![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() neej hoor alles een keer proberen is mijn motto |
![]() |
|
ja zwembad lijkt me wel superfijn en al.ma wanneer zou ge es alleen kunnen zijn in een zwembad (tenzij kleedkotje).ma als ge de kans zou hebbe voor alleen in zwembad.nice!!!maja voor eerste keer zou ik liever thuis in beddeke hoor
![]()
|
![]() |
Zelf heb ik 2 fantasmen
Triotje met 2 vrouwen waarbij 1 m'n vriendin is en de ander meer een interactief sexspeelgoedje. Ik hoef zelf geen sex te hebben met die 2e per se. Maar het lijkt me wel erg geil om m'n vriendin gebeft te zien worden enzo. Moeilijk te omschrijven. En als 2e hou ik erg van een beetje overmand te worden door een vrouw. Lekker onverwacht verwedn worden zonder dat mij de kans wordt gegeven veel te beslissen. Natuurlijk wel door iemadn die ik graag zie en die weet wat ik graag heb he.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Tuurlijk bek je der, ze heeft je net fucking gepijpt man. (niet slim om haar daarna meteen te beffen dan...)
|
![]() |
Ik wil dolgraag nog een keertje seks met een meid. Heb ik al wel gehad, maar ik wil nog een keer! Met een hele mooie, welteverstaan!
![]() En ach, een triootje met mijn vriend en Harrison Ford zou ik waarschijnlijk ook niet meteen afwijzen, nu we het er toch over hebben.. ![]() Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 14:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k wil alles nog wel eens doen, zolang het geen gevaar voor m'n gezondheid oplevert
![]() Wat ik zéker nog wel eens wil doen is sex hebben tegen een boom in de regen, en dan spontaan, niet gepland oid... maar dan moet het eerst even wat warmer worden buiten. Maar dat is meer het eerste wat in me opkwam om te noemen, dan hetgene dat ik het graagst zou willen. Elkaar erotische verhalen voorlezen, lijkt me ook leuk, kans bestaat dat we dat vanavond gaan doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je wat ik ECHT een keer wil doen.... IS EEN DOMME ROTTERDAMMER Z'N HARSENS INRAMMEN!! ZO'N JONGEN DIE ALTIJD VAN DIE DOMME VRAGEN STELD OP FORUMS EN EEN FEYENOORD SHIRTJE AAN ZIJN AUTO SPIEGEL HEEFT HANGEN!!!
Hier wordt ik dus pisniedig van! ![]()
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- oddball55 schreef: haar vastbinden en blinddoeken en dan heel teder verwennen -------------------------------------------------------------------------------- Zeg 's eerlijk ben jij nog vrijgezel?? ![]() ![]() ![]() XxXxXxXx DuShI*PuSsY
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de gevangenis zitten soms hele lekkere criminelen bij je in de cel ![]() |
![]() |
|
![]() |
ets met vloeibare chocola...
offe, sex op een openbare gelegenheid ofzo... hmmm anaal wil ik ook es proberen... nog veel te doen! (eerst maar ff een gewillig vriendje zoeken dan ) ik wil je wel helpen meld me aan op msn vermeulenmichael@hotmail.com |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm. Ronaldox | 15 | 04-12-2008 23:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij...? Gast | 70 | 25-03-2004 15:45 | |
Algemene schoolzaken |
Landmacht. Verwijderd | 9 | 18-03-2004 14:34 | |
ARTistiek |
een brief aan ... -Enid- | 2 | 21-02-2002 13:01 |