![]() |
|
![]() |
Bus, Bioscoop (waar het meisje voor ons ons door had, en glimlachend d'r duim opstak
![]()
|
![]() |
zo'n openbaar brubbelbad... zat er zo'n klein jongetje met een duikbril aan heel vreemd naar ons te kijken
![]() afgewerkt in kleedhokje... hmm pijpbeurt op trein, zoals velen onder jullie blijkbaar ![]() in zetel (stilletjes) terwijl mn broer in de keuken op de pc bezig was op mn kamer terwijl we eigenlijk niet mochten, en toen viel de klink van mn deur en konden we er bijna niet meer uit |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een keer in Frankrijk aan het meer midden tussen de mensen! Bootje op de kop gezet, met z'n tween eronder, vastouden aan de boot en neuken in het water onder de boot. kwamen allemaal mensen langs varen maar die konden niets horen!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mmmmm.. romantisch. ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb al 6 jaar een vaste vriendin en we hebben toch al heel wat vreemde plekjes gehad:
-Op het vliegveld van Brussel in een WC hokje op een los zittende pot. Ik denk dat zo'n beetje het hele vliegveld dat ding hoorde bonken. (ook leuk om dat hokje dan samen uit te lopen ![]() -In een volle bus en trein. -In een twee persoons bed met twee vrienden naast ons die ook bezig waren. -Midden in de nacht midden op een rustige straat.(handwerk) -Op een draaiende wasmachine -In de Auto -Kleedhokje van de V&D -Kleedhokje van het zwembad -In het water voor een over vol strand -In het bos - 's nachts in het park, en in 's avonds in diverse speeltuintjes. En vast nog wel op meer plekken, maar daar kom ik zo gauw ff niet op |
![]() |
|
De raarste plek was toch wel een zeilbootje dat op het droge stond (op zijn trailer dus) ergens in Spanje.
Spannendste plek op het strand, dat achteraf toch niet zo donker leek als we daarvoor dachten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vreemdste plek weet ik ni echt. 't is eerder een klassiek geval maar wel heel tof, namelijk de douche. Elkaar eerst inzepen, lekker glad
![]() En nadien terwijl het water loopt het beste van jezelf geven. Tmoet natuurlijk wel terwijl je recht staat. Dus wel zien da je ni uitglijd, maar dat was geen probleem. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |