Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 18:29
R
R is offline
Jullie snappen de mentaliteit van een schrijfer niet.

Tags zijn lelijk, maar daar doen we het niet voor.
We doen het voor het zogenaamde liften, omhoog komen, up zijn.
Op monumenten en huizen kmag het eigelijk niet, maar je hebt van die klote toys (beginners) die het wel doen.
Die geven mensen van de butienwereld een verkeerde visie op dit toch grote, en mooie onderdeel van hiphop.
Tag's gaan om het aandacht trekken van andere schrijvers.

Jullie zeiken over lelijke tag's in de binnenstad.
Probeer jij maar eens een dope piecje te bouwen in de binnenstad, tag's, trow up's, piecjes, het gaat allemaal om het zelfde. FAME.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 18:32
R
R is offline
Hier en werkje van mijzelf.
Als ik dit zou bouwen op een FUCKING BANAAN, zou het dope zijn.

Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:35
GRRR
GRRR is offline
wat de neuk is een banaan?

neway. iedereen is het met elkaar eens. lelijk is shit, mooi is dope. en toys oprotten :]
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:38
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is kunst én vandalisme. Als Jan Cremer of Karel Appel een schilderij maakt op een muur van een huis ergens, terwijl de eigenaar dat niet wil, dan is dat toch ook beschadiging? Sommige graffiti is erg mooi, dat geef ik toe, maar het is niet de bedoeling dat je op andermans eigendom dingen gaat spuiten zonder de toestemming van die persoon. Overigens vind ik het ook altijd een beetje verloederde uitstraling hebben, hoe mooi het ook is. Laat ze dan ergens een paar lange houten muren neerzetten waar die graffitisten hun kunsten kunnen vertonen, en die om de zoveel tijd vervangen kunnen worden. Niet het vernielen van andermans eigendom. Want dat is het eigenlijk.
Idd. Allebei. En of het sop de kool waard is dat is voor iedereen verschillend. Taggen kan leuk zijn maar je hebt er vrij weinig aan vind ik. Kun je beter een mooie piece zetten (dat ook moeilijker is dan taggen natuurlijk ). Verpesten taggers het dan voor de rest? Misschien wel. Volgens de wet is en blijft het niet toegestaan: graffiti is en blijft graffiti. Ik denk wel dat pieces eerder geaccepteerd worden dan tags.
Oud 29-09-2002, 18:45
R
R is offline
Een banaan = een trein, duh.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
R schreef:
Jullie zeiken over lelijke tag's in de binnenstad.
Probeer jij maar eens een dope piecje te bouwen in de binnenstad, tag's, trow up's, piecjes, het gaat allemaal om het zelfde. FAME.
Nee man. Een tag gaat sneller om fame omdat het minder inhoud heeft. Een simpele manier om bekendheid te krijgen of om lol te maken. Terwijl de ingewikkeldere stukken echt niet persee om bekendheid gaan. Waarom wel? Het kan ook juist om de kick gaan (daarvoor deed ik het hoofdzakelijk) of om een mooi werk te maken en daar dan een foto van te maken (soort innerlijke trots, mooie herinneringen scheppen. Een pic doe je niet van een tag maken) of dus idd bekendheid/respect. Maar per definitie gaat het niet om 'fame'. Het zal bij de een meer een rol spelen dan bij de ander. Er zomaar van uitgaandat het om 'bekendheid' gaat dat lijkt mij toch een fout vooroordeel en zoals ik met eerdere argumenten probeerde aan te tonen: mogelijk waar; niet per definitie.
Oud 29-09-2002, 19:36
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
R schreef:
Een banaan = een trein, duh.
sorry. ik ben niet zo hip
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:39
R
R is offline
Hip ?
Ik dacht dat stukje terug vertelde dat je zelf bombde ?
Dan moeten dit soort termen toch wel verstaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:43
GRRR
GRRR is offline
hah. kheb nog nooit een van mijn maten banaan horen zeggen zonder dat ze naar hun lul refereerden.

ik ga teveel om met montessori types
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 00:55
Nanaki
Nanaki is offline
Roy, praat eens normaal ;\
Oud 30-09-2002, 17:44
R
R is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
Roy, praat eens normaal ;\
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:53
Günther
Günther is offline
graffiti = kunst in alle opzichten, weetje hoeveel een mooie piece kost joh. echt als ik een hele nacht bezig ben dan zitten dar meer arbeidsuren (die nog intensiever zijn ook) dan de moderne kunstenaars!! mooi pieces staan ook mooi in het straatbeeld (en dan heb ik het niet over die waardeloze lelijke tags van dislecten)
Oud 30-09-2002, 20:23
R
R is offline
De hele nacht met een piecje bezig ?
Denk je dat trainwriters van nu alle tijd op een yard hebben ofzo ?
Beetje bullshit wat je nu zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:52
Mystique
Mystique is offline
op zich vind ik het kunst en vaak vind ik het ook wel mooi. wat Keith Haring maakte bijvoorbeeld vind ik echt ontzettend gaaf. Maar ik vind het avndalisme als het op muren en dingen wordt gedaan waar ze geen toestemming voor hebben. Ik begrijp dat ze daar een kick van krijgen maar je vernield andermans spullen. Dat soort grafitti weiger ik als kunst te zien. En tacks en woordjes vind ik ook geen ruk aan.
Oud 04-10-2002, 17:46
Piccola
Piccola is offline
Kunst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten