![]() |
|
![]() |
Ik weet het alleen voor de vagina
![]() Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt refr. Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut, Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram refr. Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit Oh in, oh uit, oh in, oh uit Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur) Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur) Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk) Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt) Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust) Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut) Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk) Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol) Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet) Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets) Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee) Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee) Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.) Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit) Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..) Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf) Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf) Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat) Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel) (Klem kluif spons kruik) The Lyrics / songtekst / songtexte Oh kut - Herman Brood |
![]() |
|
![]() |
vind het persoonlijk erg kinderachtig als mannen hun pik een naam geven. maar als ik hem er 1 moet geven word het: Jaap STAM. KEIHARD! En als hij er moet staan staat hij er!
Theo maasen. doos/ en pik
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Zeg meisje, vind jij het ook zo geil als ik mijn dexter in jouw deedee stop? ![]() LOL!!
|
voor penis
love stick genotsknots eenogigeridder mijnwerker staaf apperaat lovemachine puddingbuks babyshooter wrigglestick joystick sexbanaan fuckingstick kindersuprise in een stokje rythmstick voor de vagina vulva liefdesheuvel venusheuvel pruimpje big fucking hole kiekeboegaatje hier is mijn fantasie op
|
![]() |
Hij noemde zijn ding altijd Willy....
Maar toen hij um op een gegeven moment niet zo goed omhoog krijg zei hij: "JE HEBT HEM VERMOORD!!!!" Waarop ik dus begon met "Oh my GAWD! I killed Kenny!" Nu is het dus meestal Willy of Kenny... Soms is het Kenny Wilnie of Willie Ken nie... ![]() Len |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we noemen het eigenlijk nooit echt... hoogstens hij/ie/hem of ze, zoals al genoemd was... of even aanraken en dan gewoon jou/jij/je/u/ge/gij (en dan hebben we het dus wel tegen elkaar, en niet tegen elkaars geslachtsdelen, ieuw ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Oorzaak negatief gebruik van het woord "kut" Elin3 | 5 | 21-05-2014 22:44 | |
Seksualiteit |
Creatieve namen voor de geslachtsdelen Thee Muts | 67 | 17-05-2004 23:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |