezien, mara dat zal wel aan zijn muziekstijl liggen)
uhuh
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 08:44
Pharmacon
Pharmacon is offline
uhm...blauw oog....stukje tand weg...blauwe plekken....en heeeeeeel veeeel spierpijn...
Oud 18-09-2002, 08:45
McMotion
McMotion is offline
uhm tja niet zoveel eigenlijk... 2x een schedelbasisfractuur... 1x bij kane in 2001, en 1x bij de violent slamthrash pit van ome willem op lowlands in 2002... verder een klaplong tijdens het kijken naar de tmf awards op tv in 2000, en voor de rest gewoon de gebruikelijke blauwe plekken en wimpers uit de kom enzo... ohja en ik ben heel gespierd
Oud 18-09-2002, 08:46
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
- tenen zwaar gekneust (op lowlands, vond iemand leuk om bij een concert, weet niet meer welke, en sprong met kisten keihard precies op mijn tenen)
sorry ik kon het niet laten
Oud 18-09-2002, 10:02
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
uhm tja niet zoveel eigenlijk... 2x een schedelbasisfractuur... 1x bij kane in 2001, en 1x bij de violent slamthrash pit van ome willem op lowlands in 2002... verder een klaplong tijdens het kijken naar de tmf awards op tv in 2000, en voor de rest gewoon de gebruikelijke blauwe plekken en wimpers uit de kom enzo... ohja en ik ben heel gespierd
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:05
Stevill
Stevill is offline
wat blauwe plekken en zere handen maar voor de rest niks ernstig behalve een schoen kwijt.
Oud 18-09-2002, 21:14
CitizenErased
CitizenErased is offline
Ik ga regelmatig naar optredens of festivals om mijn tijd te verdoen. De enige keer dat ik iets opliep was bij deftones en dat was 2 jaar geleden. De pit van tegenwoordig vind ik tegenvallen.
Want eerst ging ik in de pit om stoer te doen en al mijn soortvan aandoeningen op school te overdrijven. Maar nu kan je niks meer zeggen behalve: "ja ik was in de pit en toen gingen we allemaal zingen en singroon -niet op de maat- meeklappen met korn. WHY?
Oud 25-09-2002, 11:53
metallady
metallady is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
ff vraagie, wnat ik weet geen fuck van pits af, maar wat is een pit en waarom lopen ze daar allemaal zo te beuken?
Nou... Een mosh pit wordt gebouwd bij vette (meestal) metal concerten. In de buurt van het podium gaan mensen dan slamdancen, pogo-en, skanken of hoe je het wilt noemen, gewoon ff helemaal loos gaan en in het rond springen tegen iedereen aan en mensen erin en eruit slingeren, das ook wel leuk... Het is dus niet de bedoeling om te gaan beuken, slaan of schoppen, maar het is gewoon een intensere manier om de muziek te beleven, even goed door elkaar te worden geschud en ff je aggressiviteit kwijt te raken op een verantwoorde manier, om het maar even zo te zeggen. Dus op zich hoort het niet als je in de pit meer schade oploopt dan wat blauwe plekken... Maar in een goeie pit krijg je er echt een kick van, ik tenminste wel...
En nee, bij Andre Hazes heb je geen pit omdat daar voornamelijk zeikerige smartlappen worden gespeeld, en het hele publiek extreem aggresief is doordat ze de drankzucht van een ouwe alcoholverslaafde vadsige vent in praktijk gaan brengen, en bij metalconcerten is de sfeer gewoon goed en gezellig dus is het wel mogelijk om een vette pit te bouwen zonder dat er een vechtpartij uitbreekt. Maar de muziek is toch wel de bepalende factor...
Oja, Andre Hazes fans... Don't take it personal, dit is slechts mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:59
Upior
Upior is offline
Toen ik bij een Nargaroth concert in de pit stond werd ik voor mn knar geschoten door Kanwulf. Was gelukkig maar een schaafwond.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Meerdere keren een dikke lip
Paar keer door mn enkel gegaan (na de 1e keer ging het de keren erna ineens een stuk makkelijker )
Heel veel blauwe plekken
Gekneuse pink
Reageren

Regels voor berichten