Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2001, 23:06
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Leeftijd speelt geen rol, ik was 16 en wist OOK nog nix van sex af. Ik had er ook totaal geen zin in maar durfde het niet te zeggen. Heb er bijna een jaar een degou van gehad dusss... Het kan zijn dat meiden van 14 er al wel klaar voor zijn, maar dat zullen er niet veel zijn I think...
Oud 05-12-2001, 16:01
Lizz14
Lizz14 is offline
ja ik geef je wel gelijk ik had drie maand een vriend op m'n dertiende (hij was 17) en het dreigde uit te gaan en hij wou 'het' gaan doen en toen heb ik het maar gedaan, nou ja geprobeerd het deed namelijk behoorlijk PIJN en hij wou er maar 5 cm in ofzow toen zijn we er na veel geklungel mee gekapt drie dagen later was ie er met m'n beste vriendin vandoor gegaan (EIKEL)(KUTWIJF).
Maarre dat gedoe van meisjes van 13/14jaar nog niet geslachtsrijpzijn vind ik een beetje onzin want dat verschilt dus bij ieder meisje.ik was et op m'n 13tiende alwel in elk geval.
Heb er wel spijt van maar dat is puur om de jongen met wie het was.
maar dat betekent niet dat ik nu niet wacht tot m'n 16tiende ofzow want dat doe ik wel

Oud 25-01-2002, 21:16
sase
sase is offline
Ik ben nu 14, ja welsiwaar word ik over 2 maanden 15, maar ik wil binnenkort ook met m'n vriend naar bed. Niet omdat ik er heel veel overgehoord heb, maar meer omdat ik er aan toe ben. Sommige meisjes van 13 zijn volwassener dan die van 17. Ik vind dat je niemand mag beoordelen op hoe vroeg of hoe laat hij of zij verder gaat. Goed, het kan mis lopen, maar ik heb nooit ergens spijt van gehad.
Oud 25-01-2002, 22:24
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Heartbeat schreef:
Bezind voor ge begint
Bezind eer ge begint
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 07:01
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Micia schreef:
dat is dus niet altijd zo!
ik heb t gedaan toen ik 1 was en ik heb der geen spijt van.. dingen zijn anders gelopen en in negatieve zin maar ik heb GEEN spijt

1 auw
da moet vreed pijn hebben gedaan
en jullie zijn er nooit voor naar de politie gegaan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:35
Prioritypink
Prioritypink is offline
Citaat:
Lilly schreef:
Ik ben voor het eerst verder gegaan toen ik net 13 jaar was... dat had ik nooit moeten doen.. daar heb ik echt onwijze spijt van.

Ik heb spijt van de 1ste x dat ik verdre ben gegaan. Ik was nog jong.. ik wist nog nix van sex.. en dan al verder gaan . Dat is gewoon stom en dat geef ik nu toe.

Maar ik heb grenzen.. Ik was al 1.5jaar helemaal hoteldebotel van een gozer.. heel vaak met gezoend en ik wist dat ik niet verder met hem moest gaan want dan zou ik spijt krijgen, Ik heb het niet gedaan en ik ben blij toe.. hij heeft me al die tijd gebruikt.. Dus lieve meisjes van 13/14 jaar.. Luister eens... Vroeg of laat krijg je echt spijt..en ik kan het weten
Lieve Lilly
bedankt voor je bezorgdheid hoor, maar das niet altijd zo natuurlijk. Ik ben ook verdergegaan op mijn 13e en daar heb ik nooit spijt van gehad

xxx

Regels voor berichten