Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2) het feit wat het dunstbevolkte gebied is speelt niet mee in de overweging waarheen te vertrekken.
||
Citaat:
2)onze sociale voorzieningen werken inderdaad als een magneet voor al die 'avonturiers en gelukszoekers' Het is dus tijd om zo min mogelijk mensen binnen te laten en ze gewoon eens te laten werken in hun eigen land. Alleen voor echte politieke vluchtelingen is hier een plaats, maar die bestaan bijna niet |
![]() |
|
[QUOTE]BARON schreef:
1) verhoudingsgewijs komen er wel teveel naar Nederland (hè hè, ik weet ook wel dat niet iédereen hier naartoe komt) wat vind je dan teveel? lijtk me aardig subjectief he 2)onze sociale voorzieningen werken inderdaad als een magneet voor al die 'avonturiers en gelukszoekers' Het is dus tijd om zo min mogelijk mensen binnen te laten en ze gewoon eens te laten werken in hun eigen land. Alleen voor echte politieke vluchtelingen is hier een plaats, maar die bestaan bijna niet het is je blijkbaar ontgaan dat de gemiddelde economische vluchteling naar Nederland komt met het idee een baan te zoeken, niet om van drees te trekken. verder isal sinds jaar en dag het overheidsbeleid om het asielrecht te beperken tot politieke vluchtelingen.
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Joostje schreef:
Citaat:
en de gemiddelde Chinese economische vluchteling komt hier inderdaad naartoe om te werken, de meeste leden van andere bevolkingsgroepen denken daar anders over. |
![]() |
|
FEYENOORDvakX schreef:
lees nog maar eens het woordje "verhoudingsgewijs" dan is teveel nog steeds subjectief en de gemiddelde Chinese economische vluchteling komt hier inderdaad naartoe om te werken, de meeste leden van andere bevolkingsgroepen denken daar anders over. en waaruit denk je dat te kunnen afleiden?
||
Citaat:
economische draagkracht lijkt me daarom nuttiger. hoe hoger de draagkracht, hoe sneller asielzoekers aan het werk kunnen, hoe beter het is voor de integratie.
||
Citaat:
Op dit moment zijn er genoeg werklozen, dus er hoeven dus geen mensen meer bij volgens jouw redenering. het verstand komt dus toch met de jaren... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou eerder zeggen. Kijk naar de wachtlijsten in de gezondheid die dan alleen maar langer worden, kijk naar het onderwijs, wat al een lerarentekort heeft. Kijk naar de files. Kijk naar de criminaliteit die zal stijgen. Kijk naar de werkloosheid die zal stijgen.......enz... Dat vind ik betere redenen om minder mensen toe te laten, dan dat de oppervlakte van Nederland weinig is in vergelijking met het aantal inwoners. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
De ervaring leert dat de mensen die in Europa binnen komen als asielzoeker doorgaans tot de maatschappelijke bovenlaag van het land van herkomst behoren met progressieve ideeën die stuiten tegen het conservatieve nationale bestuur. (Die mensen hebben het geld om te vluchten.) Vaak hebben ze een goed opleiding gehad. Het lijkt me goed voor ons land en voor de eigenwaarde van deze mensen om hen een snelcursus Nederlands te geven en hen in te zetten in onderwijs, gezondheidszorg, etc.. Dan kunnen ze zich nuttig maken en hoeven ze zich ook niet te vervelen in de dure ghetto's waar wij ze nu indumpen. Ze hebben dan iets nuttigs te doen en dat voorkomt spanningen doordat ze geïrriteerd worden door het lange niets doen en dat criminaliteit tot gevolg kan hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |