![]() |
|
pfff...ja met mijn huidige vriend, en hij was ook de enige die het durfde
- bushokje - trein - efteling droomvlucht - strand ( overdag en snachts) - bos - kelder - stationshal - bioscoop ( toilet) - zwembad ( hokje en water) - cafe ( bijna... ![]()
|
![]() |
* in een recreatiepark op en grasveldje (liep een oud stel voorbij)
* savonds in een wijk bij een boompje * bij hem in de zitkamer na het uitgaan als iedereen al slaapt * met 35 graden naar boven geklommen in de duinen en daar sex gehad tot we er beide dood bij neervielen. * bij mij in het trappetje bij me huis buiten * in de auto * op de grond in de zitkamer gewoon midden in de zitkamer * gewoon op het strand in de drukte achter een scherm * andere keer op he strand minde druk gewoon open en bloot, met kleding aan hoor! en heel voorzichtig af en toe op en neer verder weet ik t ff niet meer
|
![]() |
Wahaa, gisteren ging ik het met mijn vriend in de auto doen op een parkeerplaats bij een sporthal. We dachten dat er toch niemand was. Waren we klaar, hoorden we allemaal gestommel vanuit dat -verlichte- gebouw....Toch mensen dus. Was erg grappig, ik vind het best spannend als iemand je kan zien. (behalve als die 'iemand' een agent is nuntuurluk...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nouwem ff kijken, bij mij thuis in de woonkamer op de tafel (nee er was niemand anders bij...) en verder in de trein.... tsja dat was het eigenlijk wel...heel veel bedden, douches enzo
alleen elke keer bij hem thuis was het eng want zn moeder kan ieder moment binnen komen...haha... dat is nu helaas allemaal voorbij... ![]() |
![]() |
|
![]() |
In een discotheek stiekem in een hoekje hem gepijpt zijn pikkie had toen een pisang smaakje (hmmmmmmmmmmm)
![]() Daaaaaaaaaaaaaaaaag!!
|
![]() |
Ik krijg bij deze topic bijna angst voor zwembaden, bijna iedereen doet het wel ergens in een zwembad... en ik kijk voortaan ook beter waar ik ga zitten op een wc
![]() Nog niet "het" gedaan maar wel wat andere dingen, maar dat is meer standaart in een discotheek, kermisattracties enzovoorts ![]() |
![]() |
|
![]() |
Alle kamers van het huis van mijn ouders. Ook in de tuin, dat was echt cool, ze waren op vakantie, hebben we de hele dag naakt gezonnebaad en gezwommen en gesext.
Oh dat was ook wel leuk, in ons zwembad. Op mijn eigen kamer, is ook wel lachen, mijn huisgenoten konden volgens mij alles horen (I hate krakende bedden!). Overal waar spiegels zijn, ik hou er echt van het geheel te kunnen bekijken, is echt opwindend! Bij hem thuis ook bijna overal, huiskamer, keuken, badkamer, ouders slaapkamer, zijn slaapkamer, oh, en zijn fitnessruimte, is ook wel tof, op zo'n bank. En dan de normale dingen zoals in steegjes na het uitgaan, in de zwembadhokjes, beetje geflikflooi in de paskamers in een winkel, enz. Oh ja, achterin de taxi is ook wel leuk, als al zijn vrienden dronken zijn en wij achterin de taxi zitten, gaat het er ook wel eens heet aan toe. |
![]() |
|
![]() |
Een vriend van ons moest op het huis passen van de man waar hij werkt......Die heeft een beetje geld teveel en zijn eigen bubbelbad...
Daar hebben mijn vriend en ik het heel gezellig gehad, terwijl de rest van onze vriendengroep in de kamer ernaast zat, en er dus elk moment iemand binnen kon komen...
|
ehm.. op klaarlichte dag in het water, was zo'n meertje waar iedereen gaat zwemmen in de zomer.. niemand merkte het, alleen 1 meisje die bij mijn vriend in de klas zit.. oops
![]() in de wc's van een zwembad, en ik heb mn vriend een keer gepijpt in de bios.. tsjah..
|
![]() |
bank,bed gebeuren
keer op trap in huis gepijpt ik wou broek niet omlaag in woonkamer ouders konder elk moment komen zij wou niet nah boven. keer staand erter zon grote stoel waar me broer 8er de compuetr zat haar gevingerd (nix gemerkt ![]() keer voor haar duer tegen zion muur gevingerd keer gepijpt op klaarllicghte dag bioj schoolgebouw (in weekend) scooetr ervoor wij er8er tot stadsw8 eraan kwam.. net broek optijd omhoog sdtadsw8 weg weer verder gegaan ander meisje buiten klaarlichte dag gevingerd op zon speeltoestel 2 meter boven de grond (heben we gekleft vanaf half 3 smiddags tot half 9) we zijn om half 8 nah andere plek gegaan omdat die buurman ons al 2uur zat aan te gapen.. jah wat wil je als je rokje optilt en mety je hand onder de string verdwijt ![]() ander meisje gevingerd met die vriendin naast ons op dat bed gewoon 8er de broek trui eroverheen had nix in de gaten d8en we ... ging die vriendin ff weg peukie roken wij ff snel verder gaan spreken we die buiten jah kging mah ff roken omdat ik wel zag wat jullie anat doen waren ![]() dat was het wel ongeveer al moek wel zeggen buiten sex hebben vink wel lijpz ![]() |
![]() |
|
Ermm.. op het balkon in het centrum
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 21:03. |
![]() |
|
Hmz ik heb t op nie zoveel bijzondere plekken gedaan maar er komen ineens toch goeie ideeen op!!
t Enige is: Op t schoolplein 's avonds met handboeien op een klimrek, gevingerd en hem afgetrokken Tegen de muur van mijn huis buiten gevingerd en afgetrokken, en gepijpt. Op mijn kamer terwijl mijn beste vriendin achter mijn pc zat met de rug naar ons toe (geen sex, alleen beetje opgeilen) Sex in mijn bed, zijn bed, mijn moeders bed, onze douche, hun bad en dat was het wel zo'n beetje... @Starlight: in de douche is nie zo moeilijk, ik sta tegen de muur door mijn knieen gezakt een beetje, benen uit elkaar en hij gaat door zijn knieen er vanaf onder in ![]()
|
![]() |
pff. gevingerd in de bus, zijn bed, mijn bed, trap, zwembad, opt strand, gevingert en hem getrokken in het bos, op de vloer, bank, nou.. dat was het wel zo'n beetje denk k.. Owhjaaah.. ik vergeet bij ons opt schoolplein, bij ut fietsenhok!
Niet echt "vreemd"
||
![]() |
Citaat:
zei dat meisj kga ff peuk roken en daarna zei ze dat ze wel doorhad vonk wel lief,netjes van der ![]() |
![]() |
|
In de bus, cinema, wc van cinema, poolplanet "(cyber)cafe in antwerpen, zeer gekend", bijna onder pooltafel daar ook, bos, op straat gepijpt om 3u 's nachts, voor webcam (ok plaats zelf was bed, toch jah... anders
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zewmbad bv vingeren in bulbblelbad ofzow lijkt me wel mooi of in kleedhokje die 2 staan nog op me verlanglijstje ![]() TOPIC NUMMER 4 :@ doe f fnormaal man! GOD:@ |
![]() |
||
Citaat:
|
op school in een hoekje bij de lockers op een avondje film kijken met de toneelgroep van school.
op de bank van mijn beste vriend terwijl hij even boodschappen was gaan doen.(we wisten eigenlijk niet wanneerrie terug zou komen) op de slaapbank van me beste vriendin ( zij lag 2 meter verderop in d'r bed) op de bank inde woonkamer tijdens bevrijdingsfestival (wij hebben een erg groot raam dat op de straat uitkijkt) in een tent met 7 slapende jongens erbij en mijn lieve vader die als leiding rondloopt. (jezus wat moet je dan stil zijn)
|
Afgelopen zaterdagavond op de eettafel bij mijn vriend. Was niks op tv en hij kwam opeens met het idee seks op de eettafel. Echt ontzettend spannend en geil! We wisten nl niet precies wanneer zijn ouders thuis zouden komen maar wel dat het elk moment kon zijn!
||
Citaat:
![]()
|
|