Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
beter is: "och, ik ging toch al vreemd. naja neuk ze"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 16:25
Piccola
Piccola is offline
Niet reageren op smsjes.
Telefoon niet opnemen als ik probeer te bellen.
Nooit uit zichzelf eens wat laten horen.
Kwaad op mij worden als ik om uitleg/duidelijkheid vraag, omdat ie nooit eens belt/smst/schrijft/online komt en dat terwijl we elkaar ook al bijna nooit kunnen zien.

Ja, liefde zuigt...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 17:43
Verwijderd
Als mensen al maanden tegen je lopen te zeiken, waaronder topics als deze en je zeikt 1x terug, ze je gaan blokkeren op msn....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:31
eviecutie
eviecutie is offline
zoveel lullige acties, wel van paar jaar geleden.........

1) al je moed verzamlelen om een leuke jongen te bellen, en vragen of ie wat af wilspreken, omdat hij zei dat ie je leuk vind. Dat ie dan "Ja, ik dacht dat ik je leuk vond, maar het was toch niet zo"zegt. en dat ie later spijt heeft en toch wel wil. Nou ja dan flikkert ie maar lekker op natuurlijk.

2) Een jongetje uit de buurt dat vraagt of je verkering wilt en dan áls je ja zegt "ik niet met jou"..zegt........

en zo heb ik er nog wel een stuk of 200

xxxxxxxxxxxxxxx
Oud 04-11-2002, 18:13
emperor crono
emperor crono is offline
qua liefde moet ik nog 'hard worden', want ik ben nog nooit besodemieterd ofzo. (Ik heb nu ook nog steeds met mijn 1e vriendin, maar ok.)

Lulligste actie: mijn broertje, met wie ik het sowieso slecht kan vinden, was boos op me. Ik had net van mijn verjaardagsgeld een zeiljack gekocht. (DUUURRRRR!!!!) Ik had die jas buiten laten liggen. Hij heeft hem toen op de grond gelegd en hij heeft er minstens 20x overheen gerocheld.

Ik heb 'm geslaaaaaaaaagen!! Ohne einde!
Oud 04-11-2002, 19:18
ElectronicWings
ElectronicWings is offline
lullige acties kon ik met regelmaat van een ex verwachten: hier een paar voorbeelden:

*hij zei dat ie zou stoppen met xtc als ik dat wou. ik wou dat want ik heb er iets tegen, maar later bleek dat hij iedere keer als hij zonder mij ging stappen die verrekte dingen gebruikte en toen ik er wat van zei vond hij dat ik me "er fuckin' niet meer mee moest bemoeien"

*hij was altijd jaloers en werd al haast agressief als ik alleen met een andere jongen praatte... maar toen ik op vakantie was heeft hij wel ff z'n ex geneukt

*toen het uit was had hij het er de hele tijd over hoeveel hij nog van me hield en ik was er bijna voor bezweken maar later gaf hij te kennen dat hij eigenlijk niets meer voor me voelde maar nog wel heel graag seks wilde

En laatst ben ik ook nog een keer heerlijk besodemieterd...

Een of andere gozer die ik leuk vond maar hij was 23 en ik 17. toen ik net een paar dagen 18 was kwam ik hem tegen en vond ie me opeens wel goed genoeg enzo... beetje gezoend enzo.
een week later sprak ik zn collega en die vertelde me dattie eigenlijk voornamelijk geinteresseerd was in seks en dat hij verteld had dattie met mij naar bed was geweest, wat dus niet het geval was. toen kwam er nog een collega bij die vertelde dat hij al 3 of 4 jaar samenwoont met zn vriendin en dat ze over twee maand gaan trouwen. dat heb ik later nagevraagd aan een heloe goede vriend van hem en die bevestigde het.
die gozer weet overigens niet dat ik dit allemaal weet en laatst op msn vroeg hij me wanneer ik es een keer een weekendje bij hem zou komen ofzo.
mr. user.....

ik was dus behoorlijk blind en ik schaam me dood dat ik me zo heb laten gebruiken.

knuffie, wingetje
*dat moest ik ff kwijt ofzo*
Oud 04-11-2002, 20:02
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Eigenlijk ben ik degene die lullig doet en het verdient om afgemaakt te worden of iets soortgelijks. En dan doel ik op:

- Mijn ex kwetsen door een nieuwe vriend te nemen terwijl het nog geen 3 maanden uit was. Op zich is dat zijn probleem natuurlijk maar blij is ie er niet mee
- vreemdgaan
- mensen valse hoop geven en ze niet duidelijk laten weten waar ze aan toe zijn zodat ze zich nu superonzekervoelen en dat soort dingen

En nee ik benniet trots op mezelf
Oud 04-11-2002, 20:50
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
nieuwe topper!!!! Hoe wel dit geen relatie was, maar een gewoon contact.

2 Jaar lang voorgelogen. Ze vertelde altijd maar halve waarheden. Ze was zogenaamd bang dat ik haar kwam opzoeken. yeah right.........
Ik kwam er achter via een ander meisje dat haar kent. Toevallig mag zij haar ook niet. Kan ik me nou goed voorstellen.
Oud 05-11-2002, 14:35
General Fault
General Fault is offline
mijn ex loog alleen maar tegen me, dat is echt niet grappig/leuk.

maar nou negeer ik haar. helaas is het een zusje van een vriend van me... dus gaat het niet altijd even makkelijk. Achja...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:39
Verwijderd
een ventje stuurde me een brief dattie zelfmoord wilde plegen omdat ik niet verliefd was op hem..

ech een eikel was dat. ik was vet pissig op hem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten