Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Achterin ligt een yoshi ei. Er staan twee grote tanks met Fruit erin. Als je er bovenop gaat staan (met zo'n rode raketspuit, die kan je vinden in het water en op de daken), en je doet zo'n stampsprong, komt er fruit uit. Ok, nu heb je yoshi. Ga helemaal naar achter, achter die vismarkt. Daar staat ook zo'n pijl. Als je met yoshi op die visjes spuit, veranderen ze in een blok, wat gat bewegen. Zo ga je door. Je moet soms heel ver springen, dus dat is best frustrerend als je het net niet haalt. Helemaal bovenin zit de shine
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zelf vond SMS wel cool, maar het beperkte aantal levels viel tegen, en de hoeveelheid blauwe muntjes waren ook wel ziek. Maar ik heb me toch wel vermaakt ook al kwam de eindbaas veels te snel. Toch wel een leuk spelletje. Ik ook dan ff, ik zit op 118 shines Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
Ik haat Sirena Beach zo. Die grote "schaduw" rog, die uitbarst in steeds kleinere rogjes. Arggg ik word helemaal gek van dat level.. miscshien wil m'n broertje het een keer voor me doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hehe ik zit nou ff op m'n zus der naam(ik ben haar grote broer van 14
![]() ben hier niet op forum maar zag toevallig deze thread... SMS is de enige game die mij echt verslaafd heeft gemaakt aan de GC...en morgen ED en dan ook nog een freeloader kopen en dan heb ik dus over een maandje Metroid Prime en Animal Crossing.... maarre ff on-topic....ik heb SMS in 2,5 dag uitgespeeld op zo'n 65 shines dus zo moeilijk was ie niet.... maarre ik speel de game nog dagelijks dus ik vind het een geslaagde game ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb trouwens net 15 shines ofzow, dus ik ben er nog laaaaaaaaaaaang niet
|
nee ik heb bedoel dat ik hem uitgespeeld had op 65 shines...dus dat je tegen King Koopa moet vechten...
en ik weet echt wel dat deze game 120 shines te verzamelen heeft....heb Mario 64 ook tot de 120 stars uitgespeeld
|
Sjongejongejonge..
Ik heb nu bij alle levels 7 of 8 shines gehaald, behalve bij dat level wat je bereikt door met je raket bovenop de balk boven die grote Shine te gaan staan (daar bovenop zit een buis). Het eerste level.. met die brandende honden. Ik word echt gek! Ik zit wel een half uur te spuiten maar het houdt nooit op, die honden worden steeds weer rood! Is hier een goede tactiek voor?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb 'm gewoon gekocht, heb nu 60-70 shines en heb niet bijgehouden hoe elk level moet...maar je bedoelt vast iets anders ![]()
||
Citaat:
Http://www.nintendo.nl
||
Citaat:
*gekeken* Heb maar 1065 sterren ![]()
||
![]() |
Citaat:
een blauwe kaart (niet bij alle games!) en daar staat een code op en dan ken je je ngc registreren en spellen |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
-elk bonus-level nog een keer doen, en dan op de rode knop drukken om de 8 rode muntjes te halen -in alle levels zijn ook een soort van zoek-shines, dat vind je zelf maar uit. ![]() Maar je kan ook alle blauwe muntjes van het spel zoeken. Dan zit je zeker al op de 120! ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Tweedehands GameCube kopen: goed idee? Femic | 22 | 07-09-2007 00:56 | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |