Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en je zou niks meer zeggen, begin dan niet weer overnieuw en reageer niet meer op wat Firebolt of ik zeggen.
||
![]() |
Citaat:
1 natuurlijke openhartigheid, ongekunstelde eenvoud 2 onnozelheid Ik vind jullie redelijk onnozel. Knul, je weet niet eens wat naiv is. En zoals ik al een paar keer heb gezegt, het gaat niet om de games die ze maken. Het gaat erom op welk groep ze zich gericht hebben. En baron sengir, waar heb ik een woordenboek voor nodig? |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit in tegenstelling tot PSX, die zelf toegeven zich voor de jongeren in te zetten (zie PU nogwat-2001). Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Firebolt (16-03-2002).]
|
Ik zal nu eens onpartijdig optreden en wat betekenissen geven:
naievieit: onnozel onnozel: licht te bedriegen, dom (hier zit je dus fout), onbeduidend onnozelaar: onnozel mens, lichtgelovig mens lichtgelovig: als waar aanneemende, zonder enig nadenken gelovend Dus zat je er toch naast abcdefghijklmnopqrst ![]() *wordt moe van mensen die zeggen op te houden,maar toch door gaan*
|
![]() |
onnozel: licht te bedriegen, dom (hier zit je dus fout), onbeduidend
Ik neem aan dat het woord "dom" er ook tussen hoort. Ik vind jullie dus dom, oftewel onnozel. Ik zal verder maar niets zeggen over dat "licht te bedriegen". Dit zal wel weer verkeerd opgevat worden ![]() [Dit bericht is aangepast door abcdefghijklmnopqrst (16-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn ps2, die ik gekocht heb voor 450 euro ![]() Ik wou dat het waar was ![]() Oppervlakkig knulletje ![]() *Gaat weer lekker op zijn N64 spelen* ![]() ![]() ![]() Nu zal ik wel commentaar krijgen op mijn leeftijd ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
UITGELULT!! Citaat:
Citaat:
Durf je hem daarom er niet bij te zetten...? Mietje, ik heb mijn leeftijd erbij er toch ook bijstaan. Gewoon zielig. Wat een mannetje joh! Als de doelgroep van Nintendo jouw soort was, zou ik het nooit meer spelen!
||
Citaat:
||
Citaat:
werkelijk megavolwassen. maargoed ik ga pitten
||
Citaat:
Hij zegt toch nintendobezitters? jij en hij toch? Wat is dan het doel van die post... laat maar, ik zie het al...je hebt de verkeerde post gequote
||
![]() |
Citaat:
en waarom ik hem qoute, omdat het aan hem is gericht ![]() Ik heb geen zin om 3 berichten te gaan quoten. En die *proest* is dus voor de post die ik gequote heb. De rest is voor de rest wat er boven staat. |
![]() |
|
ff 2 dingen op een rijtje zetten:
punt 1: ik heb geen miskoop gedaan met mijn Nintendo 64. Ik heb 'em al jaren, en er nog steeds geen spijt van... punt 2: als jij vindt dat je een miskoop heb gemaakt met jouw N64 (als je die hebt), is dat jouw probleem. Jij bent degene die dat het beste kan vast stellen. Ik weet niet of jij zo onnozel bent om nou meteen naar de winkel te rennen, de eerste de beste console uit de schappen te trekken, en vrolijk naar de kassa toe wandelt. Wij waren toch onnozel (in de vorm van dom), of hoe zit dat? Maar we zijn een beetje afgedwaalt geloof ik... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet meer of je nog weet wat je getypt hebt, maarems herriner jij je dit nog? Citaat:
Er is totaal niet getypt dat de N64 een miskoop was... Dat maak jij er nu van. Niemand heeft ook getypt dat jij een miskoop hebt gedaan met je N64, dat maak jij er ook van. En dat jij daarom een aantal van mijn woorden gaat veranderen kan ik ook niet echt verhelpen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
-Jij hebt inderdaad niet gezegt dat jouw N64 een miskoop was, maar het kwam er wel op neer. -Als jij zegt dat jouw N64 een miskoop was, lijkt mij dat de mijne dat ook was (of Nintendo moet alle N64's verschillend hebben gemaakt, lijkt me logisch:confused ![]() Any reply's? @ your service... [Dit bericht is aangepast door Firebolt (17-03-2002).]
||
Het is inderdaad wat uit de hand gelopen...
Baron Sengir en AJ Mouse (of zoiets) hebben gelijk. Laten we het op dit houden: Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Firebolt (18-03-2002).]
||
Citaat:
En a-totenmet-r, je bent nog kind als je 17 jaar en 364 dagen en 23 uur 59 minuten en 59 sweconden dusss, ze bedoelen met kind heus niet 5-12
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De N64 heeft geen kiddy games, maar veel spellen met een kiddy uiterlijk....Mario is leuk, maar door die super felle kleuren en die altijd vrolijke uitstraling maken em extra aantrekkelijk voor kinderen. Echt realistische games moet je toch zoeken op de PSX/PS2/X-doos/PC....natuurlijk komen dr op de NGC vet realistische games zoals resident evil(o wee als ze et bloed dr uit halen!!!).
Zelda oogt op de N64 niet kinderachtig maar is niet realistisch.(Zelda is dat nooit geweest, maar dat maat et niet minder cool! Zelda schopt gewoon reet) Zelda op de NGC daarentegen is gewoon superkiddy! De eerste ontwerpen waren superstrak(het walgelijk mooie gevecht met Gannondorf), maar na de restyling is et om te huilen...en vooral de reden...'Link maakte jonge gamers bang' volgens Nintendo...zonde vind ik dat, want Nintendo maakt spellen die voor iedereen leukzijn, en dat is de fout..sommige spellen moeten gewoon een bepaalde doelgroep hebben, en Zelda kan best wel 12+ worden...(ook hiervoor zijn uitzonderingen...dr zijn wel 'doelgroep spellen' maar te weinig) Spellen Zoals Devil May Cry en MGS2 zie je gewoon nog niet op een Nintendo(hopelijk brengt Resi dé realisme doorbraak). Maar realisme vinden kinderen eng....en das bagger... Natuurlijk hoeft et bloed je niet om de oren te vliegen, maar Nintendo is bang voor bloed...als je in MK iemand zn kop dr af rukt, dan bloed ie gewoon dood..zo hoort dat nou eenmaal....
||
Citaat:
Jij bent gewoon uitgelult en weet verder niks te zeggen! ![]() En hou toch eens op met dat knulletje, overjarig pubertje! Van hem weten we dat hij 15 is, bij jouw kunnen we alleen maar gokken, 10 jaar ofzo...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik kan nog wel een tijdje door blijven zeiken hoor, maar er waren mensen die vroegen dat we wilden ophouden dus ben ik er maar mee gestopt. Dringt het nou een beetje tot je door? |
![]() |
|
Wat Retinte net zei,
MR-I-do-know-alles-veel-better-dan-jij. Jij ken al bijna het hele alfabet. En hoe weet ik dat je erom heen gaat lullen? Dat doe je de hele tijd al. Ga daar nou dit keer niet opin, maar kom met argumenten, waarom Nintendo kiddy is.
||
![]() |
Citaat:
Jij wil toch niets anders geloven. En wat ik net zeg: Het hele alfabet past niet in 1 nick, daarom heb ik maar een deel ![]() Ik bedoel dus: Maak een naam waarin het hele alfabet in zit. *Vraagt zich af of hij duidelijk genoeg is geweest* De conclusie: Zal wel niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Luigi Mansion is ook kiddy, maar wat d8 je van de FF serie op de PSX en PS2? Dat zijn toch ook stuk voor stuk toptitels?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Games |
Paper Mario 2 ''the thousand year door'' IjSbLoKiE | 50 | 03-01-2005 15:35 | |
Games |
Nintendo-liefhebbers? Lakitu | 83 | 13-11-2003 20:11 | |
Games |
XBOX of PS2 ??? Gerard SnEl | 51 | 06-07-2003 14:05 | |
Games |
Splinter Cell S | 9 | 06-09-2002 18:13 | |
Games |
nintendo? sniper xxl | 22 | 01-04-2002 10:36 |