| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Waar ik er eentje heb?
Uit verveling , nee het is wel handig om bereikbaar te zijn, en heb mijn gsm gekregen dus dan ga ik niet zeggen, nee die hoef ik niet maar ook met vrienden, dan spreek je ergens af kan je elkaar niet vinden dan bel je even.Maar benchmark fiets jij 35km/h 15 km lang? een race fiets he. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
8250 is hier idd niet uit, 'k heb de mijne ontvangen na een webdev opdracht voor een zekere gsm-shop.nl, de 8250 is de opvolger van de 8210 idd, en is qua functionaliteit ook dan niet veel verschillend, enkel het blauwe scherm, en de 'butterfly' toetsen, en ietsjes kleiner. De 8250 daarentegen heeft de mogelijkheid tot muziekluisteren dmv radio dat erin zit. Ik zou dus voor de 8250 gaan, die ik opzich ook nog wil hebben
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kuzzje IK
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
, de toetsjes zijn net te klein om leuk te zijn bij snake, maar de klep compenseert weer een groot deel van de leed
Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 10:34. |
||||
|
|
|
|
uhm ik heb een siemens bla bla i dunno welke...
ik was eerst ook anti mobiel, ik wou helemaal nie altijd bereikbaar zijn enzow ![]() toen begonnen we een beetje naar concertjes te gaan enzow aan de andere kant van het land allemaal enzow dus toen vonden mn ouders het wel een fijner idee als ik ff kon bellen als er iets aan de hand was met treinen ed... en aangezien ik nou 3x in de week heel ver... en door het bos waar geen huizen zijn enzow... moet fietsen vink het ook wel een fijner gevoel voor mezelf, dus kheb um wel vaak bij maar gebruik het vrij weinig...
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Gsm-lifestyle Verwijderd | 24 | 31-01-2013 18:46 | |
| Software & Hardware |
[GSM] Wachtwoord berichten Saarah | 4 | 19-01-2007 13:01 | |
| Software & Hardware |
GSM met goede camera, welke? Hakuna | 29 | 27-05-2006 12:00 | |
| De Kantine |
Help mij -> GSM!! I Love Feestje | 6 | 19-02-2005 22:18 | |
| Software & Hardware |
Welke GSM's hebben jullie ?? The Sentinal | 30 | 16-07-2001 19:51 | |
| Software & Hardware |
Welk gsm vinden jullie het beste en waarom?? DJ_Minik | 22 | 23-03-2001 20:12 | |