Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
naam:
Ninh leeftijd: 17 geslacht: man woonplaats: Apeldoorn werk/school: webdev / VWO N&T schoenmaat: 42.5 kapsel: Kuif wat rook je (of niet natuurlijk): Scheten favoriete sport: skateboarden relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: geen heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: geen favoriete drank: Lipton Ice-Tea favoriete gerecht: Shoarma favoriete ijssmaak: Alles van Ben & Jerry's / Hagendass is goed te eten ![]() favoriete vakantieland: Australie sowieso favoriete land: Australie waar slaap je in?: boxershort favoriete vervoermiddel: fiets / bus beste film: Dude! Where's my car? welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Borland C++ Builder 6 Handbook leukste stad: amsterdam, rotterdam, purmerend, utrecht, sydney lekkerste geurtje: Armani Mania op welke tijdschriften heb je abonnement?: C'T favoriete krant: NRC Handelsblad welke tv series of programmas volg je: Gilmore Girls, Will & Grace, Friends enz. favoriete schrijver: W.F. Bordewijk favoriete kunstenaar: Pablo Picasso lievelingskleur: Blauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: minst leuk: al m'n profiel vakken minst vervelend: CKV3b favoriete kledingstuk: ondergoed favoriete band/muzikant/componist: The Red Hot Chili Peppers |
![]() |
|
naam:
Dani(el) leeftijd: 19 geslacht: man jaja ![]() woonplaats: Rotjeknor werk/school: horeca nu effe en darna HBO schoenmaat: 40/41 kapsel: kort en stylo sideburns ![]() wat rook je (of niet natuurlijk): javaanse jongens, camel en herbs favoriete sport: skateboarden relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: geen, ben van plan. wenkbrauw oor tepels tieten billen enzovoorts ![]() heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee, ben ik ook van plan. wandelend schilderij favoriete drank: cola favoriete gerecht: alles wat buitenlands is eigenlijk ![]() favoriete ijssmaak: passie vrucht favoriete vakantieland: geen. verste waar ik ben geweest is frankrijk en frankrijk is saai. sowieso favoriete land: geen. ben wel van plan azie te ontdekken. waar slaap je in?: boxershort/naakt favoriete vervoermiddel: fiets/metro beste film: teveel gezien om het nog te herinneren welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: kinflicks. een of andere schrijfster (slecht geheugen) leukste stad: rotterdam, utrecht en a'dam lekkerste geurtje: O2 for women ofzoiets (van een ex) op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen favoriete krant: volkskrant welke tv series of programmas volg je: buffy ![]() ![]() favoriete schrijver: giphart :] favoriete kunstenaar: dali was de shit, maar ben iCE.org groupie lievelingskleuren: rood, zwart welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: tekenen en natuurkunde favoriete kledingstuk: mun aem kei skatebroek en zwarte tshirts lievelings muziek: drum&bass. metal. punk. ska. oldskool hiphop. |
![]() |
|
en dan te bedenken dat ik alles heb gelezen...
![]() ![]() naam: hou t maar op Soon of Soontje, dat doet iedereen dus das lekker makkelijk leeftijd: 14 denk k geslacht: vrouw woonplaats: wageningen (jeej ![]() werk/school: school: 3gym, werk: binnenkort als oppas schoenmaat: 39,5 kapsel: donkerrood/bruinachtig tot net over mn schouder, in laagjes wat rook je (of niet natuurlijk): niks favoriete sport: voetbal, dansen relatie?: niet echt heb je n piercing?hoeveel en waar?: nergens heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: ook nergens favoriete drank: tropical limonade van de Aldi ![]() ![]() favoriete gerecht: spaghetti ![]() favoriete ijssmaak: banaan ![]() ![]() ![]() favoriete vakantieland: als t maar warm, druk en gezellig is ![]() sowieso favoriete land: Australië waar slaap je in?: mn bed favoriete vervoermiddel: mn benen en mn fiets ![]() beste film: teveel welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: First Wives Club, dat was nog in de vakantie toen ik óp vakantie was met mn moeder...en erhm...ja....je moet wát..:/ ![]() leukste stad: Rotter(rrr)dam lekkerste geurtje: Mexx en Exclamation op welke tijdschriften heb je abonnement?: de BoBo ![]() favoriete krant: De Stad Wageningen ![]() ![]() welke tv series of programmas volg je: Any Day Now (herhalingen, maar who cares) en erhm...Boston Public.. favoriete schrijver: Carol Ellis favoriete kunstenaar: *zet joker in* lievelingskleur: groen (als in graskleur-groen) welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Tekenen, Biologie, mentoruur ![]() favoriete kledingstuk: broek favoriete band/muzikant/componist: HIM *junkie* en dan nog bands als Tool, Lagwagon, SoaD, die gaan er ook wel in ![]() ![]()
|
naam:
Janneke leeftijd: 20 geslacht: meisje woonplaats: Zwolle werk/school: Vavo schoenmaat: 36 kapsel: Saai, bruin achtig tot bijna op mijn schouders wat rook je (of niet natuurlijk): niets, is vies. favoriete sport: Yoga, zwemmen, vechtsporten relatie?: Ja, met LUH-3417 (op het K&L forum ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?: Nee heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: Nee favoriete drank: (tropische) vruchtendrank favoriete gerecht: Italiaans, hollandse groente stampot favoriete ijssmaak: Bijna alle vruchten smaakjes favoriete vakantieland: Als het maar ver weg is *geen spanje* /cultuur sowieso favoriete land: Scandinavische landen, zuid amerika waar slaap je in?: T-shirt favoriete vervoermiddel: Fiets beste film: Girl, interrupted, Almost Famous, Practical Magic, Fucking Amal enz... welk boek lees je nu of heb je t laatst gelezen?: Ben bezig in 1984 van George Orwell leukste stad: Verona (Italie) lekkerste geurtje: Eau de Eden van Chacharell op welke tijdschriften heb je abonnement?: Geen favoriete krant: Maakt niet zoveel uit...geen telegraaf welke tv series of programmas volg je: Charmed, buffy, haertbreak high favoriete schrijver: Marion Bradley, Astrid Lindgren, Monica Furlong, Annie M.G Smidt favoriete kunstenaar: Dali, Monet lievelingskleur: Paars, zilver, blauw, roze, groen, zwart en wit welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Spaans/frans en creatieve vakken favoriete kledingstuk: Iets wat ik zelf gemaakt heb favoriete band/muzikant/componist: Tori Amos, Bjork, Alanis, Fiona Apple en nog veel meer...
|
naam: Denise
leeftijd: 18 geslacht: v woonplaats: Tilburg werk/school: Vrijetijdsmanagement, NHTV schoenmaat: 41 kapsel: half lang wat rook je (of niet natuurlijk): niet favoriete sport: hockey relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee, geen heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: idem favoriete drank: verse jus favoriete gerecht: van alles favoriete ijssmaak: yoghurt-bosbes favoriete vakantieland: Spanje, Frankrijk sowieso favoriete land: NL, Frankrijk, Spanje waar slaap je in?: t-shirt favoriete vervoermiddel: wisselend beste film: niet beste, wel een leuke romantische: Notting Hill welk boek lees je nu of heb je t laatst gelezen?: studieboek leukste stad: Breda, Den Bosch, Amsterdam lekkerste geurtje: Emporio Armani op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen favoriete krant: Telegraaf, onnozel nieuws af en toe ![]() welke tv series of programmas volg je: geen, kijk gewoon wat er op is. favoriete schrijver: lees niet veel favoriete kunstenaar: ?? lievelingskleur: rood, fel roze welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: vond tekenen, vind thema aanbod-colleges favoriete kledingstuk: lichte spijkerbroek favoriete band/muzikant/componist: van alles wat
|
naam: Mike Riot
leeftijd: 17 geslacht:Male woonplaats: Monster werk/school: Albeda college ict schoenmaat: ehmm 49 of zo kapsel: ? wat rook je (of niet natuurlijk): no smoke favoriete sport: Kill Ball relatie?: Nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: None heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: None favoriete drank: Cola favoriete gerecht:Chinees favoriete ijssmaak:dat groene spul man ehmm favoriete vakantieland: geen sowieso favoriete land:geen waar slaap je in?: m,n bed...oh m,n boxer favoriete vervoermiddel: Auto beste film:Terimintor2/harley davidson and the mallboro man welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?:lees geen boeken leukste stad:den haag ? lekkerste geurtje ![]() op welke tijdschriften heb je abonnement?:power unlimited favoriete krant:lees geen kranten welke tv series of programmas volg je:Sunndenly susan favoriete schrijver:geen favoriete kunstenaar:geen lievelingskleur:geen welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend:pauze met z,n alle magicen is wel leuk favoriete kledingstuk:band shirts favoriete band/muzikant/componist:Rykers.. hmm |
![]() |
|
naam:
Pieter leeftijd: 18 en een half geslacht: Jongen woonplaats: Bij Uden werk/school: VWO6 schoenmaat: 42 kapsel: soort van nonchalant in de war met voor in een punt omhoog wat rook je (of niet natuurlijk): heel af en toe een jointje favoriete sport: voetbal (om te doen, niet om te kijken) relatie?: nee.... heb je n piercing?hoeveel en waar?: ook niet heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: en ook dat niet favoriete drank: Fristi en bier favoriete gerecht: Mama's macaroni en pizza favoriete ijssmaak: rode dubbellikkers favoriete vakantieland: Tot nu toe Italie sowieso favoriete land: Tot nu toe Nederland waar slaap je in?: boxershort favoriete vervoermiddel: Auto, als ik niet hoef te rijden beste film: lock, stock & 2 smoking barrels, pulp fiction, reservoir dogs, snatch, the limey, memento welk boek lees je nu of heb je t laatst gelezen?: De Elfenkoningin - Hubert Lampo leukste stad: Amsterdam, Milaan, Barcelona lekkerste geurtje: Boss bottled op welke tijdschriften heb je abonnement?: Ik koop de Oor meestal los favoriete krant: Volkskrant welke tv series of programmas volg je: Buffy the Vampire Slayer, Friends, As If favoriete schrijver: Joost Zwagerman, Brett Easton Ellis, Tolkien (hoezo standaard) favoriete kunstenaar: Monet en meer impressionistische schilders, Dali, Giger, Warhol om er nog maar een paar te noemen lievelingskleur: rood welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: CKV favoriete kledingstuk: M'n pumatrainingsjasje en m'n adidasschoenen favoriete band/muzikant/componist: teveel om hier op te noemen, alfabetische lijst op http://pseudoniemand.cu2.nl |
![]() |
|
naam:
Sander leeftijd: 15 geslacht: Zooo Mannelijk ![]() woonplaats: Den Bosch werk/school: 4 VWO, Groentenafdeling C1000 schoenmaat: 46 kapsel: Vesrchilt, meestal naar links met 'kamheamhea ( ![]() wat rook je (of niet natuurlijk): Niks man! favoriete sport: Tennis, basketbal relatie?: Op dit moment geen heb je n piercing?hoeveel en waar?: Geen. heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: Een hele grote draak op mijn rug... Geintje! ![]() favoriete drank: Blue Curaçao favoriete gerecht: Friet en Sushi favoriete ijssmaak: Peer favoriete vakantieland: Zuid Frankrijk, Monaco en Amerika sowieso favoriete land: Monaco waar slaap je in?: Een bed favoriete vervoermiddel: Ferrari. Beste film: Álle James Bond's welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Eeh...? Ik moet De Aanslag voor Nederlands gaan lezen. leukste stad: Monte-Carlo lekkerste geurtje: Nemo op welke tijdschriften heb je abonnement?: Break Out! en Power Unlimited favoriete krant: Brabants Dagblad welke tv series of programmas volg je: The nanny (voor de derde keer ofzo...) favoriete schrijver: R. L. Stine... Jeugdsentiment. favoriete kunstenaar: Lichtenstein en Rembrandt. lievelingskleur: Rood welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Gym, ik begin wiskunde steeds leuker te vinden ![]() favoriete kledingstuk: Al mijn kleren heb ik graag aan. favoriete band/muzikant/componist: DJ? --> DJ Swiss |
![]() |
|
naam: anne
leeftijd: 15 geslacht: vrouw woonplaats: hilversum werk/school: school/havo schoenmaat:37 kapsel: lang haar (blond) wat rook je (of niet natuurlijk):ja ![]() favoriete sport: tennis relatie? ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?:ja 1 in mijn navel heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar? ![]() favoriete drank: wodka redbull favoriete gerecht:alles van idonesie's eten favoriete ijssmaak: kersen favoriete vakantieland: Portugal sowieso favoriete land ![]() waar slaap je in? ![]() favoriete vervoermiddel ![]() beste film: the jackel welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: heksen dochter leukste stad: amsterdam lekkerste geurtje: tommy girl op welke tijdschriften heb je abonnement?:fancy haha favoriete krant:geen 1 welke tv series of programmas volg je: alle soaps favoriete schrijver:heb ik niet egt verschillend favoriete kunstenaar:herman brood lievelingskleur ![]() welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend:WISKUNDE favoriete kledingstuk: broek favoriete band/muzikant/componist: (dank u esmee) sugababes eh vanalles eigelijk heel veel leuke bands |
![]() |
|
Verwijderd
|
naam:
Kiet leeftijd: 16 geslacht: man woonplaats: Zuid-Holland werk/school: Havo schoenmaat: 44 kapsel: losjes in een scheiding wat rook je (of niet natuurlijk): Gauloises favoriete sport: bierheffen relatie?: n.v.t heb je n piercing?hoeveel en waar?: n.v.t heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: n.v.t favoriete drank: biertje favoriete gerecht: zalm favoriete ijssmaak: straciatella favoriete vakantieland: Italië sowieso favoriete land: Nederland waar slaap je in?: boxer favoriete vervoermiddel: trein beste film: Amadeus welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Siegfried van Mülisch leukste stad: Knokke, Antwerpen, Maastricht lekkerste geurtje: Fahrenheit by Christian Dior Jazz by Yves Saint Laurent op welke tijdschriften heb je abonnement?: de Quote en de Elsevier favoriete krant: Nrc Handelsblad welke tv series of programmas volg je: Oud Geld favoriete schrijver: Mülisch, 't Reve, Geeraerts favoriete kunstenaar: Appel lievelingskleur: donkerblauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: maatschappijleer, filosofie, toneel favoriete kledingstuk: overhemd favoriete band/muzikant/componist: Boudewijn de Groot |
![]() |
|
Verwijderd
|
naam: Masha > Mash > Masj
leeftijd: 15 geslacht: Voor zo ver ik het weet, vrouwelijk woonplaats: De drie inwoners tellende Wereldstad Uithoorn werk/school: School: Atheneum 3, werk: met spoed gezocht schoenmaat: 37/38 kapsel: Op dit moment groen-uitgeslagen zwartachtig, volgende week blauw-paars als het goed is wat rook je (of niet natuurlijk): Alles waar nicotine in zit *grin* favoriete sport: Schaken? Iets waarbij je je zo min mogelijk beweegt in elk geval relatie?: In de nabije toekomst wel, op dit moment niet heb je n piercing?hoeveel en waar?: nog niet heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: ook nog niet favoriete drank: Cassis, sinasappelsap, ijsthee, bayley's favoriete gerecht: Als er maar geen beestenlijken of gekookte groentes in zitten favoriete ijssmaak: CHOCOLA! favoriete vakantieland: *jat Lin's uitspraak* LowLANDs sowieso favoriete land: Rusland, Tibet, Turkije, Israel waar slaap je in?: een kanten nachthempje of een oversized slaap t-shirt favoriete vervoermiddel: fiets! beste film: Ghost in the shell, The green mile welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Nu lees ik de Wereld van Sofie, hiervoor De Passievrucht van ik-weet-niet-meer-welke-schrijver leukste stad: Amsterdam, by far lekkerste geurtje: Miracle van Lancome op welke tijdschriften heb je abonnement?: None ![]() favoriete krant: Hehe, de spits welke tv series of programmas volg je: Veel. Heel veel. ![]() favoriete schrijver: W.F.Hermans, Ronald Giphart, Tolkien, Edgar Allen Poe, Henk Verhaeren favoriete kunstenaar: Dali, Giger, Jacek Yerca, Erik Pigors lievelingskleur: groen, blauw, roze, paars, zwart welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Tekenen, Filosofie, Nederlands favoriete kledingstuk: rok, kniekous favoriete band/muzikant/componist: Nirvana, Blind Guardian, Bjork, Aphex Twin, The Sins of Thy Beloved, Manowar, Amon Amarth, Anathema, My Dying Bride, Sepultura, Tool.. Moet ik doorgaan? Hehe, er is volgens mij echt geen hond die het leest, maar goed ![]() |
![]() |
|
welllll ik heb bijna alles gelezen alleen van mensen diek echt nog nooit gezien heb niet... maar goed wat moet je anders om half een 's nachts...
[B]naam: Angela leeftijd: 18 geslacht: meisje woonplaats: Wijchen (tussen Nijmegen en Den Bosch) werk/school: HEAO + bediening in bioscoop reclame ![]() schoenmaat: 37/38 kapsel: uhmz ergens tussen middenbruin en zwart in, dat verschilt... de lengte tussen schouders en 10 cm meer... en zo af en toe gooi ik dr wat vrolijk nephaar doorheen... wat rook je (of niet natuurlijk): Marlboro light of medium... favoriete sport: ik paardrij veel.. relatie?: uhmz... no comment... heb je n piercing?hoeveel en waar?: Neuh heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: Nee favoriete drank: bessen, rode wodka/red bull, passoa/appelsap favoriete gerecht: Italiaans vooral... favoriete ijssmaak: uhmm chocola toch wel... favoriete vakantieland: Zweden lijkt me erg gaaf... maar voor volgend jaar word het (weer) Praag maar nou ook Hongarije en misschien Polen dr bij... sowieso favoriete land: Kblijf denk ik hier wel wonen en kheb ook nie echt een favo land, wil de hele wereld wel zien.. waar slaap je in?: uhmz tussen niks en pyjama in.. altijd verschillend dus ![]() favoriete vervoermiddel: fietsie, treintjuh beste film: Edward Sciccorhands welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Op het moment geen, kheb pas een of andere roman uit Billy Straight, kweet nie van wie had ik gekocht voor in de auto naar Praag maar khad alleen maar geslapen toen ![]() leukste stad: Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Amsterdam vind ik ook leuk lekkerste geurtje: Australian Summer ofzow... op welke tijdschriften heb je abonnement?: Geen favoriete krant: de Gelderlander ![]() welke tv series of programmas volg je: Ik blijf voor niks thuis maar als ik er ben kijk ik zeker ATWT en Buffy favoriete schrijver: Giphart favoriete kunstenaar: Ben niet zo bekend in de kunst lievelingskleur: Blauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Bedrijfsadministratie favoriete kledingstuk: mad caddies trui
|
[B]naam:
Dirk leeftijd: 19 geslacht: man woonplaats: Almere + A'dam werk/school: Vakkenvuller ( ![]() schoenmaat: 41 kapsel: Jup (Blond, kort en alles omhoog) wat rook je (of niet natuurlijk): Niet favoriete sport: Snowboarden en nog steeds wel een beetje voetbal relatie?: Jaa, met Aisa (Mortischa ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?: nope ![]() heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nope ![]() favoriete drank: Coca Cola ![]() favoriete gerecht: Enchilada's (mexicaanse burrito-achtige dingen) favoriete ijssmaak: Chocola favoriete vakantieland: In de winter: alles waar sneeuw ligt en je kan snowboarden ![]() sowieso favoriete land: Moet ik nog ontdekken, iig niet nederland ![]() waar slaap je in?: boxershort favoriete vervoermiddel: Bus/trein beste film: Pulp fiction, Requiem for a dream, Memento, en meer waaruit ik niet wil kiezen welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Siegfried, Harry Mulisch leukste stad: A'dam lekkerste geurtje: Euh, verdiep ik me nie zo in op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen ![]() favoriete krant: Parool, Volkskrant welke tv series of programmas volg je: Friends half favoriete schrijver: neuh favoriete kunstenaar: neuh lievelingskleur: Zwart/Blauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Minst leuk: Wiskunde Minst vervelend: Natuurkunde, LO favoriete kledingstuk: EEuuuh, nee sorry favoriete band/muzikant/componist: TOOL
|
naam:
sjoerdje leeftijd: 19 geslacht: man woonplaats: wijchen (wannabee nijmegenaar) werk/school: ROC nogwat schoenmaat: 47 kapsel: hanekam (en die moet blijven) wat rook je (of niet natuurlijk): sigaretten, hasj, weed favoriete sport: boarden relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: beer favoriete gerecht: beer favoriete ijssmaak: beer favoriete vakantieland: italie sowieso favoriete land: nederland waar slaap je in?: een bed favoriete vervoermiddel: skateboard beste film: pulp fiction welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: i dunno (en sjoerdje ook niet) leukste stad: barcelona lekkerste geurtje: die die voor zn verjaardag gekregen heeft op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen favoriete krant: geen welke tv series of programmas volg je: gtst, onderweg naar morgen, as the world turns, the bold en the beautiful favoriete schrijver: ronald giphart favoriete kunstenaar: rodin (vooral 'de denker') lievelingskleur: blauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: engels favoriete kledingstuk: deftones t-shirt favoriete band/muzikant/componist: (dank u esmee) chino moreno *ingevuld door otherside voor birthmark*
|
naam:
jessica leeftijd: 17 geslacht: vrouw woonplaats: ergens naast leiden werk/school: mbo grafisch vormgeven schoenmaat: 37 kapsel: rood/zwart, tot m'n schouders wat rook je (of niet natuurlijk): niks favoriete sport: fitness relatie?: nein heb je n piercing?hoeveel en waar?: 2 oorbellen, 1 wenkbrauwpiercing heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: fanta favoriete gerecht: pizza favoriete ijssmaak: zolang het maar geen aardbei is favoriete vakantieland: heb ik niet sowieso favoriete land: nederland waar slaap je in?: een bed favoriete vervoermiddel: trein, fiets beste film: tank girl welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: weet ik niet meer ![]() leukste stad: londen, new york lekkerste geurtje: neem elke keer iets anders favoriete krant: ik lees wel eens de metro welke tv series of programmas volg je: ik kijk bijna nooit tv favoriete schrijver: heb ik niet favoriete kunstenaar: heb ik ook niet lievelingskleur: paars, zwart en grijs(zijn niet echt kleuren) welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: scheikunde, natuurkunde favoriete kledingstuk: ghost in the shell t-shirt favoriete band/muzikant/componist: android lust (ik heb niet echt favoriete bands)
|
Verwijderd
|
naam: Jeff
leeftijd: Net 17 geslacht: M woonplaats: Amsterdam werk/school: Ah/school, hlz, 6vwo schoenmaat: 45 kapsel: http://jeffp.endoria.net/upload/jeff.jpg en http://jeffp.endoria.net/upload/jeffnakapper.jpg wat rook je (of niet natuurlijk): niets favoriete sport: voetbal relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: melk favoriete gerecht: indonesisch favoriete ijssmaak: aardbeien/banaan/meloen favoriete vakantieland: weet ik niet sowieso favoriete land: Zou het echt niet weten, gebieden van bepaalde landen trekken mij erg aan... waar slaap je in?: onderbroek/boxer + t-shirt favoriete vervoermiddel: fiets beste film: snatch welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: au pair leukste stad: Amsterdam lekkerste geurtje: ken niet alle geurtjes. op welke tijdschriften heb je abonnement?: Donald Duck favoriete krant: Parool welke tv series of programmas volg je: niet echt volgen favoriete schrijver: Heb ik niet favoriete kunstenaar: Herman Brood (we hebben al een schilderij van hem sinds ik klein ben, ben er mee opgegroeid en ben het ieder jaar meer gaan waarderen) lievelingskleur: donkerpaars (heel donker) welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: maatschappijleer favoriete kledingstuk: totaal favoriete band/muzikant/componist: Dit blijft toch Green Day ![]() ![]() |
![]() |
|
naam: Doran
leeftijd: 19 geslacht: vrouw woonplaats: Wageningen werk/school: Lo2 engels aan de HVU schoenmaat: 38 kapsel: halfkaal, staartje op me hoofd meesta;l in vlechtjes wat rook je (of niet natuurlijk): marlboro lights favoriete sport: niets relatie?: ja met sander heb je n piercing?hoeveel en waar?: navel,neus,tong,oor heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: draak in rechtersij favoriete drank: cola light favoriete gerecht: frikandel favoriete ijssmaak: bosbessen favoriete vakantieland: niet echt iets sowieso favoriete land: waar slaap je in?: onderbroek favoriete vervoermiddel: fiets beste film: rose red welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: the secret history door Donna Tartt leukste stad: utrecht lekkerste geurtje: cool water op welke tijdschriften heb je abonnement?: nada favoriete krant: metro welke tv series of programmas volg je: niets favoriete schrijver: tartt favoriete kunstenaar: haring lievelingskleur: bordeauxrood en swart welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: engels favoriete kledingstuk: rok favoriete band/muzikant/componist: (dank u esmee) wolfsheim,weltenbrand,edenbridge e.d
|
![]() |
naam: Dick
leeftijd: 17, 22 sept word ik 18 geslacht: Man woonplaats: Zevenaar werk/school: school: Momenteel geen werk, binnenkort maar eens een baantje zoeken. School: KUN, 1ste jaars economie schoenmaat: 41 kapsel: Donkerblond, scheiding in het midden wat rook je (of niet natuurlijk): niks favoriete sport: Fietsen en dan vooral mountainbiken, skiën relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee, nooit heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee, nooit favoriete drank: Palm bier favoriete gerecht: Pizza hawaii of spinazi met aardappelen en rundvlees favoriete ijssmaak: vanille favoriete vakantieland: Frankrijk sowieso favoriete land: Frankrijk waar slaap je in?: Pyjama favoriete vervoermiddel: Fiets, binnenkort waarschijnlijk ook auto beste film: Lord of the Rings welk boek lees je nu of heb je t laatst gelezen?: Bestuurskunde in hoofdlijnen van "De Baas" leukste stad: In Nederland: Enschede, in buitenland: Parijs lekkerste geurtje: Geen idee, als het maar niet te scherp ruikt op welke tijdschriften heb je abonnement?: Geen, ik wil wel een abonnement op de Elsevier favoriete krant: De Gelderlander welke tv series of programmas volg je: geen favoriete schrijver: Tolkien favoriete kunstenaar: geen idee lievelingskleur: Pfff, blauw, rood, wit, beige, roze... -> blauw dan maar welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Wiskunde A2, Wiskunde B1, Economie12, Aardrijkskunde favoriete kledingstuk: Bootschoenen van van Bommel favoriete band/muzikant/componist/muziekgenre: Trance/Hardtrance/Hardstyle/Klassiek
Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 08:27. |
![]() |
|
![]() |
naam: helena
leeftijd: 16 geslacht: v woonplaats: heerenveen werk/school: school 4 havo schoenmaat: 41(dacht ik) kapsel: half lang met extensions wat rook je (of niet natuurlijk): hasj favoriete sport: sport EEEEEK relatie?: nope heb je n piercing?hoeveel en waar?: nope heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nope favoriete drank: puschkin vibe black favoriete gerecht: burritos favoriete ijssmaak: pistache favoriete vakantieland: US en finland sowieso favoriete land: US waar slaap je in? ![]() favoriete vervoermiddel: beentjus beste film: the green mile welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Lost souls van poppy brite leukste stad: new orleans lekkerste geurtje: angel op welke tijdschriften heb je abonnement?: nergens op favoriete krant: ik haat kranten welke tv series of programmas volg je: the osbournes favoriete schrijver: poppy brite favoriete kunstenaar: herman brood lievelingskleur: zwart en rood welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: leukst:ckv minst:wiskunde favoriete kledingstuk: m'n rokken favoriete band/muzikant/componist: marilyn manson
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
naam:
geertje leeftijd: 17 geslacht: vrouw woonplaats: nijmegen werk/school: boeie schoenmaat: 41 kapsel: zwart met een paar blonde plukjes en kort wat rook je (of niet natuurlijk): van alles wat favoriete sport: paardrijden relatie?: ja met roos heb je n piercing?hoeveel en waar?: ja, 1, lip ( rechts van t midden) heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nope favoriete drank: water favoriete gerecht: spinazieschotel favoriete ijssmaak: puffo favoriete vakantieland: thailand waar slaap je in?: hempje en onderbroek favoriete vervoermiddel: fiets beste film: american beauty welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: birthmark's agenda! leukste stad: amsterdam, parijs en florence lekkerste geurtje: versace red jeans op welke tijdschriften heb je abonnement?: fancy favoriete krant: volkskrant welke tv series of programmas volg je: temptation island favoriete schrijver: boudewijn buch favoriete kunstenaar: dali lievelingskleur: rood welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: engels favoriete kledingstuk: hempjes favoriete band/muzikant/componist: sloppy meateaters this message is brought to you by birthmark~!!
|
naam: Juni
leeftijd: 13 geslacht: v woonplaats: melsele werk/school: Berkenboom schoenmaat: 39 kapsel: lang haar wat rook je (of niet natuurlijk): niet favoriete sport: turnen relatie?: n0pe heb je n piercing?hoeveel en waar?: n0pe heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: n0pe favoriete drank: sjokomelluk favoriete gerecht: spagetthi met kaasaus favoriete ijssmaak: vanille favoriete vakantieland: belgie ![]() sowieso favoriete land: belgie ![]() waar slaap je in?: bed duh favoriete vervoermiddel: moine veilo beste film: geen welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: geen leukste stad: parijs lekkerste geurtje: ![]() op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen ![]() favoriete krant: nieuwsblad welke tv series of programmas volg je: af en toe simpsons favoriete schrijver: geen favoriete kunstenaar: jan hoet ?? ![]() lievelingskleur: paars welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: - wiskunde + informatica ![]() favoriete kledingstuk: broek favoriete band/muzikant/componist: avril lavigne ofzow ![]() vwala nu wete gulle ![]()
|
![]() |
naam: Sam
leeftijd: 13 geslacht: vrouw woonplaats: Bergen op Zoom werk/school: School : voor de 2e keer brugklas schoenmaat: 41 kapsel: momenteel een beetje rare lengte, en niet echt een model, maar binnekort gaat er een hanekam in ![]() wat rook je (of niet natuurlijk): Gauloises-sigaretten, wiet en hasj favoriete sport: niks :/ relatie?: euhw... sort of ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?: alleen in mn oren heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nope favoriete drank: chocomel favoriete gerecht: allerlei junkfood ![]() favoriete ijssmaak: banaan favoriete vakantieland: Hongarije sowieso favoriete land: Hongarije waar slaap je in?: t-shirt of pyjama favoriete vervoermiddel: fiets beste film: seven welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: een of andere dichtbundel leukste stad: Bergen op Zoom, R'dam lekkerste geurtje: exult (naomi campbell) op welke tijdschriften heb je abonnement?: geeneen favoriete krant: -- welke tv series of programmas volg je: Popular, Boston Public, Ricki Lake favoriete schrijver: Maria Egas favoriete kunstenaar: -- lievelingskleur: paars welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: tekenen favoriete kledingstuk: korn-vest favoriete band/muzikant/componist: Jack off Jill |
![]() |
|
*wiejj, daar komt ie
![]() naam:Kimberley (mja,mn moeder noemde me zo) -->Kimmy -->Kim leeftijd: 15 geslacht: V woonplaats: Den Haag/Amsterdam werk/school: geen van beide schoenmaat: 37 kapsel: Zwart, tot ong. elleboog, met paarse puntjes nu. wat rook je (of niet natuurlijk): wiet/hasj favoriete sport: sprinten (niet echt sport mja) relatie?: nup heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee *wil traguspiercing* heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: favoriete gerecht: Kippeslaatje ![]() favoriete ijssmaak: passievrucht favoriete vakantieland: Indonesië sowieso favoriete land: Indonesië waar slaap je in?: slaapjurkje/tshirt+broekje/bigshirt/damesboxer met spaghettihemdje. favoriete vervoermiddel: tram/scooter *wil een eigen ![]() beste film: ![]() welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: A world of Winnie-the-pooh ![]() ![]() ![]() leukste stad: Amsterdam lekkerste geurtje: die blauwe van Laura Biagotti (naam vergeten) op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen, lees wel vaak de yes,fancy ![]() favoriete krant: mwuh, niks welke tv series of programmas volg je: ATWT ![]() favoriete schrijver: ![]() favoriete kunstenaar: ![]() lievelingskleur: blauwwww ![]() welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: ehm, geschiedenis ![]() favoriete kledingstuk: bigshirt (word als pyama gebruikt ![]() favoriete band/muzikant/componist: Brandy *al heel lang* Ashanti *sinds kort* DC *zo afentoe* U2 *heel soms* Ghehe ![]()
|
Jeej! Vragenlijstjes zijn koel!
*gaat uit pure saaiheid de vraagjes invullen* naam: esh de peche ![]() leeftijd: 15 geslacht: vrouwtje woonplaats: friggin nijmegen werk/school: 4 vwo schoenmaat: 38/39 kapsel: funky kort ![]() wat rook je (of niet natuurlijk): roken is ongezond ![]() favoriete sport: passief voetbal ![]() relatie?: neuj heb je n piercing?hoeveel en waar?: yes pleez heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: neej favoriete drank: water! favoriete gerecht: euhm nasi goreng favoriete ijssmaak: choco chips favoriete vakantieland: indonesië & frankrijk sowieso favoriete land: indonesë waar slaap je in?: euh pyama? favoriete vervoermiddel: fiets ![]() beste film: graveyard of the fireflies welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: anne provoost-vallen leukste stad: amsterdam lekkerste geurtje: aftershave op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen favoriete krant: euhm ik lees geen krant? welke tv series of programmas volg je: suddenly susan is wel lachen favoriete schrijver: chairil anwar favoriete kunstenaar: sammy ![]() lievelingskleur: *zingt* alle kleuren van de regenboog welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: film&fotografie/wiskunde ![]() favoriete kledingstuk: mijn shirtje met een liev meisje erop ![]() favoriete band/muzikant/componist: euhmm ff kijken queen, the vandals, the vines, bob marley, iwan fals etc etc.. dat was ut dan?
Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 10:45. |
![]() |
|
[B]naam:
R.C.W. leeftijd: 19 geslacht: man woonplaats: Noord-holland werk/school: Hbo/ Verkoper schoenmaat: 43 kapsel: Krullen (nu nog wat kort) wat rook je (of niet natuurlijk): Sigaren (panatellas) ,galoeases favoriete sport: Golf, en tja... relatie?: ja heb je n piercing?hoeveel en waar?: NEIN heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: NEIN favoriete drank: Bier, Whiskey favoriete gerecht: Pasta met zalm favoriete ijssmaak: Kiwi favoriete vakantieland: Europa sowieso favoriete land: Holland waar slaap je in?: Boxer favoriete vervoermiddel: Trein,metro,fiets beste film: Heb het niet zo op films welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: siegfried, De antichrist, de genealogie van het moraal leukste stad: A'dam, Haerlem lekkerste geurtje: Gant, RL op welke tijdschriften heb je abonnement?: N&T, Elsevier favoriete krant: de Volkskrant, De Trouw welke tv series of programmas volg je: ![]() favoriete schrijver: Goethe, Mulisch, Nietzsche, favoriete kunstenaar: Brood, Corneille lievelingskleur: NEIN welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Geschiedenis, tekenen favoriete kledingstuk: Broques, bordeelsluipers (schoenen dus) |
![]() |
|
![]() |
naam:Ioana
leeftijd:16 (bijna 17 ![]() geslacht:V woonplaats:bergen op zoom ![]() werk/school: roncalli 4havo (hoor in 5havo te zitten maar ik loop achter) schoenmaat:38 kapsel:Bruin/roodachtige dreads wat rook je (of niet natuurlijk) ![]() favoriete sport: PARDON ![]() relatie?:jahh ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?: geen heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: geen (komt nog wel) favoriete drank:cola , bessen jenever ,bier favoriete gerecht: sate met rijst *jum* favoriete ijssmaak: straciatella favoriete vakantieland:Frankrijk ..hoe origineel ![]() sowieso favoriete land ![]() waar slaap je in?:XXL t-shirt favoriete vervoermiddel:fiets en trein beste film:american history x , pulp fiction , dangerous liaisons , trainspotting ... welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: de rode strik ..(moest voor school ...ben geen lees typje ...) leukste stad:Amsterdam , Parijs lekkerste geurtje:CK one op welke tijdschriften heb je abonnement?:veronica ![]() favoriete krant: geen welke tv series of programmas volg je: kijk bijna nooit tv.. favoriete schrijver:geen favoriete kunstenaar:august macke lievelingskleur:zwart welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Drama favoriete kledingstuk:een donkerblauwe vest ![]() favoriete band/muzikant/componist: Nirvana
|
![]() |
naam: Kelly
leeftijd: ![]() geslacht: Meisje woonplaats: Lisse werk/school: ID college schoenmaat: 38 kapsel: Halflang wat rook je (of niet natuurlijk): Dunhill favoriete sport: - relatie?: Juah heb je n piercing?hoeveel en waar?: Neus en navel heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: ![]() favoriete drank: Witte wijn favoriete gerecht: Teriyaki, shoarma of fast food favoriete ijssmaak: Phish Food van Ben & Jerry's favoriete vakantieland: Frankrijk sowieso favoriete land: Frankrijk waar slaap je in?: het vest dat ik van wilko heb gekregen favoriete vervoermiddel: M'n voeten beste film: Biodome, Freddy got fingered welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Tussen mes en Keel leukste stad: Parijs, amsterdam, rotterdam lekkerste geurtje: Summer van Jill sanders (ofzo) op welke tijdschriften heb je abonnement?: - favoriete krant: Telegraaf welke tv series of programmas volg je: niet eentje favoriete schrijver: Ronald Giphart (met stip op 1), Jeroen brouwer. favoriete kunstenaar: Mark Ryden lievelingskleur: Groen welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Praktijk Damesvak favoriete kledingstuk: M'n streepjespanty's favoriete band/muzikant/componist: (dank u esmee) Wumpscut, Madonna, Lenny kravitz, Tori amos...
|
naam:jaap
leeftijd:bijna 19 ![]() geslacht:ik heb een piemol woonplaats:amsterdam werk/school ![]() ![]() schoenmaat:44 ![]() kapsel:hanuuhKamzzzzz wat rook je (of niet natuurlijk) ![]() favoriete sport ![]() relatie?:ja ![]() heb je n piercing?hoeveel en waar?:geloof het niet heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar? ![]() ![]() favoriete drank: druivensap favoriete gerecht ![]() favoriete ijssmaak:als ik er maar neit op hoef te schaatsen favoriete vakantieland:uuuuhhhh sowieso favoriete land:uuuhhhhh waar slaap je in?:aremen van vriendinnetjuh ![]() favoriete vervoermiddel ![]() beste film:uuh tsja geen id welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?:indische duinen leukste stad:amsterdam lekkerste geurtje:armani - mania op welke tijdschriften heb je abonnement?:geen favoriete krant:geen welke tv series of programmas volg je: de vooravond op net 5 favoriete schrijver ![]() favoriete kunstenaar:tsja dat ben ik zelf (op de pleepot) lievelingskleur:geen voorkeur welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend ![]() favoriete kledingstuk:leren broek met rits van voor en achter favoriete band/muzikant/componist: (dank u esmee) momenteel raised fist/betercore
|
naam:A
leeftijd: 19 geslacht: man woonplaats:Leiden werk/school: MBO faciltair leiding schoenmaat: 43 kapsel: kort scheiding klein beetje naar achteren wat rook je (of niet natuurlijk): nee soms bluntjes favoriete sport: vroeger hockey nu basketbal en fitness relatie?: nee heb je n piercing?hoeveel en waar?: nee heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: jus dorange favoriete gerecht: weet niet favoriete ijssmaak: trachatella favoriete vakantieland: sowieso favoriete land: N.L waar slaap je in?: t shirt favoriete vervoermiddel: fiets,openbaar vervoer,auto maakt niet uit beste film: once upon a time welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: vuil spel leukste stad: Parijs lekkerste geurtje: sander for men op welke tijdschriften heb je abonnement?: geen favoriete krant: volkskrant welke tv series of programmas volg je: martin,seinfield,per sec,netwerk favoriete schrijver: geen favoriete kunstenaar: Salvador Dali lievelingskleur: zwart, donker paars,wit welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend:leukst wiskunde heb ik niet meer/minst leukst scheikunde favoriete kledingstuk: jack pelle pelle favoriete band/muzikant/componist: geen
|
![]() |
|
|