Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Li: Lief, betrouwbaar, ongelovelijke discipline, maakt altijd haar huiswerk ![]() Nare man/Wouter: Loyaal, heeft ontzettend veel voor iemand over. Erg kwetsbaar, al laat hij dat misschien niet meteen merken. Hij lijkt serieus en verstandig op het eerste gezicht. Maar hij heeft fantastische cynische humor. Kan heerlijk brallen, al meent hij het meeste ervan niet. Kan zwelgen in zelfmedelijden, en is daar door niemand uit te trekken. Een gevoelsmens.
||
Citaat:
Sorry voor het naïef zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Feline:
LEKKER DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! owja, en ze kan nog grommen ook ![]() Lief, lief, lief en nog eens lief. S: Manneke met goede smaak voor kleding dat zeker niet onopgemerkt gaat. Daarnaast komen onze meningen wat betreft zaken als wat wel/niet kan betrekkelijk over een, lifestyle gewijs dus. Cem Slut: Mooi meisje die dezelfde droogkloterige humor heeft als ik. Altijd leuk om mee te lachen ![]() Tom: Mijn broeder in 'nerden', soms ietwat irritant met z'n mercedes fetish, maar altijd in for-a-laugh ![]() erm, mjah, meer ken ik niet echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maargoed, laat ik er ook eens wat doen: Li: Leuk, lief meisje waar je veel lol mee kunt hebben, maar zeer serieus wat sport en carriere betreft. Esmée Verwend nest, en proud of it! ![]() Rosi: Ook een leuk meisje, goed opgevoed, kun je goed mee praten. Maar: Jammer dat je zo ver weg woont! ![]() ![]() Bliksem: Hoewel we in het verleden wel eens wat aan ´t bekvechten waren ![]() Nare man Goede kerel, alleen soms wat te gefixeerd op de zelfkant van de maatschappij. Biertjehakken: Ook een aardige kerel, strooit soms iets teveel met de rolleyes, maar verder weinig op aan te merken. |
![]() |
|
paranoide:
wat een 15 jarig meisje allemaal niet in zich kan hebben. Ze is heel erg open (op msn dan), misschien net iets te. Daardoor krijg je het gevoel dat wat ze zegt (nee, geen liefdesdingen hor!) tegen jan en alleman zegt. Ze lijkt me lief, maar toch een tikkeltje een bitch. Houd ik wel van ![]() Mooi meisje, ben alleen wel bang dat ze heeeeeeel erg uit gaat dijen ![]()
|
esmee
Wat een lief meisje, totaal niet wat je verwacht van de mythevorming die zich in 2 jaar rond haar forumpersoon is ontstaan. Ze heeft een intelligentie waar de meesten jaloers op zouden zijn en is van alle markten thuis(wat een propaganda). Kan er niet tegen als je haar "plaagt", als zij iets leuk vindt en dan ga jij expres het tegendeel zeggen.. Heerlijk om zo tegen haar te doen. Ze is daar erg gevoelig voor en dat maakt haar leuk. Tis een jonge vrouw, maar tegelijkertijd nog een meisje. Is een opkropper en onwijs gezellig op msn. In het echt zou ze een verrijking van mijn vriendenclub zijn ![]() ik waardeer haar met **** sterren uit de ***** ohh jah wat was Bor zonder haar uiterlijk te beoordelen. NICE! ![]()
|
beuk:
geef hem 2 witte boterhammen, een plak kaas, een plak ham, een tosti-ijzer en beuk is blij.. Aparte vent, en dan streel ik zijn ego als ik dat over hem zeg. Hij wil niet normaal worden gevonden. Doet net als Esmee aan mythevorming rond zijn persoon. De foto's dat hij met eerstejaars studenten lachend een spelletje doet hebben mij dan ook laten schrikken (korte broek laat ik buiten schot). Is een van de weinige forummers die nog enigzins leuk uit de hoek kan komen. Misschien is daar dan ook wel enige vorm van intelligentie voor nodig om van elk stuk iets grappigs te maken (lukt overigens niet altijd hor). Voor mij was het forum allang afgedaan als hij er niet meer zou zijn. Ik moet gewoon reageren op hem als ik iets van m zie staan en viceversa lijkt het ook het geval. kusje, Jip
|
nare wouter:
Student, en doet er ook alles aan om uit te laten stralen dat hij student is. Nee , ik moet het anders schrijven. Hij wil laten uitstralen dat intelligentie in huis heeft. Het is soms zelfs expliciet in zijn post te lezen. Hij is de koning en de meesten van ons zijn de dienaren. En dat wil hij liever zo houden. Hij benadert de persoon op de persoon; huh zeg je dan. Ik leg het even uit: Hij oordeelt niet over je uiterlijk, ziet uiterlijk meer iets als negatiefs dan positiefs. Daardoor dwingt hij respect af bij anderen. Legt heel gemakkelijk conact, maar is volgens mij ook weer zo vertrokken als je niks zinnigs te melden hebt. In de liefde moet hij nog veel leren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nare man; Toffe 'meneer' waar ik echt waardering voor heb, lijkt me een leuke jongen om irl een keer mee wat te gaan drinken. Uiterlijk gezien totaal niet m'n type, maar toch wel weer koel. verder... mjah dat ga ik straks wel verzinnen.. Beuk; Mag ik niet, manier van kritiek uitten etc, hoewel ie af en toe wel geweldig droog uit de hoek kon komen. Esmée; ja wat moet je daar nou nog over kwijt. Ik denk dat ik het irl of geweldig met je zou kunnen vinden, of binnen een halve minuut al een pest hekel aan je zou hebben. Zo'n geweldig meisjes/meisje met wie je uren je nagels kan lakken, en over die geweldige gozer met z'n mooie blonde haren op school kan praten. Beetje bitchie, maar wel liev, ik denk dat je dat niet echt beseft. Eigenlijk denk ik dat wij qua karakter best wel op elkaar lijken ![]()
||
Citaat:
|
Ik zou wel eens ge-anaalyseerd willen worden door iemand die mij echt alleen van het forum kent en mij nog nooit irl heefd gezien. (denk dat ik dan anders over kom namelijk, vroeg het me af
![]() Owja, ik ga ook over mensjes na denken. Al kom ik mischien niet verder dan lief bij veel persoontjes.... ![]()
||
Citaat:
![]() En over dat fawaka, dat swa en die mang-shit... Daar doe ik niet aan. Ik erger me er zelfs een beetje aan als mensen zo tegen mij praten op MSN. Komop, dan moet je erbij gaan nadenken hoe zo'n woord in elkaar zit. Als ik zo typ, zoals ik dat nu doe, kan ik zo door ratelen. Zonder te denken hoe je 'tohh' spelt in plaats van toch. Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
cem slut
maartje is heel lief meisje, altijd lol mee te beleven (vooral als er drank mee doet ![]() ![]() ![]() op het forum kan ze af en toe behoorlijk irri zijn ![]() ![]() en uiteraard kan ik erg met haar lachen om dingen die anderen nooit schijnen te snappen dying bride laat ik het erop houden dat ik bijna lesbisch zou worden voor haar ![]() |
![]() |
|
Li.
Was de eerste van het forum die mij toevoegde op messenger! Kei tof meisje voor zover ik dat over het forum en MSN kan zien. Stond bij mij bekend als het meisje met 'alles van DKNY' (ik weet dat je sokken hebt van DKNY Active ![]() ![]() Tom. Deelt de liefde voor Mercedes met mij, alleen dan wat EXTREMER. Een stuk extremer. ![]() Proto. Goede smaak van kleding, staat ook in mijn MSN lijst. Heeft een broer en een zus (?) die allebei in Evisu lopen. Proto ook ![]() ![]() ![]() ![]() Straks meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bor maakt leuke analyses
![]() ik zal eens even wat proberen, al heb ik denk ik niet echt iets nieuws te zeggen ( en ben te lui om het andere topic op te zoeken ) Prophet, apart figuur, maar wel heel lief ![]() Je kan wel lol met hem hebben en heerlijk met em winkelen en roddelen over mede - forummers ![]() Ik denk dat ie snel iemand leuk vind, wat soms best lastig is ![]() Njah....kusje ![]() CemslutterLief, mooi meisje, waar ik helaas bijna nooit mee praat ![]() ![]() Ze is ook heel creatief, zowel op papier als met haar uiterlijk ![]() Shanli Lief meisje, helaas al een tijdje niet gesproken. Ze is redelijk volwassen voor een meisje van 14, maar aan de andere kant nog echt een meisje-meisje ![]() ![]() succes ermee ![]() Even nadenken wie ik nog meer ga doen
||
![]() |
Citaat:
![]() oee,ik ben écht niet volwassen,allee,soms ![]() En van die stijl klopt eigenlijk wel ![]() ok Rosien: Lijkt me ook een heel lief meisje,begaan met haar vriendjes en vriendinnetjes,is wel gevoelig ![]() Heeft leuk nieuw haar(heb ik mij laten vertellen ![]() Heeft ook altijd een duidelijke mening . Verder wil ik je wel es graag ontmoeten,net zoals vele mensjes hier(maar af het wederzijds is) ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
ik kwam daar zó vaak, dat ik het blind, met mijn hoofd in een emmer water kon tiepen... In 2 seconden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Okeee daar gaan we dan (weer)
![]() Ik copy-paste nu uit die vorige, en zal bijstellen waar nodig aangezien ik een aantal mensen inmiddels een stukje beter ken dan toen ![]() Bor Een van de mensen die ik de laatste tijd wat beter heb leren kennen. Zoals we al vrij snel constateerden lijken we best wel op elkaar qua innerlijk, we hebben ook best wel dezelfde interesses (allebei ook vrij breed) en daarom klikt het goed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bliksem Komt hier bijna niet meer, maar hij als mijn toekomstige echtgenoot moet ik toch ff behandelen hier ![]() Gezelligerd die overkomt als een druktemakertje maar dat valt heel erg mee. We kunnen samen lekker zeiken over mensen aan wie we ons ergeren ![]() ![]() ![]() O ja hij heeft een hekel aan Duits hehe ![]() CemSlut Lief meisje, heb dr nog niet echt veel gesproken op msn om beter over dr te kunnen oordelen maar ik zou irl wel met dr op kunnen schieten, ook al zijn we (ook qua karakter) denk ik erg verschillend ![]() Li Zou irl een vriendinnetje van me kunnen zijn. Lief meisje, vrolijk, soms best druk (in tegenstelling tot wat ik eerst altijd dacht), onwijze giechelkont op momenten ![]() ![]()
|
Nare Man
Trots om student te zijn, soms iets te. Komt soms over alsof hij net iets te interessant wil doen door bepaalde woorden te gebruiken wanneer dit helemaal niet in de context past (bijv. op je cu2 pagina, de opening, dan denk ik hmmzz beetje overdone) om op die manier intelligent gevonden te worden, wat je ook heus wel bent, maar dat blijkt uit wat je zegt en niet door de woorden die je gebruikt. No offence of zo verder ![]() Erg gevoelig tiepje, verliest de realiteit soms een beetje uit het oog als hij helemaal opgaat in zijn roze roes ![]() ![]() Rosi Leuke meid, vrij spontaan, vriendelijk, sociaal, intelligent, betrouwbaar. Soms iets te wannabe-arro (ja zo'n vaag begrip dat ik altijd gebruik, als iemand het niet snapt laat maar ![]() ![]() Bertbart A guy with style ![]() ![]() Denise Ken ik nog niet echt goed, maar tot nu toe: leuk meisje, spontaan, gezellig, vrolijk. Kan net als ik creatief rijmen ![]() ![]() gentleman Gezellig op msn, alhoewel ik m de laatste tijd eigenlijk nog weinig spreek. Soms beetje jammere acties (hij weet nu wel waarop ik doel ![]() ![]() Biertjehakken en alle andere nicks die daarbij horen ![]() Helaas helaas zijn we elkaar misgelopen op Sneekweek, maar van een ontmoeting komt het vast nog wel eens een keer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik zal eens proberen..
Cem. slut Heeel slim en inteligent meisje, kan goed verwoorden wat ze denkt en is ook altijd heel eerlijk. Vaak heel vrolijk,hyperactief en blij maar soms ook heel stil, eenzaam en onzeker...Doet alles voor de mensen waar ze om geeft en is een goede vriendin. Af en toe een heel bitchy tegen de mensen die ze niet mag...Op een of andere manier ging het niet altijd zo 'leuk' tussen ons ...geen idee waarom...maarja ... ![]() Ruby Soho Heel vrolijk en knuffelbaar meisje, ook erg leuk en mooi...Ik denk en beetje onzeker en zoekend naar zichzelf...bang om mensen kwijt te raken of dat mensen haar niet mogen..doet haar best om aardig gevonden te worden. Maar dat is volgens mij helemaal niet nodig want volgens mij ben je echt een hele lieffige meisje waar je heel veel lol mee kunt hebben. *lalal* de rest komt nog... |
![]() |
|
Verwijderd
|
scala: een hele goeie vriendin van mij! We kunnen het over alles hebben, niet alleen over koetjes en kalfjes, maar ook over serieuze zaken. Scala kan absoluut niet tegen onrechtvaardigheid en dat laat ze ook duidelijk merken! Scala vind ik ook erg standvastig, maar het is ook weer niet zo dat ze niet naar je luistert. Scala is vaak erg vrolijk. Maar als ze haar dag niet heeft; is ze een enorme stresskip. En dingen waarmee ze zit moeten altijd meteen opgelost worden, zelfs de kleine dingen.
rodina: een heel hip meisje. Erg modebewust en stijlvol gekleed. Wel erg apart. En ik vind het geweldig dat ze haar eigen kleding ontwerpt! Is je broek nu al af btw? Feline: een heel ondeugend meisje. Ze kan veel dingen voor elkaar krijgen, vooral omdat iedereen haar zo'n lief meisje vindt. En daar maakt ze misschien wel misbruik van! ![]() ![]() Denise84: Met Denise kun je heel erg lachen. Maar ze is niet alleen lolbroek. Je kunt ook serieuze gesprekken met haar voeren over van alles en nog wat. Denise geniet van het leven; ze houdt van uitgaan, maar ook wel van decadentie. Cemetary Slut: is een bitch in positieve zin. Ze is grappig, vooral door haar cynisme. Ze heeft altijd een weerwoord. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Voor de rest vind ik cemetary erg creabea! ![]() Rosi: vind ik een pittige tante en ze lijkt me irl een spontane meid. Ze houdt denk ik wel van de aandacht van jongens. Ik denk dat rosi erg sociaal is en graag met mensen om gaat. Gentleman: een beetje de underdog op dit forum. Maar ik heb juist heel veel bewondering dat hij zich geen ene donder aantrekt van alle kritiek die hij krijgt ![]() Nare man: Ik vind zijn rosi obsessie een beetje ongezond. (niet dat rosi een raar meisje is ![]() Mclaren: Hij bedoelt het goed, maar soms komt hij niet echt tactvol over. Ik denk wel dat hij een beste jongen is, maar soms komt hij over als een olifant in een porseleine kast. Jesus Crust: Een eigenzinnige jongen. Erg politiek correct, erg oké dus. Hij heeft zijn eigen idealen, waar hij ook 100 % achter staat. Hij gaat de discussie aan, maar niet op een vervelende manier. Hij wil niet ondanks alles je overtuigen van zijn gelijk. J-roen: Een erg gevoelige jongen ![]() ![]() Feestbeest: Een jongen die echt van feesten houdt. Erg van aandacht houdt, maar niet op een vervelende manier. Hij is een beetje uitbundig. Maar hij kan ook wel serieus zijn. Hij heeft het gevoel dat de wereld voor zijn voeten ligt en hij is helemaal niet bang voor het avontuur! |
![]() |
|
![]() |
Antartica
Heel erg lief en mooi. Stuiterig en hyperactief. Lijkt me echt een geweldig persoontje om mee samen te zijn en leuke dingen te doen... Avelon Schattig,mooi,lief,stuiterig,blij.... Maar af en toe eenzaam en bang om niet aardig gevonden te worden..Lijkt me iemand waar je heel goed mee kan praten, ook een goeie vriendin. Volgens mij wel een beetje onzeker... 'Zoekend' naar iemand die haar veel aandacht kan geven en moeite voor haar doet, iemand die heel lief voor haar is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Esmee heeft ook stijl ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja m'n broek is af, kzal m inscannen, als jij zo schattig wilt zijn om uit te leggen hoe ik m'n foto's hier op s.com krijg ben je helemaal een schat ![]()
|
![]() |
BertBart:
Supertof jong ![]() ![]() Geweldige humor,sociaal,open minded erg lief,duidelijk,eerlijk ![]() Hukkie: Geweldigggggg,heel lief meisje,houd martin goed onder de duim,erg intelligent kan leuke gesprekken met jou voeren,KLEURTJES KLEDING!!,liefdevol. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() avelon/brittmeisje Lief, lief, lief ![]() Heel meegaand, zou het liefst iedereen hun zin geven, als ze haar daardoor aardiger zouden vinden. Komt echter helemaal niet wanhopig over, eerder menslievend. Chaotisch, druk, huppelig, lief en hyperactief, dat is Britt. Wil vriendjes worden met iedereen, maar zodra je haar niet mag zal ze je ook niet mogen. Wel is ze al-tijd bereid je een tweede kans te geven, als je haar er om vraagt. Make-up en kleren-gek, internetverslaafd, behulpzaam. *kusje* ![]() cemslut/maartje Iemand die ik in mijn eerdere forumjaren niet echt gemogen heb, wat langzamerhand erg de positieve kant op aan het veranderen is, zeker nadat ik haar een paar keer heb gemeet ![]() Stiekem spreek ik haar waarschijnlijk te weinig om echt een kloppend beeld te maken. Maar dat maakt niet uit, want ik doe het toch. ![]() Maartje is een over het algemeen vrolijk meisje, met een geheel eigen stijl. Ze komt erg zelfverzekerd over, maar dat komt omdat ze liever niet laat weten hoe ze van binnen echt is. Cynisch, bang om vergeten of onopgemerkt te worden, iemand die voor goede vrienden door het vuur zal gaan. Zoals esmee al zei: soms schuift ze zichzelf daarvoor een beetje uit de weg. En zoals ik in het vorige topic al heb gezegd: In een verre toekomst, zal ze een van de weinige zelfverzekerde en zelfstandige vrouwen worden, de mensen die ik erg bewonder. Hukkie/marije Humor! Ik lig altijd dubbel om jouw posts, kijk dan ook erg uit naar 26 oktober ![]() *is nu geheel inspiratieloos ivm caffeine- en nicotine-gebrek, dus ik doe jou morgen wel* ![]() |
![]() |
|
|