Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 14:19
rodina
rodina is offline
Ruby soho; raar meisje, ik zou niet zo snel weten wat ik aan je heb, komt vaak uitverschillende hoeken. Probeert vaak erg op te vallen, volgens mij vind je het moeilijk mensen te vertrouwen, maar voor een enkeling ga je door het vuur
Oud 17-09-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
hoe kom je dr bij dat k niet drink ? *denkt aan verzameling lambrusco die nog ingeslagen zou moeten worden*

oh en mash, (en nog wat mensjes) k zal je later wel gaan analysen enzo, nu geen tijd
Ja, lambrusco is dan ook zo ongeveer het enige

(..zei masj, terwijl ze tegelijkertijd bedacht dat het toch best een rotsmoesje is. )

*giechel* @ marije

'Giechel' is een heel eng woord als je het meer dan drie keer achter elkaar leest.

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:58
Li
Li is offline
S
Heel trendgevoelige jongen, met goede kledingsmaak. Gedraagt zich echt als een "mannetje". Heeft veel goede vrienden. Weet soms niet goed wat hij met aandacht van meisje aan moet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:35
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:

S; jong jochie nog, ongelofelijk koele kleding, beetje erg mans afentoe..

verder... wie nog meer?
Bijna 16, ja?

Wat is 'mans'?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:36
S
S is offline
Citaat:
Li schreef:
S
Weet soms niet goed wat hij met aandacht van meisje aan moet.
Hoe weet je dat?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:38
Verwijderd
Ik ga nadenken over mensjes.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:14
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
Feline:
Lief, klein en schattig meisje.. Heeft slechte discipline en maakt nooit de huiswerk, wat ik niet echt goedkeur
Erg fel in discussies. Vrolijk en met haar valt altijd wel iets te beleven

Je vindt dat niet maken van mn huiswerk toch wel een belangrijk punt in mn karakter ?

Li: Lief, betrouwbaar, ongelovelijke discipline, maakt altijd haar huiswerk . Een tikkeltje naief, waar ik 9 van de 10 keer ontzettend om moet lachen. Bij die 10e vind ik het soms een beetje irritant. Kan ontzettend gaan stressen om iets kleins(fietssleuteltje kwijt, li?). Kan erg bijdehand zijn als ze iemand niet mag (meneer bergstrom ?), maar is over het algemeen juist een heel beleefd meisje.

Nare man/Wouter: Loyaal, heeft ontzettend veel voor iemand over. Erg kwetsbaar, al laat hij dat misschien niet meteen merken. Hij lijkt serieus en verstandig op het eerste gezicht. Maar hij heeft fantastische cynische humor. Kan heerlijk brallen, al meent hij het meeste ervan niet. Kan zwelgen in zelfmedelijden, en is daar door niemand uit te trekken. Een gevoelsmens.
Oud 17-09-2002, 16:47
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef:
Je vindt dat niet maken van mn huiswerk toch wel een belangrijk punt in mn karakter ?

Li: Lief, betrouwbaar, ongelovelijke discipline, maakt altijd haar huiswerk . Een tikkeltje naief, waar ik 9 van de 10 keer ontzettend om moet lachen. Bij die 10e vind ik het soms een beetje irritant. Kan ontzettend gaan stressen om iets kleins(fietssleuteltje kwijt, li?). Kan erg bijdehand zijn als ze iemand niet mag (meneer bergstrom ?), maar is over het algemeen juist een heel beleefd meisje.

Dit klopt!!!
Sorry voor het naïef zijn Weet je, Marc is ook niet echt een mooi jongen...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:50
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
Dit klopt!!!
Sorry voor het naïef zijn Weet je, Marc is ook niet echt een mooi jongen...
ghehe, die was mooi ja.
Oud 17-09-2002, 17:03
Verwijderd
Feline:
LEKKER DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
owja, en ze kan nog grommen ook
Lief, lief, lief en nog eens lief.

S:
Manneke met goede smaak voor kleding dat zeker niet onopgemerkt gaat. Daarnaast komen onze meningen wat betreft zaken als wat wel/niet kan betrekkelijk over een, lifestyle gewijs dus.

Cem Slut:
Mooi meisje die dezelfde droogkloterige humor heeft als ik. Altijd leuk om mee te lachen

Tom:
Mijn broeder in 'nerden', soms ietwat irritant met z'n mercedes fetish, maar altijd in for-a-laugh

erm, mjah, meer ken ik niet echt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:07
Esmée
Esmée is offline
ARRRRGGGGHHHH

Had ik net mijn hele lijst uit de vorige topic gecopypaste en aangepast (zeg maar rustig; opnieuw geschreven) van dik 10 mensen of zo, wil ik posten > te groot, wil ik terug, tekst weg *huil*

Pfff komt nog wel een keer dan
Oud 17-09-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:

Gentleman:
Beetje kakker en dat weet hij. Trots op zijn afkomst. Je kan erg lachen met hem en heeft vrienden die allemaal "hetzelfde soort" zijn als hem.

Later volgen er meer
Die zijn nog erger!

maargoed, laat ik er ook eens wat doen:

Li: Leuk, lief meisje waar je veel lol mee kunt hebben, maar zeer serieus wat sport en carriere betreft.

Esmée Verwend nest, en proud of it!

Rosi: Ook een leuk meisje, goed opgevoed, kun je goed mee praten.

Maar: Jammer dat je zo ver weg woont!

Bliksem: Hoewel we in het verleden wel eens wat aan ´t bekvechten waren , kan ik het nu goed met hem vinden!

Nare man Goede kerel, alleen soms wat te gefixeerd op de zelfkant van de maatschappij.

Biertjehakken: Ook een aardige kerel, strooit soms iets teveel met de rolleyes, maar verder weinig op aan te merken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:35
Bor
Bor is offline
paranoide:

wat een 15 jarig meisje allemaal niet in zich kan hebben. Ze is heel erg open (op msn dan), misschien net iets te. Daardoor krijg je het gevoel dat wat ze zegt (nee, geen liefdesdingen hor!) tegen jan en alleman zegt.

Ze lijkt me lief, maar toch een tikkeltje een bitch. Houd ik wel van . Is aandachtsgeil en dat kan soms vervelend overkomen, al heb ik daar nog geen last van ondervonden. Is op zoek naar iemand waar ze gekke dingen mee kan doen..

Mooi meisje, ben alleen wel bang dat ze heeeeeeel erg uit gaat dijen , zo'n voorgevoel heb ik, ghehehe
Oud 17-09-2002, 17:42
Bor
Bor is offline
esmee

Wat een lief meisje, totaal niet wat je verwacht van de mythevorming die zich in 2 jaar rond haar forumpersoon is ontstaan. Ze heeft een intelligentie waar de meesten jaloers op zouden zijn en is van alle markten thuis(wat een propaganda).

Kan er niet tegen als je haar "plaagt", als zij iets leuk vindt en dan ga jij expres het tegendeel zeggen.. Heerlijk om zo tegen haar te doen. Ze is daar erg gevoelig voor en dat maakt haar leuk. Tis een jonge vrouw, maar tegelijkertijd nog een meisje. Is een opkropper en onwijs gezellig op msn.

In het echt zou ze een verrijking van mijn vriendenclub zijn .

ik waardeer haar met **** sterren uit de *****

ohh jah wat was Bor zonder haar uiterlijk te beoordelen.

NICE!
Oud 17-09-2002, 17:48
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:
Wat is 'mans'?
Teveel met je pik bezig zijn.
Oud 17-09-2002, 17:51
Bor
Bor is offline
beuk:

geef hem 2 witte boterhammen, een plak kaas, een plak ham, een tosti-ijzer en beuk is blij..

Aparte vent, en dan streel ik zijn ego als ik dat over hem zeg. Hij wil niet normaal worden gevonden. Doet net als Esmee aan mythevorming rond zijn persoon. De foto's dat hij met eerstejaars studenten lachend een spelletje doet hebben mij dan ook laten schrikken (korte broek laat ik buiten schot).

Is een van de weinige forummers die nog enigzins leuk uit de hoek kan komen. Misschien is daar dan ook wel enige vorm van intelligentie voor nodig om van elk stuk iets grappigs te maken (lukt overigens niet altijd hor).

Voor mij was het forum allang afgedaan als hij er niet meer zou zijn. Ik moet gewoon reageren op hem als ik iets van m zie staan en viceversa lijkt het ook het geval.

kusje,

Jip
Oud 17-09-2002, 17:58
SpiritX
SpiritX is offline
Li:
Vriendelijk, vrijwel altijd goed gehumeurd. Heeft een erg leuke en lieve uitstraling. Goede normen en waarden. Komt erg positief over en kijkt verder dan haar neus lang is. Optimist. Serieus wanneer het nodig is.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:59
Bor
Bor is offline
nare wouter:

Student, en doet er ook alles aan om uit te laten stralen dat hij student is. Nee , ik moet het anders schrijven. Hij wil laten uitstralen dat intelligentie in huis heeft. Het is soms zelfs expliciet in zijn post te lezen. Hij is de koning en de meesten van ons zijn de dienaren. En dat wil hij liever zo houden.

Hij benadert de persoon op de persoon; huh zeg je dan. Ik leg het even uit: Hij oordeelt niet over je uiterlijk, ziet uiterlijk meer iets als negatiefs dan positiefs. Daardoor dwingt hij respect af bij anderen. Legt heel gemakkelijk conact, maar is volgens mij ook weer zo vertrokken als je niks zinnigs te melden hebt.

In de liefde moet hij nog veel leren . Ik vind hem te aanhankelijk(van wat ik weet dan) naar vrouwen toe. De meesten schrikt dat af. Maar volgens mij komt t wel goed . Misschien is het ook belangrijk dat hij niet meteen te diep in een meisje moet duiken, maar het wat oppervlakkiger houden (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon).
Oud 17-09-2002, 18:01
rodina
rodina is offline
Citaat:
S schreef:
Bijna 16, ja?

Wat is 'mans'?
Wat is mans, tja veel praten met je handen, nogal stoer proberen te doen met je scooter (hoewel je nog maar 15 bent ) en ja van die fawaka-troep, vaak in bezit van de nieuwste modellen mobiele telefoons, grote bek/klein hartje etcetcetc. Maar ik denk dat je wel een liev jochie bent qua innerlijk

Nare man;
Toffe 'meneer' waar ik echt waardering voor heb, lijkt me een leuke jongen om irl een keer mee wat te gaan drinken. Uiterlijk gezien totaal niet m'n type, maar toch wel weer koel. verder... mjah dat ga ik straks wel verzinnen..

Beuk;
Mag ik niet, manier van kritiek uitten etc, hoewel ie af en toe wel geweldig droog uit de hoek kon komen.

Esmée;
ja wat moet je daar nou nog over kwijt. Ik denk dat ik het irl of geweldig met je zou kunnen vinden, of binnen een halve minuut al een pest hekel aan je zou hebben. Zo'n geweldig meisjes/meisje met wie je uren je nagels kan lakken, en over die geweldige gozer met z'n mooie blonde haren op school kan praten. Beetje bitchie, maar wel liev, ik denk dat je dat niet echt beseft. Eigenlijk denk ik dat wij qua karakter best wel op elkaar lijken
Oud 17-09-2002, 18:04
rodina
rodina is offline
Citaat:
rodina schreef:
Bor; Mooi jochie, mooie kleding, ongelofelijke slappe ouwehoer maar kan echt supergrappig zijn. Ik denk dat ik het irl wel goed met je kan vinden
Volgens mij kan je overigens een ongelofelijk kreng zijn. Bekijkt alles met een knipoog (een sarcastische wellicht)
Oud 17-09-2002, 18:05
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zou wel eens ge-anaalyseerd willen worden door iemand die mij echt alleen van het forum kent en mij nog nooit irl heefd gezien. (denk dat ik dan anders over kom namelijk, vroeg het me af )

Owja, ik ga ook over mensjes na denken. Al kom ik mischien niet verder dan lief bij veel persoontjes....
Oud 17-09-2002, 18:19
Bor
Bor is offline
Citaat:
rodina schreef:
Volgens mij kan je overigens een ongelofelijk kreng zijn. Bekijkt alles met een knipoog (een sarcastische wellicht)

een kreng, hmm

ach, je moet jezelf nooit zo serieus nemen
Oud 17-09-2002, 18:29
S
S is offline
Citaat:
Faery schreef:
Teveel met je pik bezig zijn.
Tof man .

Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:29
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:
Wat is mans, tja veel praten met je handen, nogal stoer proberen te doen met je scooter (hoewel je nog maar 15 bent ) en ja van die fawaka-troep, vaak in bezit van de nieuwste modellen mobiele telefoons, grote bek/klein hartje etcetcetc. Maar ik denk dat je wel een liev jochie bent qua innerlijk

Ik neem geen scooter .

En over dat fawaka, dat swa en die mang-shit... Daar doe ik niet aan. Ik erger me er zelfs een beetje aan als mensen zo tegen mij praten op MSN. Komop, dan moet je erbij gaan nadenken hoe zo'n woord in elkaar zit. Als ik zo typ, zoals ik dat nu doe, kan ik zo door ratelen. Zonder te denken hoe je 'tohh' spelt in plaats van toch.

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ARRRRGGGGHHHH

Had ik net mijn hele lijst uit de vorige topic gecopypaste en aangepast (zeg maar rustig; opnieuw geschreven) van dik 10 mensen of zo, wil ik posten > te groot, wil ik terug, tekst weg *huil*

Pfff komt nog wel een keer dan
Gege, dat had ik dus ook eerst met een hele lange mail naar jou. Errgggg frustrerend
Oud 17-09-2002, 18:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
cem slut
maartje is heel lief meisje, altijd lol mee te beleven (vooral als er drank mee doet ) Ze komt net zoals iedereen al zegt een stuk volwassener over dan ze zou moeten zijn
op het forum kan ze af en toe behoorlijk irri zijn maar irl is ze lekker veel liever en das balen voor de mensen die haar irl niet kennen
en uiteraard kan ik erg met haar lachen om dingen die anderen nooit schijnen te snappen

dying bride
laat ik het erop houden dat ik bijna lesbisch zou worden voor haar
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:40
S
S is offline
Li.
Was de eerste van het forum die mij toevoegde op messenger! Kei tof meisje voor zover ik dat over het forum en MSN kan zien. Stond bij mij bekend als het meisje met 'alles van DKNY' (ik weet dat je sokken hebt van DKNY Active ). Misschien raar om te weten, in het begin dat ik hier zat dacht ik dat Li een chinees meisje was (maar Li is dus de afkorting van Lianne). Goeie smaak wat betreft kleding!

Tom.
Deelt de liefde voor Mercedes met mij, alleen dan wat EXTREMER. Een stuk extremer. Kende ik al via het Webdesign Forum van hem. Kom ik sporadisch tegen hier op het forum.

Proto.
Goede smaak van kleding, staat ook in mijn MSN lijst. Heeft een broer en een zus (?) die allebei in Evisu lopen. Proto ook . Heeft een riem van D&G die ik ook wil, die hij vast en zeker nog een keer afstaat aan mij . Heeft net zoals ik een 'trauma' overgehouden aan Ali G en blijft de magische woorden herhalen... For real. (Ik ook ).

Straks meer .
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:41
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Bor maakt leuke analyses

ik zal eens even wat proberen, al heb ik denk ik niet echt iets nieuws te zeggen ( en ben te lui om het andere topic op te zoeken )

Prophet, apart figuur, maar wel heel lief . Hij neemt sommige opmerkingen iets te serieus, terwijl ze niet zo bedoelt zijn, waardoor ik altijd spijt heb achteraf van mijn flapuit-acties.
Je kan wel lol met hem hebben en heerlijk met em winkelen en roddelen over mede - forummers
Ik denk dat ie snel iemand leuk vind, wat soms best lastig is

Njah....kusje

CemslutterLief, mooi meisje, waar ik helaas bijna nooit mee praat . Ze is heel slim, en zegt verstandige en goed onderbouwde dingen. Ik kijk echt el een beetje tegen d'r op eigenlijk
Ze is ook heel creatief, zowel op papier als met haar uiterlijk en ziet er altijd erg leuk uit.

Shanli Lief meisje, helaas al een tijdje niet gesproken. Ze is redelijk volwassen voor een meisje van 14, maar aan de andere kant nog echt een meisje-meisje . Ik denk dat ze heel erg bezig is met het ontwikkelen van een eigen stijl enz
succes ermee

Even nadenken wie ik nog meer ga doen
Oud 17-09-2002, 18:45
Esmée
Esmée is offline
Bij deze kusje voor Philip wat onwijs lief!

Ik zal nu even weer helemaal opnieuw aan dit helse karwei beginnen, over een half uur moet t er wel opstaan
Oud 17-09-2002, 18:52
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
S schreef:

Tom.
Deelt de liefde voor Mercedes met mij, alleen dan wat EXTREMER. Een stuk extremer. Kende ik al via het Webdesign Forum van hem. Kom ik sporadisch tegen hier op het forum.
lol .... Daar heb ik ook nog een hele tijd rondgehangen.. Die goede oude tijd
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:52
shanli
shanli is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Shanli Lief meisje, helaas al een tijdje niet gesproken. Ze is redelijk volwassen voor een meisje van 14, maar aan de andere kant nog echt een meisje-meisje . Ik denk dat ze heel erg bezig is met het ontwikkelen van een eigen stijl enz
succes ermee

allee,plezent
oee,ik ben écht niet volwassen,allee,soms
En van die stijl klopt eigenlijk wel

ok

Rosien: Lijkt me ook een heel lief meisje,begaan met haar vriendjes en vriendinnetjes,is wel gevoelig
Heeft leuk nieuw haar(heb ik mij laten vertellen )
Heeft ook altijd een duidelijke mening .
Verder wil ik je wel es graag ontmoeten,net zoals vele mensjes hier(maar af het wederzijds is)

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:54
S
S is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
lol .... Daar heb ik ook nog een hele tijd rondgehangen.. Die goede oude tijd
http://www.antoniswebmedia.com/wdforum

ik kwam daar zó vaak, dat ik het blind, met mijn hoofd in een emmer water kon tiepen... In 2 seconden .
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:55
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
S schreef:
http://www.antoniswebmedia.com/wdforum

ik kwam daar zó vaak, dat ik het blind, met mijn hoofd in een emmer water kon tiepen... In 2 seconden .
Tom eens aan zijn haren trekken, een 404.... Ik heb daar een maandje terug nog es gekeken, toen deed ie het wel. Ben mijn oude bookmarks kwijt....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:26
Esmée
Esmée is offline
Okeee daar gaan we dan (weer)

Ik copy-paste nu uit die vorige, en zal bijstellen waar nodig aangezien ik een aantal mensen inmiddels een stukje beter ken dan toen

Bor
Een van de mensen die ik de laatste tijd wat beter heb leren kennen. Zoals we al vrij snel constateerden lijken we best wel op elkaar qua innerlijk, we hebben ook best wel dezelfde interesses (allebei ook vrij breed) en daarom klikt het goed Hij kan goed luisteren, is altijd bereid te helpen en inzichten te geven, zo heeft hij zelfs met mijn ex gepraat toen we een keer ruzie hadden Vond ik heel lief! Kan lekker met hem lopen kloten en flauw doen, maar je kunt ook goed serieus met hem praten. Hij houdt van aandacht en vrouwen, weet hoe hij moet slijmen maar is tegelijkertijd ongetwijfeld een heel lief en toegewijd vriendje voor zn vriendin op wie hij overduidelijk tot over zn oren is Intelligent persoon die ook op cultureel gebied mee kan praten, en hard kan werken, zich voor dingen in kan zetten. Levensgenieter, optimistisch maar zeker niet oppervlakkig

Bliksem
Komt hier bijna niet meer, maar hij als mijn toekomstige echtgenoot moet ik toch ff behandelen hier
Gezelligerd die overkomt als een druktemakertje maar dat valt heel erg mee. We kunnen samen lekker zeiken over mensen aan wie we ons ergeren Kan goed met m ouwehoeren maar ook wel degelijk een serieus gesprek met hem voeren, hoewel hij flink de pest in kan hebben als dingen even tegen zitten vindt ie het allemaal best oké. Lief, soms wat puberaal en soms wat snel op zn teentjes getrapt, maar t blijft mijn superneefje
O ja hij heeft een hekel aan Duits hehe

CemSlut
Lief meisje, heb dr nog niet echt veel gesproken op msn om beter over dr te kunnen oordelen maar ik zou irl wel met dr op kunnen schieten, ook al zijn we (ook qua karakter) denk ik erg verschillend Paar vaste, goede vrienden waar ze veel mee optrekt en waar ze ook alles voor over heeft, soms meer dan voor zichzelf waardoor ze zichzelf dreigt weg te cijferen. Soms onzeker, soms ook totaal niet (zo komt het over iig), kan bitchy doen als mensen dr niet aanstaan.

Li
Zou irl een vriendinnetje van me kunnen zijn. Lief meisje, vrolijk, soms best druk (in tegenstelling tot wat ik eerst altijd dacht), onwijze giechelkont op momenten Gezellig meisje dat voor mensen klaarstaat, doorzettingsvermogen
Oud 17-09-2002, 19:26
Esmée
Esmée is offline
Nare Man
Trots om student te zijn, soms iets te. Komt soms over alsof hij net iets te interessant wil doen door bepaalde woorden te gebruiken wanneer dit helemaal niet in de context past (bijv. op je cu2 pagina, de opening, dan denk ik hmmzz beetje overdone) om op die manier intelligent gevonden te worden, wat je ook heus wel bent, maar dat blijkt uit wat je zegt en niet door de woorden die je gebruikt. No offence of zo verder
Erg gevoelig tiepje, verliest de realiteit soms een beetje uit het oog als hij helemaal opgaat in zijn roze roes maar gaat wel voor mensen door het vuur, als ie ze dom en kortzichtig vindt kunnen ze ook opstappen.. (bot gezegd dan he). Betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk, weet hoe te brallen maar is geen braller, is gek op zn studie

Rosi
Leuke meid, vrij spontaan, vriendelijk, sociaal, intelligent, betrouwbaar. Soms iets te wannabe-arro (ja zo'n vaag begrip dat ik altijd gebruik, als iemand het niet snapt laat maar ), neemt denk ik vaak de leiding maar is wel heel rustig en niet over-aanwezig of zo. Gewoon gezellig tiepje

Bertbart
A guy with style Ik zou het met hem irl ook goed kunnen vinden, lijkt me supergezellig persoon om heerlijk mee te roddelen en te kletsen over van alles en nog wat. Lief voor vrienden, bitchy tegen mensen die hij niet mag, kan denk ik goed afzeiken. Creatief en een heel goed gevoel voor stijl

Denise
Ken ik nog niet echt goed, maar tot nu toe: leuk meisje, spontaan, gezellig, vrolijk. Kan net als ik creatief rijmen Kun je leuk mee kletsen, lijkt me ook gezellige shop-partner

gentleman
Gezellig op msn, alhoewel ik m de laatste tijd eigenlijk nog weinig spreek. Soms beetje jammere acties (hij weet nu wel waarop ik doel ) maar daar hebben we t al over gehad, te veel de neiging om zichzelf continu te bewijzen terwijl dat helemaal niet nodig is. Beetje onzeker denk ik ook wel, maar laat dat niet merken. Gewoon aardige jongeman

Biertjehakken en alle andere nicks die daarbij horen
Helaas helaas zijn we elkaar misgelopen op Sneekweek, maar van een ontmoeting komt het vast nog wel eens een keer Mijn grote gesprekspartner op msn, de enige forummer met wie ik een paar keer heb gebeld Hij klinkt overigens heel anders dan ik gedacht had Kan lekker loos met hem ouwehoeren en gesprekken houden die echt totaal nergens over gaan. Hij heeft op t eerste gezicht een grote mond maar stiekem valt dat best mee en hoewel hij zn slijm-momenten heeft is ie stiekem wel heel gek op zn vriendinnetje. Heeft me best verbaasd met het feit dat ie zo bezig is met filosofie, en er zelfs zinnige dingen over te melden heeft , had ik niet achter hem gezocht. Gewoon relaxt persoon waar ik het goed mee kan vinden
Oud 17-09-2002, 19:27
Esmée
Esmée is offline
Nou vermaak je ermee maybe volgt er nog meer
Oud 17-09-2002, 19:53
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik zal eens proberen..

Cem. slut
Heeel slim en inteligent meisje, kan goed verwoorden wat ze denkt en is ook altijd heel eerlijk. Vaak heel vrolijk,hyperactief en blij maar soms ook heel stil, eenzaam en onzeker...Doet alles voor de mensen waar ze om geeft en is een goede vriendin. Af en toe een heel bitchy tegen de mensen die ze niet mag...Op een of andere manier ging het niet altijd zo 'leuk' tussen ons ...geen idee waarom...maarja ...

Ruby Soho
Heel vrolijk en knuffelbaar meisje, ook erg leuk en mooi...Ik denk en beetje onzeker en zoekend naar zichzelf...bang om mensen kwijt te raken of dat mensen haar niet mogen..doet haar best om aardig gevonden te worden. Maar dat is volgens mij helemaal niet nodig want volgens mij ben je echt een hele lieffige meisje waar je heel veel lol mee kunt hebben.

*lalal* de rest komt nog...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:04
Verwijderd
scala: een hele goeie vriendin van mij! We kunnen het over alles hebben, niet alleen over koetjes en kalfjes, maar ook over serieuze zaken. Scala kan absoluut niet tegen onrechtvaardigheid en dat laat ze ook duidelijk merken! Scala vind ik ook erg standvastig, maar het is ook weer niet zo dat ze niet naar je luistert. Scala is vaak erg vrolijk. Maar als ze haar dag niet heeft; is ze een enorme stresskip. En dingen waarmee ze zit moeten altijd meteen opgelost worden, zelfs de kleine dingen.

rodina: een heel hip meisje. Erg modebewust en stijlvol gekleed. Wel erg apart. En ik vind het geweldig dat ze haar eigen kleding ontwerpt! Is je broek nu al af btw?

Feline: een heel ondeugend meisje. Ze kan veel dingen voor elkaar krijgen, vooral omdat iedereen haar zo'n lief meisje vindt. En daar maakt ze misschien wel misbruik van! Maar ze is wel heel erg oprecht en ze kan goed luisteren

Denise84: Met Denise kun je heel erg lachen. Maar ze is niet alleen lolbroek. Je kunt ook serieuze gesprekken met haar voeren over van alles en nog wat. Denise geniet van het leven; ze houdt van uitgaan, maar ook wel van decadentie.

Cemetary Slut: is een bitch in positieve zin. Ze is grappig, vooral door haar cynisme. Ze heeft altijd een weerwoord. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Voor de rest vind ik cemetary erg creabea!

Rosi: vind ik een pittige tante en ze lijkt me irl een spontane meid. Ze houdt denk ik wel van de aandacht van jongens. Ik denk dat rosi erg sociaal is en graag met mensen om gaat.

Gentleman: een beetje de underdog op dit forum. Maar ik heb juist heel veel bewondering dat hij zich geen ene donder aantrekt van alle kritiek die hij krijgt Hij is natuurlijk op en top kakker. Hij is het gewoon, zonder dat hij zich daar iedere keer voor hoeft te bewijzen.

Nare man: Ik vind zijn rosi obsessie een beetje ongezond. (niet dat rosi een raar meisje is) Voor de rest vind ik hem een toffe gast! Hij komt uit het kak milieu, maar hij heeft wel linkse opvattingen wat ik erg oké vind. Meestal maakt hij het voor mij overbodig om te reageren op a & n; ben het meestal wel met hem eens.

Mclaren: Hij bedoelt het goed, maar soms komt hij niet echt tactvol over. Ik denk wel dat hij een beste jongen is, maar soms komt hij over als een olifant in een porseleine kast.

Jesus Crust: Een eigenzinnige jongen. Erg politiek correct, erg oké dus. Hij heeft zijn eigen idealen, waar hij ook 100 % achter staat. Hij gaat de discussie aan, maar niet op een vervelende manier. Hij wil niet ondanks alles je overtuigen van zijn gelijk.

J-roen: Een erg gevoelige jongen Alleen jammer dat niet iedereen het weet, omdat hij zo gesloten is. Voor de rest een hele aardige jongen, die goed naar je luistert. J-roen is creatief, vind ik heel tof. Hij is een echte kunstenaar, maar hij blijft wel met beide benen op de grond!!!

Feestbeest: Een jongen die echt van feesten houdt. Erg van aandacht houdt, maar niet op een vervelende manier. Hij is een beetje uitbundig. Maar hij kan ook wel serieus zijn. Hij heeft het gevoel dat de wereld voor zijn voeten ligt en hij is helemaal niet bang voor het avontuur!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:06
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Antartica
Heel erg lief en mooi. Stuiterig en hyperactief.
Lijkt me echt een geweldig persoontje om mee samen te zijn en leuke dingen te doen...

Avelon
Schattig,mooi,lief,stuiterig,blij....
Maar af en toe eenzaam en bang om niet aardig gevonden te worden..Lijkt me iemand waar je heel goed mee kan praten, ook een goeie vriendin. Volgens mij wel een beetje onzeker...
'Zoekend' naar iemand die haar veel aandacht kan geven en moeite voor haar doet, iemand die heel lief voor haar is...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Bertbart
A guy with style Ik zou het met hem irl ook goed kunnen vinden, lijkt me supergezellig persoon om heerlijk mee te roddelen en te kletsen over van alles en nog wat. Lief voor vrienden, bitchy tegen mensen die hij niet mag, kan denk ik goed afzeiken. Creatief en een heel goed gevoel voor stijl
klopt wel ja!!!

Esmee heeft ook stijl Dat weet ze zelf ook en daarom kan ze op sommige mensen wel arrogant overkomen. Daar trekt zich niets van aan, omdat ze wel haar eigen soort vrienden heeft. Esmee lijkt me een beetje zo'n type ALS het populairste meisje op high school. Alle meisjes kijken enorm tegen haar op en willen haar als beste vriendin. En alle jongens willen haar als vriendinnetje.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:20
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bertbart schreef:
En alle jongens willen haar als vriendinnetje.
Wahaah was het maar waar lijkt me wel cool
Oud 17-09-2002, 20:26
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef:

rodina: een heel hip meisje. Erg modebewust en stijlvol gekleed. Wel erg apart. En ik vind het geweldig dat ze haar eigen kleding ontwerpt! Is je broek nu al af btw?

Ja m'n broek is af, kzal m inscannen, als jij zo schattig wilt zijn om uit te leggen hoe ik m'n foto's hier op s.com krijg ben je helemaal een schat
Oud 17-09-2002, 20:29
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
okeej, ik zit hier niet heel lang (vooral onder andere naam), maar zou verder nog iemand het misschien durven om mij te analyseren *kijkt lief* *trekt lieeeefste bekkie* Pliesssss
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
BertBart:
Supertof jong Echt zo'n iemand om heerlijk mee op een terasje te zitten en alles en iedereen die langs loopt te bekritiseren
Geweldige humor,sociaal,open minded erg lief,duidelijk,eerlijk

Hukkie:
Geweldigggggg,heel lief meisje,houd martin goed onder de duim,erg intelligent kan leuke gesprekken met jou voeren,KLEURTJES KLEDING!!,liefdevol.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Nare man;
Toffe 'meneer' waar ik echt waardering voor heb, lijkt me een leuke jongen om irl een keer mee wat te gaan drinken. Uiterlijk gezien totaal niet m'n type, maar toch wel weer koel. verder... mjah dat ga ik straks wel verzinnen..
Ze wil me
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
okeej, ik zit hier niet heel lang (vooral onder andere naam), maar zou verder nog iemand het misschien durven om mij te analyseren *kijkt lief* *trekt lieeeefste bekkie* Pliesssss
zal ik mijn vorige beschrijving kwooten?

avelon/brittmeisje
Lief, lief, lief
Heel meegaand, zou het liefst iedereen hun zin geven, als ze haar daardoor aardiger zouden vinden. Komt echter helemaal niet wanhopig over, eerder menslievend. Chaotisch, druk, huppelig, lief en hyperactief, dat is Britt. Wil vriendjes worden met iedereen, maar zodra je haar niet mag zal ze je ook niet mogen. Wel is ze al-tijd bereid je een tweede kans te geven, als je haar er om vraagt. Make-up en kleren-gek, internetverslaafd, behulpzaam. *kusje*

cemslut/maartje
Iemand die ik in mijn eerdere forumjaren niet echt gemogen heb, wat langzamerhand erg de positieve kant op aan het veranderen is, zeker nadat ik haar een paar keer heb gemeet
Stiekem spreek ik haar waarschijnlijk te weinig om echt een kloppend beeld te maken. Maar dat maakt niet uit, want ik doe het toch.
Maartje is een over het algemeen vrolijk meisje, met een geheel eigen stijl. Ze komt erg zelfverzekerd over, maar dat komt omdat ze liever niet laat weten hoe ze van binnen echt is. Cynisch, bang om vergeten of onopgemerkt te worden, iemand die voor goede vrienden door het vuur zal gaan. Zoals esmee al zei: soms schuift ze zichzelf daarvoor een beetje uit de weg. En zoals ik in het vorige topic al heb gezegd: In een verre toekomst, zal ze een van de weinige zelfverzekerde en zelfstandige vrouwen worden, de mensen die ik erg bewonder.

Hukkie/marije
Humor! Ik lig altijd dubbel om jouw posts, kijk dan ook erg uit naar 26 oktober
*is nu geheel inspiratieloos ivm caffeine- en nicotine-gebrek, dus ik doe jou morgen wel*
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:19
STP
STP is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
houd martin goed onder de duim
WTF

Volgens mij ben ÍK degene die HÁÁR onder de duim heeft
Oud 17-09-2002, 21:20
STP
STP is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*blaat*
EN IK DAN ???
Oud 17-09-2002, 21:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
zal ik mijn vorige beschrijving kwooten?

Hier thuis ligt gewoon alles plat op mijn comp, behalve het forum

ik heb trouwens een nieuwe aanvulling: paranoide: goed in het analyseren van medeforummers (h)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
STP schreef:
EN IK DAN ???
Jou wou ik besparen van een afgang van mijn inspiratie-loze analyse, maar als u aandringt..

Martin
Is lief.

Ik probeer heel subtiel te zeggen dat ik het morgen doe.

(Liekeliekelieke! ik heb het gehoord van mirl ja )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten