![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het weer helemaal met je eens!
|
![]() |
Ik heb al bijna een jaar een vriendin, en toch doe ik het nog af en toe met mezelf, dat doet volgens mij ook echt nog meer dan 82% van de jongens.
Ik vind juist dat degene die het niet met zich zelf doen, zielig zijn.
||
Citaat:
ik vind het sneu als je je ervoor schaamt. want het is gewoon lekker!!
|
![]() |
Whahahahahahah! Ik lach me kapot. Okeej, kan me voorstellen als je ervoor schaamt, maar elke jongen met/zonder vriendin doet ut, als hij daartoe lichaamlijk in staat is! (denk ik tenminste) Mijn vriendin vraagt wel eens of ik me heb .....je weet wel, en dan moet ik altijd lachen en zeg ik iets van: 'oeps....' Zij geeft het ook gewoon toe, duh! Is helemaal nx ergs, vind ut juist raar als ze het echt nooit deed!
|
![]() |
|
![]() |
en t blijft altijd weer grappig hoe goed iedereen weet hoe anderen leven
![]() en overigens over al dat *uit onderzoek gebleken* mij is nooit gevraagd met een officiele test of ik mastubeer .. jou wel ? of denk je dat ze meteen maar naar africa alle jongens af zijn gegaan ? die percentage tests zijn totale bullshit .. dat wordt meestal over 100 of 1000 personen gedaan en is dus niet representatief.(sterker nog zulke tests worden eerder afgenomen in bladen als webber en playboy lijkt me ? .. dat publiek zal zich inderdaad allemaal aftrekken ![]() iedere jongen zal wel ooit met zn dingetje gespeeld hebben dat doe je als kind al .. maar dat iedere jongen hardnekkig mastubeert is net zo een onzin als de eerste keer doet altijd pijn. like I said before .. deze relatie is voor t eerst voor mij dat ik ook maar weet dat t lekker kan zijn met de hand ( eerdere vriendinnetjes deden t verkeerd en ik ook dus deed pijn dus heb dr nooit behoefte aan gehad .. wat je niet hebt mis je niet.) zow ![]() dat was van de urker die schijnbaar een handafwijking heeft en schijnbaar andere problemen heeft aldus de mensen die me zooo goed kennen ![]()
|
![]() |
een jongen die t niet met zichzelf doet?? ken ik niet!!
iedere jongen doet t regelmatig met zichzelf en als je nou te zwak bent om dat maar toe te geven dat is dan jouw probleem maar als jongen kun je daar gewoon niet omheen hoe vaak enzo is per persoon verschillend maar persoonlijk doe ik het liever met mezelf dan regelmatig 's nachts in een plasje te liggen slapen want dat is pas echt ranzig!!! BTW vrouwen doen t toch ook met zichzelf???
|
![]() |
ik vind t gewoon niet lekker om mezelf te vingeren, raak er helemaal niet opgewonden van. Mis blijkbaar veel
![]() ![]()
|
Ik heb ook al eens ergens gelezen dat het 82% was. Dit kan denk ik echt wel kloppen, want veel jongens doen het. Maar als ik mij het nog goed herinner was het bij meisjes zoiets van 65%, dit is ook nog veel. Mijn vriend geeft het eerlijk toe dat hij dat doet, ik denk wel dat elke jongen in mijn omgeving het doet *niet echt interessant om over te denken
![]() Raar dat je vriend zegt dat het alleen maar zielige gevallen zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als een jongen het ontkend doet hij het regelmatig, das gewoon zo, das net als met liegen...
Ik deedet eerder ook wel, maar sinds ik Marije heb nie meer, haha, erg vreemd want doordeweeks zie ik d'r niet en dan heb 'k d'r ook geen behoefte meer aan...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Jeez, 15 kroppen sla in 1 minuut opeten is ook slecht voor je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
82% van de jongens heeft ooit aan zich lopen sjorren, is daarvoor uitgekomen en doet het nu nog steeds maar denk dat het getal eerder tegen de 100% zal liggen ![]() elke jongen die zegt dat nooit gedaan te hebben: 1- liegt 2- kan em neit vinden 3- is een rund 4- had al op zeer jonge leeftijd iemand die dat voor hem deed. |
![]() |
|
|