Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 20:56
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ik heb chimera net geholpen met dragonslayer en die overleefde het maar net....dusse beetje trainen kan geen kwaad..

trouwens dragonslayer is al heel lang voor non-members want als ie er voor members ook zou zijn zouden we een lvl 245 draak moeten mollen, en dat lijkt mij nou niet egt feest....

ik ben daar geweest en gekeken naar ventjes die em af wilden maken...(btw prayer heeft geen zin<paralize monster> want dat kut beest draint je prayer
plus ik heb em 20s en 30s zien raken op lvltjes 93 en hoger....

hoezo ontmoedigend.....

BTW er zijn 2 serieuse posts gezet op dit topic de rest hebben we volgeluld met stats en hoe je elkaar moet helpen enz enz...beetje zielig voor de topic-starter he...

sites waar je dingen kunt vinden over runescape:
www.runescape.com (al eerder genoemd..)
www.tip.it/runescape (idd)
www.runescapeplanet.com (vind ik het best van allemaal....daarna tip.it en de officiele site is gewoon
Oud 01-10-2002, 18:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:
ik heb chimera net geholpen met dragonslayer en die overleefde het maar net....dusse beetje trainen kan geen kwaad..
Hehe, inderdaad. Op een gegeven moment hitte 'ie iets van 3 keer 10 achter mekaar, dat was behoorlijk eng Had nog ongeveer 2 van de 16 vissen over toen 'ie dood was

Voordat je je combat omhoog gaat helpen is het misschien een idee om eerst andere skills waar je veel geld mee kunt verdienen (fishing en mining) omhoog te helpen. Combat raisen is stukken makkelijker als je gewoon de beste equipment die er te krijgen is hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:37
chimera je hebt gelijk ik ben ook begonnen als een smither en miner /fisher en cooker.....

toen was ik combat 20 met 2 mill op de bank ofsow...
maar toen ik rune spul aan kon ging dat geld er erg snel doorheen...
vooral omdat ik in de periode zat dat een 2hander nog 1.6 mill was een battle 800k en een kite 1.2 mill..

maarja nu is alles veel goedkoper...2h is 190k battle 110 ofso en een kite 130/150k

advies zodra je runearmor hebt ga nooit de wildy in...dat is een manier om erg snel arm te worden believe me I KNOW

ik heb in totaal 3 keer al me spul moeten kopen omdat ik mij in de wildy waagde..
Oud 01-10-2002, 18:40
Citaat:
dat was behoorlijk eng
haha een vent van 22 die een spelletje eng vind lol

maar ik kneep em ook bij die draak hoor
Oud 03-10-2002, 19:15
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:
ik heb in totaal 3 keer al me spul moeten kopen omdat ik mij in de wildy waagde..
toch vind ik wildernis het vetst (bnehalve die zielige mensen die dan weer met spells en pijl en boog aan komen, dat is zielig )
ik verlies ook veel armour in wildernis, maar ik maak altijd zelf weer nieuwe (iron)
Reageren

Regels voor berichten