Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan weet ik meer over mezelf.
Kan ik mijn gevoelens kwijt. Kan ik mijn creativiteit kwijt. (gedichtjes, tekeningen) Onthouden op welke manier ik iets beleefd heb. Weten wie ik was. (zo'n 2 week geleden denk je niet hetzelfde over iets dan nu en dan ga je denken, waarom je dat gedacht had enzo) Goeie zelfstudie...
||
Citaat:
jah kweet niet hoe ik het voor elkaar krijg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja ook ik hou een dagboek bij. Al een paar jaar, ik denk dat er al een aantal volle op mn boekenplank staan. Ook voor mij is het een uitlaatklep en ik vind het gewoon erg leuk om het later terug te lezen. Zeker nu ik hier in Mexico zit als uitwisselingsstudent. Ik hou hier elke dag bij wat ik gedaan heb zodat ik als ik 80 ben nog weet ik wat ik hier allemaal uitgespookt heb.
![]() Verder is het soms wel es een opluchting om gewoon fijn Nederlands te kunnen schrijven en te denken in plaats van Spaans of Engels.
|
Nou ja schrijf . . . ik teken er meer in, domme figuurtjes en dan pagina's lang. Gewoon mijn gevoelens uiten . . . me wat beter voelen ( in ieder geval een poging tot )
En ja af en toe ook een stuk schrijven hoe ik me op dat moment voel, of iets beleefd heb. Het is de ideale gesprekspartner, je kan alles aan hem/haar/het kwijt, zonder dat je commentaar krijgt
|
![]() |
ik heb ook een dagboek en ik weet zeker dat mn ouders die nooit te lezen krijgen aangezien opt dagboek een slotje zit, het dagboek in een doos met slotje zit en die doos weer in een kastje staat wat op slot kan
![]() ![]() ![]() ik schrijf de laatste tijd best veel, maar echt moeilijke dingen kan ik er op een bepaalde manier niet inzetten, misschien ist dan gewoon te moeilijk voor jezelf om je gedachten en gevoelens onder ogen te zien. ook kan ik in woorden nooit zo echt goed uitdrukken wat ik nou eigenlijk voel... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |