Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 19:06
Silver Moonfox
Silver Moonfox is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef: kan ik ook nog alleen maar Engels praten en dan kost het me echt ontzettend veel moeite om gewoon Nederlands te praten.
Ik ken het gevoel......ik kan op sommige momenten echt alleen meer engels spreken. Het is vaak zo dat als ik een engels woord gebruik de betekenis "voel" maar echt geen nederlands woord voor weet. Vaak kijken mensen je aan van: hallow zeg praat je moer's taal! En als je met mensen praat die niet zo goed zijn in/met engels dan loopt de coversatie vaak stuk....dat is erg vervelend. Maar gelukkig kan ik nog wel gewoon goed nederlands praten: nederlands is mn goeiste vak!!!
En ik heet Silver Moonfox ja

Blessings
Oud 31-10-2002, 18:57
kleinedraak
Ik ben als de dood voor dode mensen en voor brand. dit zou er iets mee te amken kunnen hebben maar waar vind ik iemand die me kan vertellen en helpen over mijn angsten heen. HELP MIJ HIERMEEE!!!!!
Oud 01-11-2002, 18:55
Lhika
Lhika is offline
Hallo,
Ik ben te weten gekomen wat ik was in mijn vorig leven...
Ik was een Spanje jonkvrouw ofzoiets en was heel rijk zo echt van adel en ik was een artiest en kunstenaares ik eb redelijk veel ook nog van haar karakter enzo over... en ook ja zo van reageren
Soms let ik er wel eens op en dan komt er veel overeen...
Nou ja ik wist nog veel meer maar dat is zowat te veel om te vertellen sow
See Ya
Blessed Be
Oud 05-11-2002, 10:35
Silver Moonfox
Silver Moonfox is offline
Nu Judith dat vind ik wel erg raar hoor.....zou je niet eens in dat fijne siberië willen wonen ? Mag ik toch blij zijn dat ik in een van me vorige leven(s) in een engels-talig land heb vertoefd

Blessings
Oud 05-11-2002, 13:06
SlashR
SlashR is offline
Ik was in mijn vorige leven een soldaat in de tweede wereld oorlog. Waarschijnlijk canadees of frans.
Oud 06-11-2002, 08:16
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Kijk nou krijg ik tenminste fatsoenlijke antwoorden!
Oud 07-11-2002, 11:58
Anne
Anne is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
Kijk nou krijg ik tenminste fatsoenlijke antwoorden!
Ja maar, ik kan niet fatsoenlijk antwoorden, want ik weet niet wat ik in mijn vorige leven was.
Oud 08-11-2002, 12:06
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ja maar, ik kan niet fatsoenlijk antwoorden, want ik weet niet wat ik in mijn vorige leven was.
dan hoef je ook niet te antwoorden, want ik vroeg het eigenlijk alleen aan mensen die het wel wisten...
Oud 11-09-2003, 14:05
Frondish
Frondish is offline
Bl44t..

zal ik is vertellen hoe het volgens mij nou allemaal echt zit..

Volgens mij, gebeurd het als volgt..

jij ligt als een ouwe op dat ziekenhuis bedje af te sterven..
en op een gegeven moment ben je keidood.. jou geest.. die kruipt uit het lichaam want het is nutteloos
dus je geest gaat opzoek naar een ander lichaam.. en kruipt daar weer in en opnieuw moet je alles weer leren.. want je geest is dus gewoon helemaal dom jou geest die gebruikt dat lichaam dus hij gebruikt ook die hersenen en die hersenen leren alles niet je ziel.. dus ik geloof ookal niet dat mensen terug kunnen herrineren ''alhoewel ik wel iets mystieks gezien heb dat vertel ik hierna'' maar dan zit ik nog met 1 vraag..

als het waar is dat een ziel een lichaam opzoekt denken wij een beetje verkeerd... want tenslotte leven zaadcellen dan zou in feiten daar al een ziel in moeten zitten anders leeft het niet naar ons geweten, en aangezien een man 1000 zaadcellen per seconde produceerd vraag ik me af hoe het verhaal van de ziel dan waar kan zijn want dan moet je een zee van zielen hebben..

en dan nu het verhaaltje:

ik had is op discovery gezien geloof ik dat een jongentje van 8 jaar kon herrineren waar hij was dood geschoten.. hij ging naar het bureau in amerika en zei dat hij het wist en vroeg of de politie de zaak wou uitzoeken.. de politie verklaarde hem voor compleet gestoorde opgevoerde gek.. dus die vroeg hem aan te wijzen waar hij vermoord was en vreemd genoeg wist ie met welk wapen het was en op welke plek want daar was dus wel een lijk gevonden met shotgun kogels..

maar dan weer effe dit: vreemd genoeg heb ik op me rechter wijsvinger een wit streepje dat ik me hele leven al heb '' een litteken'' ik snap niet hoe ik eraan gekomen ben
soms is ie beter te zien als normaal

maarja.. ik wacht op de dood.. ik heb ook geen zin me leven nu te beindigen daar geniet ik nog liever effe van en dan daarna zie ik het wel... maar ik ben totaal niet bang hoor om dood te gaan

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 14:09.
Oud 11-09-2003, 18:04
Shade
Shade is offline
waarom up je deze?
Nu zijn er 2!
Oud 11-09-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 11-09-2003 @ 19:04:
waarom up je deze?
Nu zijn er 2!
en die andere is recenter...