Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
* donkerblauwe Jynx
* zwart truitje met lange mouwen met wit frutsel voorop * zwarte sokken * zwart ondergoed * haar in 2 knotjes met haarband * eyeliner, oogpotlood, mascara, eyegloss, glitters om mn ogen Straks nog blauw vest en sieraden ![]()
||
![]() |
Citaat:
*zucht* Heb feestje vanavond en ben al heel de dag aan 't kijken wat ik aan ga doen ![]() ![]() |
![]() |
|
kleding:
lichtblauwe skatebroek (dickies), donkerblauw punkyfish truitjuh inclusief rits van mijn hand af tot aan het eind van mijn capouchion ![]() sieraden: 1ne hand: 4 ringuh (1tjuh om mijn duim met groene steen, 1 om mijn wijsvinger met blauwe steen, 1 om mijn middelvinger met een knoop erin, 1 om mijn ring vinger met oranje steen), allemaal andere soort ringuh ![]() 2e hand: 3 ringuh (1 om ringvinger met paarse steen, 1 om middelvinger met zwarte steen, 1 om wijsvinger met rode steen), 4 armbandjuhs met glitters en kewle kleurtjuhs en 1 horloge en 1 zilvere armbandjuh en 1 stiek-armbandjuh gezicht: 1 neuspiercing, 3 oorbellen aan 1ne kant (1 knopjuh, 1 slangetjuh en 1 ouderwetse oorbel met granaat steen). andere kant: 4 oorbelluh (1 dikke vis, 1 ringetjuh, 1 echte veiligheidsspeld en 1 spinnetjuh) *heeft heeeeeeeeeeeel veel sieraden* ![]() haruh: aan de voorkant 2 plukkuh, dan daarachter met 6 klemmetjuhs mijn haar naar achter en dan daarachter zit alles opgestokuh met veel klemmetjuhs zodat al die haruh er aan de zijkant uitspringuh en aan de achterkant is het net een spinnenweb make-up: van die bruinmakings poeder ennemm zwarte oogpotlood en zwarte mascara parfum: die nieuwe van noami cambell of hoe je da ook schrijft??? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Donkerbruine van Lier grandstand suède broques
Rode broek Steppin' Out Zwarte leren riem Setpoint Hema geruite sokken rood/grijs/zwart Hema donkerblauw/grijs geruit boxershort Wit T-shirt Silver Creek Blauw/wit gestreepte overhemd van Polo RL Zilverkleurig horloge met stalen band van Citizen |
![]() |
|
![]() |
ik heb me al twinting keer omgekleed maar niks zit lekker.
![]() ![]() op dit moment een chapusjontrui, een driekwartsbroek, en zwarte sokken en ondergoed en een zwart t-shirt. ehm haar in een zijscheiding en dan in een staartje alleen beetje mascara en roze oogschaduw ![]()
|
- Zwart shirt met geel afgewerkte mouwen en onderkant, op den borscht staat het logo van Evisu (seagull), de tekst Evisu en de japanse kaart met het kimono-teken erin. Op de achterkant staat in het wit 'JAPAN'.
- Donkerblauwe broek van Evisu, met zilveren stiksels op kontzakken. - Sokken zwart met grijs van Hudson. Met rode lettertjes 'Hudson' op de hiel. Verder nog niks, maar er horen Puma Mostro schoenen bij. ![]() |
![]() |
|
*is netjes vandaag, voor het 'zondagsgevoel'*
![]() - zwarte, nette broek (met zon streep in t midden, hoe heet dat ![]() - zwart/rose/groen/bruin truitjee - roze ondergoed - zwarte sokjes - haar in een knotje, lipgloss, mascara,eyeliner, roze oogschaduw, zwarte oorbellen. *tamtam*
|
![]() |
- donkerbruine corduroy broek H&M
- wit simpel t-shirtje Benetton - blauw/wit gestreepte blouse TH - rode fleecetrui Gaastra (koud...) - donkerbruine suede laarsjes TH Beetje mascara, lipgloss, haar los, zilveren horloge Esprit, zilveren slavenarmband, geurtje: Ralph.
|
Mmm heb me net maar even omgekleed want mn ouders komen zo terug na een week... dan kan ik me maar beter niet al te brak vertonen
![]() wit shirtje Sutherland oranje gebreide trui Sisley (ronde hals) spijkerbroek Armani Jeans koeienvlek-riem roze sokken ![]() haar in staartje, zometeen maar ff wat make-up dr op gooien want dat is niet overbodig op dit moment ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |