Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport/poll.php?id=3 Laten we nu 12 dagen de tijd hebben om te stemmen!! Meerderheid wint. Is het toevallig 50% beide, dan laten we gewoon een muntstuk het resultaat bepalen.. je kiest: JA - omdat je dat ene punten totaal geen ramp vind JA - omdat je Mr.Oizo geloofd en hij wist de uitslag echt niet JA - omdat je goed bevriend bent met Mr.Oizo JA - omdat je op JA wilde stemmen NEE - omdat je Mr.Oizo niet moet NEE - omdat je echt wilt winnen NEE - omdat eigenlijk regels, de regels zijn NEE - omdat je op NEE wilde stemmen Tot die 12 dagen blijft de wedstrijd in de database ![]()
|
Verwijderd
|
1 Pibbo 10
2 Boogie 8 3 Supermach 8 4 maartenlof 8 5 jdiezrequejo 8 6 PV 7 7 Brain-Damage 7 8 diamondvoodoo 6 9 The Senna Fan 6 10 de ballonnenman 6 11 -=Odysseus=- 6 12 Aegishjalmur 6 13 masterofpuppetz 6 14 love_forever 6 15 plonkie 5 16 Ajacied4ever 5 17 vreselijke fout 5 18 Firebolt 5 19 Bazz 5 20 Mr.Oizo 4 21 MegaManX 4 22 Bertske 4 23 TheMANhimselve 3 24 vijf 3 25 darkshooter 3 26 /\/\4®téñZ 2 27 de communiceerbeer 2 28 Zaagmanz 2 29 Gonzo 2 30 Tofke_H 1 31 DJ FLEM 1 32 WolterB 1 33 knijtert! 1 (deze week ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 18:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() _______________________________ Maarum, Mr.Oizo heb niks tegen je, maar heb toch op nee gestemt. Te laat is te laat, gelukkig hebben wij nu dan ook een website waar zoiets niet meer kan voorkomen, maar we moeten het wel eerlijk houden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() TOFKE BUG? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1 heel puntje
zo kom ik nooit weg onderin de top 30 ![]() nB: heb ik ooit een passwoord gekregen ![]() ben wel ingelogd, door mailingsysteem ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Holloi,
Mensen ik ben nieuw... Als je aangemeld bent en de standen voor week 8 hebt ingevuld op die site (http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport/week.php)...dan hoef ik het toch niet meer op het forum neer te zetten (de voorspelling)...of is dat gewoon voor de fun.. En verder, hoe kan ik jullie voorspellingen bekijken Bedankt
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ok bij deze:
Week 8 De Graafschap - NEC 1-3 FC Zwolle - NAC 0-2 FC Twente - SC Heerenveen 1-2 Ajax - AZ 2-1 Excelsior - FC Utrecht 2-1 Vitesse - Feyenoord 2-2 PSV - Roda JC 3-2 Vitesse - Roda JC 4-2 FC Gronigen - RKC Waalwijk 0-3 Willem II - RBC Roosendaal 0-1 Ajax aan de macht olé olé
||
Citaat:
![]() ![]() Hehe, neej ik denk dat dat bijna iedereen heeft ged8: regels zijn regels. En het is ook zo. Maar laat ik eerlijk zijn: ik wist die avond echt nog niet wat de uitslag was. Ben eerst gaan fitnessen, toen douchen, gegeten en toen achter de comp gedoken. En ik was ook te laat, maar wist ook niet dat er een wedstrijd werd gespeeld die avond. Heb het vet druk, als het wat relaxeder was geweest had ik alles eerder kunnen invullen.
|
![]() |
|
|