![]() |
|
Mja ik was 16, een dag na mijn verjaardag gebeurde het. Ik was wel erg zenuwachtig, kan me nog wel herinneren maar wel fijn
![]() Wat ook wel zoiets is: Me ex heeft het dus met mij 'gedaan' voor het eerst op 5 december 2000 Rond 5 uur (meer toeval dan wat anders hoor) Ze heeft het vanaf 20 augustus tot 5 dec. volgehouden om het niet te doen zeg maar. Op de 5e gebeurde het niet zo super romantisch, maar dat heb ik wel weer goed gemaakt in de tijd er na. Wat minder is, ze heeft het zeg maar een maand geleden uit gemaakt en ging BINNEN 12 UUR met een ander naar bed. Trust me on this dat je je dan vies voelt hoor... /edit: typfoudjes |
![]() |
|
![]() |
ik was 15 en 11 maanden, het was ergens in juli en ik wou eerst echt nie!!! ik kreeg een beetje een schuldgevoel en deed het toen maar, ma ik heb er nooit spijt van gehad
![]() was eigenlijk best foute jongen... blij da het uit is... deze topic is wel lekker therapeutisch seg ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
het goude klokje Ismahaan | 0 | 20-10-2011 14:03 | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |